Йосип_молодий• 19 декабря 2023
Порадьте не вертають гроші за новий ноутбук
Купила ноутбук у популярному магазині, помітили недоліки повернули на 6 день відправили відразу в їх сервіс ті на диагностику до постачальника,майже два там місяці там сказала заміна плати, я кажу вертайте гроші, мені не потрібний такий ноутбук, сьогодні звонять типу забирайте він як новий, кажу ви там больні чи хворі,сказала що в пт буду у них з чеком в офісі, що робить, хамське відношення
1
2
2
Админко• 19 декабря 2023
розетка? вони таке люблять чудити. цікаво хто такий розумний поставив палець вниз, і чи було б їм самим риємно опинитись в такій ситуації.
2
2
9
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАдминко
розетка? вони таке люблять чудити. цікаво хто такий розумний поставив палець вниз, і чи було б їм самим риємно опинитись в такій ситуації.
Storeinua
Теж цікаво, це такий в мене подарунок дитині вийшов, чим закінчиться не знаю, нерви вже здають їх завтра слухать
Теж цікаво, це такий в мене подарунок дитині вийшов, чим закінчиться не знаю, нерви вже здають їх завтра слухать
ЛюблюДевчонок• 19 декабря 2023
Я покупала в майо. Была ситуация с тачпадом, не подключен был. Мне сразу предложили либо ждать месяц и больше пока отошлют назад на завод либо же поменять модель, вернуть деньги. Я взяла другой ноут дешевле и все. Не было никаких проблем
Админко• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
Storeinua
Теж цікаво, це такий в мене подарунок дитині вийшов, чим закінчиться не знаю, нерви вже здають їх завтра слухать
Теж цікаво, це такий в мене подарунок дитині вийшов, чим закінчиться не знаю, нерви вже здають їх завтра слухать
співчуваю. бажаю домогтись справедливості, все-таки техніка коштовна. в Європі чи Америці вам би зробили обмін/повернення за першим запитом. це тільки у нас такі хитрозроблені торгаші
1
5
Ангелок з ріжками• 19 декабря 2023
Ну гроші вони скоріш не повернуть, бо типу вийшов гарантійні 2 тижні.
Це так у Розетки було. Теж колись сварилася довго, мені майстра навіть додому присилали. Грошей ніхто не повернув, техніка залишилась у мене. Хоча дзвонили з першого дня як отримали товар. Вони два тижні всяку чуш мені розповідали
Це так у Розетки було. Теж колись сварилася довго, мені майстра навіть додому присилали. Грошей ніхто не повернув, техніка залишилась у мене. Хоча дзвонили з першого дня як отримали товар. Вони два тижні всяку чуш мені розповідали
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАдминко
співчуваю. бажаю домогтись справедливості, все-таки техніка коштовна. в Європі чи Америці вам би зробили обмін/повернення за першим запитом. це тільки у нас такі хитрозроблені торгаші
Не те слово, я не просила їх ремонтувати, я сказала що він бракований і вертайте кошти, а вони без мене його там полагодили якось и типу готово він як новий про заміну і повернння повний яийсь ігнор, я в розпачі, дорога річ
2
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАнгелок з ріжками
Ну гроші вони скоріш не повернуть, бо типу вийшов гарантійні 2 тижні.
Це так у Розетки було. Теж колись сварилася довго, мені майстра навіть додому присилали. Грошей ніхто не повернув, техніка залишилась у мене. Хоча дзвонили з першого дня як отримали товар. Вони два тижні всяку чуш мені розповідали
Це так у Розетки було. Теж колись сварилася довго, мені майстра навіть додому присилали. Грошей ніхто не повернув, техніка залишилась у мене. Хоча дзвонили з першого дня як отримали товар. Вони два тижні всяку чуш мені розповідали
Я повернула до 2 тижнів
1
Ангелок з ріжками• 19 декабря 2023
Просто якщо вже відправили в сервіс, то ніхто зазвичай грошей не вертає. Вертають коли приходиш в магазин і обмінюєш на новий.
В мене такий досвід
В мене такий досвід
4
Ангелок з ріжками• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
Я повернула до 2 тижнів
Ну вони його на ремонт забрали , а не возврат оформили
4
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАнгелок з ріжками
Просто якщо вже відправили в сервіс, то ніхто зазвичай грошей не вертає. Вертають коли приходиш в магазин і обмінюєш на новий.
В мене такий досвід
В мене такий досвід
В том і справа у них магазин тільки продає так мені відповідали на дзвінки в цей магазин, типу всі інші питання в наш сервіс
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАнгелок з ріжками
Ну вони його на ремонт забрали , а не возврат оформили
В цьому магазині нема такої функції я довго сварилася там просто морозі ігнор, дуже шкодую що там замовила
Ангелок з ріжками• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
В том і справа у них магазин тільки продає так мені відповідали на дзвінки в цей магазин, типу всі інші питання в наш сервіс
Ну це вже реальний розвод.
3
Ангелок з ріжками• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
В цьому магазині нема такої функції я довго сварилася там просто морозі ігнор, дуже шкодую що там замовила
Пишіть де можете про них негативні відгуки, так як є!
Дзвоніть, сваріться.
Якщо є фізичний магазин, то туди треба йти.
А ще є захист прав споживачів
Дзвоніть, сваріться.
Якщо є фізичний магазин, то туди треба йти.
А ще є захист прав споживачів
3
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАнгелок з ріжками
Ну це вже реальний розвод.
А коли на сайті звониш одні номери через пару днів вже інші а ті не працюють тошнвть почало вже тоді
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАнгелок з ріжками
Пишіть де можете про них негативні відгуки, так як є!
Дзвоніть, сваріться.
Якщо є фізичний магазин, то туди треба йти.
А ще є захист прав споживачів
Дзвоніть, сваріться.
Якщо є фізичний магазин, то туди треба йти.
А ще є захист прав споживачів
Розпач і гнів ні ноута ні грошей
1
Ангелок з ріжками• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
Розпач і гнів ні ноута ні грошей
Може поліцію на них
Рубаю олівлє• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
Розпач і гнів ні ноута ні грошей
Пообіцяйте їм розголос у соцмережах і таки спробуйте це зробити.
1
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАнгелок з ріжками
Може поліцію на них
Сьогодні кажу я приїду до Вас в пт з чеком хвате кормить мене обіцянками, відповідає типу як хоче як насміхається
Огірок та Помідорчик• 19 декабря 2023
У нас була схожа ситуація. Купили ноут, а він сильно грівся. Відправили назад на наступний день, а магазин відправив в сервісний центр. Ми хотіли повернення коштів. Потім на гарячій лінії мені пояснили, що в Законі йдеться про повернення впродовж 14 днів техніки без пошкоджень і браку, от колір не підійшов чи форма. Якщо товар з дефектом, то вже відправляють на ремонт і повертають або відремонтований товар або гроші чи техніку на заміну, якщо ремонт не можливий. А чоловік при поверненні дуже детально описав дефект, щоб нікому іншому цей ноут не дістався, а треба було повернути зі словами, що він чорний, а я хотів червоний) Пару тижнів чекали відповідь, але пощастило, що сервісний центр жодних дефектів чи браку не знайшов. Магазин хотів повернути нам товар назад, але тут вже я знову додзвонювалась на гарячу лінію і говорила, що ноутбук повернули в терміни, а все інші то їх проблеми. Гроші нам таки повернули.
3
Ангелок з ріжками• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
Сьогодні кажу я приїду до Вас в пт з чеком хвате кормить мене обіцянками, відповідає типу як хоче як насміхається
Беріть когось сміливого з собою і до них.
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляОгірок та Помідорчик
У нас була схожа ситуація. Купили ноут, а він сильно грівся. Відправили назад на наступний день, а магазин відправив в сервісний центр. Ми хотіли повернення коштів. Потім на гарячій лінії мені пояснили, що в Законі йдеться про повернення впродовж 14 днів техніки без пошкоджень і браку, от колір не підійшов чи форма. Якщо товар з дефектом, то вже відправляють на ремонт і повертають або відремонтований товар або гроші чи техніку на заміну, якщо ремонт не можливий. А чоловік при поверненні дуже детально описав дефект, щоб нікому іншому цей ноут не дістався, а треба було повернути зі словами, що він чорний, а я хотів червоний) Пару тижнів чекали відповідь, але пощастило, що сервісний центр жодних дефектів чи браку не знайшов. Магазин хотів повернути нам товар назад, але тут вже я знову додзвонювалась на гарячу лінію і говорила, що ноутбук повернули в терміни, а все інші то їх проблеми. Гроші нам таки повернули.
Так там заміна плати, а це мозги ноута брак тобто і таке творять
Огірок та Помідорчик• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
Так там заміна плати, а це мозги ноута брак тобто і таке творять
Я Вас прекрасно розумію. Сама прочитала Закон про повернення впродовж 14 днів і це печаль(
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ответ дляАнгелок з ріжками
Беріть когось сміливого з собою і до них.
Прийдеться, алея так не люблю таких ситуацій, доводять, просто знущаються
Ангелок з ріжками• 19 декабря 2023
Ответ дляЙосип_молодий
Прийдеться, алея так не люблю таких ситуацій, доводять, просто знущаються
Я Вас розумію((( Я взагалі не люблю таких ситуацій, не вмію з людьми спілкуватися, сперечатися (( Але знаєте, з такими треба відстоювати свої права!
Ви ці гроші заробили! А вони у Вас крадуть!
Ви ці гроші заробили! А вони у Вас крадуть!
Помидорина• 19 декабря 2023
Колись пральну машинку повертали, ледь забрали. Машинка при вмиканні програми пригала на середину ванни, а нам казали, то норма. Повернули гроші після скандалу і скарг, бо забирать не хотіли і казали що ми вже запустили воду.
автор
Йосип_молодий
• 19 декабря 2023
Ще хотіла дописати про рівень зневаги до покупця, я на 5 день почала дзвонити і кажу привезу в точку де брала і вертаю там де бо брала навіщо мені в сервіс їхати чому не можу здати в магазин, і що мені відповіли дослівно «це як жінки народжують дітей а чоловіки цього не можуть робити так в тут треба везли до їх сервісу а не в магазин, бо в магазині немає повноважень забирати товар
На паровозе• 19 декабря 2023
Автор, если это неисправность , которая подлежит ремонту, то магазин Вам деньги возвращать не обязан.
Вот если существенный недостаток, который нельзя отремонтировать, тогда должен быть возврат денег/замена по выбору покупателя.
Вот если существенный недостаток, который нельзя отремонтировать, тогда должен быть возврат денег/замена по выбору покупателя.
1
ДлинноНожка• 20 декабря 2023
Ответ дляНа паровозе
Автор, если это неисправность , которая подлежит ремонту, то магазин Вам деньги возвращать не обязан.
Вот если существенный недостаток, который нельзя отремонтировать, тогда должен быть возврат денег/замена по выбору покупателя.
Вот если существенный недостаток, который нельзя отремонтировать, тогда должен быть возврат денег/замена по выбору покупателя.
Я хочу купить новый не ремонтированный ноут! Зачем мне втюхивать после ремонта,это уже как б.у значит цена должна быть не как за новый
На паровозе• 20 декабря 2023
Ответ дляДлинноНожка
Я хочу купить новый не ремонтированный ноут! Зачем мне втюхивать после ремонта,это уже как б.у значит цена должна быть не как за новый
Ремонт же гарантийный был? У вас и так новый ноут после ремонта, который никак его не ухудшил. По крайней мере, по мнению сервисного центра.
автор
Йосип_молодий
• 20 декабря 2023
Ответ дляНа паровозе
Ремонт же гарантийный был? У вас и так новый ноут после ремонта, который никак его не ухудшил. По крайней мере, по мнению сервисного центра.
Коли я його вертала про ремонт мови не йшло типу ми його відправляємо постачальнику на діагностику якщо поломка підтвердиться, то заміна або повернення коштів, так все було, тепер вони виявляється його ремонтували і кажуть забирайте він як новий
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу