Замовила мамі сумку. Гарний акаунт, 120 тис підписаників.... Думала що можна довіряти. Але,оплативши товар, пишуть що нема зарахування, хоча вже пройшло 1.5 тижні. Не хочуть відповідати, повний ігнор. Не раджу! Шкода що я не в Києві, бо вже поїзала б розбиратись в шоу-рум. Як поступити, коли так обманюють? Прикріпляю фото підтвердження.
Дивно, що не відповідають
в мене така ж була ситуація, правда з іншим магазином
справді, кошти в мене зняло, все проведено, а їм не зараховано
я телефонувала на 3700, до оператора банку, вони перевіряли і сказали таке, що чомусь не зарахувало, тоді подали заявку на зарахування
телефонуйте ще самі,ну і до них якось таки добивайтесь..може телефони є
в мене така ж була ситуація, правда з іншим магазином
справді, кошти в мене зняло, все проведено, а їм не зараховано
я телефонувала на 3700, до оператора банку, вони перевіряли і сказали таке, що чомусь не зарахувало, тоді подали заявку на зарахування
телефонуйте ще самі,ну і до них якось таки добивайтесь..може телефони є
Alenka77777• 06 мая 2019
Напишите в своем приват 24 в чат
Они подтвердят что деньги зашли и отправьте скрин им
Они просто не работали, а деньги получили
Придумали отмазку
Они подтвердят что деньги зашли и отправьте скрин им
Они просто не работали, а деньги получили
Придумали отмазку
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу