Настенные трусы.• 10 апреля 2014
Сервисное обьслуживание
Помоги плиз разобраться...у меня подруга купила мультиварку через интернет-магазин...пользовалась меньше года и вот мультиварка накрылась. Позвонила в магазин, сказали возвращать на сервисное обслуживание и при этом нужно чтобы товар был в коробке, в которой продавался (ну эт понятно), гарантийный талон, копия чека, заявление на обмен или ремонт, копия всех страниц паспорта и копия идентификационного кода??? ну ладно еще паспорт, ну а код зачем? У кого-то такое было? Спасибо за ответы!
ЛюбимаЯНЬ• 10 апреля 2014
копия чека будет нужна и коробка при условии что будет возврат, а так только гарантийный талон и желательно по адресу какой указан в гарантийном талоне
ЛюбимаЯНЬ• 10 апреля 2014
ищите адрес и телефон официального представителя и пишите им на электронку или звоните
автор
Аноним_1098
• 10 апреля 2014
нашла вот такое
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
Чи повинні платники податку (сервісні центри), які за домовленістю з продавцями товарів здійснюють гарантійний ремонт проданих ними товарів, вести Книгу обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), форма якої затверджена наказом ДПА України від 28.02.2011 № 112?Відповідно до пп. 140.1.4 п. 140.1 ст. 140 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) при визначенні об´єкта оподаткування враховуються будь-які витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів, у розмірі, що відповідає рівню гарантійних замін, прийнятих/оприлюднених платником податку. У разі здійснення гарантійних замін товарів платник податку зобов´язаний вести облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування), у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби. Здійснення заміни товару без зворотного отримання бракованого товару або без належного ведення зазначеного обліку не дає права на збільшення витрат продавця такого товару на вартість замін. На виконання зазначеної норми ПКУ наказом ДПА України від 28.02.2011 № 112, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.03.2011 за N 356/19094, затверджено Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (далі – Порядок). Цей Порядок застосовується при визначенні витрат платника податку на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів (п. 2 Порядку). Облік покупців ведеться платниками податку самостійно у Книзі обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (п. 5 Порядку). З урахуванням викладеного, оскільки на платників податку, які за домовленістю з продавцями товарів здійснюють гарантійний ремонт проданих ними товарів, не поширюється норма пп. 140.1.4 п. 140.1 ст. 140 ПКУ, такі платники податку не повинні вести Книгу обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), форма якої затверджена наказом ДПА України від 28.02.2011 № 112.
’Сервисные центры Книгу учета покупателей не ведут. Ведут продавцы товара’ - замечу что сервисы LG начали требовать у покупателей и их представителей паспортные данные для записи в эту самую книгу, при отсутствии данных технику в ремонт не принимают.
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
Чи повинні платники податку (сервісні центри), які за домовленістю з продавцями товарів здійснюють гарантійний ремонт проданих ними товарів, вести Книгу обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), форма якої затверджена наказом ДПА України від 28.02.2011 № 112?Відповідно до пп. 140.1.4 п. 140.1 ст. 140 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) при визначенні об´єкта оподаткування враховуються будь-які витрати на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів, у розмірі, що відповідає рівню гарантійних замін, прийнятих/оприлюднених платником податку. У разі здійснення гарантійних замін товарів платник податку зобов´язаний вести облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з ремонту (обслуговування), у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби. Здійснення заміни товару без зворотного отримання бракованого товару або без належного ведення зазначеного обліку не дає права на збільшення витрат продавця такого товару на вартість замін. На виконання зазначеної норми ПКУ наказом ДПА України від 28.02.2011 № 112, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17.03.2011 за N 356/19094, затверджено Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (далі – Порядок). Цей Порядок застосовується при визначенні витрат платника податку на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів (п. 2 Порядку). Облік покупців ведеться платниками податку самостійно у Книзі обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (п. 5 Порядку). З урахуванням викладеного, оскільки на платників податку, які за домовленістю з продавцями товарів здійснюють гарантійний ремонт проданих ними товарів, не поширюється норма пп. 140.1.4 п. 140.1 ст. 140 ПКУ, такі платники податку не повинні вести Книгу обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), форма якої затверджена наказом ДПА України від 28.02.2011 № 112.
’Сервисные центры Книгу учета покупателей не ведут. Ведут продавцы товара’ - замечу что сервисы LG начали требовать у покупателей и их представителей паспортные данные для записи в эту самую книгу, при отсутствии данных технику в ремонт не принимают.
Лорка-хлорка• 10 апреля 2014
Что-они придумали отсебятину, паспортные данные вы даете в случае возврата или обмена товара, а при сдаче в сервис ничего по закону не надо. И вообще, если товар поломался. то какая коробка???? коробка первые 14 дней, если вы не пользовались товаром и хотите вернуть или обменять. Почитайте внимательно закон о защите прав потребителей. А то вешаю лапшу на уши покупателям. если что. то я продавец.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу