sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Работа, Карьера - Работа
anonim_44
Угги_в_горошек• 21 декабря 2024

Проводить презентації - суттєвий навик?

Люди, наскільки для роботодавця важливо чи вміє кандидат проводити презентації перед клієнтом? Посада - супровід клієнтів, акаунт менеджмент.
Не люблю говорити на люди. Зате багато роблю в цій сфері роботи іншої, і вдосконалююсь, і навчаюсь постійно. Але презентації вести не хочу. В моєму випадку, в даній конторі, це не обов´язкова умова. Цікаво, наскільки це важливо взагалі. І чи буде роботодавець доплачувати за це.
У вакансіях по своїй сфері жодного разу не зустрічала вимоги - проводити презентації.
10 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_99
Забризкана водою• 21 декабря 2024
1
Окремо доплачувати за презентації?
face_with_tears_of_joy 5
anonim_140
В шоколаде• 21 декабря 2024
2
За це не доплачують, але посада передбачає взаємодію з клієнтом і участь у презентаціях. Якщо ви соціофоб - то не ваша посада
like 8
noavatar
AnnaOst• 21 декабря 2024
3
Ви не продаєте, а супроводжуєте вже підписані контракти? Тоді не дуже важливо. Але я слабо уявляю собі аккаунта якому важко говорити на люди)
like 6
anonim_57
ИграйМойГормон• 21 декабря 2024
4
В целом навык презентаций это существенный плюс. Это же не только важно с внешними клиентами, но с внутренними тоже , например презентовать результаты работы или новый проект другому отделу. Если вы планируете развиваться в направлении работы с клиентами это очень важно.
like 6
anonim_206
Твердая валюта• 21 декабря 2024
5
у нас це - частина роботи і велика, то завжди при співбесіді просимо презентувати щось, хоч себе, саме перевірити володіння мовою і собою на аудиторію.
навіщо мені продажник, якій не вміє продати.
*
з іншого боку, є ті, хто не роблять кар´єру, просто працюють з срм - оформлення і супровід договорів, зп менша
anonim_50
из_под_тишка• 21 декабря 2024
6
Розумію, я ненавиджу робити презентації. Але працюючи в айті все одно приходиться це робити.
heart 3
anonim_44
автор Угги_в_горошек • 21 декабря 2024
7
Ответ дляAnnaOst
Ви не продаєте, а супроводжуєте вже підписані контракти? Тоді не дуже важливо. Але я слабо уявляю собі аккаунта якому важко говорити на люди)
Ні, не продаю, у нас є відділ продавців
Я супроводжую вже укладені, вірно
anonim_44
автор Угги_в_горошек • 21 декабря 2024
8
Ответ дляИграйМойГормон
В целом навык презентаций это существенный плюс. Это же не только важно с внешними клиентами, но с внутренними тоже , например презентовать результаты работы или новый проект другому отделу. Если вы планируете развиваться в направлении работы с клиентами это очень важно.
Розвиватися хочу в аналітиці, і приглядаюст до тендерів, а в роботі з клієнтами чесно кажучи перспектив не бачу особливих
anonim_44
автор Угги_в_горошек • 21 декабря 2024
9
Ответ дляТвердая валюта
у нас це - частина роботи і велика, то завжди при співбесіді просимо презентувати щось, хоч себе, саме перевірити володіння мовою і собою на аудиторію.
навіщо мені продажник, якій не вміє продати.
*
з іншого боку, є ті, хто не роблять кар´єру, просто працюють з срм - оформлення і супровід договорів, зп менша
Я не продавець в жодному разі, і уникала таких посад завжди, це не моє
heart 1
anonim_112
Мушля з Криму• 21 декабря 2024
10
Я думаю, это важный навык в любой сфере, где есть общение с людьми. Я тоже такое не люблю и понимаю вас.
heart 1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff