парИла я парИла• 14 октября в 00:16
Щоб ви робили з таким покупцем?
Купила в мене річ ще 6 жовтня , потім не забирала з пошти 4 дні , оплатила накладний онлайн , потім посилку забрала 10-го і от пише сьогодні хочу повернути , не підійшов розмір . І людина не розуміє чому не можна повернути , ви б як вирішили це питання ?
показать весь текст
1
24
Почемучка• 14 октября в 08:26
Ответ дляСинди Кроуфорд
Якщо при продажі ви вказали, що річ нова, то зобовʼязані забрати товар. Покатушки за рахунок покупця звичайно
Наложка. Не подходит? Отказываются на почте, а не выгуливают 5 дней, а потом возвращают
1
5
Грушки-яблочки• 14 октября в 08:32
У Вас в оголошення вказано вимоги щодо повернення? Наприклад: без повернення?
Ду да ду да ду• 14 октября в 09:11
Ответ дляГубка Боб
Отправляет обратно наложкой. Вы проверяете состояние и забираете.
А кто будет процент за наложку оплачивать?
Ширли-Мырли• 14 октября в 09:18
Автор, в магазинах перед поверненням додають копії паспорта, ІПН, і заяву.
А потім чекають на повернення коштів до 40днів.
Інтертоп якось мені повертав 2 місяці кошти. Після купи нервів, заяв і нагадувань.
Так що шановні пані, які бажають офіційне повернення, ви забули, що для цього треба додати заяву, всі свої документи і очікувати повернення коштів 1.5міс
А потім чекають на повернення коштів до 40днів.
Інтертоп якось мені повертав 2 місяці кошти. Після купи нервів, заяв і нагадувань.
Так що шановні пані, які бажають офіційне повернення, ви забули, що для цього треба додати заяву, всі свої документи і очікувати повернення коштів 1.5міс
5
1
Ms. Анонимная• 14 октября в 09:23
Ответ дляШирли-Мырли
Автор, в магазинах перед поверненням додають копії паспорта, ІПН, і заяву.
А потім чекають на повернення коштів до 40днів.
Інтертоп якось мені повертав 2 місяці кошти. Після купи нервів, заяв і нагадувань.
Так що шановні пані, які бажають офіційне повернення, ви забули, що для цього треба додати заяву, всі свої документи і очікувати повернення коштів 1.5міс
А потім чекають на повернення коштів до 40днів.
Інтертоп якось мені повертав 2 місяці кошти. Після купи нервів, заяв і нагадувань.
Так що шановні пані, які бажають офіційне повернення, ви забули, що для цього треба додати заяву, всі свої документи і очікувати повернення коштів 1.5міс
Не вірю.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»)
Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.І може згадаємо, що інтертоп, на відміну від автора, платить податки?
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»)
Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.І може згадаємо, що інтертоп, на відміну від автора, платить податки?
3
5
Ms. Анонимная• 14 октября в 09:26
Ответ дляСрочнокпсихологу
Вам виднее. В Украине запрещена торговля новыми вещами без оформления ФОП, я сама ФОП) карты по которым приходят много платежей от разных людей и с продаж не платятся налоги - активно блокируются.
Дуже хочеться, щоб було саме так і закони були для всіх
В курсі діла• 14 октября в 09:31
Ответ дляпарИла я парИла
Чому це я зобовʼязана ? Перед ким ? З якої радості я повинна з оголошення де ціна в два рази дешевша ніж в магазині бігати туд и сюди й повертати ? Посилку забрали 10 жовтня наложкою , треба було одразу вирішувати а не тримати ще вдома 5 днів річ
Бо одягли, пофоткались , а тепер вам впихують назад
3
2
Ширли-Мырли• 14 октября в 09:32
Ответ дляMs. Анонимная
Не вірю.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»)
Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.І може згадаємо, що інтертоп, на відміну від автора, платить податки?
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»)
Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.І може згадаємо, що інтертоп, на відміну від автора, платить податки?
Не смішіть мої тапки
Купа величезних магазинів не сплачує податки. І купа скандалів кожен місяць. Потім ці магазини «заносять кому треба» і працюють далі.
А про повернення: трохи змінились терміни. Раніше було довше. Зараз 7днів. Робота банків рахується окремо. Вони регулярно затримують повернення. Приват так кожен раз.
Але після офіційної заяви і повного пакету документів. А то гроші назад хочу, а далі закони не читаю 🤡
Купа величезних магазинів не сплачує податки. І купа скандалів кожен місяць. Потім ці магазини «заносять кому треба» і працюють далі.
А про повернення: трохи змінились терміни. Раніше було довше. Зараз 7днів. Робота банків рахується окремо. Вони регулярно затримують повернення. Приват так кожен раз.
Але після офіційної заяви і повного пакету документів. А то гроші назад хочу, а далі закони не читаю 🤡
3
4
Ms. Анонимная• 14 октября в 09:33
Ответ дляМУСЯкомарова
Какой возврат может быть, если товар куплен наложенным платежом?
Автор,не нервничайте,просто напишите покупателю,что возврата нет и все..
И на будущее,в объявлении указывайте,’Делайте покупку обдуманно,возврата нет!’
А всех умных, типо по закону 14 дней есть для возврата-в лес!!
Это в реальном магазине он есть,а в инете до свидания..
В нашей стране так соблюдаются законы,что просто иногда смешно читать местных умниц...
Пусть идут в реальные магазины и там покупают.. Там им и возврат будет..
Все ж хотят купить подешевле ,а потом и мозг вынести..
Автор,не нервничайте,просто напишите покупателю,что возврата нет и все..
И на будущее,в объявлении указывайте,’Делайте покупку обдуманно,возврата нет!’
А всех умных, типо по закону 14 дней есть для возврата-в лес!!
Это в реальном магазине он есть,а в инете до свидания..
В нашей стране так соблюдаются законы,что просто иногда смешно читать местных умниц...
Пусть идут в реальные магазины и там покупают.. Там им и возврат будет..
Все ж хотят купить подешевле ,а потом и мозг вынести..
Ну так і не купуємо у таких «розумних «.
Маю надію, що після цієї теми покупців у автора і їй подібних стане набагато менше
Маю надію, що після цієї теми покупців у автора і їй подібних стане набагато менше
3
Ms. Анонимная• 14 октября в 09:36
Ответ дляСрочнокпсихологу
Я не покупаю там, у меня нет времени таскаться по магазинам. Я покупаю в интернете в норм магазинах, в не с рук. Нет проблем ни с возвратом и ни с чем.
Аналогічно
Ms. Анонимная• 14 октября в 09:40
Ответ дляМУСЯкомарова
Абсолютно в любом магазине не возьмут вещь обратно,если она была куплена наложенным платежом ..
Какой смысл тогда наложенного платежа?По крайней мере ,лично я когда покупаю вещь наложенным платежом, определюсь на почте и не выношу мозг потом продавцам через 5-10-14 дней..И не прошу ее вернуть обратно и вернуть мне деньги!
Потому что я сама в торговле и понимаю как это все неприятно продавцу..
Какой смысл тогда наложенного платежа?По крайней мере ,лично я когда покупаю вещь наложенным платежом, определюсь на почте и не выношу мозг потом продавцам через 5-10-14 дней..И не прошу ее вернуть обратно и вернуть мне деньги!
Потому что я сама в торговле и понимаю как это все неприятно продавцу..
Хреновий ви продавець тоді.
І арго , і md fashion, і ще сама нормальних магазинів приймають повернення після накладного платежу 14 днів.
А у горе продавців тільки причини, чому вони не приймають. Лиш би збагрити
І арго , і md fashion, і ще сама нормальних магазинів приймають повернення після накладного платежу 14 днів.
А у горе продавців тільки причини, чому вони не приймають. Лиш би збагрити
4
Ms. Анонимная• 14 октября в 09:44
Ответ дляШирли-Мырли
Не смішіть мої тапки
Купа величезних магазинів не сплачує податки. І купа скандалів кожен місяць. Потім ці магазини «заносять кому треба» і працюють далі.
А про повернення: трохи змінились терміни. Раніше було довше. Зараз 7днів. Робота банків рахується окремо. Вони регулярно затримують повернення. Приват так кожен раз.
Але після офіційної заяви і повного пакету документів. А то гроші назад хочу, а далі закони не читаю 🤡
Купа величезних магазинів не сплачує податки. І купа скандалів кожен місяць. Потім ці магазини «заносять кому треба» і працюють далі.
А про повернення: трохи змінились терміни. Раніше було довше. Зараз 7днів. Робота банків рахується окремо. Вони регулярно затримують повернення. Приват так кожен раз.
Але після офіційної заяви і повного пакету документів. А то гроші назад хочу, а далі закони не читаю 🤡
Чому ви до повернення коштів приплюсовуєте роботу банків?
І при всіх затримках в роботі, вихідних і тд повернення коштів не займає більше 2 тижнів
І при всіх затримках в роботі, вихідних і тд повернення коштів не займає більше 2 тижнів
Ширли-Мырли• 14 октября в 09:46
Ответ дляMs. Анонимная
Чому ви до повернення коштів приплюсовуєте роботу банків?
І при всіх затримках в роботі, вихідних і тд повернення коштів не займає більше 2 тижнів
І при всіх затримках в роботі, вихідних і тд повернення коштів не займає більше 2 тижнів
Ще раз:
- заява
- документи
- і чекайте повернення.
При умові, що товар відповідає умовам повернення і в абсолютно новому стані
- заява
- документи
- і чекайте повернення.
При умові, що товар відповідає умовам повернення і в абсолютно новому стані
3
3
В курсі діла• 14 октября в 09:47
Ответ дляСинди Кроуфорд
Якщо при продажі ви вказали, що річ нова, то зобовʼязані забрати товар. Покатушки за рахунок покупця звичайно
Ви готові купити ношену, вигуляну річ, після такого повернення, як нову?
1
Синди Кроуфорд• 14 октября в 09:50
Ответ дляВ курсі діла
Ви готові купити ношену, вигуляну річ, після такого повернення, як нову?
Ви і магазинах можете купити таку саму річ. Там з поверненням проблем немає.
І звідки у вас впевненість, що річ була вигуляна і ношена? А враховуючи те, що вона без бірки, то вона і до того могла бути ношеною.
І звідки у вас впевненість, що річ була вигуляна і ношена? А враховуючи те, що вона без бірки, то вона і до того могла бути ношеною.
3
Н@Диете• 14 октября в 13:03
Ответ дляСрочнокпсихологу
Вам виднее. В Украине запрещена торговля новыми вещами без оформления ФОП, я сама ФОП) карты по которым приходят много платежей от разных людей и с продаж не платятся налоги - активно блокируются.
Ой,да успокойтесь уже со своими налогами.Задрали уже, до 5% повысили военный сбор,на каждом углу-донатьте,со всего в магазинах оплати те налоги,всякие комиссии в банках,где это всё?Кому ещё мало,кто не нажрался,чтоб ещё и с вещи б/у налоги оплатить?А зп сильно подняли?Или только всю коммуналку?Люди выживают,как могут и нечего лезть в чужой карман со своими нравоучениями.Уточните,сколько налогов оплатили квартальцы,судьи,прокуроры,у которых масса недвижимости заграницей. Ще сильно много налогов платит,не узнавали?А тцк много наплатили из того,что приуждают людей откупиться,хотя их деятельность незаконная.Вот туда свои вопросы и адресуйте.
4
2
Ms. Анонимная• 14 октября в 13:31
Ответ дляШирли-Мырли
Ще раз:
- заява
- документи
- і чекайте повернення.
При умові, що товар відповідає умовам повернення і в абсолютно новому стані
- заява
- документи
- і чекайте повернення.
При умові, що товар відповідає умовам повернення і в абсолютно новому стані
Не переживайте, я купую в нормальних магазинах.
З такими продавцями, як ви з автори, не маю справу і не хочу мати в майбутньому
З такими продавцями, як ви з автори, не маю справу і не хочу мати в майбутньому
1
2
Витворунка• 14 октября в 13:59
Ответ дляMs. Анонимная
Хреновий ви продавець тоді.
І арго , і md fashion, і ще сама нормальних магазинів приймають повернення після накладного платежу 14 днів.
А у горе продавців тільки причини, чому вони не приймають. Лиш би збагрити
І арго , і md fashion, і ще сама нормальних магазинів приймають повернення після накладного платежу 14 днів.
А у горе продавців тільки причини, чому вони не приймають. Лиш би збагрити
Так кто ж мешал сразу в магазин идти? Обиженная хитропопость?
3
Ширли-Мырли• 14 октября в 14:10
Ответ дляMs. Анонимная
Не переживайте, я купую в нормальних магазинах.
З такими продавцями, як ви з автори, не маю справу і не хочу мати в майбутньому
З такими продавцями, як ви з автори, не маю справу і не хочу мати в майбутньому
Раз ви купуєте в магазинах, то маєте знати порядок повернення.
Просто сказати «поверни гроші» не катить)))
Тому: заява, всі документи, а потім вже гроші.
Якщо товар підлягає поверненню і знаходиться в новому стані зі збереженням пломб, бірок, пакування
Просто сказати «поверни гроші» не катить)))
Тому: заява, всі документи, а потім вже гроші.
Якщо товар підлягає поверненню і знаходиться в новому стані зі збереженням пломб, бірок, пакування
Стриптизерка• 14 октября в 15:14
Ответ дляпарИла я парИла
Бо це оголошення а не продаж з магазину . Ціна низька , річ сток без бірки, я могла вже продати комусь поки лежало на пошті , річ світла , легко забруднити , не хочу приймати повернення
В объявлении что написано?
1
Ms. Анонимная• 14 октября в 15:32
Ответ дляВитворунка
Так кто ж мешал сразу в магазин идти? Обиженная хитропопость?
Ви мене ні з ким не плутаєте?
Чи хамство у вас в крові?
Чи хамство у вас в крові?
Ms. Анонимная• 14 октября в 15:34
Ответ дляШирли-Мырли
Раз ви купуєте в магазинах, то маєте знати порядок повернення.
Просто сказати «поверни гроші» не катить)))
Тому: заява, всі документи, а потім вже гроші.
Якщо товар підлягає поверненню і знаходиться в новому стані зі збереженням пломб, бірок, пакування
Просто сказати «поверни гроші» не катить)))
Тому: заява, всі документи, а потім вже гроші.
Якщо товар підлягає поверненню і знаходиться в новому стані зі збереженням пломб, бірок, пакування
Я і знаю.
А ще знаю, що аргумент (як у автора)- «не хочу приймати « не катить
А ще знаю, що аргумент (як у автора)- «не хочу приймати « не катить
1
2
ОбережнаЯ• 14 октября в 15:50
Можливо покупець працює щодня по 12-13 годин (я фармацевт, зміна в аптеці триває з 07:30 до 20:30, а ще треба дістатися на роботу і з роботи).
А якщо хтось, наприклад, захворів, то доводиться працювати кілька днів підряд. При такій роботі, буває, в магазин за продуктами не попадеш, не те, що на пошту за посилкою.
Тому, можливо, і не змогла одразу забрати посилку (попросила когось), і не мала ресурсу на адекватну примірку одразу.
Не захищаю покупця, але таке буває.
А якщо хтось, наприклад, захворів, то доводиться працювати кілька днів підряд. При такій роботі, буває, в магазин за продуктами не попадеш, не те, що на пошту за посилкою.
Тому, можливо, і не змогла одразу забрати посилку (попросила когось), і не мала ресурсу на адекватну примірку одразу.
Не захищаю покупця, але таке буває.
Місячне Сяйво• 14 октября в 16:08
Ответ дляСама вумна тутички
і я не розумію чому не можна повернути
как же достали нищебродские продавцы которые за копейку удавятся
как же достали нищебродские продавцы которые за копейку удавятся
Була НАЛОЖКА , при якій приймається рішення у відділенні Нової Пошти .
Не розумію, чому не можна було прийняти рішення про покупку на пошті?
Я б не повертала, навіть тому, що наприклад, це був ОЛХ або Шафа - всі комісії сайту вже сплачено.
Що робити продавцеві? Повертати кошти покупцю без комісій?
Людина заробила геморой з комісіями і витратила свій час щоб побігати на пошту десять раз туди-назад
Не розумію, чому не можна було прийняти рішення про покупку на пошті?
Я б не повертала, навіть тому, що наприклад, це був ОЛХ або Шафа - всі комісії сайту вже сплачено.
Що робити продавцеві? Повертати кошти покупцю без комісій?
Людина заробила геморой з комісіями і витратила свій час щоб побігати на пошту десять раз туди-назад
Ширли-Мырли• 14 октября в 16:18
Ответ дляMs. Анонимная
Я і знаю.
А ще знаю, що аргумент (як у автора)- «не хочу приймати « не катить
А ще знаю, що аргумент (як у автора)- «не хочу приймати « не катить
Особисті речі і післяплата- катить
2
автор
парИла я парИла
• 14 октября в 16:25
Ответ дляОбережнаЯ
Можливо покупець працює щодня по 12-13 годин (я фармацевт, зміна в аптеці триває з 07:30 до 20:30, а ще треба дістатися на роботу і з роботи).
А якщо хтось, наприклад, захворів, то доводиться працювати кілька днів підряд. При такій роботі, буває, в магазин за продуктами не попадеш, не те, що на пошту за посилкою.
Тому, можливо, і не змогла одразу забрати посилку (попросила когось), і не мала ресурсу на адекватну примірку одразу.
Не захищаю покупця, але таке буває.
А якщо хтось, наприклад, захворів, то доводиться працювати кілька днів підряд. При такій роботі, буває, в магазин за продуктами не попадеш, не те, що на пошту за посилкою.
Тому, можливо, і не змогла одразу забрати посилку (попросила когось), і не мала ресурсу на адекватну примірку одразу.
Не захищаю покупця, але таке буває.
Я ж раніше написала - покупець особисто забрала з її ж слів ще 10 жовтня , а потім після вихідних пізно ввечері придумала повертати, і вже наче не вона а хтось їй забирав а вона вперше побачила тільки зараз )))
автор
парИла я парИла
• 14 октября в 16:27
Ответ дляМісячне Сяйво
Була НАЛОЖКА , при якій приймається рішення у відділенні Нової Пошти .
Не розумію, чому не можна було прийняти рішення про покупку на пошті?
Я б не повертала, навіть тому, що наприклад, це був ОЛХ або Шафа - всі комісії сайту вже сплачено.
Що робити продавцеві? Повертати кошти покупцю без комісій?
Людина заробила геморой з комісіями і витратила свій час щоб побігати на пошту десять раз туди-назад
Не розумію, чому не можна було прийняти рішення про покупку на пошті?
Я б не повертала, навіть тому, що наприклад, це був ОЛХ або Шафа - всі комісії сайту вже сплачено.
Що робити продавцеві? Повертати кошти покупцю без комісій?
Людина заробила геморой з комісіями і витратила свій час щоб побігати на пошту десять раз туди-назад
А це нікого тут не хвилює ))) такі люди не поважають чужий час та працю . Я вважаю що серед тих хто тут кричав про налоги і про 14 леїв 99% це дуже проблемні покупці
1
3
автор
парИла я парИла
• 14 октября в 16:28
Ответ дляMs. Анонимная
Автор вже відкрився? Щоб ніколи нічого не купити в неї?
Ви краще взагалі ні в кого нічого не купляйте )))
1
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Назад Комментарии к ответу