Угги_в_горошек• 21 декабря 2024
Проводить презентації - суттєвий навик?
Люди, наскільки для роботодавця важливо чи вміє кандидат проводити презентації перед клієнтом? Посада - супровід клієнтів, акаунт менеджмент.
Не люблю говорити на люди. Зате багато роблю в цій сфері роботи іншої, і вдосконалююсь, і навчаюсь постійно. Але презентації вести не хочу. В моєму випадку, в даній конторі, це не обов´язкова умова. Цікаво, наскільки це важливо взагалі. І чи буде роботодавець доплачувати за це.
У вакансіях по своїй сфері жодного разу не зустрічала вимоги - проводити презентації.
Не люблю говорити на люди. Зате багато роблю в цій сфері роботи іншої, і вдосконалююсь, і навчаюсь постійно. Але презентації вести не хочу. В моєму випадку, в даній конторі, це не обов´язкова умова. Цікаво, наскільки це важливо взагалі. І чи буде роботодавець доплачувати за це.
У вакансіях по своїй сфері жодного разу не зустрічала вимоги - проводити презентації.
В шоколаде• 21 декабря 2024
За це не доплачують, але посада передбачає взаємодію з клієнтом і участь у презентаціях. Якщо ви соціофоб - то не ваша посада
8
ИграйМойГормон• 21 декабря 2024
В целом навык презентаций это существенный плюс. Это же не только важно с внешними клиентами, но с внутренними тоже , например презентовать результаты работы или новый проект другому отделу. Если вы планируете развиваться в направлении работы с клиентами это очень важно.
6
Твердая валюта• 21 декабря 2024
у нас це - частина роботи і велика, то завжди при співбесіді просимо презентувати щось, хоч себе, саме перевірити володіння мовою і собою на аудиторію.
навіщо мені продажник, якій не вміє продати.
*
з іншого боку, є ті, хто не роблять кар´єру, просто працюють з срм - оформлення і супровід договорів, зп менша
навіщо мені продажник, якій не вміє продати.
*
з іншого боку, є ті, хто не роблять кар´єру, просто працюють з срм - оформлення і супровід договорів, зп менша
из_под_тишка• 21 декабря 2024
Розумію, я ненавиджу робити презентації. Але працюючи в айті все одно приходиться це робити.
3
автор
Угги_в_горошек
• 21 декабря 2024
Ответ дляAnnaOst
Ви не продаєте, а супроводжуєте вже підписані контракти? Тоді не дуже важливо. Але я слабо уявляю собі аккаунта якому важко говорити на люди)
Ні, не продаю, у нас є відділ продавців
Я супроводжую вже укладені, вірно
Я супроводжую вже укладені, вірно
автор
Угги_в_горошек
• 21 декабря 2024
Ответ дляИграйМойГормон
В целом навык презентаций это существенный плюс. Это же не только важно с внешними клиентами, но с внутренними тоже , например презентовать результаты работы или новый проект другому отделу. Если вы планируете развиваться в направлении работы с клиентами это очень важно.
Розвиватися хочу в аналітиці, і приглядаюст до тендерів, а в роботі з клієнтами чесно кажучи перспектив не бачу особливих
автор
Угги_в_горошек
• 21 декабря 2024
Ответ дляТвердая валюта
у нас це - частина роботи і велика, то завжди при співбесіді просимо презентувати щось, хоч себе, саме перевірити володіння мовою і собою на аудиторію.
навіщо мені продажник, якій не вміє продати.
*
з іншого боку, є ті, хто не роблять кар´єру, просто працюють з срм - оформлення і супровід договорів, зп менша
навіщо мені продажник, якій не вміє продати.
*
з іншого боку, є ті, хто не роблять кар´єру, просто працюють з срм - оформлення і супровід договорів, зп менша
Я не продавець в жодному разі, і уникала таких посад завжди, це не моє
1
Мушля з Криму• 21 декабря 2024
Я думаю, это важный навык в любой сфере, где есть общение с людьми. Я тоже такое не люблю и понимаю вас.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
