Белая и пушистая• 01 ноября 2021
Поліція не має права дивитись ваш сертифікат!
Трохи українських законів. Зокрема, в законі України "Про поліцію" нема статті, що поліцейські мають право перевіряти ковід-сертифікати. Тобто у поліцейських нема права ознайомлюватись з будь-якою інформацією щодо вашого стану здоров´я.
Опитування (бажано відповідати після перегляду відео). А ви знаєте, що у поліцейських нема повноважень розглядати ваш сертифікат, довідку про щеплення, результати тесту, іншу інформацію що стосується стану вашого здоров´я? Чи вважаєте, хай поліцейські займаються самоуправством (стаття 365 Кримінального кодексу).
Опитування (бажано відповідати після перегляду відео). А ви знаєте, що у поліцейських нема повноважень розглядати ваш сертифікат, довідку про щеплення, результати тесту, іншу інформацію що стосується стану вашого здоров´я? Чи вважаєте, хай поліцейські займаються самоуправством (стаття 365 Кримінального кодексу).
показать весь текст
Результат:
вже голосів:
211
147 (69.67%)
Поліція не має права
42 (19.91%)
Тиць.
22 (10.43%)
Хай поліція займається самоупр
автор
Белая и пушистая
• 01 ноября 2021
Ответ дляСтопудова
Вы гражданин страны. А не законодательный орган. Не орган, определяющий конституционность или неконституционность решений власти. На это есть другие органы власти, которые определяют соответствие любого решения Конституции. Вот когда выйдет такое решение, будете не выполнять.
И пойдите почитайте в Конституции свои обязанности- выполнять решения органов власти.
И пойдите почитайте в Конституции свои обязанности- выполнять решения органов власти.
Де написано виконувати незаконні неконситиційні рішення?!
автор
Белая и пушистая
• 01 ноября 2021
НЕЗАКОННІСТЬ ЧИННОГО В УКРАЇНІ КАРАНТИНУ.
Виходячи із змісту Конституції України, карантин в Україні, що введений органом влади шляхом видання нормативно-правового (підзаконного) акту, повинен строго відповідати закону і Конституції. Основним аспектом законності, поряд із змістом акту, є строге дотримання встановленої законом процедури, оскільки органи влади і їх посадові особи повинні діяти виключно в межах повноважень, встановлених законом і Конституцією. Не може вважатись законним акт, навіть правильний за змістом, який виданий із порушенням процедури, оскільки в такому випадку будуть нівельовані норми верховенства права і буде порушений правопорядок.
Відповідно до ст. 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” карантин встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Проте, Кабмін не є абсолютно вільним в цьому питанні - це повноваження Кабміну обмежене законом. Це обмеження полягає у встановленні жорсткої і безальтернативної процедури.
Зазначена стаття закону встановлює, що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.
В свою чергу, головний державний санітарний лікар також не є абсолютно вільним в цьому питанні. Його повноваження на ініціювання карантину виникають лише в тому випадку, коли в Україні вже введено надзвичайний стан, підпункт “й” частини 1 статті 40 “Повноваження головного державного санітарного лікаря України” Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” встановлює:
“У разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину.”
Відтак, законною і такою, що не суперечить Конституції України є наступна процедура введення в Україні карантину:
Дія Перша. Президент видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада затверджує цей Указ. Указ набуває чинності.
Дія Друга. Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров’я України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. Дія Третя. Міністерство охорони здоров’я України порушує перед Кабінетом Міністрів України питання про встановлення карантину.
Дія Четверта. Кабінет Міністрів України встановлює карантин. Карантин набуває чинності.
При цьому, всі чотири дії є обов’язковими і хронологічними. Тобто, до виконання першої та другої дії, четверта відбутись не може.
Як відомо, надзвичайний стан в Україні не введено. Відповідно, станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати карантин. А у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин. Відтак, слід стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не введено.
Таким чином, діюча постанова про введення карантину є незаконною і не підлягає виконанню. На підставі ст. 60 Конституції України кожна людина зобов’язана відмовитись від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст. 19 Конституції України у взаємозв’язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа не має права вимагати від людини виконання постанови Уряду про введення карантину.
Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. (ст. 64 Конституції України). Отже, Конституція (найвищий закон) чітко і конкретно встановлює, що обмеження свободи пересування людини може бути встановлено лише в умовах воєнного або надзвичайного стану.
Наразі в Україні не введено ані воєнний, ані надзвичайний стан. Такі стани вводяться за указом Президента, затвердженим Верховною Радою України. Такого указу не існує. Відтак, будь-яке чинне обмеження свободи пересування, встановлене будь-яким нормативно-правовим актом Уряду, в умовах відсутності ВС чи НС, є таким, що прямо і безсумнівно суперечить Конституції України. Будь-яка людина повинна відмовитись від його виконання.
Виходячи із змісту Конституції України, карантин в Україні, що введений органом влади шляхом видання нормативно-правового (підзаконного) акту, повинен строго відповідати закону і Конституції. Основним аспектом законності, поряд із змістом акту, є строге дотримання встановленої законом процедури, оскільки органи влади і їх посадові особи повинні діяти виключно в межах повноважень, встановлених законом і Конституцією. Не може вважатись законним акт, навіть правильний за змістом, який виданий із порушенням процедури, оскільки в такому випадку будуть нівельовані норми верховенства права і буде порушений правопорядок.
Відповідно до ст. 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” карантин встановлюється і відміняється Кабінетом Міністрів України. Проте, Кабмін не є абсолютно вільним в цьому питанні - це повноваження Кабміну обмежене законом. Це обмеження полягає у встановленні жорсткої і безальтернативної процедури.
Зазначена стаття закону встановлює, що питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.
В свою чергу, головний державний санітарний лікар також не є абсолютно вільним в цьому питанні. Його повноваження на ініціювання карантину виникають лише в тому випадку, коли в Україні вже введено надзвичайний стан, підпункт “й” частини 1 статті 40 “Повноваження головного державного санітарного лікаря України” Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення” встановлює:
“У разі введення в Україні чи в окремих її місцевостях режиму надзвичайного стану вносить центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я, обґрунтоване подання для прийняття рішення щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину.”
Відтак, законною і такою, що не суперечить Конституції України є наступна процедура введення в Україні карантину:
Дія Перша. Президент видає Указ про введення надзвичайного стану. Верховна Рада затверджує цей Указ. Указ набуває чинності.
Дія Друга. Головний санітарний лікар подає в Міністерство охорони здоров’я України подання щодо звернення до Кабінету Міністрів України з пропозицією про встановлення карантину. Дія Третя. Міністерство охорони здоров’я України порушує перед Кабінетом Міністрів України питання про встановлення карантину.
Дія Четверта. Кабінет Міністрів України встановлює карантин. Карантин набуває чинності.
При цьому, всі чотири дії є обов’язковими і хронологічними. Тобто, до виконання першої та другої дії, четверта відбутись не може.
Як відомо, надзвичайний стан в Україні не введено. Відповідно, станом на цей момент головний санлікар ще не отримав повноважень ініціювати карантин. А у Кабінету Міністрів не було підстав встановлювати карантин. Відтак, слід стверджувати, що в правовому полі чинного законодавства України карантин не введено.
Таким чином, діюча постанова про введення карантину є незаконною і не підлягає виконанню. На підставі ст. 60 Конституції України кожна людина зобов’язана відмовитись від виконання постанови Уряду про введення карантину. На підставі ст. 19 Конституції України у взаємозв’язку із ст. 60 Конституції України, жодний орган чи посадова особа не має права вимагати від людини виконання постанови Уряду про введення карантину.
Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. (ст. 64 Конституції України). Отже, Конституція (найвищий закон) чітко і конкретно встановлює, що обмеження свободи пересування людини може бути встановлено лише в умовах воєнного або надзвичайного стану.
Наразі в Україні не введено ані воєнний, ані надзвичайний стан. Такі стани вводяться за указом Президента, затвердженим Верховною Радою України. Такого указу не існує. Відтак, будь-яке чинне обмеження свободи пересування, встановлене будь-яким нормативно-правовим актом Уряду, в умовах відсутності ВС чи НС, є таким, що прямо і безсумнівно суперечить Конституції України. Будь-яка людина повинна відмовитись від його виконання.
Ищу Аленя• 01 ноября 2021
Ответ дляНеправдиша
В Мелитополе в кабинете при введении вакцины сидит полицейский и контролирует, чтобы человека укололи, а не вылили вакцину, вот Вам и права наши
А клізми ще без поліцейських роблять?
А гінекологічні огляди?
А гінекологічні огляди?
автор
Белая и пушистая
• 01 ноября 2021
Ваші дії під час вимагання поліцією ковідного сертифікату:
На перекуре• 01 ноября 2021
Ответ дляНеправдиша
В Мелитополе в кабинете при введении вакцины сидит полицейский и контролирует, чтобы человека укололи, а не вылили вакцину, вот Вам и права наши
нормально, половина советчиц одобряет
Стопудова• 01 ноября 2021
Ответ дляБелая и пушистая
Де написано виконувати незаконні неконситиційні рішення?!
А теперь вот это все, что вы накопипастили, проведите через законодательные органы и получите таки решение и незаконности карантина!
Когда будет оно (вступившее в законную силу) у вас на руках - тогда будете себя в грудь бить и Конституцией, и решением.
А пока оно не признано незаконным, у вас есть варианта- либо выполнять его, либо не выполнять и нести соответствующую ответственность. Как вам угодно! Более ничего пояснять не буду
Когда будет оно (вступившее в законную силу) у вас на руках - тогда будете себя в грудь бить и Конституцией, и решением.
А пока оно не признано незаконным, у вас есть варианта- либо выполнять его, либо не выполнять и нести соответствующую ответственность. Как вам угодно! Более ничего пояснять не буду
Стопудова• 01 ноября 2021
Ответ дляБелая и пушистая
Ваші дії під час вимагання поліцією ковідного сертифікату:
О Боже, я эту шнягу вижу уже в который раз...
Де вы такие, упоротые беретесь??
Революционеры, блин...
Что ж до сих пор, несмотря на два года ограничений, никто незаконным этот карантин не признал?
Де вы такие, упоротые беретесь??
Революционеры, блин...
Что ж до сих пор, несмотря на два года ограничений, никто незаконным этот карантин не признал?
Я вся ваша• 01 ноября 2021
Автор, спасибо за видео, законспектировала и загуглила статьи и нормы законов из него, теперь мусора у меня похлопочут
Добавлю, что все общение с мусориллами записываем на видео.
Добавлю, что все общение с мусориллами записываем на видео.
автор
Белая и пушистая
• 01 ноября 2021
Антон Гура, Петро Сологуб
Якщо Ви стали свідком кримінального злочину, викликаєте СОГ - слідчо-оперативну групу. Якщо приїждає простий патрульний поліцейський і пропонує написати якусь заяву, не погоджуєтесь і наполягаєте на тому, щоб приїхала СОГ.
В ЗУ Про нац. поліцію чітко зазначено, що кожен поліцейський має право взяти заяву, АЛЕ якщо ця заява стоусується Закону Про звернення громадян. Якщо це є кримінальний злочин, то поліцейський не має права брати в вас Заяву про вчинення кримінального злочину. Такими заявами має займатися слідчий або дізнавач, або прокурор (але прокурори не виїжджають зараз на місце злочину).
Після того як приїжджає СОГ, вони мають представитись. Як правило, в групі є дізнавач, можливо слідчий, можливо опер уповноважений. Мають вам показати посвідчення та жетон. Включаєте камеру до початку процесуальних дій (до того, як будуть запрошені поняті).
Після цього просите скласти Протокол прийняття усної заяви про вчинене кримінальне правопорушення або таке, що готується (якщо Ви впевнені, що злочин підпадає під кримінальну статтю).
Протокол має заповнювати слідчий.
!!! Не Протокол прийняття заяви про вчинення кримінального правопорушення або іншу подію
Часто вони керуються Наказом МВС №100 від 05.03.2019 Про затвердження Порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події
Зверніть увагу на 11 пункт цього Наказу.
Наказ №100 протирічить Кримінальному Кодексу України, тому що поліцейський або слідчий, який відбирає Протокол усної заяви про вчинення кримінального злочину або іншу подію, ні в якому разі не буде вносити вдіомості в ЄДРДР, керуючись як раз Наказом №100. Тому що даний протокол вони приймають, грунтуюсь на ЗУ Про звернення громадян і його направляють на начальника слідства відповідного відділу поліції. А начальник слідства на свій розсуд дивиться чи вбачає він там склад злочину, чи не вбачає. Відповідно у нас начальники слідства не вбачають складу злочину. Вони просто рєструють в Журналі єдиного обліку, громадянам видають талон єдиного обліку і перенаправляють на дільничого і дільничий в рамках ЗУ Про звернення громадян розглядає дану Заяву.
Тому ТРЕБА ЗАСТАВЛЯТИ СЛІДЧОГО ОФОРМЛЮВАТИ САМЕ Протокол прийняття усної заяви про вчинене кримінальне правопорушення або таке, що готується НА ПІДСТАВІ ККУ, А НЕ ЗУ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН. Під час оформлення Заяви треба вимагати від слідчого зробити ПОПЕРЕДНЮ КВАЛІФІКАЦІЮ ЗЛОЧИНУ - статті ККУ - того злочину, який вчинений на момент прийняття Заяви.
!!! В Протоколі обов’язково вимагаємо слідчого заповнити поле «кримінальне правопорушення». Ні в якому разі не залишаємо це поле порожнім!
Коли слідчий приймає Протокол, вимагайте від нього, щоб він сказав Вам на камеру, що дана Заява приймається в рамках ККУ, а саме згідно ст.214
Якщо він підтвердить, що дана Заява була прийнята в рамках КПКУ і в разі, якщо саме цим слідчим не буде відкрите кримінальне провадження , не будуть внесені відомості до ЄДРДР, то Ви маєте повне законее право написати Заяву про вчинення кримінального злочину саме тим слідчим, який приймав в Вас Заяву згідно ст. 214 КПКУ (Початок досудового розслідування).
214.1 ’Слідчий, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов’язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове розслідування, визначається керівником органу досудового розслідування.»
Надалі розслідування может вести як слідчий, що прийняв заяву та вніс відомості, так і інший.
!!! Ні в якому разі слідчий не має телефонувати при Вас до свого керівництва, шукати поради, чи вносити відомості до ЄРРДР, чи не вносити, тому що слідчий є незалежна одиниця, яка самостійно приймає рішення, чи вносити відомості в ЄДРДР чи ні.
214.4. Слідчий, прокурор, інша службова особа, уповноважена на прийняття та реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення, зобов’язані прийняти та зареєструвати таку заяву чи повідомлення. Відмова у прийнятті та реєстрації заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення не допускається.»
214.5. До Єдиного реєстру досудових розслідувань вносяться відомості про:
1) дату надходження заяви, повідомлення про кримінальне правопорушення або виявлення з іншого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення;
2) прізвище, ім’я, по батькові (найменування) потерпілого або заявника;
3) інше джерело, з якого виявлені обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення;
Якщо Ви стали свідком кримінального злочину, викликаєте СОГ - слідчо-оперативну групу. Якщо приїждає простий патрульний поліцейський і пропонує написати якусь заяву, не погоджуєтесь і наполягаєте на тому, щоб приїхала СОГ.
В ЗУ Про нац. поліцію чітко зазначено, що кожен поліцейський має право взяти заяву, АЛЕ якщо ця заява стоусується Закону Про звернення громадян. Якщо це є кримінальний злочин, то поліцейський не має права брати в вас Заяву про вчинення кримінального злочину. Такими заявами має займатися слідчий або дізнавач, або прокурор (але прокурори не виїжджають зараз на місце злочину).
Після того як приїжджає СОГ, вони мають представитись. Як правило, в групі є дізнавач, можливо слідчий, можливо опер уповноважений. Мають вам показати посвідчення та жетон. Включаєте камеру до початку процесуальних дій (до того, як будуть запрошені поняті).
Після цього просите скласти Протокол прийняття усної заяви про вчинене кримінальне правопорушення або таке, що готується (якщо Ви впевнені, що злочин підпадає під кримінальну статтю).
Протокол має заповнювати слідчий.
!!! Не Протокол прийняття заяви про вчинення кримінального правопорушення або іншу подію
Часто вони керуються Наказом МВС №100 від 05.03.2019 Про затвердження Порядку ведення єдиного обліку в органах (підрозділах) поліції заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення та інші події
Зверніть увагу на 11 пункт цього Наказу.
Наказ №100 протирічить Кримінальному Кодексу України, тому що поліцейський або слідчий, який відбирає Протокол усної заяви про вчинення кримінального злочину або іншу подію, ні в якому разі не буде вносити вдіомості в ЄДРДР, керуючись як раз Наказом №100. Тому що даний протокол вони приймають, грунтуюсь на ЗУ Про звернення громадян і його направляють на начальника слідства відповідного відділу поліції. А начальник слідства на свій розсуд дивиться чи вбачає він там склад злочину, чи не вбачає. Відповідно у нас начальники слідства не вбачають складу злочину. Вони просто рєструють в Журналі єдиного обліку, громадянам видають талон єдиного обліку і перенаправляють на дільничого і дільничий в рамках ЗУ Про звернення громадян розглядає дану Заяву.
Тому ТРЕБА ЗАСТАВЛЯТИ СЛІДЧОГО ОФОРМЛЮВАТИ САМЕ Протокол прийняття усної заяви про вчинене кримінальне правопорушення або таке, що готується НА ПІДСТАВІ ККУ, А НЕ ЗУ ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН. Під час оформлення Заяви треба вимагати від слідчого зробити ПОПЕРЕДНЮ КВАЛІФІКАЦІЮ ЗЛОЧИНУ - статті ККУ - того злочину, який вчинений на момент прийняття Заяви.
!!! В Протоколі обов’язково вимагаємо слідчого заповнити поле «кримінальне правопорушення». Ні в якому разі не залишаємо це поле порожнім!
Коли слідчий приймає Протокол, вимагайте від нього, щоб він сказав Вам на камеру, що дана Заява приймається в рамках ККУ, а саме згідно ст.214
Якщо він підтвердить, що дана Заява була прийнята в рамках КПКУ і в разі, якщо саме цим слідчим не буде відкрите кримінальне провадження , не будуть внесені відомості до ЄДРДР, то Ви маєте повне законее право написати Заяву про вчинення кримінального злочину саме тим слідчим, який приймав в Вас Заяву згідно ст. 214 КПКУ (Початок досудового розслідування).
214.1 ’Слідчий, прокурор невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, зобов’язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове розслідування, визначається керівником органу досудового розслідування.»
Надалі розслідування может вести як слідчий, що прийняв заяву та вніс відомості, так і інший.
!!! Ні в якому разі слідчий не має телефонувати при Вас до свого керівництва, шукати поради, чи вносити відомості до ЄРРДР, чи не вносити, тому що слідчий є незалежна одиниця, яка самостійно приймає рішення, чи вносити відомості в ЄДРДР чи ні.
214.4. Слідчий, прокурор, інша службова особа, уповноважена на прийняття та реєстрацію заяв і повідомлень про кримінальні правопорушення, зобов’язані прийняти та зареєструвати таку заяву чи повідомлення. Відмова у прийнятті та реєстрації заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення не допускається.»
214.5. До Єдиного реєстру досудових розслідувань вносяться відомості про:
1) дату надходження заяви, повідомлення про кримінальне правопорушення або виявлення з іншого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення;
2) прізвище, ім’я, по батькові (найменування) потерпілого або заявника;
3) інше джерело, з якого виявлені обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення;
автор
Белая и пушистая
• 01 ноября 2021
4) короткий виклад обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, наведених потерпілим, заявником чи виявлених з іншого джерела;
5) попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
6) прізвище, ім’я, по батькові та посада службової особи, яка внесла відомості до реєстру, а також слідчого, прокурора, який вніс відомості до реєстру та/або розпочав досудове розслідування;
7) інші обставини, передбачені положенням про Єдиний реєстр досудових розслідувань.
У Єдиному реєстрі досудових розслідувань автоматично фіксується дата внесення інформації та присвоюється номер кримінального провадження.
Потерпілим вас можуть визнати одразу, або ж в під час допиту. Важливо змусити слідчого визнати вас в даному кримінальному провадженні потерпілим. Згідно ст.55 КПКУ ви маєте повне право написати заяву слідчому (який вніс відомості в ЄДРДР), в якій просите визнати вас ПОТЕРПІЛИМ (після внесення відомостей в ЄДРДР в рамках кримінального провадження).
Стаття 55. Потерпілий КПКУ
1. Потерпілим у кримінальному провадженні може бути фізична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано моральної, фізичної або майнової шкоди, а також юридична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано майнової шкоди.
2. Права і обов’язки потерпілого виникають в особи з моменту подання заяви про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяви про залучення її до провадження як потерпілого.
Потерпілому вручається пам’ятка про процесуальні права та обов’язки особою, яка прийняла заяву про вчинення кримінального правопорушення.
3. Потерпілим є також особа, яка не є заявником, але якій кримінальним правопорушенням завдана шкода і у зв’язку з цим вона після початку кримінального провадження подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого. (!!!)
4. Потерпілим не може бути особа, якій моральна шкода завдана як представнику юридичної особи чи певної частини суспільства.
5. За наявності очевидних та достатніх підстав вважати, що заява, повідомлення про кримінальне правопорушення або заява про залучення до провадження як потерпілого подана особою, якій не завдано шкоди, зазначеної у частині першій цієї статті, слідчий або прокурор виносить вмотивовану постанову про відмову у визнанні потерпілим, яка може бути оскаржена слідчому судді.
6. Якщо внаслідок кримінального правопорушення настала смерть особи або особа перебуває у стані, який унеможливлює подання нею відповідної заяви, положення частин першої - третьої цієї статті поширюються на близьких родичів чи членів сім’ї такої особи. Потерпілим визнається одна особа з числа близьких родичів чи членів сім’ї, яка подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого, а за відповідним клопотанням - потерпілими може бути визнано кілька осіб.
Після того, як особа, яка перебувала у стані, що унеможливлював подання нею відповідної заяви, набуде здатності користуватися процесуальними правами, вона може подати заяву про залучення її до провадження як потерпілого.
7. Якщо особа не подала заяву про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяву про залучення її до провадження як потерпілого, то слідчий, прокурор, суд має право визнати особу потерпілою лише за її письмовою згодою. За відсутності такої згоди особа в разі необхідності може бути залучена до кримінального провадження як свідок.
Положення цієї частини не поширюються на провадження, яке може бути розпочате лише на підставі заяви потерпілого (кримінальне провадження у формі приватного обвинувачення).
РІЗНИЦЯ МІЖ ДІЗНАВАЧЕМ ТА СЛІДЧИМ
Зазвичай на виклик приїждає дізнавач. Коротко викладаєте дізнавачу зміст кримінального злочину.
Є кримінальні проступки, а є злочини. До дізнання віднесли близько 100 статтей ККУ, це проступки м’якого кримінального характеру.
Кримінальні злочини тяжкого характеру відносяться до слідства.
Тому в дізнавача обов’язково запитуєте, чи може він надати попредню кваліфікацію даному злочину. Під яку статтю ККУ підпадає даний злочин? Чи підлягає вона за підслідністю принйття зави та подальшому розгляду її вами як дізнавачем, чи ні.
Якщо ні, то ви змушені будете писати заяву в ДБР про те, що дізнавач перевищив свої службові повноваження.
Якщо ст ККУ буде відноситись до повноважень слідчого, то дізнавач має зателефонувати слідчому і має приїхати слідчий.
Якщо слідчий через 24 год не вніс вашу заяву до ЄДРДР, пишіть скаргу до суду про бездіяльність відповідного слідчого.
5) попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
6) прізвище, ім’я, по батькові та посада службової особи, яка внесла відомості до реєстру, а також слідчого, прокурора, який вніс відомості до реєстру та/або розпочав досудове розслідування;
7) інші обставини, передбачені положенням про Єдиний реєстр досудових розслідувань.
У Єдиному реєстрі досудових розслідувань автоматично фіксується дата внесення інформації та присвоюється номер кримінального провадження.
Потерпілим вас можуть визнати одразу, або ж в під час допиту. Важливо змусити слідчого визнати вас в даному кримінальному провадженні потерпілим. Згідно ст.55 КПКУ ви маєте повне право написати заяву слідчому (який вніс відомості в ЄДРДР), в якій просите визнати вас ПОТЕРПІЛИМ (після внесення відомостей в ЄДРДР в рамках кримінального провадження).
Стаття 55. Потерпілий КПКУ
1. Потерпілим у кримінальному провадженні може бути фізична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано моральної, фізичної або майнової шкоди, а також юридична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано майнової шкоди.
2. Права і обов’язки потерпілого виникають в особи з моменту подання заяви про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяви про залучення її до провадження як потерпілого.
Потерпілому вручається пам’ятка про процесуальні права та обов’язки особою, яка прийняла заяву про вчинення кримінального правопорушення.
3. Потерпілим є також особа, яка не є заявником, але якій кримінальним правопорушенням завдана шкода і у зв’язку з цим вона після початку кримінального провадження подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого. (!!!)
4. Потерпілим не може бути особа, якій моральна шкода завдана як представнику юридичної особи чи певної частини суспільства.
5. За наявності очевидних та достатніх підстав вважати, що заява, повідомлення про кримінальне правопорушення або заява про залучення до провадження як потерпілого подана особою, якій не завдано шкоди, зазначеної у частині першій цієї статті, слідчий або прокурор виносить вмотивовану постанову про відмову у визнанні потерпілим, яка може бути оскаржена слідчому судді.
6. Якщо внаслідок кримінального правопорушення настала смерть особи або особа перебуває у стані, який унеможливлює подання нею відповідної заяви, положення частин першої - третьої цієї статті поширюються на близьких родичів чи членів сім’ї такої особи. Потерпілим визнається одна особа з числа близьких родичів чи членів сім’ї, яка подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого, а за відповідним клопотанням - потерпілими може бути визнано кілька осіб.
Після того, як особа, яка перебувала у стані, що унеможливлював подання нею відповідної заяви, набуде здатності користуватися процесуальними правами, вона може подати заяву про залучення її до провадження як потерпілого.
7. Якщо особа не подала заяву про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяву про залучення її до провадження як потерпілого, то слідчий, прокурор, суд має право визнати особу потерпілою лише за її письмовою згодою. За відсутності такої згоди особа в разі необхідності може бути залучена до кримінального провадження як свідок.
Положення цієї частини не поширюються на провадження, яке може бути розпочате лише на підставі заяви потерпілого (кримінальне провадження у формі приватного обвинувачення).
РІЗНИЦЯ МІЖ ДІЗНАВАЧЕМ ТА СЛІДЧИМ
Зазвичай на виклик приїждає дізнавач. Коротко викладаєте дізнавачу зміст кримінального злочину.
Є кримінальні проступки, а є злочини. До дізнання віднесли близько 100 статтей ККУ, це проступки м’якого кримінального характеру.
Кримінальні злочини тяжкого характеру відносяться до слідства.
Тому в дізнавача обов’язково запитуєте, чи може він надати попредню кваліфікацію даному злочину. Під яку статтю ККУ підпадає даний злочин? Чи підлягає вона за підслідністю принйття зави та подальшому розгляду її вами як дізнавачем, чи ні.
Якщо ні, то ви змушені будете писати заяву в ДБР про те, що дізнавач перевищив свої службові повноваження.
Якщо ст ККУ буде відноситись до повноважень слідчого, то дізнавач має зателефонувати слідчому і має приїхати слідчий.
Якщо слідчий через 24 год не вніс вашу заяву до ЄДРДР, пишіть скаргу до суду про бездіяльність відповідного слідчого.
Трусиковед• 01 ноября 2021
Ответ дляБелая и пушистая
4) короткий виклад обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, наведених потерпілим, заявником чи виявлених з іншого джерела;
5) попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
6) прізвище, ім’я, по батькові та посада службової особи, яка внесла відомості до реєстру, а також слідчого, прокурора, який вніс відомості до реєстру та/або розпочав досудове розслідування;
7) інші обставини, передбачені положенням про Єдиний реєстр досудових розслідувань.
У Єдиному реєстрі досудових розслідувань автоматично фіксується дата внесення інформації та присвоюється номер кримінального провадження.
Потерпілим вас можуть визнати одразу, або ж в під час допиту. Важливо змусити слідчого визнати вас в даному кримінальному провадженні потерпілим. Згідно ст.55 КПКУ ви маєте повне право написати заяву слідчому (який вніс відомості в ЄДРДР), в якій просите визнати вас ПОТЕРПІЛИМ (після внесення відомостей в ЄДРДР в рамках кримінального провадження).
Стаття 55. Потерпілий КПКУ
1. Потерпілим у кримінальному провадженні може бути фізична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано моральної, фізичної або майнової шкоди, а також юридична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано майнової шкоди.
2. Права і обов’язки потерпілого виникають в особи з моменту подання заяви про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяви про залучення її до провадження як потерпілого.
Потерпілому вручається пам’ятка про процесуальні права та обов’язки особою, яка прийняла заяву про вчинення кримінального правопорушення.
3. Потерпілим є також особа, яка не є заявником, але якій кримінальним правопорушенням завдана шкода і у зв’язку з цим вона після початку кримінального провадження подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого. (!!!)
4. Потерпілим не може бути особа, якій моральна шкода завдана як представнику юридичної особи чи певної частини суспільства.
5. За наявності очевидних та достатніх підстав вважати, що заява, повідомлення про кримінальне правопорушення або заява про залучення до провадження як потерпілого подана особою, якій не завдано шкоди, зазначеної у частині першій цієї статті, слідчий або прокурор виносить вмотивовану постанову про відмову у визнанні потерпілим, яка може бути оскаржена слідчому судді.
6. Якщо внаслідок кримінального правопорушення настала смерть особи або особа перебуває у стані, який унеможливлює подання нею відповідної заяви, положення частин першої - третьої цієї статті поширюються на близьких родичів чи членів сім’ї такої особи. Потерпілим визнається одна особа з числа близьких родичів чи членів сім’ї, яка подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого, а за відповідним клопотанням - потерпілими може бути визнано кілька осіб.
Після того, як особа, яка перебувала у стані, що унеможливлював подання нею відповідної заяви, набуде здатності користуватися процесуальними правами, вона може подати заяву про залучення її до провадження як потерпілого.
7. Якщо особа не подала заяву про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяву про залучення її до провадження як потерпілого, то слідчий, прокурор, суд має право визнати особу потерпілою лише за її письмовою згодою. За відсутності такої згоди особа в разі необхідності може бути залучена до кримінального провадження як свідок.
Положення цієї частини не поширюються на провадження, яке може бути розпочате лише на підставі заяви потерпілого (кримінальне провадження у формі приватного обвинувачення).
РІЗНИЦЯ МІЖ ДІЗНАВАЧЕМ ТА СЛІДЧИМ
Зазвичай на виклик приїждає дізнавач. Коротко викладаєте дізнавачу зміст кримінального злочину.
Є кримінальні проступки, а є злочини. До дізнання віднесли близько 100 статтей ККУ, це проступки м’якого кримінального характеру.
Кримінальні злочини тяжкого характеру відносяться до слідства.
Тому в дізнавача обов’язково запитуєте, чи може він надати попредню кваліфікацію даному злочину. Під яку статтю ККУ підпадає даний злочин? Чи підлягає вона за підслідністю принйття зави та подальшому розгляду її вами як дізнавачем, чи ні.
Якщо ні, то ви змушені будете писати заяву в ДБР про те, що дізнавач перевищив свої службові повноваження.
Якщо ст ККУ буде відноситись до повноважень слідчого, то дізнавач має зателефонувати слідчому і має приїхати слідчий.
Якщо слідчий через 24 год не вніс вашу заяву до ЄДРДР, пишіть скаргу до суду про бездіяльність відповідного слідчого.
5) попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
6) прізвище, ім’я, по батькові та посада службової особи, яка внесла відомості до реєстру, а також слідчого, прокурора, який вніс відомості до реєстру та/або розпочав досудове розслідування;
7) інші обставини, передбачені положенням про Єдиний реєстр досудових розслідувань.
У Єдиному реєстрі досудових розслідувань автоматично фіксується дата внесення інформації та присвоюється номер кримінального провадження.
Потерпілим вас можуть визнати одразу, або ж в під час допиту. Важливо змусити слідчого визнати вас в даному кримінальному провадженні потерпілим. Згідно ст.55 КПКУ ви маєте повне право написати заяву слідчому (який вніс відомості в ЄДРДР), в якій просите визнати вас ПОТЕРПІЛИМ (після внесення відомостей в ЄДРДР в рамках кримінального провадження).
Стаття 55. Потерпілий КПКУ
1. Потерпілим у кримінальному провадженні може бути фізична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано моральної, фізичної або майнової шкоди, а також юридична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано майнової шкоди.
2. Права і обов’язки потерпілого виникають в особи з моменту подання заяви про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяви про залучення її до провадження як потерпілого.
Потерпілому вручається пам’ятка про процесуальні права та обов’язки особою, яка прийняла заяву про вчинення кримінального правопорушення.
3. Потерпілим є також особа, яка не є заявником, але якій кримінальним правопорушенням завдана шкода і у зв’язку з цим вона після початку кримінального провадження подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого. (!!!)
4. Потерпілим не може бути особа, якій моральна шкода завдана як представнику юридичної особи чи певної частини суспільства.
5. За наявності очевидних та достатніх підстав вважати, що заява, повідомлення про кримінальне правопорушення або заява про залучення до провадження як потерпілого подана особою, якій не завдано шкоди, зазначеної у частині першій цієї статті, слідчий або прокурор виносить вмотивовану постанову про відмову у визнанні потерпілим, яка може бути оскаржена слідчому судді.
6. Якщо внаслідок кримінального правопорушення настала смерть особи або особа перебуває у стані, який унеможливлює подання нею відповідної заяви, положення частин першої - третьої цієї статті поширюються на близьких родичів чи членів сім’ї такої особи. Потерпілим визнається одна особа з числа близьких родичів чи членів сім’ї, яка подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого, а за відповідним клопотанням - потерпілими може бути визнано кілька осіб.
Після того, як особа, яка перебувала у стані, що унеможливлював подання нею відповідної заяви, набуде здатності користуватися процесуальними правами, вона може подати заяву про залучення її до провадження як потерпілого.
7. Якщо особа не подала заяву про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяву про залучення її до провадження як потерпілого, то слідчий, прокурор, суд має право визнати особу потерпілою лише за її письмовою згодою. За відсутності такої згоди особа в разі необхідності може бути залучена до кримінального провадження як свідок.
Положення цієї частини не поширюються на провадження, яке може бути розпочате лише на підставі заяви потерпілого (кримінальне провадження у формі приватного обвинувачення).
РІЗНИЦЯ МІЖ ДІЗНАВАЧЕМ ТА СЛІДЧИМ
Зазвичай на виклик приїждає дізнавач. Коротко викладаєте дізнавачу зміст кримінального злочину.
Є кримінальні проступки, а є злочини. До дізнання віднесли близько 100 статтей ККУ, це проступки м’якого кримінального характеру.
Кримінальні злочини тяжкого характеру відносяться до слідства.
Тому в дізнавача обов’язково запитуєте, чи може він надати попредню кваліфікацію даному злочину. Під яку статтю ККУ підпадає даний злочин? Чи підлягає вона за підслідністю принйття зави та подальшому розгляду її вами як дізнавачем, чи ні.
Якщо ні, то ви змушені будете писати заяву в ДБР про те, що дізнавач перевищив свої службові повноваження.
Якщо ст ККУ буде відноситись до повноважень слідчого, то дізнавач має зателефонувати слідчому і має приїхати слідчий.
Якщо слідчий через 24 год не вніс вашу заяву до ЄДРДР, пишіть скаргу до суду про бездіяльність відповідного слідчого.
Брррр....ой я на таких как вы насмотрелись...это разновидность психоза, вам бы нервную систему подлечить
... У вас что каждый день преступления против вас совершают?!? Или просто от нефик делать..сейчас вас конечно в Фейсбуке расплодилось мама-дорогая.
Но честно говоря нормальным людям при наличии полномочий и так помогут, ну а для таких как вы будет подготовлено мульЙон бессмысленных бумажек..
... У вас что каждый день преступления против вас совершают?!? Или просто от нефик делать..сейчас вас конечно в Фейсбуке расплодилось мама-дорогая. Но честно говоря нормальным людям при наличии полномочий и так помогут, ну а для таких как вы будет подготовлено мульЙон бессмысленных бумажек..
Море_море_я_скучаю• 01 ноября 2021
Ответ длямладокошкина
Уже писали что полиция этим заниматься не будет, а какая-то другая служба будет проверять
Гестаповцы, как при гитлере и сталине.
автор
Белая и пушистая
• 01 ноября 2021
Вам тоже скоро принудительно помогут. А потом догонят и еще раз помогут, и еще...
Если люди сопротивляются беззаконию - вы хотя бы не мешайте. Чтобы не добрались до вас с принудительной стерелизацией, принудительным донорством и принудительной конфискацией вашего ’ковидного’ имущества. Пока что прививки ( и все остальное) добровольно. Пока.
Если люди сопротивляются беззаконию - вы хотя бы не мешайте. Чтобы не добрались до вас с принудительной стерелизацией, принудительным донорством и принудительной конфискацией вашего ’ковидного’ имущества. Пока что прививки ( и все остальное) добровольно. Пока.
Коленная ложечка• 01 ноября 2021
Читали уже что зебил собирает завтра собрание касательно доп мер по карантину и для пересмотра криминальной ответственности за подделку доков?
Ёшки_Матрёшки• 01 ноября 2021
Ответ дляСлава Українi
Теж так буду робити. Вакцинована, якщо захворію і булу легко переносити буду гасати по місту скрізь, зарпжатиму невакцинованих, неперіряти їх імунвтет
Ой, я сейчас болей, не вакцинирована, можно пошастаю, проверю иммунитет вакцинированных?
Засомневаю• 01 ноября 2021
Ответ дляЦарь-Матушка
Підкажіть, а я маю право на те, щоб моє оточення було для мене безпечне?
Вы победитель в номинации ’Самый тупой вопрос темы!’
ЦыбаФу• 01 ноября 2021
Ответ дляМадам БрЮшкина
не только к медперсоналу, не врите. Прочитайте внимательно закон - собственник этой информации (то есть сам человек, кому она принадлежит) тоже не имеет права ее распространять посторонним лицам. Читайте всё, а не кусками )))
Матерь Божья… и хде ж вы такие вумные информацию то берёте?
Ещё и подаёте ее с таким апломбом
Ещё и подаёте ее с таким апломбом
ЦыбаФу• 01 ноября 2021
Ответ дляБелая и пушистая
Краще носіть з собою Конституцію. Це основний закон України. Всі інші закони і підзаконні документи повинні відповідати Конституції.
Деякі наші права можна обмежити ТІЛЬКИ ПІД ЧАС ВОЄННОГО АБО НАДЗВИЧАЙНОГО СТАНУ.
Деякі права не можна обмежувати ніколи.
Якщо якась постанова або якийсь наказ МОЗ суперечить Конституції - його не можна виконувати, слід керуватись Конституцією.
Деякі наші права можна обмежити ТІЛЬКИ ПІД ЧАС ВОЄННОГО АБО НАДЗВИЧАЙНОГО СТАНУ.
Деякі права не можна обмежувати ніколи.
Якщо якась постанова або якийсь наказ МОЗ суперечить Конституції - його не можна виконувати, слід керуватись Конституцією.
Где? Ну вот где вы это берёте?
Это просто жесть какая..
интересно, кто и сколько вам платит за такие вбросы?
Это просто жесть какая..
интересно, кто и сколько вам платит за такие вбросы?
ЦыбаФу• 01 ноября 2021
Ответ дляСтопудова
Да они просто запарили...
Все эти, ходящие, и бьющие себя в грудь Конституцией...
Они просто не сталкивались еще с системой исполнения судебных решений, которая чудесным образом сейчас в пользу государства неплохо и быстро работает)
И, предвижу кучу проблем в обществе из-за таких граждан, ведь конфликты будут((( сплошь и рядом...
Все эти, ходящие, и бьющие себя в грудь Конституцией...
Они просто не сталкивались еще с системой исполнения судебных решений, которая чудесным образом сейчас в пользу государства неплохо и быстро работает)
И, предвижу кучу проблем в обществе из-за таких граждан, ведь конфликты будут((( сплошь и рядом...
100%
Я уже писала, такие как автор темы, за деньги подстрекает неграмотных тёток. А потом у вторых ни ума, ни денег не будет из халепы вылезти
Я уже писала, такие как автор темы, за деньги подстрекает неграмотных тёток. А потом у вторых ни ума, ни денег не будет из халепы вылезти
ЦыбаФу• 01 ноября 2021
Ответ дляБелая и пушистая
4) короткий виклад обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, наведених потерпілим, заявником чи виявлених з іншого джерела;
5) попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
6) прізвище, ім’я, по батькові та посада службової особи, яка внесла відомості до реєстру, а також слідчого, прокурора, який вніс відомості до реєстру та/або розпочав досудове розслідування;
7) інші обставини, передбачені положенням про Єдиний реєстр досудових розслідувань.
У Єдиному реєстрі досудових розслідувань автоматично фіксується дата внесення інформації та присвоюється номер кримінального провадження.
Потерпілим вас можуть визнати одразу, або ж в під час допиту. Важливо змусити слідчого визнати вас в даному кримінальному провадженні потерпілим. Згідно ст.55 КПКУ ви маєте повне право написати заяву слідчому (який вніс відомості в ЄДРДР), в якій просите визнати вас ПОТЕРПІЛИМ (після внесення відомостей в ЄДРДР в рамках кримінального провадження).
Стаття 55. Потерпілий КПКУ
1. Потерпілим у кримінальному провадженні може бути фізична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано моральної, фізичної або майнової шкоди, а також юридична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано майнової шкоди.
2. Права і обов’язки потерпілого виникають в особи з моменту подання заяви про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяви про залучення її до провадження як потерпілого.
Потерпілому вручається пам’ятка про процесуальні права та обов’язки особою, яка прийняла заяву про вчинення кримінального правопорушення.
3. Потерпілим є також особа, яка не є заявником, але якій кримінальним правопорушенням завдана шкода і у зв’язку з цим вона після початку кримінального провадження подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого. (!!!)
4. Потерпілим не може бути особа, якій моральна шкода завдана як представнику юридичної особи чи певної частини суспільства.
5. За наявності очевидних та достатніх підстав вважати, що заява, повідомлення про кримінальне правопорушення або заява про залучення до провадження як потерпілого подана особою, якій не завдано шкоди, зазначеної у частині першій цієї статті, слідчий або прокурор виносить вмотивовану постанову про відмову у визнанні потерпілим, яка може бути оскаржена слідчому судді.
6. Якщо внаслідок кримінального правопорушення настала смерть особи або особа перебуває у стані, який унеможливлює подання нею відповідної заяви, положення частин першої - третьої цієї статті поширюються на близьких родичів чи членів сім’ї такої особи. Потерпілим визнається одна особа з числа близьких родичів чи членів сім’ї, яка подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого, а за відповідним клопотанням - потерпілими може бути визнано кілька осіб.
Після того, як особа, яка перебувала у стані, що унеможливлював подання нею відповідної заяви, набуде здатності користуватися процесуальними правами, вона може подати заяву про залучення її до провадження як потерпілого.
7. Якщо особа не подала заяву про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяву про залучення її до провадження як потерпілого, то слідчий, прокурор, суд має право визнати особу потерпілою лише за її письмовою згодою. За відсутності такої згоди особа в разі необхідності може бути залучена до кримінального провадження як свідок.
Положення цієї частини не поширюються на провадження, яке може бути розпочате лише на підставі заяви потерпілого (кримінальне провадження у формі приватного обвинувачення).
РІЗНИЦЯ МІЖ ДІЗНАВАЧЕМ ТА СЛІДЧИМ
Зазвичай на виклик приїждає дізнавач. Коротко викладаєте дізнавачу зміст кримінального злочину.
Є кримінальні проступки, а є злочини. До дізнання віднесли близько 100 статтей ККУ, це проступки м’якого кримінального характеру.
Кримінальні злочини тяжкого характеру відносяться до слідства.
Тому в дізнавача обов’язково запитуєте, чи може він надати попредню кваліфікацію даному злочину. Під яку статтю ККУ підпадає даний злочин? Чи підлягає вона за підслідністю принйття зави та подальшому розгляду її вами як дізнавачем, чи ні.
Якщо ні, то ви змушені будете писати заяву в ДБР про те, що дізнавач перевищив свої службові повноваження.
Якщо ст ККУ буде відноситись до повноважень слідчого, то дізнавач має зателефонувати слідчому і має приїхати слідчий.
Якщо слідчий через 24 год не вніс вашу заяву до ЄДРДР, пишіть скаргу до суду про бездіяльність відповідного слідчого.
5) попередня правова кваліфікація кримінального правопорушення з зазначенням статті (частини статті) закону України про кримінальну відповідальність;
6) прізвище, ім’я, по батькові та посада службової особи, яка внесла відомості до реєстру, а також слідчого, прокурора, який вніс відомості до реєстру та/або розпочав досудове розслідування;
7) інші обставини, передбачені положенням про Єдиний реєстр досудових розслідувань.
У Єдиному реєстрі досудових розслідувань автоматично фіксується дата внесення інформації та присвоюється номер кримінального провадження.
Потерпілим вас можуть визнати одразу, або ж в під час допиту. Важливо змусити слідчого визнати вас в даному кримінальному провадженні потерпілим. Згідно ст.55 КПКУ ви маєте повне право написати заяву слідчому (який вніс відомості в ЄДРДР), в якій просите визнати вас ПОТЕРПІЛИМ (після внесення відомостей в ЄДРДР в рамках кримінального провадження).
Стаття 55. Потерпілий КПКУ
1. Потерпілим у кримінальному провадженні може бути фізична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано моральної, фізичної або майнової шкоди, а також юридична особа, якій кримінальним правопорушенням завдано майнової шкоди.
2. Права і обов’язки потерпілого виникають в особи з моменту подання заяви про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяви про залучення її до провадження як потерпілого.
Потерпілому вручається пам’ятка про процесуальні права та обов’язки особою, яка прийняла заяву про вчинення кримінального правопорушення.
3. Потерпілим є також особа, яка не є заявником, але якій кримінальним правопорушенням завдана шкода і у зв’язку з цим вона після початку кримінального провадження подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого. (!!!)
4. Потерпілим не може бути особа, якій моральна шкода завдана як представнику юридичної особи чи певної частини суспільства.
5. За наявності очевидних та достатніх підстав вважати, що заява, повідомлення про кримінальне правопорушення або заява про залучення до провадження як потерпілого подана особою, якій не завдано шкоди, зазначеної у частині першій цієї статті, слідчий або прокурор виносить вмотивовану постанову про відмову у визнанні потерпілим, яка може бути оскаржена слідчому судді.
6. Якщо внаслідок кримінального правопорушення настала смерть особи або особа перебуває у стані, який унеможливлює подання нею відповідної заяви, положення частин першої - третьої цієї статті поширюються на близьких родичів чи членів сім’ї такої особи. Потерпілим визнається одна особа з числа близьких родичів чи членів сім’ї, яка подала заяву про залучення її до провадження як потерпілого, а за відповідним клопотанням - потерпілими може бути визнано кілька осіб.
Після того, як особа, яка перебувала у стані, що унеможливлював подання нею відповідної заяви, набуде здатності користуватися процесуальними правами, вона може подати заяву про залучення її до провадження як потерпілого.
7. Якщо особа не подала заяву про вчинення щодо неї кримінального правопорушення або заяву про залучення її до провадження як потерпілого, то слідчий, прокурор, суд має право визнати особу потерпілою лише за її письмовою згодою. За відсутності такої згоди особа в разі необхідності може бути залучена до кримінального провадження як свідок.
Положення цієї частини не поширюються на провадження, яке може бути розпочате лише на підставі заяви потерпілого (кримінальне провадження у формі приватного обвинувачення).
РІЗНИЦЯ МІЖ ДІЗНАВАЧЕМ ТА СЛІДЧИМ
Зазвичай на виклик приїждає дізнавач. Коротко викладаєте дізнавачу зміст кримінального злочину.
Є кримінальні проступки, а є злочини. До дізнання віднесли близько 100 статтей ККУ, це проступки м’якого кримінального характеру.
Кримінальні злочини тяжкого характеру відносяться до слідства.
Тому в дізнавача обов’язково запитуєте, чи може він надати попредню кваліфікацію даному злочину. Під яку статтю ККУ підпадає даний злочин? Чи підлягає вона за підслідністю принйття зави та подальшому розгляду її вами як дізнавачем, чи ні.
Якщо ні, то ви змушені будете писати заяву в ДБР про те, що дізнавач перевищив свої службові повноваження.
Якщо ст ККУ буде відноситись до повноважень слідчого, то дізнавач має зателефонувати слідчому і має приїхати слідчий.
Якщо слідчий через 24 год не вніс вашу заяву до ЄДРДР, пишіть скаргу до суду про бездіяльність відповідного слідчого.
Больные люди…
Пусть следами своим прямым делом занимаются, а не к шизанутым, как мальчики по вызову бегут.
Автор, вы ещё скорую и пожарных посоветуйте вызвать. Для массовки.
Эт кто вам надоумил? Гула? Или Гумилев?
Пусть следами своим прямым делом занимаются, а не к шизанутым, как мальчики по вызову бегут.
Автор, вы ещё скорую и пожарных посоветуйте вызвать. Для массовки.
Эт кто вам надоумил? Гула? Или Гумилев?
автор
Белая и пушистая
• 01 ноября 2021
Ответ дляЦыбаФу
Больные люди…
Пусть следами своим прямым делом занимаются, а не к шизанутым, как мальчики по вызову бегут.
Автор, вы ещё скорую и пожарных посоветуйте вызвать. Для массовки.
Эт кто вам надоумил? Гула? Или Гумилев?
Пусть следами своим прямым делом занимаются, а не к шизанутым, как мальчики по вызову бегут.
Автор, вы ещё скорую и пожарных посоветуйте вызвать. Для массовки.
Эт кто вам надоумил? Гула? Или Гумилев?
Там написано кто. Надоумтесь прочесть.
ЦыбаФу• 01 ноября 2021
Ответ дляБелая и пушистая
Там написано кто. Надоумтесь прочесть.
Бред там написано. Жаль, что вы бездумно конопастите
Но один плюс, 3 копейки заработали))
Но один плюс, 3 копейки заработали))
Слава Українi• 01 ноября 2021
Ответ дляЁшки_Матрёшки
Ой, я сейчас болей, не вакцинирована, можно пошастаю, проверю иммунитет вакцинированных?
Та звичайно! Швидше всі перехворіємо швидше загальний імунітет буде. Всеодно половина прививатись не хоче. Набрид цей карантин вже
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу