sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_129
Бойцовская• 22 октября 2022

Остання пара, розмір, колір. А дайте новий

Ви коли приходите до ТЦ, поміряли штанці які до вас теж міряли, кросовки поміряли які до вас теж міряли, бюстгалтер поміняли який до вас брали... що ви робите, просите також тільки нові , а не з вітрини чи берете те що є да йдете?
Також наприклад купуєте фен, чи тостер и вони були на вітрині, то що робите, просите новий чи норм з вітрини?
В нас був магазин дитячого тоанспорту, тільки транспорт, товару багато, кольорів кожної моделі теж від 5шт, а моделей дуже багато. То в магазині був тільки одна одиниця, бо нереально при такій кількості мати більше ( в нашому випадку немає додаткового поруч складу). Товар видно що не вітринний бо стоїть максимум 2дні, поток клієнтів велий і також ще інтернет відправки. Так от, випадків коли пакували те що клієнти обрали досить багато з фразою від клієнта " ой, а я не хочу з вітрини", " не , це вітрина давайте знижку" і все таке. Пояснювали таким що це не вітрина, товар стоїть максимум 2 дні, або ви можете почекати і отримати на пошті запакований товар в заводській упаковці не перевірений.
Зараз я в Чехії, а сестра в Німеччині, купувала я тут фен, він був останній, мені мовчки його запаковали і пробили на кассі. І таких ситуацій багато було вже, тоб то тут касиру не приходить в голову, що як це так продавати вітринний варіант. Ну я так, поговорити)
26 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_114
Неугомонная• 22 октября 2022
1
Просила пару раз другое, если заметила на витринном варианте что то, что мне не нравится. Например из последнего - пара обуви, один коцнутый носок. Если все норм целое и тд, то не прошу
heart 5
anonim_114
Ламзак_сдутый• 22 октября 2022
2
Шмотку - пофиг.
Технику бытовую с витрины не возьму, там часто стоят восстановленые возвраты.
heart 3
anonim_192
Не против• 22 октября 2022
3
Як ви замахали порівнювати все з тією Польщею і Німеччиною.
heart 5
anonim_13
#Пойду_кгадалке• 22 октября 2022
4
Мне бы и в логову не пришло просить другие джинсы, бюстгальтер.... То что подошло покупаю. Иногда даже без примерки, наверное, покупки последние года на ин сайтах сказываются 😂 быт техника тоже, купила, привезли. Как- то пофиг.
anonim_114
Неугомонная• 22 октября 2022
5
По технике меня наоборот раздражает, что в интернет магазинах у них куча товаров, а в магазин сам придёшь - там всего нет, а мне хочется пощупать вживую, посмотреть (на примере комфи)
anonim_129
автор Бойцовская • 22 октября 2022
6
Ответ дляНе против
Як ви замахали порівнювати все з тією Польщею і Німеччиною.
Не махайтесь, не заходьте в тему і все)))
Я працювала все життя в продажах і дуже часто чула порівняння нас з Європою, що от там , там сервіс... от тепер і я сміливо можу порівняти, тепер відкрию ще раз магазин як повернуся і на такі порівняння буде що відповісти)))).
heart 3
anonim_129
автор Бойцовская • 22 октября 2022
7
Ответ дляНеугомонная
По технике меня наоборот раздражает, что в интернет магазинах у них куча товаров, а в магазин сам придёшь - там всего нет, а мне хочется пощупать вживую, посмотреть (на примере комфи)
Ми в Чехії пилосос не можемо купити, бо тут дуже малий вибір, в мені треба поюзати
anonim_129
автор Бойцовская • 22 октября 2022
8
Ответ для#Пойду_кгадалке
Мне бы и в логову не пришло просить другие джинсы, бюстгальтер.... То что подошло покупаю. Иногда даже без примерки, наверное, покупки последние года на ин сайтах сказываются 😂 быт техника тоже, купила, привезли. Как- то пофиг.
Круто, я так не можу бо трішки розмір збільшився))
anonim_129
автор Бойцовская • 22 октября 2022
9
Також сервіс інтернет магазинів... в Чехії я не можу оглянути товар на пошті навіть якщо він по наложці. Спочатку плати, а потім дивись
anonim_35
Первая леди колхоза• 22 октября 2022
10
Ответ дляБойцовская
Також сервіс інтернет магазинів... в Чехії я не можу оглянути товар на пошті навіть якщо він по наложці. Спочатку плати, а потім дивись
Ха ,мы заказали в местном гипермаркете стиралку с доставкой ,ожидание две недели)
noavatar
Марина Коваль• 22 октября 2022
11
Я от купила взуття з вітрини, останній розмір. Так правий ’заміряний’ і трішки більший, лівий більш плотніший і ніби менший. І думаю чи залишати собі, якщо б була ще одна пара, то звичайно просила б нові зі складу.
anonim_74
Катастрофа• 22 октября 2022
12
Я купувала у Польщі айфон. Чи то в них так взагалі, чи мені так пощастило, та майже все було лише на вітрині, вони навіть не розглядали варіант, що я можу погодитись.
heart 1
anonim_129
автор Бойцовская • 22 октября 2022
13
Ответ дляПервая леди колхоза
Ха ,мы заказали в местном гипермаркете стиралку с доставкой ,ожидание две недели)
Ми тут так стіл сину купували. Неважливо є він, чи стоїть в щалі ( з залу були готові забрати) а не так все легко! Чекайте 2 тижні ваше замовлення і ніяк по іншому, з вітрини неможна то для клієнтів . Отак(
anonim_74
Катастрофа• 22 октября 2022
14
Ответ дляБойцовская
Ми в Чехії пилосос не можемо купити, бо тут дуже малий вибір, в мені треба поюзати
Беріть Дайсон, і можно не юзати. В мене те саме було, ну, нема магазинів де можна подивитись, то вирішила, що просто треба замовити перевірене.
anonim_85
Уси Пуси• 22 октября 2022
15
Не беру, покупала телефон в ЕС, в двух магазинах озвучили, что остался последний телефон на кассе и сказали когда у низ завоз будет .
anonim_74
Катастрофа• 22 октября 2022
16
Ответ дляУси Пуси
Не беру, покупала телефон в ЕС, в двух магазинах озвучили, что остался последний телефон на кассе и сказали когда у низ завоз будет .
О, я не одна така. Для мене це взагалі щось. Так вийшло що довелось купляти 2 телефони, і кожен раз купляла не те, за чим їхала, бо нема нічого🤦🏻‍♀️
anonim_85
Уси Пуси• 22 октября 2022
17
Ответ дляБойцовская
Ми тут так стіл сину купували. Неважливо є він, чи стоїть в щалі ( з залу були готові забрати) а не так все легко! Чекайте 2 тижні ваше замовлення і ніяк по іншому, з вітрини неможна то для клієнтів . Отак(
Так у нас когда Икея работала тоже заказываешь и ждёшь месяц, с зала только мелочь
Если одной позиции нет в заказе отменяют весь заказ и 10 дней возвращают деньги
anonim_129
автор Бойцовская • 22 октября 2022
18
Ответ дляУси Пуси
Не беру, покупала телефон в ЕС, в двух магазинах озвучили, что остался последний телефон на кассе и сказали когда у низ завоз будет .
Вони не розуміють наших ось таких бзиків. Були в гостях у Чехів які нас в першій звилі приютили в себе. Спілкувалися на цю тему, то вони не розуміють в чому різниця чи товар з вітрини який там не стоїть місяцями чи його винесли зі складу. Для них це реально бзік наш, вони набагато простіші.
heart 1
anonim_85
Уси Пуси• 22 октября 2022
19
Ответ дляКатастрофа
О, я не одна така. Для мене це взагалі щось. Так вийшло що довелось купляти 2 телефони, і кожен раз купляла не те, за чим їхала, бо нема нічого🤦🏻‍♀️
Я отложила покупку и вернулась через пару дней, когда подвезли новые
anonim_85
Уси Пуси• 22 октября 2022
20
Ответ дляБойцовская
Вони не розуміють наших ось таких бзиків. Були в гостях у Чехів які нас в першій звилі приютили в себе. Спілкувалися на цю тему, то вони не розуміють в чому різниця чи товар з вітрини який там не стоїть місяцями чи його винесли зі складу. Для них це реально бзік наш, вони набагато простіші.
Я же говорю, что тут сказали, что он есть только на ветрине и когда подъехать за новым. Ну не везде это норма
anonim_129
автор Бойцовская • 22 октября 2022
21
Ответ дляУси Пуси
Так у нас когда Икея работала тоже заказываешь и ждёшь месяц, с зала только мелочь
Если одной позиции нет в заказе отменяют весь заказ и 10 дней возвращают деньги
Оо, а в нас коли клієнт оплатив сам без уточнення наявності ( хоч на сайті написано шо наявність уточнюйте ) то коли кажеш, що кошти вам повернуть на протязі 1 аюо максимум 2х днів то стільки негативу слухаєш що аж вуха в´януть
anonim_85
Уси Пуси• 22 октября 2022
22
Ответ дляБойцовская
Оо, а в нас коли клієнт оплатив сам без уточнення наявності ( хоч на сайті написано шо наявність уточнюйте ) то коли кажеш, що кошти вам повернуть на протязі 1 аюо максимум 2х днів то стільки негативу слухаєш що аж вуха в´януть
Справедливости ради там за 3 , вроде дошло. Но стандарт до 10 рабочих дней, насколько я понимаю
noavatar
Алина-1240• 22 октября 2022
23
Прошу если есть не с витрины,особенно технику
anonim_74
Катастрофа• 22 октября 2022
24
Ответ дляУси Пуси
Я отложила покупку и вернулась через пару дней, когда подвезли новые
А мне было не особо принципиально, что брать ребёнку, а себе просто взяла модель лучше, чем планировала, она была в наличии, в единственном экземпляре.
anonim_67
Без QR коду• 22 октября 2022
25
Если вещь, то всё равно. Главное, чтоб без дефектов и тональников.
Если обувь, то если видимых дефектов(растянутости, заломов, разницы цвета и т.д.) нет, то возьму и с витрины.
Технику с витрины стараюсь не брать. В основном, лежит она там довольно долго(залапаная, поцарапанная...). И в Польше на последние единицы во многих магазинах электроники делают скидку. И о том, что товар с витрины предупреждают.
anonim_2
Оч@ров@Шк@• 22 октября 2022
26
По технике если была возможность, просила со склада, но не принципиально. Остальное, что поменяла, то и беру
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff