Федорино Горе• 15 июня 2015
Поставщик не повертає гроші.
Замовила товар,оплатила повністю всю суму.Поставщик відправив товар,частина з нього виявилась з браком,відправила ту частину поставщику.Тепер ось уже 3 тижні мене кормлять завтраками про повернення грошей за бракований товар.Просто нерви мої вже на межі.Хто стикався з подібним,що можна зробити ?
ПлюшкамиБалуюсь• 15 июня 2015
Автор, по теме : ель пассо хоть из-за Вас никуда не съедут и не пропадут... что делать? пишите им заказное письмо с описью вложений о требовании вернуть деньги, отправьте копию договора или чека об оплате...
автор
Федорино Горе
• 15 июня 2015
Ответ дляПлюшкамиБалуюсь
Автор, по теме : ель пассо хоть из-за Вас никуда не съедут и не пропадут... что делать? пишите им заказное письмо с описью вложений о требовании вернуть деньги, отправьте копию договора или чека об оплате...
В тому то я вся суть,що чеків я не зберегла,бо працюю з ними вже не один рік,все було чітко,а тут така фігня і вони так себе ведуть,я навіть і не очікувала.
автор
Федорино Горе
• 15 июня 2015
Ответ дляПлюшкамиБалуюсь
а в чем брак?
если чеков нет - денюжки пропали, увы
если чеков нет - денюжки пропали, увы
Декор не тримається,а тупо відвалюється,хоч сам сапог пошитий відмінно.Чеків нема,але є дати і точний час проплати,якщо я звернусь у Приват,то можливо дадуть мені виписки,у них повинні вони зберегтись.
ПлюшкамиБалуюсь• 15 июня 2015
если Вы делали перевод со своей карты то конечно приват даст выписки, а если пополнение через терминал, то не доказать кто именно пополнял Вы...или я... или кто-то другой
ПлюшкамиБалуюсь• 15 июня 2015
Я раньше покупала обувь пассо, знаю, что девочка в случае брака заменивала товар, не знаю настроены ли они на возврат, пусть вышлют Вам обувь без брака
автор
Федорино Горе
• 15 июня 2015
Ответ дляПлюшкамиБалуюсь
если Вы делали перевод со своей карты то конечно приват даст выписки, а если пополнение через терминал, то не доказать кто именно пополнял Вы...или я... или кто-то другой
Так,поповнення були через термінал.
автор
Федорино Горе
• 15 июня 2015
Ответ дляПлюшкамиБалуюсь
Я раньше покупала обувь пассо, знаю, что девочка в случае брака заменивала товар, не знаю настроены ли они на возврат, пусть вышлют Вам обувь без брака
Я так і хотіла,щоб відшили цю саму модель,але без декору.Вони самі запропонували повернення коштів.
ПлюшкамиБалуюсь• 15 июня 2015
Можете написать им заказное письмо о том, что вы им перевели деньги тогда-то...они Вам обувь, обувь Вы вернули (хоть на это есть документы?) а денег Вам не возвращают.
Напишите заказное письмо, концовка такая *згідно з законодавством України, прошу відповісти мені у визначений законом термін. У разі ігнорування моїх вимог, залишаю за собою право звернутися з позовом до суду, відкрити кримінальне провадження за статтею 190 ККУ, та стягнути відповідні пені за статтею 650 АКУ та написати відповідні заяви до податкової та органів захисту прав споживачів*
Напишите заказное письмо, концовка такая *згідно з законодавством України, прошу відповісти мені у визначений законом термін. У разі ігнорування моїх вимог, залишаю за собою право звернутися з позовом до суду, відкрити кримінальне провадження за статтею 190 ККУ, та стягнути відповідні пені за статтею 650 АКУ та написати відповідні заяви до податкової та органів захисту прав споживачів*
ПлюшкамиБалуюсь• 15 июня 2015
но в Вашем случае это некое запугивание, на самом деле чеков у Вас нет, значит никуда обращаться Вы не сможете. Единственное - отправитель не знает есть у Вас чеки или нет.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу