Смешнюча• 06 января в 11:35
Бачили найменшого учасника талант шоу?
1.10 місяців, відрізняє безпомилково марки авто та музичних інструментів
7
Бесконечность-не предел• 06 января в 11:44
Выдрессировали. Из 2х картинок не сложно выбрать. Но все равно молодец.
2
1
Мамин тріль• 06 января в 11:46
Это очень легко
Посмотрите победительницу Украина має талант
Там девочке не было 2 лет и она называла самые супесложные флаги и столицы стран
А это ерунда полная
Посмотрите победительницу Украина має талант
Там девочке не было 2 лет и она называла самые супесложные флаги и столицы стран
А это ерунда полная
1
4
Бензопирен• 06 января в 11:48
Глупость. Зачем это?? Карточки домана с 6 мес и любой почти будет тоже самое делать.
4
сладкий_ноябрь• 06 января в 11:49
До складного надрессирувати дитину відповідати? Памʼять в них не забита, легко зацікавити.
Дай картинку акордеону тільки не ту, на якій мама дресирувала, а іншу, то іще може й не відповісти.
Це як вчити букви в 2 роки. Толку 0, але мама вже може похвастатись перед іншими :)
Дай картинку акордеону тільки не ту, на якій мама дресирувала, а іншу, то іще може й не відповісти.
Це як вчити букви в 2 роки. Толку 0, але мама вже може похвастатись перед іншими :)
3
3
ОбережнаЯ• 06 января в 11:54
В цьому нема нічого незвичного. Як мама дуже розвиненої дитини з малечку, можу сказати, щоб о в школі це все сходить на нуль і дитина не вирізняється від інших, стає таким собі середняком. Можливо потрібні інша система освіти, але факт
ОбережнаЯ• 06 января в 11:55
Ответ длясладкий_ноябрь
До складного надрессирувати дитину відповідати? Памʼять в них не забита, легко зацікавити.
Дай картинку акордеону тільки не ту, на якій мама дресирувала, а іншу, то іще може й не відповісти.
Це як вчити букви в 2 роки. Толку 0, але мама вже може похвастатись перед іншими :)
Дай картинку акордеону тільки не ту, на якій мама дресирувала, а іншу, то іще може й не відповісти.
Це як вчити букви в 2 роки. Толку 0, але мама вже може похвастатись перед іншими :)
Чому нуль? Моя дитина весь алфавіт знала вже в рік і 11 місяців. В 3 роки вже читала.
1
сладкий_ноябрь• 06 января в 11:57
Ответ дляОбережнаЯ
Чому нуль? Моя дитина весь алфавіт знала вже в рік і 11 місяців. В 3 роки вже читала.
;) читати можна будь-кого навчити в 3 і буквам в 1.11. Тільки читання зі зрозумінням зʼявиться ближче до 6 років.
От тому й без сенсу.
От тому й без сенсу.
4
2
сладкий_ноябрь• 06 января в 11:59
Ответ дляОбережнаЯ
В цьому нема нічого незвичного. Як мама дуже розвиненої дитини з малечку, можу сказати, щоб о в школі це все сходить на нуль і дитина не вирізняється від інших, стає таким собі середняком. Можливо потрібні інша система освіти, але факт
Не сходить нічого на 0, якщо дитина дійсно добре розвинена інтелектуально. Такі діти легко вчаться, швидко переварюють інформацію, постійно пізнають щось нове.
ОбережнаЯ• 06 января в 12:00
Ответ длясладкий_ноябрь
;) читати можна будь-кого навчити в 3 і буквам в 1.11. Тільки читання зі зрозумінням зʼявиться ближче до 6 років.
От тому й без сенсу.
От тому й без сенсу.
Ні розуміння в 4 вже було, на питання по тексту відповідала. Складати в голові трьхзначні цифри? Але не суть. Я про те, що в майбутньому такі діти,як правили нічим особливим не вирізняються від однолітків
3
мегамоСГ• 06 января в 12:01
Ответ длясладкий_ноябрь
;) читати можна будь-кого навчити в 3 і буквам в 1.11. Тільки читання зі зрозумінням зʼявиться ближче до 6 років.
От тому й без сенсу.
От тому й без сенсу.
Ні, ви не праві з приводу розуміння. Я теж маю такий досвід, хоч і причина для вивчення букв була інша. Ну а читання вже просто так вийшло, як і написання
2
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:02
Ответ дляОбережнаЯ
Ні розуміння в 4 вже було, на питання по тексту відповідала. Складати в голові трьхзначні цифри? Але не суть. Я про те, що в майбутньому такі діти,як правили нічим особливим не вирізняються від однолітків
Абсолютно всіх дітей можна цьому навчити в такому віці. Просто не всі це роблять, бо не має сенсу!
2
1
мегамоСГ• 06 января в 12:03
Ответ дляОбережнаЯ
Ні розуміння в 4 вже було, на питання по тексту відповідала. Складати в голові трьхзначні цифри? Але не суть. Я про те, що в майбутньому такі діти,як правили нічим особливим не вирізняються від однолітків
Так, зараз в мене лінтяй середнячок, хоч і в фізматі. Взагалі дивуюся, як йому ті оцінки ставлять, з його відношенням до навчання
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:03
Ответ длямегамоСГ
Ні, ви не праві з приводу розуміння. Я теж маю такий досвід, хоч і причина для вивчення букв була інша. Ну а читання вже просто так вийшло, як і написання
Ну хтось раніше, хтось пізніше.
Це не впливає ні на що і тим паче на любов до книг в майбутньому
Це не впливає ні на що і тим паче на любов до книг в майбутньому
2
ОбережнаЯ• 06 января в 12:04
Ответ длясладкий_ноябрь
Не сходить нічого на 0, якщо дитина дійсно добре розвинена інтелектуально. Такі діти легко вчаться, швидко переварюють інформацію, постійно пізнають щось нове.
Я ще раз напишу, я мама такої дитини) Все було досить інтенсивно в розвитку рівно до початку навчання у школі. Це особливі діти,яким не підходить звичайна система освіти, має бути азарт і зацікавленість, вони не будуть щось робити чи вчити, тому що треба, вони проти виконання того, як о їм вказують виконувати. Тому інтерес до навчання зникає дуже швидко. Можливо і є виключення, але в більшості випадків саме так. Що ви чули про Повну що знає прапори після 2016? Нічого!
1
ОбережнаЯ• 06 января в 12:05
Ответ длясладкий_ноябрь
Абсолютно всіх дітей можна цьому навчити в такому віці. Просто не всі це роблять, бо не має сенсу!
Ви вище писали, що навчити можна, але розуміння нема
2
ОбережнаЯ• 06 января в 12:07
Ответ длямегамоСГ
Так, зараз в мене лінтяй середнячок, хоч і в фізматі. Взагалі дивуюся, як йому ті оцінки ставлять, з його відношенням до навчання
Ну моїй зараз 17. Вивчила самостійно сама одну з іноземних мов. Але то не в рамках школи! В школі звичайний середнячок. Має талант до малювання, але художка не зайшла, бо там вказують що саме треба малювати. Можливо ці діти і мали б більші перспективи, але точно не при нашій системі освіти
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:07
Ответ дляОбережнаЯ
Я ще раз напишу, я мама такої дитини) Все було досить інтенсивно в розвитку рівно до початку навчання у школі. Це особливі діти,яким не підходить звичайна система освіти, має бути азарт і зацікавленість, вони не будуть щось робити чи вчити, тому що треба, вони проти виконання того, як о їм вказують виконувати. Тому інтерес до навчання зникає дуже швидко. Можливо і є виключення, але в більшості випадків саме так. Що ви чули про Повну що знає прапори після 2016? Нічого!
Ще раз :)
Кожну дитину можна навчити буквам в 1.11 і читати в три. Тому не потрібно робити дитину особливою, якщо вона це вміла робити. Інші просто розуміють, що в цьому не має сенсу в такому віці.
Інтерес до навчання зникає, бо діти не звикли до праці, а праця це не лише тоді, коли тобі потрібно робити те, що цікаво.
Кожну дитину можна навчити буквам в 1.11 і читати в три. Тому не потрібно робити дитину особливою, якщо вона це вміла робити. Інші просто розуміють, що в цьому не має сенсу в такому віці.
Інтерес до навчання зникає, бо діти не звикли до праці, а праця це не лише тоді, коли тобі потрібно робити те, що цікаво.
1
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:08
Ответ дляОбережнаЯ
Ви вище писали, що навчити можна, але розуміння нема
Так
Почитайте психологію дитячу, в середньому розуміння зʼявляється до 6 років. Але ж ви побачили лише цифру 6.
Почитайте психологію дитячу, в середньому розуміння зʼявляється до 6 років. Але ж ви побачили лише цифру 6.
2
ОбережнаЯ• 06 января в 12:12
Ответ длясладкий_ноябрь
Ну хтось раніше, хтось пізніше.
Це не впливає ні на що і тим паче на любов до книг в майбутньому
Це не впливає ні на що і тим паче на любов до книг в майбутньому
Ви якось в кожному повідомленні сама собі суперечите. Я як раз і пишу, що в майбутньому ці діти не вирізняються від інших. Але в дитинстві їх же не поимуюють то в е вчити, просто батьки відгукуються на запит дитини. Моя дитина взагалі не грала іграшками, вона просила купувати книжки, посібники, збірники з логічними і математичними завданнями і могла сидіти сама то все вирішувати годинами, іноді приходилося прямо забирати то все. Мені не зрозуміло, що саме ви хочете довести. В мене двоє дітей, одна з малечку дуже розвинена, друга дитина букви ледь вивчила і то не всі тільки в 6 років. То зовсім різні діти. Я навіть при бажанні не навчила б другу дитину й частині того, що вміла перша
1
ОбережнаЯ• 06 января в 12:17
Ответ длясладкий_ноябрь
Ще раз :)
Кожну дитину можна навчити буквам в 1.11 і читати в три. Тому не потрібно робити дитину особливою, якщо вона це вміла робити. Інші просто розуміють, що в цьому не має сенсу в такому віці.
Інтерес до навчання зникає, бо діти не звикли до праці, а праця це не лише тоді, коли тобі потрібно робити те, що цікаво.
Кожну дитину можна навчити буквам в 1.11 і читати в три. Тому не потрібно робити дитину особливою, якщо вона це вміла робити. Інші просто розуміють, що в цьому не має сенсу в такому віці.
Інтерес до навчання зникає, бо діти не звикли до праці, а праця це не лише тоді, коли тобі потрібно робити те, що цікаво.
Ні, не кожну! Не пишіть несенітниці. Деякі при максимум зусиль і в 5 не можуть цьому навчити! Ви взагалі лівою п´яткою читаєте в е, написати о я пишу. Ви пишете про працю, але окрім праці є певні здібності і схильності! Якщо не мати здібностей а лише працювати, то ви не зробите якесь відкриття, ви все одно не стрибнете вище своїх розумових можливостей. Я не роблю цих дітей особливими, я пишу, що вони згодом стають звичайними. Але все таки з поправкою, що звичайними їх роблять обставини і необхідність підкорюватися встановленим правилам нашої системи освіти,яка аж ніяк не сприяє розвитку особистості і талантів
1
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:18
Ответ дляОбережнаЯ
Ви якось в кожному повідомленні сама собі суперечите. Я як раз і пишу, що в майбутньому ці діти не вирізняються від інших. Але в дитинстві їх же не поимуюють то в е вчити, просто батьки відгукуються на запит дитини. Моя дитина взагалі не грала іграшками, вона просила купувати книжки, посібники, збірники з логічними і математичними завданнями і могла сидіти сама то все вирішувати годинами, іноді приходилося прямо забирати то все. Мені не зрозуміло, що саме ви хочете довести. В мене двоє дітей, одна з малечку дуже розвинена, друга дитина букви ледь вивчила і то не всі тільки в 6 років. То зовсім різні діти. Я навіть при бажанні не навчила б другу дитину й частині того, що вміла перша
Чому для вас знання букв в 1..11 і вчвння читати в 3, є показником розвинутості дитини?
Для мене це взагалі інше.
От тому такі діти й вирівнюються в школі, бо по суті то звичайна дитина, така як і всі інші.
Для мене це взагалі інше.
От тому такі діти й вирівнюються в школі, бо по суті то звичайна дитина, така як і всі інші.
2
ОбережнаЯ• 06 января в 12:18
Ответ длясладкий_ноябрь
Так
Почитайте психологію дитячу, в середньому розуміння зʼявляється до 6 років. Але ж ви побачили лише цифру 6.
Почитайте психологію дитячу, в середньому розуміння зʼявляється до 6 років. Але ж ви побачили лише цифру 6.
А, то ви теоретик. Зрозуміло. Я практик, який має двох абсолютно різних за здібностями дітей при однакових умовах
2
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:20
Ответ дляОбережнаЯ
Ні, не кожну! Не пишіть несенітниці. Деякі при максимум зусиль і в 5 не можуть цьому навчити! Ви взагалі лівою п´яткою читаєте в е, написати о я пишу. Ви пишете про працю, але окрім праці є певні здібності і схильності! Якщо не мати здібностей а лише працювати, то ви не зробите якесь відкриття, ви все одно не стрибнете вище своїх розумових можливостей. Я не роблю цих дітей особливими, я пишу, що вони згодом стають звичайними. Але все таки з поправкою, що звичайними їх роблять обставини і необхідність підкорюватися встановленим правилам нашої системи освіти,яка аж ніяк не сприяє розвитку особистості і талантів
Вже доведено, що не дуже здібна дитина, при щоденній плідній праці, досягає в житті більшого, ніж здібна, яка нічого не робить.
Навчити всіх можна, я від цих слів не відмовляюсь, просто підхід різний повинен бути.
Навчити всіх можна, я від цих слів не відмовляюсь, просто підхід різний повинен бути.
ОбережнаЯ• 06 января в 12:21
Ответ длясладкий_ноябрь
Чому для вас знання букв в 1..11 і вчвння читати в 3, є показником розвинутості дитини?
Для мене це взагалі інше.
От тому такі діти й вирівнюються в школі, бо по суті то звичайна дитина, така як і всі інші.
Для мене це взагалі інше.
От тому такі діти й вирівнюються в школі, бо по суті то звичайна дитина, така як і всі інші.
Так, це показник розвинутгсті, тому що ці жити вирізняються від основної маси своїми навичками і вміннями. Якщо в школі дитина відмінник, вона теж за вашою логікою нерозвинена і нічим від двіїчника не відрізняється, бо в майбутньому двійочник може стати відкривателем чогось нового, а відмінниця буде працювати на касі супермаркету?
1
мегамоСГ• 06 января в 12:22
Ответ дляОбережнаЯ
Ну моїй зараз 17. Вивчила самостійно сама одну з іноземних мов. Але то не в рамках школи! В школі звичайний середнячок. Має талант до малювання, але художка не зайшла, бо там вказують що саме треба малювати. Можливо ці діти і мали б більші перспективи, але точно не при нашій системі освіти
Мій розчарувався у навчанні ще у початкових класах. Було дуже не цікаво, бо все знав, і навіть жалівся, що вимушені були цілий урок слухати, як хтось там букви скласти не міг. І це при тому, що в гімназію були ’вступні іспити’ (в ті часи було таке) і читання та розуміння тексту було одним з завдань. Ще ті довбані оцінки довго не ставили, тільки з третього класу почали. Коли почали ставити оцінки, то з´явилося бажання отримувати високі, був навіть похвальних лист, але в четвертому, коли почався карантин, знову все зійшло на нівець, він зрозумів: нащо напрягатися..... Нащо вчити на пам´ять, коли перед камерою можно і піддивлятися, нащо робити самостійно домашку, коли можна переписати, нащо працювати, коли на самостійних та контрольних можна піддивлятися, спитати у чаті тощо....
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:24
Ответ дляОбережнаЯ
Ні, не кожну! Не пишіть несенітниці. Деякі при максимум зусиль і в 5 не можуть цьому навчити! Ви взагалі лівою п´яткою читаєте в е, написати о я пишу. Ви пишете про працю, але окрім праці є певні здібності і схильності! Якщо не мати здібностей а лише працювати, то ви не зробите якесь відкриття, ви все одно не стрибнете вище своїх розумових можливостей. Я не роблю цих дітей особливими, я пишу, що вони згодом стають звичайними. Але все таки з поправкою, що звичайними їх роблять обставини і необхідність підкорюватися встановленим правилам нашої системи освіти,яка аж ніяк не сприяє розвитку особистості і талантів
Виходячи з вашої логіки, то в Україні б не було б талановитих дітей, а вони є.
Про звичайних дітей почали писати ви, що все вирівнюється, це підтверджує мої слова про те, що від початку це звичайна дитина, просто мама з нею займалася трохи більше, ніж інші. Все. До гугіальності, якихось супер вмінь, там як до неба. Таких дітей 1 на мільйон. Всі інші то талант + праця.
Про звичайних дітей почали писати ви, що все вирівнюється, це підтверджує мої слова про те, що від початку це звичайна дитина, просто мама з нею займалася трохи більше, ніж інші. Все. До гугіальності, якихось супер вмінь, там як до неба. Таких дітей 1 на мільйон. Всі інші то талант + праця.
3
ОбережнаЯ• 06 января в 12:24
Ответ длясладкий_ноябрь
Вже доведено, що не дуже здібна дитина, при щоденній плідній праці, досягає в житті більшого, ніж здібна, яка нічого не робить.
Навчити всіх можна, я від цих слів не відмовляюсь, просто підхід різний повинен бути.
Навчити всіх можна, я від цих слів не відмовляюсь, просто підхід різний повинен бути.
Який підхід? Таке відчуття, що розмовляти з вами,як зі стінкою. Я ж пишу, що я дитину силоміць нічому не навчала,я лише відповідала на її запит і зацікавленість певними речами. Їй прикольно було стояти наприклад в черзі за квитками, і аби було не нудно, розв´язувати в голові математичні задачі,і то і близько не 3+5. Ті, що добиваються чогось працею при відсутності талантів і здібностей, ніколи не зроблять визначних відкриттів. Собачку теж можна навчити командам, але їй ніколи не стати людиною.
3
сладкий_ноябрь• 06 января в 12:30
Ответ дляОбережнаЯ
Так, це показник розвинутгсті, тому що ці жити вирізняються від основної маси своїми навичками і вміннями. Якщо в школі дитина відмінник, вона теж за вашою логікою нерозвинена і нічим від двіїчника не відрізняється, бо в майбутньому двійочник може стати відкривателем чогось нового, а відмінниця буде працювати на касі супермаркету?
Що вас так зачепило?
Знання букв в 1.11 це показник того, що мамі хотілось виділитися, все. До якихось супер вмінь не має й мови, це просто памʼять. Якщо інша мама вчила вірші, то дитина буде знати вірші, а інша мама з дитиною вчила комах, дитина буде знати комах.
Навчання, це щоденна праця і не всі до неї готові. От тому я й писала вище, що дитина, яка читати навчилася в 3, вирівнюється з іншими дітьми, бо вона початково була така ж сама, як й інші. Розвинені діти це взагалі інше. Вони вчаться легко, самоосвіта в них на високому рівні, самоорганізація теж. І зазвичай вони не вміли читати в 3 :)
Знання букв в 1.11 це показник того, що мамі хотілось виділитися, все. До якихось супер вмінь не має й мови, це просто памʼять. Якщо інша мама вчила вірші, то дитина буде знати вірші, а інша мама з дитиною вчила комах, дитина буде знати комах.
Навчання, це щоденна праця і не всі до неї готові. От тому я й писала вище, що дитина, яка читати навчилася в 3, вирівнюється з іншими дітьми, бо вона початково була така ж сама, як й інші. Розвинені діти це взагалі інше. Вони вчаться легко, самоосвіта в них на високому рівні, самоорганізація теж. І зазвичай вони не вміли читати в 3 :)
2
ОбережнаЯ• 06 января в 12:30
Ответ длямегамоСГ
Мій розчарувався у навчанні ще у початкових класах. Було дуже не цікаво, бо все знав, і навіть жалівся, що вимушені були цілий урок слухати, як хтось там букви скласти не міг. І це при тому, що в гімназію були ’вступні іспити’ (в ті часи було таке) і читання та розуміння тексту було одним з завдань. Ще ті довбані оцінки довго не ставили, тільки з третього класу почали. Коли почали ставити оцінки, то з´явилося бажання отримувати високі, був навіть похвальних лист, але в четвертому, коли почався карантин, знову все зійшло на нівець, він зрозумів: нащо напрягатися..... Нащо вчити на пам´ять, коли перед камерою можно і піддивлятися, нащо робити самостійно домашку, коли можна переписати, нащо працювати, коли на самостійних та контрольних можна піддивлятися, спитати у чаті тощо....
Саме так і в моєї сталося. Оце обов´язкове виконання завдань і тільки того, що задали, все в рамках, все обязадовка, це точно не сприяє розвитку. Нема азарту, не вбачає сенсу то все робити, бо їй так сказали. Впевнена, що ці діти могли б досягти багато чого, аби система навчання була побудована інакшим чином. Дітей треба вчити індивідуальності, їх не потрібно примушувати а лише спонукати, цей процес має бути цікавим.
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу