Червона рута• 08 сентября 2023
Потрібна допомога. Втрата багажа в бусі Одеса- Кишинів
Дайте будь ласка ідей, бо не можу до ладу думки зібрати.
Співробітниця їхала у відрядження бусом Одеса - Кишинів.
Багаж поклала у відділення внизу.
Доїхала до аеропорту, а її чемодану нема - його видав водій якійсь іншій жінці, яка на нього вказала з його слів, сіла та вийшла на транзитних зупинках, нема ані її ПІБ, ні номеру телефону.
Чемодан тієї жінки співробітниця забрала, там водка і пара речей, що не мають ніякої цінної та без жодних опізнавальних знаків.
Знаємо лише містечко в Молдові, де вийшла та пані. Сповістили перевізника, сповістили автокозал в тому містчечку, де вийшла пані.
Чи можна щось ще зробити у цій ситуації?
Співробітниця їхала у відрядження бусом Одеса - Кишинів.
Багаж поклала у відділення внизу.
Доїхала до аеропорту, а її чемодану нема - його видав водій якійсь іншій жінці, яка на нього вказала з його слів, сіла та вийшла на транзитних зупинках, нема ані її ПІБ, ні номеру телефону.
Чемодан тієї жінки співробітниця забрала, там водка і пара речей, що не мають ніякої цінної та без жодних опізнавальних знаків.
Знаємо лише містечко в Молдові, де вийшла та пані. Сповістили перевізника, сповістили автокозал в тому містчечку, де вийшла пані.
Чи можна щось ще зробити у цій ситуації?
показать весь текст
Леди_в_ночи• 08 сентября 2023
Ответ дляКвартираЧья
Може я якась дотошна, але, в мене є досвід відшкодування за затримку рейса на три години із Італії, вартість квитків До Греції та Мальти в період ковіду, вибивання коштів зі страхової за дтп, і ще багато чого по ’ мєлочі’😂
А за зіпсований товар у продавця через суд компенсації не отримували?
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляЛеди_в_ночи
А за зіпсований товар у продавця через суд компенсації не отримували?
Нє, такою мілкотою я не займаюсь. Так і у цих всіх випадках до суду не доходило)
автор
Червона рута
• 08 сентября 2023
Ответ дляКвартираЧья
Може я якась дотошна, але, в мене є досвід відшкодування за затримку рейса на три години із Італії, вартість квитків До Греції та Мальти в період ковіду, вибивання коштів зі страхової за дтп, і ще багато чого по ’ мєлочі’😂
А може ви підкаже куди в нашому випадку писати скаргу щоб вона точно була розглянута? На сайті пишемо в онлайн чат - де можна залишити - тиша. Хоча до того відповідали)
Ня форми для претензій, нічого. Я не можу втоопати що робити і куди звертатися.
Ня форми для претензій, нічого. Я не можу втоопати що робити і куди звертатися.
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляЛеди_в_ночи
А за зіпсований товар у продавця через суд компенсації не отримували?
У вас дивні претензії. Якщо в мене є страховка від затримки рейсу, а він затримується, то я не повинна отримати компенсації? Чи мені в´їжджає в сраку чувак, його страхова назначає суму і починає годувати ’ сніданками’ півроку, то я повинна сидіти чекати? Я знайшла контакти директора страхової і відправила йому претензію на факс з факсу телеканалу, де я в той час працювала. Кошти зайшли наступного дня. Я не вважаю чимось непристойним відстоювати свої інтереси)
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляNikIrinaS
Ми вже залишили аеропорт і прямували до готелю. Шукала фірма туроператор. Через 3 доби мы написали заяву до поліції.
У вас була послуга з доставки багажу до готелю? Не зовсім зрозуміла, як ви нарізно їхали з багажем, чи якось не так зрозуміла?
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляЧервона рута
А може ви підкаже куди в нашому випадку писати скаргу щоб вона точно була розглянута? На сайті пишемо в онлайн чат - де можна залишити - тиша. Хоча до того відповідали)
Ня форми для претензій, нічого. Я не можу втоопати що робити і куди звертатися.
Ня форми для претензій, нічого. Я не можу втоопати що робити і куди звертатися.
Ну я б гуглила всіх причетних до перевізника. А ще там дівчинка вище писала, що можна спробувати вияснити де вона зайшла і де вийшла і в місцевих чатах кинути кліч. Але це спрацює лише в тому випадку, якщо людина хоче повернути свою водку...
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляNikIrinaS
Доставка пасажирів з багажем до зупинки біля готелю. Супровіду не було, тільки водій.
Хтось з туристів забрав ваш багаж виявляється. Якщо так, то оператор повинен розшукати.
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляNikIrinaS
Оператор не знайшов, водій був мутний, зупинявся там, де ніхто не виходив. Можливо виставили пасажири, що виходили.
Тоді відшкодування від оператора повинно бути, тому що перевізник теж той, що з ними співпрацює. Попередьте вашого агента, напишіть скаргу оператору. Вважаю, що поліція у цьому випадку нічого не вдіє.
Ответ дляКвартираЧья
Тоді відшкодування від оператора повинно бути, тому що перевізник теж той, що з ними співпрацює. Попередьте вашого агента, напишіть скаргу оператору. Вважаю, що поліція у цьому випадку нічого не вдіє.
Я вважаю, що ми повинні були викликати поліцію в той час, коли побачили відсутність багажу. А так нема підтвердження факту не отримання багажу. Туроператор запевнив, що вони знайдуть чи відшкодувати багаж. А потім просто ввічливо послали.....до поліції.
Готова до другої• 08 сентября 2023
Ответ дляЧервона рута
Я в шоці чесно кажучі, в мене таке вперше, щоб настільки зухвало поводився перевізник.
Спокійно хамлять, кидають слухавку, в месенджерах читають і мовчать.
перевізник Gal Trans коли що.
Спокійно хамлять, кидають слухавку, в месенджерах читають і мовчать.
перевізник Gal Trans коли що.
Ппць, я недавно їхала з ними з Кишинева до Вінниці. Були молдавани, рідкісні хами, я теж мала клопіт з багажем- мусила лізти всередину багажного відсіку, бо мою валізу заперли бозна куди (хоча при посадці водій поставив її в зовсім іншому місці)! То воно ще стояло рота роззявляло до мене ’навєрноє Я єго туда поставіл!’. Я кажу- Ні, то Я його запихнула Аж туди!
Я таки напишу відгук про них.
Я таки напишу відгук про них.
автор
Червона рута
• 08 сентября 2023
Ну ось мені відповідли з їхньої оф пошти:
Привіт
Кожен пасажир бере свій багаж, водій не зобов´язаний перевіряти кожен багаж. Він не може знати багаж кожного пасажира. Якщо пасажир зв´яжеться з нами щодо багажу, ми також зв´яжемося з вами.
Привіт
Кожен пасажир бере свій багаж, водій не зобов´язаний перевіряти кожен багаж. Він не може знати багаж кожного пасажира. Якщо пасажир зв´яжеться з нами щодо багажу, ми також зв´яжемося з вами.
1
Готова до другої• 08 сентября 2023
Ответ дляЧервона рута
Ну ось мені відповідли з їхньої оф пошти:
Привіт
Кожен пасажир бере свій багаж, водій не зобов´язаний перевіряти кожен багаж. Він не може знати багаж кожного пасажира. Якщо пасажир зв´яжеться з нами щодо багажу, ми також зв´яжемося з вами.
Привіт
Кожен пасажир бере свій багаж, водій не зобов´язаний перевіряти кожен багаж. Він не може знати багаж кожного пасажира. Якщо пасажир зв´яжеться з нами щодо багажу, ми також зв´яжемося з вами.
Бо по факту так і є- водій же не запам´ятає, де чиї валізи. На яку вкажеш- ту і видасть. В даному випадку доречними були б камери, які фіксували б, хто й що кладе/бере.
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляNikIrinaS
Я вважаю, що ми повинні були викликати поліцію в той час, коли побачили відсутність багажу. А так нема підтвердження факту не отримання багажу. Туроператор запевнив, що вони знайдуть чи відшкодувати багаж. А потім просто ввічливо послали.....до поліції.
Так, час був упущений трохи(. Але, думаю, можна з оператором ’ пободаться’ Успіху вам!
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляЧервона рута
Ну ось мені відповідли з їхньої оф пошти:
Привіт
Кожен пасажир бере свій багаж, водій не зобов´язаний перевіряти кожен багаж. Він не може знати багаж кожного пасажира. Якщо пасажир зв´яжеться з нами щодо багажу, ми також зв´яжемося з вами.
Привіт
Кожен пасажир бере свій багаж, водій не зобов´язаний перевіряти кожен багаж. Він не може знати багаж кожного пасажира. Якщо пасажир зв´яжеться з нами щодо багажу, ми також зв´яжемося з вами.
Вони повинні прикласти свої зусилля до розшуку того пасажира. Ну і камери, так, повинні бути. Я б ще понаписувала свої відгуки, що перевізник так собі, відповідальність ні за що не несе, хамить по телефону. Таким чином їм підправите репутацію на реальну, ну і людей застережете.
1
Леди_в_ночи• 08 сентября 2023
Ответ дляКвартираЧья
У вас дивні претензії. Якщо в мене є страховка від затримки рейсу, а він затримується, то я не повинна отримати компенсації? Чи мені в´їжджає в сраку чувак, його страхова назначає суму і починає годувати ’ сніданками’ півроку, то я повинна сидіти чекати? Я знайшла контакти директора страхової і відправила йому претензію на факс з факсу телеканалу, де я в той час працювала. Кошти зайшли наступного дня. Я не вважаю чимось непристойним відстоювати свої інтереси)
Чому ви мені це пишете??? Які такі в мене дивні претензії??? У мене взагалі претензій не має! Пишіть автору, а не мені!
1
КвартираЧья• 08 сентября 2023
Ответ дляЛеди_в_ночи
Чому ви мені це пишете??? Які такі в мене дивні претензії??? У мене взагалі претензій не має! Пишіть автору, а не мені!
До чого тут автор до вашого дурного питання про суди?
1
Леди_в_ночи• 08 сентября 2023
Ответ дляКвартираЧья
До чого тут автор до вашого дурного питання про суди?
Ви якась неадекватна, я запитала користувача яка писала що має досвід про вибавання коштів із страхової та інше. А я запитала за своє, чи є усне такий досвід, а що не можна? Ідіть своєю дорогою, і не чіпайте мене.
Може я якась дотошна, але, в мене є досвід відшкодування за затримку рейса на три години із Італії, вартість квитків До Греції та Мальти в період ковіду, вибивання коштів зі страхової за дтп, і ще багато чого по ’ мєлочі’😂
Може я якась дотошна, але, в мене є досвід відшкодування за затримку рейса на три години із Італії, вартість квитків До Греції та Мальти в період ковіду, вибивання коштів зі страхової за дтп, і ще багато чого по ’ мєлочі’😂
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу