Непереможна• 06 января в 20:07
Обмежено доступ до Ощад24.
Добрий вечір. Ситуація наступна. 30 грудня 2024 року прийшло повідомлення "Ми помітили незвичну активність за вашою карткою і щоб убезпечити вас, тимчасово обмежили онлайн-платежі. Зверніться до відділення". Я звернувся, сказали що все добре, оновили анкетні дані, і сказали, що стосовно Ощад 24 доступ буде відновлено коли прийду додому, а якщо щось не буде виходити - зателефонувати на гарячу лінію. Прийшов додому - зайти до Ощаду не можу. На гарячій лінії говорять, що треба звернутись у відділення з паспортом і кодом. То де правда і вирішення питання? Убезпечили мене від кого? Убезпечили від входу в Ощад24? До кого звертатись з вирішенням цього питання? Замість вирішення питання знову прийшло повідомлення увечері: "Ми помітили незвичну активність за вашою карткою і щоб убезпечити вас, тимчасово обмежили онлайн-платежі. Зверніться до відділення". Можливо мені просто треба почекати? Годину, три? Добу, три доби? Чи є якісь алгоритми?! Перший раз така ситуація за 6 років...Потім ще звертався 31 грудня 2025 року, писав заяву на розблокування, чекав ще..потім звернувся 3 січня 2025 року і звернувся ще сьогодні, 6 січня, перевипустив картку і написав знову заяву на розблокування...але все одно доступу нема...наче можу карткою і розрахуватись в магазині і зняти кошти..але користуватись банкінгом не можу, отримувати перекази....в кого було щось подібне?
Зажуженная Жужжа• 06 января в 20:11
То поясніть це все на гарячій лінії.
Або завідуючий відділенням в якому ви обслуговуєтесь,чи будь якому іншому.
Або завідуючий відділенням в якому ви обслуговуєтесь,чи будь якому іншому.
Моторошні троянди• 06 января в 20:11
Терміново блокуйте карти .... то ви ходили до шахраїв і вони зараз у вас все крадуть
2
1
Зажуженная Жужжа• 06 января в 20:15
Зайдіть в налаштування,програми,Ощад 24,пам´ять,видаліть кеш,видаліть саму програму.
Встановіть заново,реєструйтеся по новій,і буде вам щастя.
Під час реєстрації на ваш номер відбудеться дзвінок,потрібно буде ввести чотири цифри,що вам скаже робот.Придумати новий логін і пароль,а потім ще код доступу до застосунку
Встановіть заново,реєструйтеся по новій,і буде вам щастя.
Під час реєстрації на ваш номер відбудеться дзвінок,потрібно буде ввести чотири цифри,що вам скаже робот.Придумати новий логін і пароль,а потім ще код доступу до застосунку
автор
Непереможна
• 06 января в 20:15
Ответ дляМоторошні троянди
Терміново блокуйте карти .... то ви ходили до шахраїв і вони зараз у вас все крадуть
Ні, карткою не розраховувався ніде...було тільки трішки зарахувань на картку. І їх ця ’активність’ насторожила.
автор
Непереможна
• 06 января в 20:16
Ответ дляЗажуженная Жужжа
Зайдіть в налаштування,програми,Ощад 24,пам´ять,видаліть кеш,видаліть саму програму.
Встановіть заново,реєструйтеся по новій,і буде вам щастя.
Під час реєстрації на ваш номер відбудеться дзвінок,потрібно буде ввести чотири цифри,що вам скаже робот.Придумати новий логін і пароль,а потім ще код доступу до застосунку
Встановіть заново,реєструйтеся по новій,і буде вам щастя.
Під час реєстрації на ваш номер відбудеться дзвінок,потрібно буде ввести чотири цифри,що вам скаже робот.Придумати новий логін і пароль,а потім ще код доступу до застосунку
А нічого, що контакт-центр говорить, що в мене обмеження до Ощад24, що треба звертатись до відділення? Що оператор, що робот?
автор
Непереможна
• 06 января в 20:17
Ответ дляЗажуженная Жужжа
То поясніть це все на гарячій лінії.
Або завідуючий відділенням в якому ви обслуговуєтесь,чи будь якому іншому.
Або завідуючий відділенням в якому ви обслуговуєтесь,чи будь якому іншому.
завтра мабуть спробую сходити до іншого відділення...бо у ’своєму’ за 4 рази нічого не вирішилось...
Зажуженная Жужжа• 06 января в 20:17
Ответ дляНепереможна
Ні, карткою не розраховувався ніде...було тільки трішки зарахувань на картку. І їх ця ’активність’ насторожила.
Ви пояснили звідки зарахування і від кого?
Якщо це від невизначених осіб через термінал,то це робот фінмоніторингу вас блокує.Особливо якщо це з за кордону,ігрові сервіси,та ін. подібне
Якщо це від невизначених осіб через термінал,то це робот фінмоніторингу вас блокує.Особливо якщо це з за кордону,ігрові сервіси,та ін. подібне
Зажуженная Жужжа• 06 января в 20:18
Ответ дляНепереможна
А нічого, що контакт-центр говорить, що в мене обмеження до Ощад24, що треба звертатись до відділення? Що оператор, що робот?
Як хочете.Не хочете спробувати-ваша справа.
Ответ дляНепереможна
А нічого, що контакт-центр говорить, що в мене обмеження до Ощад24, що треба звертатись до відділення? Що оператор, що робот?
Это государственный банк, не ищите логику. Идете в отделение, все предъявляете, никуда не уходите пока не заработает приложение. Не начинает работать - опять к оператору и пусть ищет, пишет в саппорт.
Спокойствие и настойчивость.
Но вообще, это самый днищенский банк. Как вы туда пошли?
Спокойствие и настойчивость.
Но вообще, это самый днищенский банк. Как вы туда пошли?
2
автор
Непереможна
• 06 января в 20:21
Ответ дляЗажуженная Жужжа
Ви пояснили звідки зарахування і від кого?
Якщо це від невизначених осіб через термінал,то це робот фінмоніторингу вас блокує.Особливо якщо це з за кордону,ігрові сервіси,та ін. подібне
Якщо це від невизначених осіб через термінал,то це робот фінмоніторингу вас блокує.Особливо якщо це з за кордону,ігрові сервіси,та ін. подібне
Звичайно, це були звичайні зарахування з картки на картку...треба було закрити питання по волонтерству на 3000-4000 грн...і було трішки переказів від друзів, знайомих за декілька днів. Звичайно я пройшов ще раз актуалізацію даних, написав пояснення, і заяву на розблокування....сказали, очікувати.....
автор
Непереможна
• 06 января в 20:25
Ответ дляГитта Ягг
Это государственный банк, не ищите логику. Идете в отделение, все предъявляете, никуда не уходите пока не заработает приложение. Не начинает работать - опять к оператору и пусть ищет, пишет в саппорт.
Спокойствие и настойчивость.
Но вообще, это самый днищенский банк. Как вы туда пошли?
Спокойствие и настойчивость.
Но вообще, это самый днищенский банк. Как вы туда пошли?
Після того, як інший великий український банк(який став Державним відносно нещодавно, я думаю зрозуміли про який я банк) заблокував картку за переказ 30 грн і запідозрив мене у фінансуванні тероризму. Звичайно картку розблокував...але осадок залишився...тому це було питанням принципу не користуватись цим банком і знайти новий банк. Ощадом користуюсь 7 рік..раніше проблем не було..
Ответ дляНепереможна
Після того, як інший великий український банк(який став Державним відносно нещодавно, я думаю зрозуміли про який я банк) заблокував картку за переказ 30 грн і запідозрив мене у фінансуванні тероризму. Звичайно картку розблокував...але осадок залишився...тому це було питанням принципу не користуватись цим банком і знайти новий банк. Ощадом користуюсь 7 рік..раніше проблем не було..
А ну вот у меня с тем самым, раньше лучшим банком, пошли тоже такие приколы. Но еще смешнее - блокировка после попытки входа с компа чтобы сгенерировать ЭЦП. Типа нетипичное устройство входа. Ну там разблокировали в онлайн режиме, то есть что-то от старого банка осталось, хотя появились новые параноидальные правила.
Но Ощад, он всегда был плох, я не помню ни одного хорошего опыта с ним.
А банк с котиком? У меня там с начала их работы карты, не было никудявых ситуаций. А ну кроме того, что они не знали, почему я не могу получить платежи от эппл и гугл с начала войны, ну там пришлось разбираться самой.
Но Ощад, он всегда был плох, я не помню ни одного хорошего опыта с ним.
А банк с котиком? У меня там с начала их работы карты, не было никудявых ситуаций. А ну кроме того, что они не знали, почему я не могу получить платежи от эппл и гугл с начала войны, ну там пришлось разбираться самой.
автор
Непереможна
• 06 января в 20:34
Ответ дляГитта Ягг
А ну вот у меня с тем самым, раньше лучшим банком, пошли тоже такие приколы. Но еще смешнее - блокировка после попытки входа с компа чтобы сгенерировать ЭЦП. Типа нетипичное устройство входа. Ну там разблокировали в онлайн режиме, то есть что-то от старого банка осталось, хотя появились новые параноидальные правила.
Но Ощад, он всегда был плох, я не помню ни одного хорошего опыта с ним.
А банк с котиком? У меня там с начала их работы карты, не было никудявых ситуаций. А ну кроме того, что они не знали, почему я не могу получить платежи от эппл и гугл с начала войны, ну там пришлось разбираться самой.
Но Ощад, он всегда был плох, я не помню ни одного хорошего опыта с ним.
А банк с котиком? У меня там с начала их работы карты, не было никудявых ситуаций. А ну кроме того, что они не знали, почему я не могу получить платежи от эппл и гугл с начала войны, ну там пришлось разбираться самой.
Я думав про Моно..але я звик, щоб був окрім мобільного застосунку - звичайний доступ в банкінг з компу...можете сміятись, я той динозавр, що не люблю смартфони, а користуюсь кнопковим телефоном...і всю роботу роблю через ПК. Тому б уже давно відкрив...але заважає моя така дивна звичка в сучасному світі.
Як міряти?• 06 января в 20:37
По теме не подскажу. Просто соглашусь с утверждением, что ощад самый отстой и хуже не бывает. Нервы мне помотали , да и не мне одной.
2
Ответ дляНепереможна
Я думав про Моно..але я звик, щоб був окрім мобільного застосунку - звичайний доступ в банкінг з компу...можете сміятись, я той динозавр, що не люблю смартфони, а користуюсь кнопковим телефоном...і всю роботу роблю через ПК. Тому б уже давно відкрив...але заважає моя така дивна звичка в сучасному світі.
Я не открывала у них счет ФОП пока они не сделали пк версию. Не буду смеяться, я не очень люблю приложения. Но как бы сейчас приходится.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу