sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Семья, Дом, Дети - Техника
anonim_130
Лунтик-паунтик• 07 февраля 2015

Як розводять в Фокстроті на додаткову гарантію і управи на них немає!

Дівчата, розкажу Вам як я вчора півдня убила щоб купити акційний товар у Фокстроті.
Прийшла я до магазину і хотіла придбати вбудовану духовку з поверхнею за акційною ціною 5555 грн. Продавець подивилась по базі та повідомила мені що такий товар в наявності лише в одному екземплярі. Я зарезервувала його до вечора. На товар поставили помітку "Зарезервовано" і на зворотньому боці написали мій номер телефону. Через 2 години я прийшла щоб купити товар. Продавець почала виписувати мені раухунок і сказала що я зобов´язана придбати додаткову гарантію мінімум на 2 роки. Я відммовилась від додаткової гарантії, пояснивши це тим, що не маю на неї коштів. Після цього продавець звернулась до адміністрації і, повернувшись, сказала що магазин відмовляється продавати мені цей товар, так як курс валюти звростає, а це акційна ціна. Хочу наголосити на тому, що я хотіла оплатити одразу повну вартість товару і продавець вже виписувала мені рахунок на оплату!
Звернувшись по телефону на гарячу лінію, консультант Олена повідомила мені, що магазин не має права відмовялти мені в покупці. Я передала телефон адміністратору, на що той відповів, що товар зарезервовано і поклав трубку. Я його запитала чому він не хоче відпустити мені товар без додаткової гарнатії, на що той відповів мені, що товар зарезервовано. Я кажу що товар резервувала я і запитала чому мені готові продати його з додатковою гарантією без проблем, а без гарантії - ні??? На що він єхидно посміхнувся мені в обличчя, і сказав, що він так сказав і так буде.

Це повне нахабство!!!! Ще такого не бачила і не очікувала від такої відомої торгової сітки такого відношення до клієнта ((((
До речі ціна додаткової гарнатії екстра сервіс - 600 грн.!!!
ДЯКУЮ ЩО ДОЧИТАЛИ ДО КІНЦЯ! :)
показать весь текст
66 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
anonim_81
Ананомчикус• 07 февраля 2015
31
вимагайте у них книгу скарг, пишіть, одночасно з тим пишіть скаргу в захист справ споживачів - навіть якщо Фокстрот помилився і поставив би ціну в 2 грн він мав би вам продати товар за тією ціною за законом
а взагалі - терпіти не можу ці магазини, у них один розводняк, я там лише вживу товар дивлюсь, а замовляю в інет-магазинах, обираючи найкращу ціну в хотлайні
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
32
Ответ дляsergeifrost
Несколько раз покупал в фокстроте, ни разу консультантам не удалось меня развести на доп. гарантию. Все зависит от покупателя.
Вам просто не відмовляли в продажу! А мені відмовили і навіть гаряча лінія не допомогла.
Вчора був особливий день - скочив курс, а ціни вони підняти зможуть тільки в середу, ось і почали хоч так заробляти. І я більше ніж впевнена, що це був наказ ’згори’!
noavatar
sergeifrost• 07 февраля 2015
33
Если Вы слабохарактерны и не можете противостоять профессиональному психологическому натиску в магазине, я дарю Вам лично разработанный прием)))Проверено-работает)))
Например покупаете товар. Он стоит 1499 грн. Когда Вам предлагают доп. платежи, гарантии и т.д. Вы говорите (можно сделать соответствующее выражение лица) что у Вас в кошелке всего 1499 грн (желательно подготовиться, чтобы там так и лежало, остальные уберите в сумку или в карман) продемонстрируйте это ему визуально. Я видел этот ступор, который бывает у человека абсолютно уверенном в победе, но ему дали по башке)))

Пробуйте) Не давайте себя в обиду!
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
34
Ответ дляАнаномчикус
вимагайте у них книгу скарг, пишіть, одночасно з тим пишіть скаргу в захист справ споживачів - навіть якщо Фокстрот помилився і поставив би ціну в 2 грн він мав би вам продати товар за тією ціною за законом
а взагалі - терпіти не можу ці магазини, у них один розводняк, я там лише вживу товар дивлюсь, а замовляю в інет-магазинах, обираючи найкращу ціну в хотлайні
Вчора цілий день втратила з ними, вже не хочу свій час витрачати на них.
Просто це так залишити теж не могла, тому і дзвонила на гарячу лінію і писала насайті, але який результат? - все одно купила в них з гарантією, бо ціни кращої не було.
noavatar
sergeifrost• 07 февраля 2015
35
Ответ дляЛунтик-паунтик
Вам просто не відмовляли в продажу! А мені відмовили і навіть гаряча лінія не допомогла.
Вчора був особливий день - скочив курс, а ціни вони підняти зможуть тільки в середу, ось і почали хоч так заробляти. І я більше ніж впевнена, що це був наказ ’згори’!
Ну не знаю, может сегодня зайду проверю. Я пару раз ругался в фокстроте превселюдно и я решал в свою сторону все вопросы.
anonim_95
Верочка 100%• 07 февраля 2015
36
Ответ дляЛунтик-паунтик
Вам просто не відмовляли в продажу! А мені відмовили і навіть гаряча лінія не допомогла.
Вчора був особливий день - скочив курс, а ціни вони підняти зможуть тільки в середу, ось і почали хоч так заробляти. І я більше ніж впевнена, що це був наказ ’згори’!
о, автор, я до речі згадала такий нюанс - вина протязі 14 днів можете відмовитись від їх гарантії і вони повернути вам гроші - серйозно - на їх лінії можна лишити заявку про відмову ( знайомі колись так робили)
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
37
Ответ дляsergeifrost
Если Вы слабохарактерны и не можете противостоять профессиональному психологическому натиску в магазине, я дарю Вам лично разработанный прием)))Проверено-работает)))
Например покупаете товар. Он стоит 1499 грн. Когда Вам предлагают доп. платежи, гарантии и т.д. Вы говорите (можно сделать соответствующее выражение лица) что у Вас в кошелке всего 1499 грн (желательно подготовиться, чтобы там так и лежало, остальные уберите в сумку или в карман) продемонстрируйте это ему визуально. Я видел этот ступор, который бывает у человека абсолютно уверенном в победе, но ему дали по башке)))

Пробуйте) Не давайте себя в обиду!
Не ображайтеся, але Ви мені Америки не відкрили!!!!!! Саме так я і зробила!
Я взяла рівну сумму 5555 + якісь 10, 20 грн. ще лежали в гаманці. Зробила розгублені очі, сказала, що на техніку я позичила кошти і в мене більше немає, при них перерахувала, і сказала що якби то було 20 грн., то ще стільки в гаманці знайдеться, але більше, на жаль не маю.
І що??? Продавець побіг до адміністраторі і повернувшись сказав що вони НЕ МОЖУТЬ мені продати товар без додаткових послуг...
anonim_81
Ананомчикус• 07 февраля 2015
38
Ответ дляЛунтик-паунтик
Тому вони себе так і поводять по-хамськи!
коли ви просто покричите в магазині, то вони вам теж у відповідь покричать, а 2 офіційних листа і подивитесь на реакцію, до того ж напишіть вашу історію тут http://hotline.ua/yp/2225/reviews/ повірте, звернуть увагу, маркенг слідкує за відгуками
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
39
Ответ дляsergeifrost
Ну не знаю, может сегодня зайду проверю. Я пару раз ругался в фокстроте превселюдно и я решал в свою сторону все вопросы.
перевірте, тепер у них ситція інша: курс виріс, а ціну зміни ти не можуть. Так мені пояснив продавець в іншому магазині, в якого я таки придбала цей товар.
anonim_81
Ананомчикус• 07 февраля 2015
40
Ответ дляЛунтик-паунтик
Вчора цілий день втратила з ними, вже не хочу свій час витрачати на них.
Просто це так залишити теж не могла, тому і дзвонила на гарячу лінію і писала насайті, але який результат? - все одно купила в них з гарантією, бо ціни кращої не було.
ви дзвонили на їхню гарячу лінію?
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
41
Ответ дляАнаномчикус
коли ви просто покричите в магазині, то вони вам теж у відповідь покричать, а 2 офіційних листа і подивитесь на реакцію, до того ж напишіть вашу історію тут http://hotline.ua/yp/2225/reviews/ повірте, звернуть увагу, маркенг слідкує за відгуками
Та я й не кричала, що кричати. Я подзвонила, мені сказали що права і можу відмовитись від доп. гарантії, якщо оплчую за товар готівкою, але довести мою правоту не можуть
Дякую, зараз напишу обов´язково!!
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
42
Ответ дляАнаномчикус
ви дзвонили на їхню гарячу лінію?
так і нічого цим не добилась, бо в магазині була одна одиниця товару і директор відповів дівчатам на гарячій лінії, що товар в резерві, тому він відмовляється мені продавати! Викрутився так!
anonim_95
Верочка 100%• 07 февраля 2015
43
Ответ дляЛунтик-паунтик
Та я й не кричала, що кричати. Я подзвонила, мені сказали що права і можу відмовитись від доп. гарантії, якщо оплчую за товар готівкою, але довести мою правоту не можуть
Дякую, зараз напишу обов´язково!!
передзвоніть на їх гарячу лінію і відмовтесь від страховки - там якось подяється заявка - потім ви з чеком ідете в магазин - вони роблять якусь відмітку і віддають вам кошти. 100%
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
44
Ответ дляНагажу и сбегу
о, автор, я до речі згадала такий нюанс - вина протязі 14 днів можете відмовитись від їх гарантії і вони повернути вам гроші - серйозно - на їх лінії можна лишити заявку про відмову ( знайомі колись так робили)
О! Крута порада!!!!! Дякую. Я спробую це зробити! Сподіваюсь вийде! Дякую!
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
45
Ответ дляНагажу и сбегу
передзвоніть на їх гарячу лінію і відмовтесь від страховки - там якось подяється заявка - потім ви з чеком ідете в магазин - вони роблять якусь відмітку і віддають вам кошти. 100%
Дуже сподіваюсь що це спрацює! По-перше, мені шкода зараз 600 грн. віддавати ні за що, а по-друге ну дуууже хочеться їх наказати за таке відношення до покупця!
Це дуже слушна порада. Дякую!
anonim_7
Не за Будка• 07 февраля 2015
46
Я покупала товар у них не один раз, дополнительная гарантия была только по желанию. А сейчас стали навязывать? Ого...
anonim_81
Ананомчикус• 07 февраля 2015
47
Ответ дляЛунтик-паунтик
Та я й не кричала, що кричати. Я подзвонила, мені сказали що права і можу відмовитись від доп. гарантії, якщо оплчую за товар готівкою, але довести мою правоту не можуть
Дякую, зараз напишу обов´язково!!
я вже написала)))
ви мене поміхнули - як вам мала допомогти ліва рука одного й того само тіла, коли права б´є вас в лице..
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
48
Ответ дляАнаномчикус
ви дзвонили на їхню гарячу лінію?
Бачу ви вже написали ))) Треба було ще адресу магазину вказати та модель товару...
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
49
Ответ дляНе за Будка
Я покупала товар у них не один раз, дополнительная гарантия была только по желанию. А сейчас стали навязывать? Ого...
Не на весь товар поки )
anonim_95
Верочка 100%• 07 февраля 2015
50
автор, напишете як все пройде. і обов’язково проконтролюйте печатки на оригінальній гарантії - бо в цього магазину я помічала що часто немає печаток, потім треба підходити і ставити додатково ( не проблема, але в вашому випадку можуть почати показувати коники)
anonim_81
Ананомчикус• 07 февраля 2015
51
Ответ дляЛунтик-паунтик
Бачу ви вже написали ))) Треба було ще адресу магазину вказати та модель товару...
напишіть що вважаєте за потрібне - відредагую
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
52
Ответ дляНагажу и сбегу
автор, напишете як все пройде. і обов’язково проконтролюйте печатки на оригінальній гарантії - бо в цього магазину я помічала що часто немає печаток, потім треба підходити і ставити додатково ( не проблема, але в вашому випадку можуть почати показувати коники)
Печатки є, одразу перевірила! )))
Якщо мені все вдастся, то напишу і пораду зроблю, щоб нікого більше не обманювали!
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
53
Ответ дляАнаномчикус
напишіть що вважаєте за потрібне - відредагую
добавте адресу магазину, будь ласка: м.Ужгород по вул. Капушанській, 2-4
та модель товару: духовка BEKO OIC 22101 X та поверхня BEKO HIZG 64124 X

Дякую!
noavatar
Пара_Соля• 07 февраля 2015
54
Аналогичная история. Брали хлебопечку типа по акциии. Навязали эту гарантию в полстоимости хлебопечки. Пыталась отказаться - вызвали охрану и стали обвинять в воровстве! Благо успела позвонить своему крестному (не последнему человеку в городе) и ситуация разрулилась (меня отпустили, но хлебопечку не продали). Да, обвинение было в попытке украсть фен! Я в шоке
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
55
Ответ дляПара_Соля
Аналогичная история. Брали хлебопечку типа по акциии. Навязали эту гарантию в полстоимости хлебопечки. Пыталась отказаться - вызвали охрану и стали обвинять в воровстве! Благо успела позвонить своему крестному (не последнему человеку в городе) и ситуация разрулилась (меня отпустили, но хлебопечку не продали). Да, обвинение было в попытке украсть фен! Я в шоке
Капец! Це взагалі екшн якийсь... Ну і конторка..
Тобто у мене ще все добре закінчилось ))))
Ну, нічого, я ще спробую їм цю гарантію назад вернути! Шоб знали як людей обманювати!
anonim_115
Играю у края• 07 февраля 2015
56
Вам просто попался м...к- администратор, уж простите за резкость)) мой муж проработал управляющим в ЮРУ фокстроте несколько лет, поэтому знаю, о чем говорю)) Идите и забирайте Ваш товар, никто Вам не может запретить забрать его по цене ценника. Другой момент, что они видят, на кого можно надавить, на кого нет. Удачи Вам!
anonim_130
автор Лунтик-паунтик • 07 февраля 2015
57
Ответ дляИграю у края
Вам просто попался м...к- администратор, уж простите за резкость)) мой муж проработал управляющим в ЮРУ фокстроте несколько лет, поэтому знаю, о чем говорю)) Идите и забирайте Ваш товар, никто Вам не может запретить забрать его по цене ценника. Другой момент, что они видят, на кого можно надавить, на кого нет. Удачи Вам!
Так не віддівали ж! Зразу перекрутили що товар в резерві і все! Довести нічого не можу.
noavatar
@vika_• 07 февраля 2015
58
Ответ дляЛунтик-паунтик
Звонила на гарячу лінію и нічого Вони не можуть довести, що дійсно товар зарезервований мною і тому допомогти ніяк не змогли.
Пішла я в інший магазин, а там така сама пісня - без дод. гарантії не продамо. Я так розумію що це в них такий наказ ’зверху’, просто ’верхи’ роблять вид що нічого не знають, бо так простіше
так повертають кошти ,ми 2 роки тому купили класний кух.комб та мясорубку і нам всунули гарантію на рік через пів року у нас трапився пожар ,дивом всі уціліли пожарники зробила акт втрат .Я позвонила та запитала які треба бумаги все зібрала та відправила рек.листом на протязі мясяця мені повернули кошти на картку яку я вказала.
anonim_36
Королева спама• 07 февраля 2015
59
Ответ дляЛунтик-паунтик
100% Як я Вас розумію!!! Я собі вчора теж дала таке слово! )) Але просто ситуація була така, що у всіх магазинах зранку поміняли ціни і все подорожчало сильно, а тут стара ціна, та ще й акційна.
Я, чесно кажучи, розраховувала, що подібний комплект буду купувати не менше ніж за 9-10 тис. грн., тому і не могла встояти. Позичила грошей і побігла купувати....

Але я ще й на сайті в них по зворотньому зв´язку написала скаргу. Більше ніж впевнена, що це нічого не дасть, тому що це вся контора гнила, а не окремі магазини чи продавці, але хоч виговорилась )))
Я даже когда попросила у них книгу жалоб, они мне ее швырнули с таким видом НАМ ПОФИГ!
anonim_115
Играю у края• 07 февраля 2015
60
Ответ дляЛунтик-паунтик
Так не віддівали ж! Зразу перекрутили що товар в резерві і все! Довести нічого не можу.
К сожалению, не знаю, в вашем регионе, где главный офис. Звоните туда, если найдете телефон. Офис им быстро мозги прочистит. Фокстрот сейчас меняет своих сотрудников как перчатки.
  • 1
  • 2
  • 3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff