Диван замовляв ще в грудні 2023 року. Зробив 100% оплату. В січні 2024 сказали, що такої тканини яку обрав немає, обрав іншу.
Терміни змістилися. Обіцяли до 1 лютого зробити. 1 лютого сказали, що є певні проблеми, зроблять через тиждень. З розумінням поставився. 12 лютого сказали, що у когось сімейні проблеми і не можуть «дошити диван». Як це розуміти і навіщо обіцяти тричі і тричі не виконувати слово. Диван потрібний був на офіційний захід, нас дуже підставили.
Ось такий досвід співпраці. Не раджу категорично. Диван так і не отримав досі:(
Терміни змістилися. Обіцяли до 1 лютого зробити. 1 лютого сказали, що є певні проблеми, зроблять через тиждень. З розумінням поставився. 12 лютого сказали, що у когось сімейні проблеми і не можуть «дошити диван». Як це розуміти і навіщо обіцяти тричі і тричі не виконувати слово. Диван потрібний був на офіційний захід, нас дуже підставили.
Ось такий досвід співпраці. Не раджу категорично. Диван так і не отримав досі:(
7
наташа2406• 12 февраля 2024
У мене так було фірму не пам´ятаю, через интернет знайшла. Дитині диван замовляли. Прийшов їх представник я дала задаток. 6 місяців ні диван ні грошей . То не має тканини,. То привезли зламаний. То грошей в них не має щоб повернути Була дуже зла. Подзвонила і сказала іду в поліцію раз грощі не повернетедоговір в мене був . .. в той же день мені на карту повернули гроші. Через 2 місяці дзвонять знову чому я відмовилась. Вы знущаєтесь? Жінка сказала що вона директор і той співробітник обдурюіав людей. Брехня чи правда мені але було не цікаво це слухати
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу