sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Курьерские службы
anonim_213
Істеріомама• 28 августа 2023

НП шопинг NP Shopping кто пользуется, зайдите плиз!!!

Я уже тут тему создавала, что моя посылка до сих пор на складе с 10 августа без движения, писала в поддержку, мои письма игнорировались, либо писали что ждите, потом мой чат вообще мне отключили - я пишу в глухую стену, нет никакой обратной связи. Я вышла на них через почту, писала запрос, мне обещают разобраться. Скажите мне, бывало ли такое у вас? что посылка без движения с 10 числа (уже 18 дней). Скидка на эти ботинки закончится 31 августа, сумма посылки 150 евро, я тупо в шоке диком, ни разу такого ни с кем не было. и что мне блин делать??? как мне понять, доставят ли мне посылку? выплатят ли эти 150 евро мне, не придет ли мне подделка (замена оригинала на подделку) я уже незнаю что думать
woman_facepalming 1
11 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_200
Люблю пиво• 28 августа 2023
1
А спробуйте написати їм в фб месенджері. Так, в мене теж була затримка на складі колись, але не така тривала.
anonim_120
Відірву та викину• 28 августа 2023
2
на горячу лінію дзвонили?
anonim_71
Прокачую сідниці• 28 августа 2023
3
Нічого не доведете. Ви все правильно написали, що як об стінку. Єдине, що я знаю зі спілкування з ними по телефону, так це те, що потрібно брати і записувати номер звернення і терміни вирішення питання, тоді хоч якусь конкретну відповідь отримаєте.
anonim_129
Не гоню• 28 августа 2023
4
а що за країна?
anonim_213
автор Істеріомама • 28 августа 2023
5
Ответ дляНе гоню
а що за країна?
Италия..(
anonim_196
Да будет так• 28 августа 2023
6
А ви як купували? Я просто не зрозуміла при чому тут завершення знижок, і хто вам має повертати кошти.
Я купую з різних магазинів (країн) сама, з отриманням на склад НП, завжди швидко відправляють після отримання на склад, особливо. Хоча ось Іспанію чомусь ніяк не відправлять…..Але є купа моментів, які реально бісять. Самі змінюють адресу доставки по Україні, не звертаючи уваги на збережені адреси відділень.
Було, що з одного замовлення оформленого на сайті магазину вони отримали двома посилками (сам магазин розбив замовлення, з різних точок привезли дві пари взуття). НП вперлись, і так і відправили мені двома посилками, заставивши зробити другу заявку на доставку. Речі, які не потрібно, пакують в картон.
Ще кратність ваги 0,5 кг. От такі моменти бісять, бо попадаєш на гроші….
like 2
anonim_71
Прокачую сідниці• 28 августа 2023
7
Я з ними по телефону 2 місяці спілкувалась. Спочатку мені прислали фото мого замовлення в порваній упаковці і попросили надати фото замовлення для уточнення чи все на місці. Зробила, надіслала і далі - тиша. Я їм давай писати, дзвонити-2 місяці жодної відповіді, кожен раз спілкування з новим спеціалістом, обіцянки щось зробити і т.д. Нарешті підказали звертатись з уточненням за конкретним номером звернення. Закінчилось все тим, що мені сказали написати заяву в паперовій формі у конкретному відділенні для повернення коштів. Але при цьому мені порахували курс повернення по курсу нацбанку (!), плюс зняли з мене якийсь податок. Але це - хоч щось.
P.S. моє замовлення в результаті загубили.
crying_face 2
anonim_129
Не гоню• 28 августа 2023
8
Щось трапилося в них. Мені відповідали достатньо швидко. Були з Німеччиною проблеми.
anonim_213
автор Істеріомама • 28 августа 2023
9
Ответ дляДа будет так
А ви як купували? Я просто не зрозуміла при чому тут завершення знижок, і хто вам має повертати кошти.
Я купую з різних магазинів (країн) сама, з отриманням на склад НП, завжди швидко відправляють після отримання на склад, особливо. Хоча ось Іспанію чомусь ніяк не відправлять…..Але є купа моментів, які реально бісять. Самі змінюють адресу доставки по Україні, не звертаючи уваги на збережені адреси відділень.
Було, що з одного замовлення оформленого на сайті магазину вони отримали двома посилками (сам магазин розбив замовлення, з різних точок привезли дві пари взуття). НП вперлись, і так і відправили мені двома посилками, заставивши зробити другу заявку на доставку. Речі, які не потрібно, пакують в картон.
Ще кратність ваги 0,5 кг. От такі моменти бісять, бо попадаєш на гроші….
я купила ботинки со скидкой 50%, она действует до конца августа, т.е. я не смогу их снова перезаказать, если они потеряли мою посылку + долго ждать компенсации, пока все докажешь.. и вообще интересно какой размер у них компенсации, потому что в мист там был лимит я помню, не всю сумму покупки возмещают за утерянную. Слава Богу что вообще посылку зарегистрировали мне блин..

по поводу двух посылок, тоже было такое с индитекс, отправляют с разных складов, консолидацию как у мист не делают, я перешла на юкрейн экспресс, там доставка шара. Тут дура я просто дура, решила через новую почту заказать по бешенной цене только из-за того что заказала подарочную упаковку и не хотела чтоб коробку открывали на таможне и не мяли мне
anonim_213
автор Істеріомама • 28 августа 2023
10
Ответ дляПрокачую сідниці
Я з ними по телефону 2 місяці спілкувалась. Спочатку мені прислали фото мого замовлення в порваній упаковці і попросили надати фото замовлення для уточнення чи все на місці. Зробила, надіслала і далі - тиша. Я їм давай писати, дзвонити-2 місяці жодної відповіді, кожен раз спілкування з новим спеціалістом, обіцянки щось зробити і т.д. Нарешті підказали звертатись з уточненням за конкретним номером звернення. Закінчилось все тим, що мені сказали написати заяву в паперовій формі у конкретному відділенні для повернення коштів. Але при цьому мені порахували курс повернення по курсу нацбанку (!), плюс зняли з мене якийсь податок. Але це - хоч щось.
P.S. моє замовлення в результаті загубили.
капец((((((( сочувствую......
anonim_131
Файна_зупка• 28 августа 2023
11
За Італію не знаю, а от з 1го серпня, все що йшло з Китаю через нп шопінг просто зависло
Якщо до 1го вилетіло тоді має прибути

Все що залишалось там просто лежить в терміналі, ніби потрошки повертають відправникам, якщо відправник сам ініціює, тоді скоріше має бути

Це офіційно відповідь нп, коли претензіями закидали.
Скріншоти, тут минулого тижня в якійсь темі схожій прикріпляла.

Посилки то будуть повертати відправникам, а от кошти - повезе якщо відпоавник чесний, то поверне.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff