14 мая в 14:30

Будівельники не закінчують ремонт

Хто з нас неправий?
Роблю ремонт, будівельників порадили знайомі. Певний час все було добре - якісно і вчасно виконували роботу. Потім були проблеми зі здоров´ям і ремонт довелось поставити на паузу. Залишилось зробити небагато - поставити душову, унітаз, раковину, покласти плитку для фартуха на кухні, доробити плінтус.
І я вже з квітня місяця телефоную цим будівельникам, щоб доробити ремонт. Вони жаліються, що зараз багато роботи, постійно обіцяють "на цьому тижні постараємся закінчити" і в результаті все переноситься. Кажуть, що коли були вільні - не дороблювали, а зараз, коли вони дуже зайняті - мені "раптом треба". При цьому не попереджали, що якщо буде перерва, то робота припиниться.
миссДавеча 14 мая в 14:31
1
по Вашей причине ремонт приостановили, или ждите, или найдите кто доделает
21
Самохвалова 14 мая в 14:31
2
Конечно они правы. Люди не могли закончить работу из-за вас - взяли другой объект. Теперь ждите, когда они его закончат
18
Мовчу, але хочу 14 мая в 14:33
3
Все логично, сдадут новый объект, потом закончат у Вас, ведь не по их причине был приостановлен Ваш ремонт.
4
Незнакомлюся 14 мая в 14:35
4
Или придётся ждать, или платить двойную цену. Вы сами создали себе проблему
автор Бабулька 14 мая в 14:35
5
Ответ дляМовчу, але хочу
Все логично, сдадут новый объект, потом закончат у Вас, ведь не по их причине был приостановлен Ваш ремонт.
Ясно. Просто вже так довго прошу їх - з початку квітня телефоную. Навіщо ж тоді казати ’постараємось на цьому тижні’, якщо взагалі ніяк... Я вже за цей час інших будівельників знайшла б, щоб доробити
Isa Dora 14 мая в 14:37
6
Ответ дляБабулька
Ясно. Просто вже так довго прошу їх - з початку квітня телефоную. Навіщо ж тоді казати ’постараємось на цьому тижні’, якщо взагалі ніяк... Я вже за цей час інших будівельників знайшла б, щоб доробити
Не особо то и берутся доделывать другие...

А почему вы оставили ремонт если там чуть осталось?
Сумчатая кошка 14 мая в 14:39
7
вони взяли інший об’єкт. можливо великий і з більшою оплатою.
або чекайте їх вічно і вислуховуйте ’завтра прийдемо’. або шукайте інших, які прийдуть і дороблять. але у гарних будівельників завжди черга від декількох тижнів.
3
автор Бабулька 14 мая в 14:39
8
Ответ дляIsa Dora
Не особо то и берутся доделывать другие...

А почему вы оставили ремонт если там чуть осталось?
Я хворіла багато, плюс треба було зробити невелику операцію, на що теж треба кошти. Здоров´я було важливіше, от і зупинила ремонт
Тепличная 14 мая в 14:42
9
Ну все логічно. Якщо є робота, то чому вони мають від неї відмовлятись, якщо вільні? Це їм плюс. Бо ’’прошені’’ ще гірше. Бігай за ними і вмовляй отримати гроші. Ми так електрика чекаємо, другий тиждень не може на 10 хвилин зайти і сказати, що саме йому потрібно буде для роботи, а як зловили на вулиці, то в нього часу немає. На запитання коли час буде : ’’Я занятий’’.
автор Бабулька 14 мая в 14:43
10
Ответ дляТепличная
Ну все логічно. Якщо є робота, то чому вони мають від неї відмовлятись, якщо вільні? Це їм плюс. Бо ’’прошені’’ ще гірше. Бігай за ними і вмовляй отримати гроші. Ми так електрика чекаємо, другий тиждень не може на 10 хвилин зайти і сказати, що саме йому потрібно буде для роботи, а як зловили на вулиці, то в нього часу немає. На запитання коли час буде : ’’Я занятий’’.
Там же не багато залишилось.. невже 2-3 дні не можна ніяк виділити?
2
Фантазерша 14 мая в 14:45
11
Это совершенно нормально. Я ждала своего строителя год и пол года, т.к ремонт делался долго, но нам и не к спеху было. Им удобнее приходить на много работы, чтоб выйти на мелочовку им тяжело. Вы либо ждите, если хотите именно их (устраивает качество и цены), либо ищете новых.
Ловлю капці 14 мая в 14:47
12
Дивна ви. Якщо чесно. Ви ж їм наперед не заплатили? То вони і не винні нічого.
Їм потрібно жити. От і роблять.
Вумна, аж страшно 14 мая в 14:48
13
Автор, мой муж прораб. Нет ничего хуже, чем остановить один объект, перейти на второй и тут просыпается заказчик с первого объекта)
Да, будете ловить их долго)
1
автор Бабулька 14 мая в 14:50
14
Ответ дляВумна, аж страшно
Автор, мой муж прораб. Нет ничего хуже, чем остановить один объект, перейти на второй и тут просыпается заказчик с первого объекта)
Да, будете ловить их долго)
Блін. Що ж мене ніхто про це не попередив. Буду знати тепер

Якби вони так і сказали ’якщо зараз не доробимо - потім буде складно’, то вже якось доробили б
Тепличная 14 мая в 14:50
15
Ответ дляБабулька
Там же не багато залишилось.. невже 2-3 дні не можна ніяк виділити?
Ну вони вже домовились з іншими людьми. Якби ремонт у Вас припинився по їх провині, то можливо і могли би призупинити роботу на іншому об´єкті, щоб доробити у Вас. Плюс, якщо на таке погодились би, то тяп-ляп робили би. Воно Вам потрібне таке? Ми так відкоси робили. Зловили такого, який був не вільний, не дуже хотів цим займатись, але ж гроші. Ну і зробив срала-мазала-ліпила. Бо потрібно було швидко і встигнути, і там, і тут. Заплатили гроші, а потім шукали іншого хто переробить і знову платили. Чекайте тепер, що вже поробиш.
Ганцю в кєдах 14 мая в 14:54
16
вы теперь в порядке очереди, они же не бросят нынешних клиентов
закончат там, приедут к вам
автор Бабулька 14 мая в 15:18
17
Ответ дляВумна, аж страшно
Автор, мой муж прораб. Нет ничего хуже, чем остановить один объект, перейти на второй и тут просыпается заказчик с первого объекта)
Да, будете ловить их долго)
А він попереджає своїх клієнтів про те, що варто закінчувати одразу? Бо не всі клієнти так добре розбираються в цих справах і можуть справді не розуміти, на скільки це не зручно і що потім доведеться довго чекати
ЯблокоРаздора 14 мая в 15:29
18
Ви їм заплатили за попередню роботу, вже зроблену? Якщо да то їм нема вже інтересу йти на маленький об´єм, кидаючи велике замовлення.
Шукайте інших.
ЯблокоРаздора 14 мая в 15:30
19
Ответ дляБабулька
Блін. Що ж мене ніхто про це не попередив. Буду знати тепер

Якби вони так і сказали ’якщо зараз не доробимо - потім буде складно’, то вже якось доробили б
Так у вас не було грошей (захворіли) то то було і не в їх інтересах зробити, а тоді чекати оплату невідомо скільки
автор Бабулька 14 мая в 15:31
20
Ответ дляЯблокоРаздора
Так у вас не було грошей (захворіли) то то було і не в їх інтересах зробити, а тоді чекати оплату невідомо скільки
Ну може позичила вже б) або кредит на крайній випадок
Все одно краще так, ніж тепер місяцями чекати
Вумна, аж страшно 14 мая в 16:15
21
Ответ дляБабулька
А він попереджає своїх клієнтів про те, що варто закінчувати одразу? Бо не всі клієнти так добре розбираються в цих справах і можуть справді не розуміти, на скільки це не зручно і що потім доведеться довго чекати
У него достаточно много клиентов, которых не он ищет, а его ждут.
Так неужели клиент не понимает, что если по причине клиента останавливается ремонт, то бригада не сидит и не ждет когда клиент решит возобновить ремонт?
автор Бабулька 14 мая в 16:54
22
Ответ дляВумна, аж страшно
У него достаточно много клиентов, которых не он ищет, а его ждут.
Так неужели клиент не понимает, что если по причине клиента останавливается ремонт, то бригада не сидит и не ждет когда клиент решит возобновить ремонт?
Не всі розуміють, що закінчити якусь роботу пізніше - це проблема. Особливо ті, хто вперше робить ремонт.
Вумна, аж страшно 14 мая в 16:57
23
Ответ дляБабулька
Не всі розуміють, що закінчити якусь роботу пізніше - це проблема. Особливо ті, хто вперше робить ремонт.
Сорри, конечно , но проблемы индейцев шерифа не интересуют)
Без обид, но ремонт это серьезное мероприятие, а бригада из мужчин, в наше время - это стратегический запас) они на расхват.
Поэтому ждать вас не будут, да и как вы себе представляете сказать заказчику - ищите деньги где хотите, а то потом не приедем?... звучит как ультиматум
1
автор Бабулька 14 мая в 17:02
24
Ответ дляВумна, аж страшно
Сорри, конечно , но проблемы индейцев шерифа не интересуют)
Без обид, но ремонт это серьезное мероприятие, а бригада из мужчин, в наше время - это стратегический запас) они на расхват.
Поэтому ждать вас не будут, да и как вы себе представляете сказать заказчику - ищите деньги где хотите, а то потом не приедем?... звучит как ультиматум
Погано. Набагато легше жилося б, якби люди могли обговорювати нюанси своєї роботи, аби уникнути такі банальні проблеми
Вумна, аж страшно 14 мая в 17:04
25
Ответ дляБабулька
Погано. Набагато легше жилося б, якби люди могли обговорювати нюанси своєї роботи, аби уникнути такі банальні проблеми
Для них это очевидные вещи - пришел на объект - закончил - перешел на другой объект.
А если заказчик просто хочет расстаться с бригадой и придумал повод - ой, денег нет, давайте потом.
А почему вы не подняли вопрос когда они смогут доделать?
1
автор Бабулька 14 мая в 17:10
26
Ответ дляВумна, аж страшно
Для них это очевидные вещи - пришел на объект - закончил - перешел на другой объект.
А если заказчик просто хочет расстаться с бригадой и придумал повод - ой, денег нет, давайте потом.
А почему вы не подняли вопрос когда они смогут доделать?
Чому саме про нюанси роботи будівельників мають знати всі? Це якась особлива спеціальність?
Я теж спеціаліст, який надає певні послуги, але для мене очевидно, що більшість людей нічого не розуміє в цій сфері і це нормально. Мені не складно обговорити і пояснити
Вумна, аж страшно 14 мая в 17:14
27
Ответ дляБабулька
Чому саме про нюанси роботи будівельників мають знати всі? Це якась особлива спеціальність?
Я теж спеціаліст, який надає певні послуги, але для мене очевидно, що більшість людей нічого не розуміє в цій сфері і це нормально. Мені не складно обговорити і пояснити
Это не нюансы.
Вы отложили ремонт - они перешли на другой объект зарабатывать деньги и кормить свои семьи... они должны вам сказать, что не будут сидеть и ждать вашего звонка и не будут брать другие объекты?
Или что вам должны были сказать?
автор Бабулька 14 мая в 17:27
28
Ответ дляВумна, аж страшно
Это не нюансы.
Вы отложили ремонт - они перешли на другой объект зарабатывать деньги и кормить свои семьи... они должны вам сказать, что не будут сидеть и ждать вашего звонка и не будут брать другие объекты?
Или что вам должны были сказать?
Вони могли попередити, що закінчити такі дрібні роботи може бути проблематично і краще не робити пауз. Або якщо вже так сталося, то хоча б не пудрити мені мозок, а чесно сказати, що найближчі місяці роботу закінчити не зможуть
Вумна, аж страшно 14 мая в 17:36
29
Ответ дляБабулька
Вони могли попередити, що закінчити такі дрібні роботи може бути проблематично і краще не робити пауз. Або якщо вже так сталося, то хоча б не пудрити мені мозок, а чесно сказати, що найближчі місяці роботу закінчити не зможуть
’Вони могли попередити, що закінчити такі дрібні роботи може бути проблематично’ - не все заказчики нормально могут воспринять такую рекомендацию, уже проверенно) - кто-то считает что на него так давят,... кто-то, что набивают себе цену
Ну смотрите, они перешли на другой объект, а там вовремя не приехала литка (по вине магазина)... и вот они имеют пару дней доделать у вас, они вам говорят - можем приедем.... и тут хозяин напрягся и довез плитку - и все они уже в ваших глазах обманщики))
И таких моментов не по их вине масса.
Или погода поменялась и шпаклевка не сохнет - вот и окно приехать к вам.
автор Бабулька 14 мая в 17:59
30
Ответ дляВумна, аж страшно
’Вони могли попередити, що закінчити такі дрібні роботи може бути проблематично’ - не все заказчики нормально могут воспринять такую рекомендацию, уже проверенно) - кто-то считает что на него так давят,... кто-то, что набивают себе цену
Ну смотрите, они перешли на другой объект, а там вовремя не приехала литка (по вине магазина)... и вот они имеют пару дней доделать у вас, они вам говорят - можем приедем.... и тут хозяин напрягся и довез плитку - и все они уже в ваших глазах обманщики))
И таких моментов не по их вине масса.
Или погода поменялась и шпаклевка не сохнет - вот и окно приехать к вам.
Як сприймають замовники - то вже їх проблеми) Задача спеціаліста - попередити
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Ще з цiкавого

Популярные вопросы!

ещё

Сейчас читают!