Аналіз попередніх результатів 1 етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, який відбувся в м. Києві 18.10.2025 р.
93% відмінників 8 класів м. Києва не змогли розв´язати жодного завдання 1 етапу олімпіади, а 58% з них взагалі набрали 0 балів!!! Лише 1 учень розв´язав 3 завдання і ще 17 учнів розв´язали 2 завдання з 4х і це з 1352 восьмикласників, які писали олімпіаду в Києві. Я вважаю, що це оцінка організаторам, а не учням! Для чого складати такі завдання? А "закордонний округ" одразу в 2 етап олімпіади потрапляє, ще й проходитиме дистанційно. Це знищення олімпіадного руху країни!
Bідеокоментар від вчительки математики:
93% відмінників 8 класів м. Києва не змогли розв´язати жодного завдання 1 етапу олімпіади, а 58% з них взагалі набрали 0 балів!!! Лише 1 учень розв´язав 3 завдання і ще 17 учнів розв´язали 2 завдання з 4х і це з 1352 восьмикласників, які писали олімпіаду в Києві. Я вважаю, що це оцінка організаторам, а не учням! Для чого складати такі завдання? А "закордонний округ" одразу в 2 етап олімпіади потрапляє, ще й проходитиме дистанційно. Це знищення олімпіадного руху країни!
Bідеокоментар від вчительки математики:
3
2
1
сладкий_ноябрь• 26 октября в 00:17
Тому що вже як років 15 прибрали математичні кружки, які додатково фінансувалися і де діти спеціально готувалися до олімпіад. Залишилися лише мат школи де готують одиниць.
Завдання з олімпіади не мають жодного відношення до шкільної програми, тому можна бути відмінником в школі і не вміти розвʼязувати олімпіадні задачі, так як звʼязку 0
Завдання з олімпіади не мають жодного відношення до шкільної програми, тому можна бути відмінником в школі і не вміти розвʼязувати олімпіадні задачі, так як звʼязку 0
16
Моя дитина, хоча і відмінниця, жодного разу в олімпіаді не брала участь. Як правило, в нашій школі туди їздять діти вчителів. От у нас є.8-А, же зібрано всіх блатних, так і учасники всі Ашнки. Але так, часто мала каже мама дають контрольні, якісь узагалі не про те що вчать. Вчать одне, а тести достають з інтернету і луплять. Окрім того 8 клас-19 предметів, по 7-8 уроків. Йде темно, приходить майже темно. Школа сьогодні не та. Враження, що все зроблено проти дітей
8
3
Ответ дляАнна_Бель
Моя дитина, хоча і відмінниця, жодного разу в олімпіаді не брала участь. Як правило, в нашій школі туди їздять діти вчителів. От у нас є.8-А, же зібрано всіх блатних, так і учасники всі Ашнки. Але так, часто мала каже мама дають контрольні, якісь узагалі не про те що вчать. Вчать одне, а тести достають з інтернету і луплять. Окрім того 8 клас-19 предметів, по 7-8 уроків. Йде темно, приходить майже темно. Школа сьогодні не та. Враження, що все зроблено проти дітей
Цього року участь у олімпіадах могли брати усі охочі, реєстрація була відкрита. Тобто уже вчителі не подають списки дітей, хто буде приймати участь. Ви могли самі зареєструватися.
7
Ответ дляАнна_Бель
Моя дитина, хоча і відмінниця, жодного разу в олімпіаді не брала участь. Як правило, в нашій школі туди їздять діти вчителів. От у нас є.8-А, же зібрано всіх блатних, так і учасники всі Ашнки. Але так, часто мала каже мама дають контрольні, якісь узагалі не про те що вчать. Вчать одне, а тести достають з інтернету і луплять. Окрім того 8 клас-19 предметів, по 7-8 уроків. Йде темно, приходить майже темно. Школа сьогодні не та. Враження, що все зроблено проти дітей
А до чого тут діти вчителів? Ви важаєте за це гроші платять? Таку фігню написали
8
1
Ответ дляnatapri
А до чого тут діти вчителів? Ви важаєте за це гроші платять? Таку фігню написали
І навпаки, якщо ’видвигати’ найкращих серед здібних на олімпіади, то є шанс, що буде перемога - тоді преміюють. На олімпіаді ніхто дітям вчителів поблажки не робить це 100%, перемагають лише ті, хто розв´язав всі завдання.
А просто так кататися з дітьми, хоч і своїми - просто трата часу та грошей на проїзд.
Тому висновок: у авторки того повідомлення, хоч і відмінниця, але не видатна. І взагалі, відмінники бувають різні.
І якщо вчитель займається з рідною дитиною зі свого предмету - то зрозуміло, що ця дитина буде краще знати. Бо з нею додатково займалися!
А просто так кататися з дітьми, хоч і своїми - просто трата часу та грошей на проїзд.
Тому висновок: у авторки того повідомлення, хоч і відмінниця, але не видатна. І взагалі, відмінники бувають різні.
І якщо вчитель займається з рідною дитиною зі свого предмету - то зрозуміло, що ця дитина буде краще знати. Бо з нею додатково займалися!
3
Ответ дляАнна_Бель
Моя дитина, хоча і відмінниця, жодного разу в олімпіаді не брала участь. Як правило, в нашій школі туди їздять діти вчителів. От у нас є.8-А, же зібрано всіх блатних, так і учасники всі Ашнки. Але так, часто мала каже мама дають контрольні, якісь узагалі не про те що вчать. Вчать одне, а тести достають з інтернету і луплять. Окрім того 8 клас-19 предметів, по 7-8 уроків. Йде темно, приходить майже темно. Школа сьогодні не та. Враження, що все зроблено проти дітей
А чого цього року не захотіла?
Цікаво чому саме на відмінниках акцент, якщо були всі охочі і ніхто не вказував оцінки при реєстрації. У мене є статистика по іншому місту, то багато дітей розв´язали більше половини завдань. Завдання з року в рік одного типажу, є збірки для підготовки, є завдання попередніх років. І нема ’з програми’. А от багато дітей високого рівня знань не захотіли йти. Олімпіада нічого не дає, хоча досвід і знайомства
Ответ дляSteblyna
Цього року участь у олімпіадах могли брати усі охочі, реєстрація була відкрита. Тобто уже вчителі не подають списки дітей, хто буде приймати участь. Ви могли самі зареєструватися.
Я в тому не те що не зацікавлена, я надто зайнята, щоб розпилятися ще на таке. В тому мали б бути зацікавлені вчителі. Тому і маємо результат, як у старпості. Там не таланти, а пропиханти. І в результаті маємо, що маємо) і рівень IQ, і інші рейтинги.
2
1
Ответ дляАнна_Бель
Я в тому не те що не зацікавлена, я надто зайнята, щоб розпилятися ще на таке. В тому мали б бути зацікавлені вчителі. Тому і маємо результат, як у старпості. Там не таланти, а пропиханти. І в результаті маємо, що маємо) і рівень IQ, і інші рейтинги.
Це для дітей, а не для батьків. Діти самі здатні зареєструватися. Батьки можуть не приймати в тому участь взагалі, якщо не хочуть.
1
Ответ дляАнна_Бель
Я в тому не те що не зацікавлена, я надто зайнята, щоб розпилятися ще на таке. В тому мали б бути зацікавлені вчителі. Тому і маємо результат, як у старпості. Там не таланти, а пропиханти. І в результаті маємо, що маємо) і рівень IQ, і інші рейтинги.
Олімпіадна математика і шкільна математика - це різні речіОлімпіади це не пропиханти. Це частина таланту і частина захоплення предметом. А не просто шкільна програма. Не тільки в математиці, але й в інших предметах
І не кожен вчитель зможе підготувати олімпіадника, навіть при задатках
І не кожен вчитель зможе підготувати олімпіадника, навіть при задатках
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
