Трактор Віка• 30 ноября 2023
Вказівний жест та розуміння мовлення!!!
Мами шукаю відгуків:
Можливо я тривожна мама (вже задавала подібне питання, але мені не дає спокою)!
Дано, хлопчик 1 рік!
- Активний, самостійно ходить, бігає, їсть все і ложкою, впізнає родичів, є зоровий контакт, відповідає на емоції, проситься на руки, грається з братом, грається з іграшками, закидає в сортер, піраміда та інші розвиваючі іграшки! Постійно лепече ба, ма, на, га, да і тд.
Але відсутній вказівний жест взагалі, нічого не тикає пальцем, не просить нічого, якщо щось хоче кричить або ричить або плаче і піднімає руки догори!
Якщо попросити, щось принести, наприклад принеси м´ячик, не несе!
Я звернула увагу, якщо я йому щось показую то він повторяє за мною а якщо просто говорю словами він не реагує! В мене відчуття що він не розуміє мовлення! Слух провіряли в роддомі все ок! І наче все чує якщо в іншій кімнаті включити музику буде бігти дивитися що там???в педіатра і невролога були і не одного, вони не бачать проблеми, кажуть чекайте до 1,6-2 років!
В когось був подібний досвід? Як з вказівним жестом? Коли він з´явився у ваших дітей?коли вони почали виконувати прохання?
Можливо я тривожна мама (вже задавала подібне питання, але мені не дає спокою)!
Дано, хлопчик 1 рік!
- Активний, самостійно ходить, бігає, їсть все і ложкою, впізнає родичів, є зоровий контакт, відповідає на емоції, проситься на руки, грається з братом, грається з іграшками, закидає в сортер, піраміда та інші розвиваючі іграшки! Постійно лепече ба, ма, на, га, да і тд.
Але відсутній вказівний жест взагалі, нічого не тикає пальцем, не просить нічого, якщо щось хоче кричить або ричить або плаче і піднімає руки догори!
Якщо попросити, щось принести, наприклад принеси м´ячик, не несе!
Я звернула увагу, якщо я йому щось показую то він повторяє за мною а якщо просто говорю словами він не реагує! В мене відчуття що він не розуміє мовлення! Слух провіряли в роддомі все ок! І наче все чує якщо в іншій кімнаті включити музику буде бігти дивитися що там???в педіатра і невролога були і не одного, вони не бачать проблеми, кажуть чекайте до 1,6-2 років!
В когось був подібний досвід? Як з вказівним жестом? Коли він з´явився у ваших дітей?коли вони почали виконувати прохання?
дамаБезСобачки• 30 ноября 2023
В 3 роки з´явився, але у нас РАС, а як у вас не знаю, переживайте ведіть до спеціалістів.
Дама_из_рекламы• 30 ноября 2023
Племінник такий як ваш був, а зараз в 1і 5міс.нарешті з´явився цей жест . Самі показували, книжки розглядали..
Ашолюдискажуть• 30 ноября 2023
Почекайте, всі діти різні та дозрівають по-різному. Можливо місяць-два та дитина почне самостійно пальчиком показувати.
Ось гарні поради про допомогу у формуванні жесту
Формувати вказівний жест потрібно самостійно шляхом складання пальчиків дитини своєю рукою, та її вказівним пальцем показувати на предмети та обов´язково вимовляти їх.
Поступово зменшуйте фізичну підказку і робіть паузи, щоб дитина мала можливість спробувати жест самому. Важливо, щоб дитина навчилася використовувати вказівний жест повністю самостійно.
Як же допомогти дитині її сформувати?
1. Пальчикова гімнастика
2. Натискати вказівним пальцем на кнопки, дзвіночки,поп-іт,жабки,які стрибають...
3. Малювати пальчиковими фарбами
4. Ігри з пальцеходами та ін.
5.Практикуйте навчання під час їжі. Пропонуйте дитині на вибір те, що вона любить, та їжу, яка їй зовсім не подобається. Сенс у тому, що дитина отримує ту їжу, на яку вона вказує пальцем.
Дуже важливо не робити таке навчання «нудним» – це має бути гра, веселий досвід для вас обох!
Ось гарні поради про допомогу у формуванні жесту
Формувати вказівний жест потрібно самостійно шляхом складання пальчиків дитини своєю рукою, та її вказівним пальцем показувати на предмети та обов´язково вимовляти їх.
Поступово зменшуйте фізичну підказку і робіть паузи, щоб дитина мала можливість спробувати жест самому. Важливо, щоб дитина навчилася використовувати вказівний жест повністю самостійно.
Як же допомогти дитині її сформувати?
1. Пальчикова гімнастика
2. Натискати вказівним пальцем на кнопки, дзвіночки,поп-іт,жабки,які стрибають...
3. Малювати пальчиковими фарбами
4. Ігри з пальцеходами та ін.
5.Практикуйте навчання під час їжі. Пропонуйте дитині на вибір те, що вона любить, та їжу, яка їй зовсім не подобається. Сенс у тому, що дитина отримує ту їжу, на яку вона вказує пальцем.
Дуже важливо не робити таке навчання «нудним» – це має бути гра, веселий досвід для вас обох!
Ждать можно до 1.6 года. Лучше всего это время не просто ждать, а найти рядом специалиста по денверской модели и заниматься. Это в плюс и абсолютно нормотипичному ребенку, саму Вас научит интересным вещам, ну, если что-то не так, во-первых, он сразу заметит, во-вторых, эти пол года пройдут с пользой.
Домашня Зюзя• 30 ноября 2023
На вашому місці треба переживати не за вказівний жест, а за те, що дитина, як ви самі написали не розуміє мову.
1
Я пані прохана...• 30 ноября 2023
У моих указательный жест в 1.2 мес появился где то . Но обращенную речь понимали .
Ермолайчик• 30 ноября 2023
Проблема не в жесті, а що дитина не розуміє звернене до неї мовлення. На ім’я своє реагує? І слух перевірте у сурдолога. В пологовому - трошки не те. А дитина намагається прив’язати свої ма, ба… до певної особи чи предмета? Чи просто лєпєт?
автор
Трактор Віка
• 30 ноября 2023
Ответ дляЕрмолайчик
Проблема не в жесті, а що дитина не розуміє звернене до неї мовлення. На ім’я своє реагує? І слух перевірте у сурдолога. В пологовому - трошки не те. А дитина намагається прив’язати свої ма, ба… до певної особи чи предмета? Чи просто лєпєт?
На ім´я реагує, на звуки також, не зрозуміло поки більше лепет, але коли сідає в стільчик для годування каже нам нам постійно
Ермолайчик• 30 ноября 2023
Ответ дляТрактор Віка
На ім´я реагує, на звуки також, не зрозуміло поки більше лепет, але коли сідає в стільчик для годування каже нам нам постійно
Спостерігайте. В поведінці дитини повинен бути прогрес у мовленні, розвитку, навичках. Якщо нічого не міняється - значить є проблема
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу