Кудесница_с_пургеном• 20 июля 2022
в є-допомога змінився статус. Шо це значить?
написано "заяву прийнято".Це що значить, що грошідадуть? Хто знає, скільки дають пенсіонерам? це один раз чи три дають?
До уваги людей, що подали заявки на виплату від міжнародних організацій через соціальну платформу єДопомога!
Команда платформи єДопомога провела ряд технічних робіт задля оновлення інформаційних баз та мінімізації технічних помилок, які були пов‘язані з недоліками в інформаційних реєстрах.
Тож, хочемо надати відповіді по найпоширенішим питанням щодо статусу заявки при її перевірці на платформі єДопомога міжнародна, для того щоб уникнути можливих непорозумінь.
1️⃣ Статус “Заяву прийнято” - це означає що вашу заяву прийнято і вона зараз знаходиться в переліку заяв, які успішно надійшли до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики. Як тільки одна з міжнародних організацій звернеться щодо виплати категорії громадян, до якої ви відноситесь за соціальним статусом та географічною ознакою, ваші дані будуть передані їй для додаткової соціальної підтримки, про що ви будете напряму проінформовані нею.
2️⃣ Статуси “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Всесвітня продовольча програма ООН” та “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Товариство Червоного Хреста України” означають, що хтось із вказаних в заявці членів вашої сім´ї вже отримав виплату. Якщо ця чи інша організація в майбутньому вирішить здійснити наступні виплати, то інформація буде доповнена. Звертаємо увагу на те, що інформація про здійснені виплати отримується від міжнародних організацій.
3️⃣ Статуси “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації RED ROSE CDS LIMITED” та “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації Управління Верховного комісара ООН у справах біженців” - ці статуси означають, що в заяві, яка подана через платформу єДопомога міжнародна, особа/особи є в реєстрах, вже переданих до міжнародної організації.
❗Важливо. При статусі “Заяву прийнято” заявник може відкликати свою заяву та подати її повторно. Ця можливість може бути корисною, якщо був зазначений невірний IBAN або взагалі не зазначений, а також якщо були допущені інші помилки або не вся інформація введена.
Команда платформи єДопомога провела ряд технічних робіт задля оновлення інформаційних баз та мінімізації технічних помилок, які були пов‘язані з недоліками в інформаційних реєстрах.
Тож, хочемо надати відповіді по найпоширенішим питанням щодо статусу заявки при її перевірці на платформі єДопомога міжнародна, для того щоб уникнути можливих непорозумінь.
1️⃣ Статус “Заяву прийнято” - це означає що вашу заяву прийнято і вона зараз знаходиться в переліку заяв, які успішно надійшли до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики. Як тільки одна з міжнародних організацій звернеться щодо виплати категорії громадян, до якої ви відноситесь за соціальним статусом та географічною ознакою, ваші дані будуть передані їй для додаткової соціальної підтримки, про що ви будете напряму проінформовані нею.
2️⃣ Статуси “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Всесвітня продовольча програма ООН” та “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Товариство Червоного Хреста України” означають, що хтось із вказаних в заявці членів вашої сім´ї вже отримав виплату. Якщо ця чи інша організація в майбутньому вирішить здійснити наступні виплати, то інформація буде доповнена. Звертаємо увагу на те, що інформація про здійснені виплати отримується від міжнародних організацій.
3️⃣ Статуси “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації RED ROSE CDS LIMITED” та “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації Управління Верховного комісара ООН у справах біженців” - ці статуси означають, що в заяві, яка подана через платформу єДопомога міжнародна, особа/особи є в реєстрах, вже переданих до міжнародної організації.
❗Важливо. При статусі “Заяву прийнято” заявник може відкликати свою заяву та подати її повторно. Ця можливість може бути корисною, якщо був зазначений невірний IBAN або взагалі не зазначений, а також якщо були допущені інші помилки або не вся інформація введена.
2
Я_и_моя_собака• 20 июля 2022
А что делать, если с утра у пенсионеров заява прийнята, а вечером заявка не знайдена?
БлинчикБезСметанки• 20 июля 2022
Ответ дляМстящий за Зайца
Только что пенсионеру пришло 6000грн , ждал 1,5месяца
Оформлювали допомогу саме на сайті е-допомога міжнародні виплати? І ще питання, який був статус при оформленні: пенсіонер чи пенсіонер ВПО?
автор
Кудесница_с_пургеном
• 20 июля 2022
Ответ дляМстящий за Зайца
Только что пенсионеру пришло 6000грн , ждал 1,5месяца
полтора месяца назад этой помощи еще не было вообще.
автор
Кудесница_с_пургеном
• 20 июля 2022
Ответ дляSenia2207
До уваги людей, що подали заявки на виплату від міжнародних організацій через соціальну платформу єДопомога!
Команда платформи єДопомога провела ряд технічних робіт задля оновлення інформаційних баз та мінімізації технічних помилок, які були пов‘язані з недоліками в інформаційних реєстрах.
Тож, хочемо надати відповіді по найпоширенішим питанням щодо статусу заявки при її перевірці на платформі єДопомога міжнародна, для того щоб уникнути можливих непорозумінь.
1️⃣ Статус “Заяву прийнято” - це означає що вашу заяву прийнято і вона зараз знаходиться в переліку заяв, які успішно надійшли до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики. Як тільки одна з міжнародних організацій звернеться щодо виплати категорії громадян, до якої ви відноситесь за соціальним статусом та географічною ознакою, ваші дані будуть передані їй для додаткової соціальної підтримки, про що ви будете напряму проінформовані нею.
2️⃣ Статуси “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Всесвітня продовольча програма ООН” та “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Товариство Червоного Хреста України” означають, що хтось із вказаних в заявці членів вашої сім´ї вже отримав виплату. Якщо ця чи інша організація в майбутньому вирішить здійснити наступні виплати, то інформація буде доповнена. Звертаємо увагу на те, що інформація про здійснені виплати отримується від міжнародних організацій.
3️⃣ Статуси “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації RED ROSE CDS LIMITED” та “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації Управління Верховного комісара ООН у справах біженців” - ці статуси означають, що в заяві, яка подана через платформу єДопомога міжнародна, особа/особи є в реєстрах, вже переданих до міжнародної організації.
❗Важливо. При статусі “Заяву прийнято” заявник може відкликати свою заяву та подати її повторно. Ця можливість може бути корисною, якщо був зазначений невірний IBAN або взагалі не зазначений, а також якщо були допущені інші помилки або не вся інформація введена.
Команда платформи єДопомога провела ряд технічних робіт задля оновлення інформаційних баз та мінімізації технічних помилок, які були пов‘язані з недоліками в інформаційних реєстрах.
Тож, хочемо надати відповіді по найпоширенішим питанням щодо статусу заявки при її перевірці на платформі єДопомога міжнародна, для того щоб уникнути можливих непорозумінь.
1️⃣ Статус “Заяву прийнято” - це означає що вашу заяву прийнято і вона зараз знаходиться в переліку заяв, які успішно надійшли до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики. Як тільки одна з міжнародних організацій звернеться щодо виплати категорії громадян, до якої ви відноситесь за соціальним статусом та географічною ознакою, ваші дані будуть передані їй для додаткової соціальної підтримки, про що ви будете напряму проінформовані нею.
2️⃣ Статуси “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Всесвітня продовольча програма ООН” та “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Товариство Червоного Хреста України” означають, що хтось із вказаних в заявці членів вашої сім´ї вже отримав виплату. Якщо ця чи інша організація в майбутньому вирішить здійснити наступні виплати, то інформація буде доповнена. Звертаємо увагу на те, що інформація про здійснені виплати отримується від міжнародних організацій.
3️⃣ Статуси “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації RED ROSE CDS LIMITED” та “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації Управління Верховного комісара ООН у справах біженців” - ці статуси означають, що в заяві, яка подана через платформу єДопомога міжнародна, особа/особи є в реєстрах, вже переданих до міжнародної організації.
❗Важливо. При статусі “Заяву прийнято” заявник може відкликати свою заяву та подати її повторно. Ця можливість може бути корисною, якщо був зазначений невірний IBAN або взагалі не зазначений, а також якщо були допущені інші помилки або не вся інформація введена.
спасибо. а я уже маму хотела обрадовать))
Мао_Мяо• 20 июля 2022
Ответ дляКудесница_с_пургеном
полтора месяца назад этой помощи еще не было вообще.
Как это не было. Заявки на Едопомоге можно было оформит с 31 мая.
По факту 1.5 месяца
По факту 1.5 месяца
4
Lena @ukr.net• 20 июля 2022
Доброго дня. Можливо, хтось підкаже. Я хочу зареєструвати заяву на єДопомогу батька-пенсіонера, але він не має карти банку, відповідно і IBAN-рахунку. Живе в селі і у нього взагалі слово кредитка викликає жах))) пенсію отримує через пошту. Чи можливо в заяві вказати мій номер рахунку?...
Мстящий за Зайца• 20 июля 2022
Ответ дляLena @ukr.net
Доброго дня. Можливо, хтось підкаже. Я хочу зареєструвати заяву на єДопомогу батька-пенсіонера, але він не має карти банку, відповідно і IBAN-рахунку. Живе в селі і у нього взагалі слово кредитка викликає жах))) пенсію отримує через пошту. Чи можливо в заяві вказати мій номер рахунку?...
Можно
Lena @ukr.net• 20 июля 2022
Ответ дляМстящий за Зайца
Можно
А яким чином відслідкується зв´язок між нами? У мене інше прізвище.
Я_и_моя_собака• 20 июля 2022
Ответ дляLena @ukr.net
Доброго дня. Можливо, хтось підкаже. Я хочу зареєструвати заяву на єДопомогу батька-пенсіонера, але він не має карти банку, відповідно і IBAN-рахунку. Живе в селі і у нього взагалі слово кредитка викликає жах))) пенсію отримує через пошту. Чи можливо в заяві вказати мій номер рахунку?...
Ой сомневаюсь, так можно зная паспртные данные пенсионеров каждому оформлять на левые счета. Поставьте галочку, что нет счета. Прийдет или в банк перевод или на почту.
2
Lena @ukr.net• 20 июля 2022
Ответ дляЯ_и_моя_собака
Ой сомневаюсь, так можно зная паспртные данные пенсионеров каждому оформлять на левые счета. Поставьте галочку, что нет счета. Прийдет или в банк перевод или на почту.
Дякую. В принципі це варіант.
Мао_Мяо• 20 июля 2022
Ответ дляМстящий за Зайца
Можно
Как это указать чужой счёт?
Банк не зачислит, потому что будет несоответвие между получателем и владельцем номера счета.
Банк не зачислит, потому что будет несоответвие между получателем и владельцем номера счета.
2
Зубожиння• 20 июля 2022
Ответ дляМстящий за Зайца
Только что пенсионеру пришло 6000грн , ждал 1,5месяца
Подскажите, а у пенсионера пенсия минималка или выше? Читала, что дают тем у кого минималка.
Мстящий за Зайца• 20 июля 2022
Ответ дляЗубожиння
Подскажите, а у пенсионера пенсия минималка или выше? Читала, что дают тем у кого минималка.
Пенсия больше чем минималка
Мстящий за Зайца• 28 июля 2022
Ответ дляКусачая Я
Ждите, когда будет статус ’ваша заявка в ожидании на выплату’.
Тогда точно дадут денег?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу