Леди_на_драндулете• 19 июля 2023
Допоможіть вибрати кроссовер
Бюджет до 14 т. Дивлюсь автівки 2012-2013 р.
Подобаються великі, але вони геть не економні.
Єдиний варіант знайшла економічний - Шевроле Каптіва на газ/бенз
Але сумніваюсь в ній
Серед маленьких розглядаю Хюндай іх 35, Кіа спортейдж та Ніссан кашкай.
Основні вимоги - недорогі з/ч та маленький розхід.
Який з цих варіантів ви б порадили і чому
Подобаються великі, але вони геть не економні.
Єдиний варіант знайшла економічний - Шевроле Каптіва на газ/бенз
Але сумніваюсь в ній
Серед маленьких розглядаю Хюндай іх 35, Кіа спортейдж та Ніссан кашкай.
Основні вимоги - недорогі з/ч та маленький розхід.
Який з цих варіантів ви б порадили і чому
показать весь текст
Результат:
вже голосів:
511
176 (34.44%)
Свій варіант / результат
148 (28.96%)
Кіа Спортейдж
122 (23.87%)
Ніссан Кашкай
54 (10.57%)
Хюндай Іх35
11 (2.15%)
Шевроле Каптіва
4
14
Чумацький Шлях• 19 июля 2023
Ответ дляГербарія сушу
Впевнена що у вашого чоловіка ніколи не було кросовера
Ворожкою вам точно не бути
Істеріомама• 19 июля 2023
Ответ дляГербарія сушу
В америці немає нормальних машин, коли люди це зрозуміють, тут роками ніхто масла непоміняє чи коліс
Я покупала форд экоспорт маме биток.
Наезд на гибрант, под замену только крыло и подушки справа, кое-что по ходовой с той же стороны.
Машина была 2018 г.выпуска, покупали в 2020 г, пробег 30 тыс км, замена масел и расходников в доках каждые 10 тыс.
В принципе, машина неплохая, беспроблемная и дешёвая, стала в 11 тыс со всеми расходами. Проезжает по убитой дороге легко, на бордюр легко взбирается.
Внешность на любителя, но нам нравится.
Наезд на гибрант, под замену только крыло и подушки справа, кое-что по ходовой с той же стороны.
Машина была 2018 г.выпуска, покупали в 2020 г, пробег 30 тыс км, замена масел и расходников в доках каждые 10 тыс.
В принципе, машина неплохая, беспроблемная и дешёвая, стала в 11 тыс со всеми расходами. Проезжает по убитой дороге легко, на бордюр легко взбирается.
Внешность на любителя, но нам нравится.
Гербарія сушу• 19 июля 2023
Ответ дляЗабула що?
Дорого в обслуживани и ремонте
А що там саме дороге цікаво?
Весняний Марафон• 19 июля 2023
Лучше Форд Ескейп или Хюндай Тюссон. Они экономней и дешевле в обслуге чем ваши варианты
Поміркована думка• 19 июля 2023
Ответ дляГжегож Бженчишчикевич
Я напевно дуже наївна
але поясніть будь-ласка чому американські битки настільки погані? Дивлюсь по відео в ютуб, канал де їх купують, привозять та ремонтують на власному сто, знімають всі процеси реставрації, відновлюють всю безпеку, запевняють що авто виходить чудове. Чоловік просто дуже хоче джип компас десь після 2017р. виходить біля 20т.
Ви десь чули про американця-ідіота, купив нову машину, потрапив в ДТП і продав задешево для нас нещасних? Якщо в 2-х словах- сюди завозять ті авто, ремонт яких не гарантує ’безпечну для життя’ експлуатацію або коли ремонт дорожчий від вартості нового авто за висновком страхової. Хороші авто там чудово ремонтують і ніхто їх не продає а якщо продають - то вони тут коштують так само як і офіційні авто України
10
1
Гербарія сушу• 19 июля 2023
Ответ дляІстеріомама
Я покупала форд экоспорт маме биток.
Наезд на гибрант, под замену только крыло и подушки справа, кое-что по ходовой с той же стороны.
Машина была 2018 г.выпуска, покупали в 2020 г, пробег 30 тыс км, замена масел и расходников в доках каждые 10 тыс.
В принципе, машина неплохая, беспроблемная и дешёвая, стала в 11 тыс со всеми расходами. Проезжает по убитой дороге легко, на бордюр легко взбирается.
Внешность на любителя, но нам нравится.
Наезд на гибрант, под замену только крыло и подушки справа, кое-что по ходовой с той же стороны.
Машина была 2018 г.выпуска, покупали в 2020 г, пробег 30 тыс км, замена масел и расходников в доках каждые 10 тыс.
В принципе, машина неплохая, беспроблемная и дешёвая, стала в 11 тыс со всеми расходами. Проезжает по убитой дороге легко, на бордюр легко взбирается.
Внешность на любителя, но нам нравится.
Серйозно, добре що у вас такий досвід і нехай гарно вам служить
Ви просто не знаєте іншу сторону медалі, я знаю тому ні собі не беру ні іншим не рекомендую
Ви просто не знаєте іншу сторону медалі, я знаю тому ні собі не беру ні іншим не рекомендую
Забула що?• 19 июля 2023
Ответ дляГербарія сушу
А що там саме дороге цікаво?
Мы рассматриваем новую. Выбираем из тойота, мазда, хюндай и киа. Сервисное обслуживание самое дорогое озвучили в салоне хонды . Запчасти тоже
1
Море Щастя• 19 июля 2023
Отъездила на кашкае 10 лет, сейчас мазда, след опять кашкай возьму, под все ваши параметры подходит и машинка очень приятная
5
1
Чумацький Шлях• 19 июля 2023
Ответ дляЛеди_на_драндулете
Так, одна з причин чого його не розглядаю
Ось варіант, це чоловік не сильно шукав:
Бита, але бита у задні двері. Зате 2017 року. Ось вона на торгах, тут можна глянути які пошкодження:
Бита, але бита у задні двері. Зате 2017 року. Ось вона на торгах, тут можна глянути які пошкодження:
1
автор
Леди_на_драндулете
• 19 июля 2023
Ответ дляТа_все_ок_будет
Эти марки в 10-летнем возрасте все не фонтан. Будет и ржавчина, усталая совсем подвеска и тд.
Я бы не рассматривала.
Я бы не рассматривала.
На що вистачає, те і розглядаю
Гербарія сушу• 19 июля 2023
Ответ дляПоміркована думка
Ви десь чули про американця-ідіота, купив нову машину, потрапив в ДТП і продав задешево для нас нещасних? Якщо в 2-х словах- сюди завозять ті авто, ремонт яких не гарантує ’безпечну для життя’ експлуатацію або коли ремонт дорожчий від вартості нового авто за висновком страхової. Хороші авто там чудово ремонтують і ніхто їх не продає а якщо продають - то вони тут коштують так само як і офіційні авто України
Ну трохи не так ви пишете, ідіотів тут якраз дуже багато і страхова не саме страшне.
Все починається з того що машина тут опріорі розхідник, їх ніхто не доглядає, те саме ремонт. Часто тут старе обладнання і тупуваті майстри. Якщо це биток то в ньому розвалено 1/4 машини, саме такі тут переважно аварії, а є ще велика частка зі зломаними системами безпеки. Ремонт тут коштує 150-180$ за годину роботи, всі запчастини повинні бути офіційно куплені, роботи на сертифікованих сто, короче довго писати
Все починається з того що машина тут опріорі розхідник, їх ніхто не доглядає, те саме ремонт. Часто тут старе обладнання і тупуваті майстри. Якщо це биток то в ньому розвалено 1/4 машини, саме такі тут переважно аварії, а є ще велика частка зі зломаними системами безпеки. Ремонт тут коштує 150-180$ за годину роботи, всі запчастини повинні бути офіційно куплені, роботи на сертифікованих сто, короче довго писати
6
автор
Леди_на_драндулете
• 19 июля 2023
Ответ дляГербарія сушу
Чого ремонту, я маю ще яріс 12 року, продавати не хочу- машина любов, шикарна просто ремонтів не любить і не їздить по ним
Стереотипи
Последний вагон• 19 июля 2023
Ответ дляЧебураха з перцем
рав 4, за 14 буде напевно до 10 року
Пустий дрючок. Ніякого комфорту, ніяких подогрівів, навіть безключового доступу немає.
2
1
Поміркована думка• 19 июля 2023
Ответ дляЛеди_на_драндулете
На що вистачає, те і розглядаю
Вам принципово коробка-автомат?
автор
Леди_на_драндулете
• 19 июля 2023
Ответ дляПоміркована думка
Ми продаємо Кіа спортедж і не можем продати (2012р) . Дзонять одні салони і перекупщики. Хоча офіційний, не битий і не фарбований з обслуговуванням на офіційному СТО. А сусід купив КІА авто з Америки - бите перебите, перефарбоване, з поклеєним хром-пакетом - бо воно блищить на сонці і 10 хімчисток салону зроблено.
Який колір? Паливо? Об´єм двигуна?
Гербарія сушу• 19 июля 2023
Ответ дляЗабула що?
Мы рассматриваем новую. Выбираем из тойота, мазда, хюндай и киа. Сервисное обслуживание самое дорогое озвучили в салоне хонды . Запчасти тоже
Тобто ви теоретик? А ви не думали про те що поки ви в кіа 5 разів поміняєте деталь в хонді ніразу?
2
3
Поміркована думка• 19 июля 2023
Ответ дляЛеди_на_драндулете
Який колір? Паливо? Об´єм двигуна?
Чорна, дизель. Але коробка-механіка.
Забула що?• 19 июля 2023
Ответ дляГербарія сушу
Тобто ви теоретик? А ви не думали про те що поки ви в кіа 5 разів поміняєте деталь в хонді ніразу?
За 10 лет я и на хюндае деталей не меняла
Істеріомама• 19 июля 2023
Ответ дляГербарія сушу
Серйозно, добре що у вас такий досвід і нехай гарно вам служить
Ви просто не знаєте іншу сторону медалі, я знаю тому ні собі не беру ні іншим не рекомендую
Ви просто не знаєте іншу сторону медалі, я знаю тому ні собі не беру ні іншим не рекомендую
У меня у большинства знакомых удачных опыт.
Сестра покупала себе рав 4 гибрид.
Подруга хюнлай туксон.
До 5 лет и с некритичными повреждениями.
Доя меня выбор между битком из США и машиной бу здесь - всегда за биток, который ты сам восстанавливаешь и знаешь о машине всё.
Там только по подушками безопасности сраьотавшим вариантов миллион - от так собрать просто, сделав вид, что они рабочие, до поменять на новые оригинальные.
Если сравнить, с чем больше проблем, то с машинами бу 10+ лет проблем у моих знакомых намного больше, чем с более свежими битками.
Конечно, лучше новая машина из салона.
Я бы, наверное, вообще купила ситроен с3 или с4 новый сейчас в этом бюджете.
Но автор хочет что-то большое и мощное.
Сестра покупала себе рав 4 гибрид.
Подруга хюнлай туксон.
До 5 лет и с некритичными повреждениями.
Доя меня выбор между битком из США и машиной бу здесь - всегда за биток, который ты сам восстанавливаешь и знаешь о машине всё.
Там только по подушками безопасности сраьотавшим вариантов миллион - от так собрать просто, сделав вид, что они рабочие, до поменять на новые оригинальные.
Если сравнить, с чем больше проблем, то с машинами бу 10+ лет проблем у моих знакомых намного больше, чем с более свежими битками.
Конечно, лучше новая машина из салона.
Я бы, наверное, вообще купила ситроен с3 или с4 новый сейчас в этом бюджете.
Но автор хочет что-то большое и мощное.
4
Последний вагон• 19 июля 2023
Ответ дляГірчинка
я б рекомендувала рав4, у мене гібрид, 6 л на 100 км, досить економний.
Якого року? Бюджет автора - до 14 тыс
Гербарія сушу• 19 июля 2023
Ответ дляЗабула що?
За 10 лет я и на хюндае деталей не меняла
Ок і на хонді не міняли бо не їздили. То де дороге обслуговування?
НеВРотик• 19 июля 2023
12-13 год.
Ок.
Кашкай сразу нет,там вариатор.Если год свежий, то не вопрос, но тут другой вариант.
Каптива неплохо, но более дешманское качество, чем у киа и хёнде.
Расход у спорта и 35-10 бенз, 12 газ на сотку.
Вполне норма для кроссовера.
У обоих классический автомат и двигатель g4ka , который не страдает задирами.
Ок.
Кашкай сразу нет,там вариатор.Если год свежий, то не вопрос, но тут другой вариант.
Каптива неплохо, но более дешманское качество, чем у киа и хёнде.
Расход у спорта и 35-10 бенз, 12 газ на сотку.
Вполне норма для кроссовера.
У обоих классический автомат и двигатель g4ka , который не страдает задирами.
4
автор
Леди_на_драндулете
• 19 июля 2023
Ответ дляГербарія сушу
Еееех автор, послухайте мої поради, чесно вам кажу
От знаєте як хтось має легку руку підстригти, щось в дорогу сказати і тд
В мене талант вибирати тачки і собак, ще ніхто не пожалів
От знаєте як хтось має легку руку підстригти, щось в дорогу сказати і тд
В мене талант вибирати тачки і собак, ще ніхто не пожалів
Зараз перечитаю що радили
Забула що?• 19 июля 2023
Ответ дляГербарія сушу
Ок і на хонді не міняли бо не їздили. То де дороге обслуговування?
Обязательные то. Иначе снимут с гарантии
автор
Леди_на_драндулете
• 19 июля 2023
Ответ дляСпішу - перекидаюсь
Автор, а Ви не розглядали Опель Зафіра?Не кросовер, але висока, просторна, зручна і доволі дешева машина. Чула багато хорошого
Ні, хочу саме кросовер
Гербарія сушу• 19 июля 2023
Ответ дляІстеріомама
У меня у большинства знакомых удачных опыт.
Сестра покупала себе рав 4 гибрид.
Подруга хюнлай туксон.
До 5 лет и с некритичными повреждениями.
Доя меня выбор между битком из США и машиной бу здесь - всегда за биток, который ты сам восстанавливаешь и знаешь о машине всё.
Там только по подушками безопасности сраьотавшим вариантов миллион - от так собрать просто, сделав вид, что они рабочие, до поменять на новые оригинальные.
Если сравнить, с чем больше проблем, то с машинами бу 10+ лет проблем у моих знакомых намного больше, чем с более свежими битками.
Конечно, лучше новая машина из салона.
Я бы, наверное, вообще купила ситроен с3 или с4 новый сейчас в этом бюджете.
Но автор хочет что-то большое и мощное.
Сестра покупала себе рав 4 гибрид.
Подруга хюнлай туксон.
До 5 лет и с некритичными повреждениями.
Доя меня выбор между битком из США и машиной бу здесь - всегда за биток, который ты сам восстанавливаешь и знаешь о машине всё.
Там только по подушками безопасности сраьотавшим вариантов миллион - от так собрать просто, сделав вид, что они рабочие, до поменять на новые оригинальные.
Если сравнить, с чем больше проблем, то с машинами бу 10+ лет проблем у моих знакомых намного больше, чем с более свежими битками.
Конечно, лучше новая машина из салона.
Я бы, наверное, вообще купила ситроен с3 или с4 новый сейчас в этом бюджете.
Но автор хочет что-то большое и мощное.
Я вже писала вище, не хочу ще раз. Купити в США просто бу і не биток це вкест, а биток і подавна
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу