Я тертий жук• Изменено 04 мая в 21:06
У вас таке є що ви уникаєте клієнтів, телефонних розмов?
От хтось дзвонить (ви продаєте послуги)
А ви спецом не берете, щоб не відповідати?
Я останнім часом бачу пропущений і не передзвонюю, а пишу у вайбер людині
Щоб вона мені відповідала письмово
А ви спецом не берете, щоб не відповідати?
Я останнім часом бачу пропущений і не передзвонюю, а пишу у вайбер людині
Щоб вона мені відповідала письмово
12
Прикуси Язика• 04 мая в 21:09
Так. Телефонні розмови наче висмоктують з мене енергію. Надаю перевагу переписці.
19
автор
Я тертий жук
• 04 мая в 21:09
Ответ дляПрикуси Язика
Так. Телефонні розмови наче висмоктують з мене енергію. Надаю перевагу переписці.
І ви так само не берете слухавку коли бачите невідомий номер?
1
Полонянка SexShop-а!• 04 мая в 21:10
Ответ дляЯ тертий жук
І ви так само не берете слухавку коли бачите невідомий номер?
я и от подружек не беру, пусть сначала напишет что ей надо, нефиг воровать чужое время
9
1
Осьминожко• 04 мая в 21:10
Буває таке. Інколи дзвонять, а я не хочу брати трубку. Можливо хочуть замовити товар по телефону, а мені не хочеться це робити по телефону, знову будуть мекати свою адресу, а я записувати на листку, потів вводити в комп. Тому, я іноді не буре трубку.
також, коли я щойно прокинулась, то можу не взяти слухавку, бо голова ще не працює. Я в такому стані могу неадекватно вести розмову, забувати про що ми розмовляли.
Якщо щось термінове, то передзвонять. Якщо проблема з товаром, то нікуди покупець не діниться і напише мені чи подзвонить ще раз.
Я взагалі відлюдковата, не любила ніколи комунікувати з людьми, але перелаштувала себе, бо мені це потрібно для роботи, але інколи це прорізається. Я не знаю чи це нормально, чи ні. Я взагалі трохи дивакувата
також, коли я щойно прокинулась, то можу не взяти слухавку, бо голова ще не працює. Я в такому стані могу неадекватно вести розмову, забувати про що ми розмовляли.
Якщо щось термінове, то передзвонять. Якщо проблема з товаром, то нікуди покупець не діниться і напише мені чи подзвонить ще раз.
Я взагалі відлюдковата, не любила ніколи комунікувати з людьми, але перелаштувала себе, бо мені це потрібно для роботи, але інколи це прорізається. Я не знаю чи це нормально, чи ні. Я взагалі трохи дивакувата
автор
Я тертий жук
• 04 мая в 21:10
Ответ дляПрикуси Язика
Так. Телефонні розмови наче висмоктують з мене енергію. Надаю перевагу переписці.
В мене так само
Я себе неначе звинувачую що я погана бізнес вумен
Я не люблю говорити з людьми по телефону
Тільки якщо письмово
Я себе неначе звинувачую що я погана бізнес вумен
Я не люблю говорити з людьми по телефону
Тільки якщо письмово
2
Гжегож Бженчишчикевич• 04 мая в 21:11
взагалі відмовилась від розмов, все письмово, дістало те, що люди слухають, але чують щось своє
2
Прикуси Язика• 04 мая в 21:11
Ответ дляЯ тертий жук
І ви так само не берете слухавку коли бачите невідомий номер?
Беру, діватись нікуди, але потім намагаюсь перевести спілкування у месенджер
2
Малая еще та• 04 мая в 21:12
Нет, мне не сложно поговорить с заказчиком. А вот когда заказчик я, то звонить не люблю
Полонянка SexShop-а!• 04 мая в 21:13
Ответ дляПополняю_Карму
Терпеть не могу телефонные звонки в принципе
тоже, но разговариваю по тел с удовольствием только с родителями и мужиком, который тратит на меня деньги
Диви яка я пава!• 04 мая в 21:16
Муж нанял коллцентр, они отвечали на звонки. Мы некоторые прослушивали и в шоке были. Какие долбодятлы-клиенты только бывают. Не завидую работникам колл центра.
Осьминожко• 04 мая в 21:17
Больше всего мне сложно решать проблемные ситуации по телефону. Я прям все делаю чтобы этого избежать. Бывают нормальные покупатели, с которыми спокойно можно решить проблему по телефону, которые идут на контакт, а есть такие которые начинают злится, нервничать, выставлять претензии, неадекватно себя вести и это для меня кошмар, высасывает все силы.
4
Ширли-Мырли• 04 мая в 21:18
О, так рада чути що я не єдина в цьому світі ненавиджу телефонні дзвінки і всяким чином їх уникаю)))
4
автор
Я тертий жук
• 04 мая в 21:19
Ответ дляОсьминожко
Больше всего мне сложно решать проблемные ситуации по телефону. Я прям все делаю чтобы этого избежать. Бывают нормальные покупатели, с которыми спокойно можно решить проблему по телефону, которые идут на контакт, а есть такие которые начинают злится, нервничать, выставлять претензии, неадекватно себя вести и это для меня кошмар, высасывает все силы.
Так
І тому я підсознано після дзвінку пишу в вайбер, придумую історію що зараз за кермом і не можу говорити, і давайте пишіть мені
І тому я підсознано після дзвінку пишу в вайбер, придумую історію що зараз за кермом і не можу говорити, і давайте пишіть мені
автор
Я тертий жук
• 04 мая в 21:19
Ответ дляШирли-Мырли
О, так рада чути що я не єдина в цьому світі ненавиджу телефонні дзвінки і всяким чином їх уникаю)))
Боже, я думала я одна така
))
))
1
Болтушка Му• 04 мая в 21:20
я репетитор. Останні 5 років в мене більшість учнів з батьками, які мені й разу не подзвонили, все по переписках. Все ок, навчання йде роками, оплачується, поточні питання вирішуються. І такий формат з ініціативи клієнтів. Я тільки за, я інторверт.
Просто звернула увагу, що дзвонять вже одиниці, всі пишуть і так і триває співпраця.
Просто звернула увагу, що дзвонять вже одиниці, всі пишуть і так і триває співпраця.
1
автор
Я тертий жук
• 04 мая в 21:21
З чим це може бути повʼязано?
Я помітила що ось люди мене щось питають, і мені краще в переписці бо там всі умови я зможу описати
І тут вже людина не скаже - а ви ж казали мені .. тут все написано
Я помітила що ось люди мене щось питають, і мені краще в переписці бо там всі умови я зможу описати
І тут вже людина не скаже - а ви ж казали мені .. тут все написано
автор
Я тертий жук
• 04 мая в 21:22
Дівчата а шо ви кажете клієнту
Коли ось вони дзвонять, а ви в вайбері починаєте їм писати
Як ви починаєте розмову
Від вас пропущений виклик?
Коли ось вони дзвонять, а ви в вайбері починаєте їм писати
Як ви починаєте розмову
Від вас пропущений виклик?
Болтушка Му• 04 мая в 21:25
Ответ дляПишущаяся
А я ненавижу переписки как покупатель, проще позвонить и все узнать.
в мене чоловік такий, йому лінь писати. Але приходиться все більше і більше, нове покоління не любить дзвінків категорично. Діти кажуть, що нікому в голову не прийде дзвонить, це дивно вже
1
Губка Боб• 04 мая в 21:26
Не люблю розмовляти по телефону, мені переписка краща. Окрім того, що впринципі некомфортно з незнайомими, чути їх емоції тощо, то часто важко запам´ятати всі нюанси та інформацію, кладу трубку і розумію, що щось вислизає з пам´яті, або якісь питання не задані
Подвійна веселка• 04 мая в 21:27
Ответ дляЯ тертий жук
З чим це може бути повʼязано?
Я помітила що ось люди мене щось питають, і мені краще в переписці бо там всі умови я зможу описати
І тут вже людина не скаже - а ви ж казали мені .. тут все написано
Я помітила що ось люди мене щось питають, і мені краще в переписці бо там всі умови я зможу описати
І тут вже людина не скаже - а ви ж казали мені .. тут все написано
В вайбері зручно, бо там все фіксується, так би мовити, протокол зустрічі. Мені з моєю поганою короткотривалою памʼяттю так простіше. Хоча телефонних дзвінків не уникаю, проблем з цим немає. Взагалі в юності працювала в активних продажах на вулиці- не пропускаючи жодного перехожого
Пишущаяся• 04 мая в 21:27
Ответ дляБолтушка Му
в мене чоловік такий, йому лінь писати. Але приходиться все більше і більше, нове покоління не любить дзвінків категорично. Діти кажуть, що нікому в голову не прийде дзвонить, це дивно вже
Странно, моя дочка всегда звонит, ей 22)
Чорнобаївка• 04 мая в 21:29
Я думала однв така😅 Дякую)
Навіть розумію, що можу заробити з цього невідомого номеру, а все одно, не беру😂
Потім пишу.
Навіть розумію, що можу заробити з цього невідомого номеру, а все одно, не беру😂
Потім пишу.
1
очки_ннадо• 04 мая в 21:35
У мене спільноти з продажами у Вайбері - мені ніхто ніколи не телефонує. Я не приймаю замовлень по телефону, бо все має бути прописано і зафіксовано з обох сторін. І ще я не сприймаю інформацію на слух, мені необхідно читати. А якщо якась конфліктна ситуація, то по телефону я ще й неадекватна, а письмово все чудово вирішую і у відгуках всі пишучь що просто чудовий продавець. Добре що я не працюю в реальному магазині, а то би вже половину клієнтів прибила б.
Начальник Анонимов• 04 мая в 21:43
Як сказали би тут деякі Порадниці - продажі це не ваше!
А по темі- так, не люблю перезванювати.
Краще нехай переписка.
А по темі- так, не люблю перезванювати.
Краще нехай переписка.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
