Лунтик-паунтик• 09 декабря в 10:51
А що робити, якщо продавець на Розетці не надіслав товар?
Вперше зіштовхнулася.
Замовила на Розетці, продавець сконтактував зі мною у вайбері, надіслав реквізити ФОП, оплатила. І геть забула.
А тут випадково побачила листування та згадала, пишу чому не відправлено - читає та мовчить. Замовлення на Роцетці скасовано.
Оплачене ще 1.12., обіцяли відправити протягом 1-2 днів.
Замовила на Розетці, продавець сконтактував зі мною у вайбері, надіслав реквізити ФОП, оплатила. І геть забула.
А тут випадково побачила листування та згадала, пишу чому не відправлено - читає та мовчить. Замовлення на Роцетці скасовано.
Оплачене ще 1.12., обіцяли відправити протягом 1-2 днів.
автор
Лунтик-паунтик
• 09 декабря в 10:56
Ответ дляЧтооооооооооо?
Пишите в поддержку розетки, прикрепите квитанцию об оплате
А де в них підтримка?
Чтооооооооооо?• 09 декабря в 10:59
Ответ дляЛунтик-паунтик
А де в них підтримка?
Колокольчик вверху справа, листування /розетка хелп
Директриссимо• 09 декабря в 11:03
Вже ж сотню разів писали, щоб оплачували виключно в кабінеті покупця і не переходили в вайбери та телеграми. Шахраїв ніхто не відміняв
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу

