Патика-мотика• 29 апреля в 16:49
Люксоптика-допоможіть
Маю проблему: неправильно підібрані окуляри ( вже є реуепт іншої клініки). Окулярами користуватись не можливо. Гроші повертати не хочуть. Що я можу зробити?
показать весь текст
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:15
Ответ дляГірчинка
Стандартный ответ,чтоб восвояси отправить клиента. Накатайте им отзыв негативный. Ничего вы не докажете
Дякую. В фб чи де можна? Це якось допоможе повернути кошти?
Гірчинка• 29 апреля в 17:16
Ответ дляПатика-мотика
Теж впевнена в цьому. Але вони не визнають цього факту(
І не визнають, бо дівчата, мають тоді повернути із своєї зарплати затрати на ваші окуляри.
2
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:16
Ответ дляГірчинка
Ні, не слухайте цей бред.
Дякую. Скажіть, будь ласка, чи є шанс повернути кошти?
1
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:16
Ответ дляПодтяжка
Вам отдали упаковки от линз? Есть вероятность, что поставили другие линзы. Надо проверить изготовленные очки с подобранным у них рецептом, может быть несоблюдение диоптрий и градусов.
Так,віддали. Це в іншій клініці можна перевірити?
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:17
Ответ дляКудлата хмаринка
Если на линзометре покажет, что диоптрии совпадают с рецептом, то да. Если вам было дискомфортно хоть немного изначально, нужно было продолжать подбор.
Лікар довго підбирала і потім сказала,що це єдиний варіант ( той,на якому зупинились)
Зроблено у 80-х• 29 апреля в 17:18
Ответ дляПатика-мотика
Що не зрозумілого. Дві клініки, два рецепти
А в рецептах дані схожі чи різні? Ви не порівнювали?
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:18
Ответ дляЗроблено у 80-х
А в рецептах дані схожі чи різні? Ви не порівнювали?
Різні
Кудлата хмаринка• 29 апреля в 17:20
Ответ дляПатика-мотика
Лікар довго підбирала і потім сказала,що це єдиний варіант ( той,на якому зупинились)
Вам нужно было после этого идти другому, а не делать очки. Сейчас нет никаких юридически обоснованных причин возврата денег, если линзы в рецепте и в очках совпадают, вы дали согласие на изготовление именно по этому рецепту
Зроблено у 80-х• 29 апреля в 17:21
Ответ дляПатика-мотика
Різні
Тоді, напевно, треба тиснути на те, що наладав лікар люксоптики коли рецепт виписував. Як би ви могли його самі перевірити? Лікар призначив, Ви замовили. Щось пішло не так і в першу чергу вони повинні були перевірити чи параметри рецепту і лінз однакові. Якщо однакові - вирішувати щось з рецептом
Але я не впевнена що щось вийде вирішити…
Але я не впевнена що щось вийде вирішити…
Подтяжка• 29 апреля в 17:21
Ответ дляПатика-мотика
Так,віддали. Це в іншій клініці можна перевірити?
Можно, но как Вы докажете? Настаивайте посмотреть при работниках диоптрии в диоптриметре, также и мнжцентровое расстояние. Если расхождение более 2мм - ошибка. Можете побороться. Или ,как вариант - пусть переделают в Вашу оправу по новому рецепту линзы по себестоимости, без оплаты за установку. Это на некоторых линзах в 3-4 р дешевле и будут у Вас запасные. КАкой бренд линз?
Я_канеша_извиняюсь• 29 апреля в 17:21
Автор , это только оспаривать их рецепт . Наверно это возможно через какую то гос клинику , которая поставит свой вердикт - правильный ли рецепт они выписали или нет .
2
1
Я_канеша_извиняюсь• 29 апреля в 17:22
Ответ дляГірчинка
Стандартный ответ,чтоб восвояси отправить клиента. Накатайте им отзыв негативный. Ничего вы не докажете
Теоретически можно
Но будет ли автор заморачиваться ?
Но будет ли автор заморачиваться ?
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:29
Ответ дляЯ_канеша_извиняюсь
Теоретически можно
Но будет ли автор заморачиваться ?
Но будет ли автор заморачиваться ?
Як ’ заморочитися’? Куди звернутися? Що робити?
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:30
Ответ дляПодтяжка
Можно, но как Вы докажете? Настаивайте посмотреть при работниках диоптрии в диоптриметре, также и мнжцентровое расстояние. Если расхождение более 2мм - ошибка. Можете побороться. Или ,как вариант - пусть переделают в Вашу оправу по новому рецепту линзы по себестоимости, без оплаты за установку. Это на некоторых линзах в 3-4 р дешевле и будут у Вас запасные. КАкой бренд линз?
Лінзи Кодак
Я_канеша_извиняюсь• 29 апреля в 17:38
Ответ дляПатика-мотика
Як ’ заморочитися’? Куди звернутися? Що робити?
Эта штука называется адвокат
Обычно траты на него всех стопорят
Обычно траты на него всех стопорят
ИНЬэтовамниЯНЬ• 29 апреля в 17:40
Ответ дляПатика-мотика
Як ’ заморочитися’? Куди звернутися? Що робити?
’гаряча’ лінія Люксоптики, все пояснити
якщо маєте рецепти на обидві оправи, які були виписані приблизно в один і той час
якщо маєте рецепти на обидві оправи, які були виписані приблизно в один і той час
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:51
Ответ дляЯ_канеша_извиняюсь
Эта штука называется адвокат
Обычно траты на него всех стопорят
Обычно траты на него всех стопорят
Так, це точно
автор
Патика-мотика
• 29 апреля в 17:52
Ответ дляИНЬэтовамниЯНЬ
’гаряча’ лінія Люксоптики, все пояснити
якщо маєте рецепти на обидві оправи, які були виписані приблизно в один і той час
якщо маєте рецепти на обидві оправи, які були виписані приблизно в один і той час
Не допомогло. Навіть лист в їх юридичний відділ не допоміг
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу