Сделаны с нуля и до последнего болта Запорожье СИЧ и Харьковским ФЭТ?
Aleksandra0505• 31 мая 2022
Что собирались или собираются в Украине не знала, а что разработан турком знала.
NesmeyanaYa• 31 мая 2022
Ответ дляShipowner
Ага,тоже так думала
Оказывается что нифига,наш
Турки лишь оплатили проект и повесили свою этикетку
Продают нам их по 15 млн а покупают у нас по 5....
Оказывается что нифига,наш
Турки лишь оплатили проект и повесили свою этикетку
Продают нам их по 15 млн а покупают у нас по 5....
Звідки така інформація?
Перемога 2022• 31 мая 2022
Ответ дляShipowner
Ага,тоже так думала
Оказывается что нифига,наш
Турки лишь оплатили проект и повесили свою этикетку
Продают нам их по 15 млн а покупают у нас по 5....
Оказывается что нифига,наш
Турки лишь оплатили проект и повесили свою этикетку
Продают нам их по 15 млн а покупают у нас по 5....
Ну зачем вы распространяете фейки? Да, наши хотели купить или уж как там точно не помню, приобрести патент на его изготовление. Но разработка и изготовление все таки Турция.
Allka- skakalka• 31 мая 2022
Все хотят на нас нажиться
Чего стоит история с мукой ? Сначала продали зерно ,а потом у Турции покупали муку,за дорого естественно
Чего стоит история с мукой ? Сначала продали зерно ,а потом у Турции покупали муку,за дорого естественно
NesmeyanaYa• 31 мая 2022
Ответ дляShipowner
В видео ярославский говорит о полной разработке от а до я
Ярославський на телеканалі НАШ - дуже надійне джерело інформації
Ответ дляПеремога 2022
Ну зачем вы распространяете фейки? Да, наши хотели купить или уж как там точно не помню, приобрести патент на его изготовление. Но разработка и изготовление все таки Турция.
Почему фейк?ярославский прямо говорит о том,что это полностью украинский беспилотник
И плюс готов новый,без аналогов в мире
И плюс готов новый,без аналогов в мире
Перемога 2022• 31 мая 2022
Ответ дляShipowner
Почему фейк?ярославский прямо говорит о том,что это полностью украинский беспилотник
И плюс готов новый,без аналогов в мире
И плюс готов новый,без аналогов в мире
Да конечно, разработчик турецкий инженер по фамилии Байрактар и тут вдруг это полностью украинский беспилотник.
Rikitikitavi_2022• 31 мая 2022
Бляха вы хоть молчите про такое, русские любят по таким заводам шмалять. Но нет не знала, если это правда - то молодцы наши)
Байрактар ТБ2» (тур. Bayraktar TB2 (Taktik Blok 2)) — турецький ударний оперативно-тактичний середньовисотний безпілотний літальний апарат з великою тривалістю польоту. Розробка і виробництво компанії Baykar Makina.
Попередником Bayraktar TB2 був Bayraktar Çaldıran (Bayraktar TB1), що розробляли з 2007 року та поставили на озброєння турецької армії у 2011 році
Попередником Bayraktar TB2 був Bayraktar Çaldıran (Bayraktar TB1), що розробляли з 2007 року та поставили на озброєння турецької армії у 2011 році
2018 року Україна закупила 6 апаратів у Туреччини.
У вересні 2019 року у турецькому Кішані на навчально-виробничій базі виробника комплексу — компанії BaykarMachine — почалося тримісячне навчання українських військовослужбовців за програмою підготовки фахівців із експлуатації та технічного обслуговування комплексу Bayraktar TB2. Курси з теоретичною та практичною частинами, необхідними для експлуатації Bayraktar TB2, були передбачені контрактом, укладеним між Україною і Туреччиною. Навчання пройшли понад 30 спеціалістів: інструкторів, техніків, операторів, фахівців терміналу наземних даних і станції наземного контролю БАК[34].
26 вересня в Туреччині завершився тримісячний курс підготовки операторів БпЛА. Після цього вони повернулися в Україну з відповідними сертифікатами та знаннями, що дають змогу керувати цими апаратами.
У вересні 2019 року у турецькому Кішані на навчально-виробничій базі виробника комплексу — компанії BaykarMachine — почалося тримісячне навчання українських військовослужбовців за програмою підготовки фахівців із експлуатації та технічного обслуговування комплексу Bayraktar TB2. Курси з теоретичною та практичною частинами, необхідними для експлуатації Bayraktar TB2, були передбачені контрактом, укладеним між Україною і Туреччиною. Навчання пройшли понад 30 спеціалістів: інструкторів, техніків, операторів, фахівців терміналу наземних даних і станції наземного контролю БАК[34].
26 вересня в Туреччині завершився тримісячний курс підготовки операторів БпЛА. Після цього вони повернулися в Україну з відповідними сертифікатами та знаннями, що дають змогу керувати цими апаратами.
Ответ дляShipowner
Есть ещё Акимчи,новый
И стоимость озвучена и стоимость наших закупок
Скорее всего все же это правда
И стоимость озвучена и стоимость наших закупок
Скорее всего все же это правда
«Все же это правда»- такий собі аргумент, а якщо точніше- аргумент г….й. Ми тут не в параші, де можна задавити авторитетом, тим більше авторитету у вас нема. Давайте інші джерела або не тягайте цю рашистську лабуду сюди
Ответ дляЛето72
2018 року Україна закупила 6 апаратів у Туреччини.
У вересні 2019 року у турецькому Кішані на навчально-виробничій базі виробника комплексу — компанії BaykarMachine — почалося тримісячне навчання українських військовослужбовців за програмою підготовки фахівців із експлуатації та технічного обслуговування комплексу Bayraktar TB2. Курси з теоретичною та практичною частинами, необхідними для експлуатації Bayraktar TB2, були передбачені контрактом, укладеним між Україною і Туреччиною. Навчання пройшли понад 30 спеціалістів: інструкторів, техніків, операторів, фахівців терміналу наземних даних і станції наземного контролю БАК[34].
26 вересня в Туреччині завершився тримісячний курс підготовки операторів БпЛА. Після цього вони повернулися в Україну з відповідними сертифікатами та знаннями, що дають змогу керувати цими апаратами.
У вересні 2019 року у турецькому Кішані на навчально-виробничій базі виробника комплексу — компанії BaykarMachine — почалося тримісячне навчання українських військовослужбовців за програмою підготовки фахівців із експлуатації та технічного обслуговування комплексу Bayraktar TB2. Курси з теоретичною та практичною частинами, необхідними для експлуатації Bayraktar TB2, були передбачені контрактом, укладеним між Україною і Туреччиною. Навчання пройшли понад 30 спеціалістів: інструкторів, техніків, операторів, фахівців терміналу наземних даних і станції наземного контролю БАК[34].
26 вересня в Туреччині завершився тримісячний курс підготовки операторів БпЛА. Після цього вони повернулися в Україну з відповідними сертифікатами та знаннями, що дають змогу керувати цими апаратами.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу