Лунтик-паунтик• 07 февраля 2015
Як розводять в Фокстроті на додаткову гарантію і управи на них немає!
Дівчата, розкажу Вам як я вчора півдня убила щоб купити акційний товар у Фокстроті.
Прийшла я до магазину і хотіла придбати вбудовану духовку з поверхнею за акційною ціною 5555 грн. Продавець подивилась по базі та повідомила мені що такий товар в наявності лише в одному екземплярі. Я зарезервувала його до вечора. На товар поставили помітку "Зарезервовано" і на зворотньому боці написали мій номер телефону. Через 2 години я прийшла щоб купити товар. Продавець почала виписувати мені раухунок і сказала що я зобов´язана придбати додаткову гарантію мінімум на 2 роки. Я відммовилась від додаткової гарантії, пояснивши це тим, що не маю на неї коштів. Після цього продавець звернулась до адміністрації і, повернувшись, сказала що магазин відмовляється продавати мені цей товар, так як курс валюти звростає, а це акційна ціна. Хочу наголосити на тому, що я хотіла оплатити одразу повну вартість товару і продавець вже виписувала мені рахунок на оплату!
Звернувшись по телефону на гарячу лінію, консультант Олена повідомила мені, що магазин не має права відмовялти мені в покупці. Я передала телефон адміністратору, на що той відповів, що товар зарезервовано і поклав трубку. Я його запитала чому він не хоче відпустити мені товар без додаткової гарнатії, на що той відповів мені, що товар зарезервовано. Я кажу що товар резервувала я і запитала чому мені готові продати його з додатковою гарантією без проблем, а без гарантії - ні??? На що він єхидно посміхнувся мені в обличчя, і сказав, що він так сказав і так буде.
Це повне нахабство!!!! Ще такого не бачила і не очікувала від такої відомої торгової сітки такого відношення до клієнта ((((
До речі ціна додаткової гарнатії екстра сервіс - 600 грн.!!!
ДЯКУЮ ЩО ДОЧИТАЛИ ДО КІНЦЯ! :)
Прийшла я до магазину і хотіла придбати вбудовану духовку з поверхнею за акційною ціною 5555 грн. Продавець подивилась по базі та повідомила мені що такий товар в наявності лише в одному екземплярі. Я зарезервувала його до вечора. На товар поставили помітку "Зарезервовано" і на зворотньому боці написали мій номер телефону. Через 2 години я прийшла щоб купити товар. Продавець почала виписувати мені раухунок і сказала що я зобов´язана придбати додаткову гарантію мінімум на 2 роки. Я відммовилась від додаткової гарантії, пояснивши це тим, що не маю на неї коштів. Після цього продавець звернулась до адміністрації і, повернувшись, сказала що магазин відмовляється продавати мені цей товар, так як курс валюти звростає, а це акційна ціна. Хочу наголосити на тому, що я хотіла оплатити одразу повну вартість товару і продавець вже виписувала мені рахунок на оплату!
Звернувшись по телефону на гарячу лінію, консультант Олена повідомила мені, що магазин не має права відмовялти мені в покупці. Я передала телефон адміністратору, на що той відповів, що товар зарезервовано і поклав трубку. Я його запитала чому він не хоче відпустити мені товар без додаткової гарнатії, на що той відповів мені, що товар зарезервовано. Я кажу що товар резервувала я і запитала чому мені готові продати його з додатковою гарантією без проблем, а без гарантії - ні??? На що він єхидно посміхнувся мені в обличчя, і сказав, що він так сказав і так буде.
Це повне нахабство!!!! Ще такого не бачила і не очікувала від такої відомої торгової сітки такого відношення до клієнта ((((
До речі ціна додаткової гарнатії екстра сервіс - 600 грн.!!!
ДЯКУЮ ЩО ДОЧИТАЛИ ДО КІНЦЯ! :)
показать весь текст
БЦАшка• 07 февраля 2015
Ответ дляInna_I
В том году еще не заставляли,было добровольно.
Это они у Ельдорадо набрались такого сервиса.Я в тоду брала ребенку планшет за 3500 в Ельдорадо, они мне ввписывают чек на 7000! А говорю-вы что обалдели,их ответ-это доп.сервис,типа какие-то программки покстанавливают.Как оказалрсь-турой развод, те программы и так быди в планшете.Купила в Фокстроте тогда.
Это они у Ельдорадо набрались такого сервиса.Я в тоду брала ребенку планшет за 3500 в Ельдорадо, они мне ввписывают чек на 7000! А говорю-вы что обалдели,их ответ-это доп.сервис,типа какие-то программки покстанавливают.Как оказалрсь-турой развод, те программы и так быди в планшете.Купила в Фокстроте тогда.
Это Вас пытались просто надуть.Мы в Эльдорадо брали планшет тоже,ничего лишнего нам не навязывали.За установку программ я сама спросила,заплатили за это 500грн.Потом через пару дней что-то не работало,так малый пошёл к ним и ему все исправили бесплатно.Это,наверное,Вам наглый продавец попался
Mint Berry• 07 февраля 2015
Ответ дляТень льва
Обидно, досадно...Я сама работник магазина (эльдорадо) ,продавцов и администрацию магазина обязывают продавать доп.услуги. , если не продаешь, то могут и уволить. Товар акционный, на нем мин.маржа, или даже еще меньше, магазин теряет продавая его ’голым’.
да да конечно голым и продает мы столкнулись уже с Фокстротом и акционной ценой. Покупали так газовую печь Кайзер, тоже с этим сервисом парились, вот надо и все, и тут пока стояли выясняли, я просто зашла в инет с телефона глянула а такие печи на 500-600 грн в инете были дешевле. За печью целенаправленно не шли, просто увидели акция заехали, ну и вроде уже готовы были купить пока они не начали парить этот свой доп сервис.
автор
Лунтик-паунтик
• 07 февраля 2015
Ответ дляБЦАшка
Это Вас пытались просто надуть.Мы в Эльдорадо брали планшет тоже,ничего лишнего нам не навязывали.За установку программ я сама спросила,заплатили за это 500грн.Потом через пару дней что-то не работало,так малый пошёл к ним и ему все исправили бесплатно.Это,наверное,Вам наглый продавец попался
не тільки продавець, а адміністартор і в обох магазинах. Я ніяк інакше не могла придбати цей товар, тому що в обох магазинах мені відмовили, тому я купила з дод. гарантією, а зараз хочу її повернути.
автор
Лунтик-паунтик
• 07 февраля 2015
Ответ дляTania19
Я недавно купляла вагу в ельдорадо, продаваець мені довго втюхувала цю гарантію, потім мені сказала що ваги йдуть без батарейки, втюхала мені батарейку за 43 грн, я прихожу додому, дивлюся а в коробці з вагами ще дві додаткові батарейки, як так можна..
та вони на цих додаткових сервісах більше мають %, ніж за продажу, от і втюхують!
Ананомчикус• 07 февраля 2015
Ответ дляЛунтик-паунтик
та вони на цих додаткових сервісах більше мають %, ніж за продажу, от і втюхують!
irinafoxСьогодні, 20:26
Доброго вечора, Danko!
Щиро вдячні Вам за написання відгуку.
Від нашої компанії приміть, будь ласка, щирі вибачення за дії співробітників магазину. Для уточнення інфомації, надішліть на електронну адресу компанії info@foxtrot.com.ua наступні дані про покупку: марку та модель техніки, яку Ви хотіли купити, дату та час звернення, опишіть ситуацію більш детально. Ми обов’язково покращимо якість обслуговування в магазині.
Бажаємо Вам лише приємних вражень від відвідування магазинів мережі ’Фокстрот’!
З повагою, Дар’я
компанія ’Фокстрот. Техніка для дому’
0-800-500-153
Зверніться і скажіть щоб повернули гроші за впарений сервіс
якщо проблема вирішиться - маякуйте тут, я їм плюсик поставлю, а ні - матимуть негативний відгук довжиною в сторінку
Доброго вечора, Danko!
Щиро вдячні Вам за написання відгуку.
Від нашої компанії приміть, будь ласка, щирі вибачення за дії співробітників магазину. Для уточнення інфомації, надішліть на електронну адресу компанії info@foxtrot.com.ua наступні дані про покупку: марку та модель техніки, яку Ви хотіли купити, дату та час звернення, опишіть ситуацію більш детально. Ми обов’язково покращимо якість обслуговування в магазині.
Бажаємо Вам лише приємних вражень від відвідування магазинів мережі ’Фокстрот’!
З повагою, Дар’я
компанія ’Фокстрот. Техніка для дому’
0-800-500-153
Зверніться і скажіть щоб повернули гроші за впарений сервіс
якщо проблема вирішиться - маякуйте тут, я їм плюсик поставлю, а ні - матимуть негативний відгук довжиною в сторінку
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу