Безпорадна Кроко• 08 декабря 2024
Простор. Вперше в такій ситуації…..
Замовлення оплачене. Смс про те, що воно в точці видачі не прийшло, зате на сайті відстеження відміна бо типу було в точці видачі!! Замовила і оплатила в п’ятницю. На гарячій лінії не відповідають.. в кого таке було?
Помаранчова душа• 08 декабря 2024
Нічого не ясно...но дуже цікаво...і як є додаток то смс в основному не приходять
4
автор
Безпорадна Кроко
• 08 декабря 2024
Ответ дляПомаранчова душа
Нічого не ясно...но дуже цікаво...і як є додаток то смс в основному не приходять
Немає додатку
автор
Безпорадна Кроко
• 08 декабря 2024
Ответ дляЧудовий каламбур
Пишите в поддержку в понедельник
Вже є відповідь. Взагалі-то товару нема в наявності. Буде повернення коштів через 5 днів. Ніхто не вибачився навіть. Просто факт, що товару нема. Дуже неприємно.
3
Чудовий каламбур• 08 декабря 2024
Ответ дляБезпорадна Кроко
Вже є відповідь. Взагалі-то товару нема в наявності. Буде повернення коштів через 5 днів. Ніхто не вибачився навіть. Просто факт, що товару нема. Дуже неприємно.
Такая ’клиентоориентированость*
5
Чудовий каламбур• 08 декабря 2024
Ответ дляПомаранчова душа
Значить поставте
Есть люди, которые не хотят засорять телефон миллионами приложений магазинов. Скорее их большинство
15
Соседушка• 08 декабря 2024
Ответ дляПомаранчова душа
Значить поставте
На все магазины ставить приложения?
6
Помаранчова душа• 08 декабря 2024
Ответ дляЧудовий каламбур
Есть люди, которые не хотят засорять телефон миллионами приложений магазинов. Скорее их большинство
нова пошта, чат бот укр пошти, ну може ще дві служби ....капец як багато
12
Dolce.Vita• 08 декабря 2024
Ответ дляБезпорадна Кроко
Вже є відповідь. Взагалі-то товару нема в наявності. Буде повернення коштів через 5 днів. Ніхто не вибачився навіть. Просто факт, що товару нема. Дуже неприємно.
В Єві замовляю, ніколи такого не було 🤷♀️ розумію вас.
1
Чудовий каламбур• 08 декабря 2024
Ответ дляПомаранчова душа
нова пошта, чат бот укр пошти, ну може ще дві служби ....капец як багато
Зачем, если человеку это не надо?
5
Помаранчова душа• 08 декабря 2024
Ответ дляСоседушка
На все магазины ставить приложения?
А нафіг додаток на магазин???
3
2
Чудовий каламбур• 08 декабря 2024
Ответ дляПомаранчова душа
А нафіг додаток на магазин???
Удалено администрацией...
Помаранчова душа• 08 декабря 2024
Ответ дляЧудовий каламбур
Зачем, если человеку это не надо?
Як їй того нетреба то нехай память тренує
5
Чудовий каламбур• 08 декабря 2024
Ответ дляПомаранчова душа
Як їй того нетреба то нехай память тренує
При чем память к косяку магазина?
6
Помаранчова душа• 08 декабря 2024
Ответ дляЧудовий каламбур
Удалено администрацией...
Удалено администрацией...
Помаранчова душа• 08 декабря 2024
Ответ дляЧудовий каламбур
При чем память к косяку магазина?
В провірці статусу...а не надії на смс
3
Чудовий каламбур• 08 декабря 2024
Ответ дляПомаранчова душа
В провірці статусу...а не надії на смс
Если вы не знаете приложение новой почты не содержит информации про статус заказа простора.
2
КокошинЭль• 08 декабря 2024
Ответ дляDolce.Vita
В Єві замовляю, ніколи такого не було 🤷♀️ розумію вас.
Ева сейчас работает лучше всех, всяких там розеток и тому подобное. Тьфу тьфу ,прямо четко всё и доставка до двери и всё пишут, отчёты о посылке и д
2
автор
Безпорадна Кроко
• 08 декабря 2024
Ответ дляКокошинЭль
Ева сейчас работает лучше всех, всяких там розеток и тому подобное. Тьфу тьфу ,прямо четко всё и доставка до двери и всё пишут, отчёты о посылке и д
Так, тому я і здивувалась. Лише після того як я звернулась прислали смс, що товару немає і моє замовлення відмінене. Сподіваюсь проблем з поверненням коштів не буде…..
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу