sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Бизнес, Финансы - Другое
noavatar
Alexsandra• 23 мая 2022

VOLIA нарахувала борг при призупинці послуг.

Порадниці, мирного неба над головою!
на початку березня через кабінет призупинила постачання послуг, но не звернула увагу, що надається тільки на місяць.
вчора прийшла смс про борг в 737 грн.
виявилося, що у нас був акційний тариф 200 грн, якого повна вартість біля 400 грн. і коли виникла заборгованість, акційний тариф зміниівся на повну вартість.
зараз буду через електронну пошту розривати договір і родичі відвезуть обладнання в їх офіс.
підкажіть, може є якийсь шлях списати заборгованість за період не користування послугами?
як мені сказали в кол центрі, обладнання приймуть, договір розірвуть...а що буде з заборгованістю?
обідно платити за те чим не користувалася, тим більше в сьогоднішній час.
Щиро дякую всім!
Результат:
вже голосів: 13
7 (53.85%) не можливо списати борг
3 (23.08%) інше
2 (15.38%) відповіді
1 (7.69%) можливо списати борг
15 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
noavatar
luda-00• 23 мая 2022
1
Ви просили анулювати борг т.як не користувалися? У мене та дочки списали борг, 2 різні інтернет мережі, але не Воля.
noavatar
автор Alexsandra • 23 мая 2022
2
Ответ дляluda-00
Ви просили анулювати борг т.як не користувалися? У мене та дочки списали борг, 2 різні інтернет мережі, але не Воля.
так, но вони сказали, що це неможливо
noavatar
freedom_2015• 23 мая 2022
3
воля це філіал пекла
noavatar
автор Alexsandra • 23 мая 2022
4
Ответ дляfreedom_2015
воля це філіал пекла
це правда.
вот думаю,якщо не оплатити борг,які можуть бути наслідки?
noavatar
zy-zy88• 23 мая 2022
5
Андернет так само нарахував. Але коли на рахунку 0, інтернет не працює. Посварилася, сказали знімуть і зняли
noavatar
Smetankaa• 23 мая 2022
6
Вы не обратили внимания, а компания виновата. Все как всегда.

Будут звонить, пискть.
noavatar
syperrizhik• 23 мая 2022
7
Нет ничего хуже Воли
noavatar
Matilda93• 23 мая 2022
8
Ответ дляAlexsandra
це правда.
вот думаю,якщо не оплатити борг,які можуть бути наслідки?
Замучают вас звонками коллекторов, у меня был 4 грн борг и они меня достали. Воля это табу, лучше без интернета вообще чем хоть как то с ними.
noavatar
автор Alexsandra • 23 мая 2022
9
Ответ дляsyperrizhik
Нет ничего хуже Воли
згідна.
noavatar
автор Alexsandra • 23 мая 2022
10
Ответ дляSmetankaa
Вы не обратили внимания, а компания виновата. Все как всегда.

Будут звонить, пискть.
це вони кажуть, що я не звернула уваги. зараз я цього провірити не можу.
noavatar
Smetankaa• 23 мая 2022
11
Я сама преостанавливала через сайт, писало. Более того смс поиходили.
noavatar
freedom_2015• 23 мая 2022
12
як варіант пишіть скрізь в фб і тегайте їх.Люди підтягнуться і може разом цього чорта зламати вийде .Мій оператор автоматом кредит видав всім у кого не було коштів ,вони хотіли як краще ....але коли написали їм ,то все зняли .
noavatar
Volia Official• 24 мая 2022
13
Ответ дляMatilda93
Замучают вас звонками коллекторов, у меня был 4 грн борг и они меня достали. Воля это табу, лучше без интернета вообще чем хоть как то с ними.
Matilda93, добрий день. Ми прагнемо бути більш клієнтоорієнтованими, тому з вересня відмовились від колекторських послуг. Якщо у вас є питання просимо звернутися у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00).
noavatar
Volia Official• 24 мая 2022
14
Alexsandra, добрий день. На порталі абонента призупинити послуги можливо до 30 днів/рік. Детальніша інформація на нашому сайті: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/chi-mozhn.... По закінченню терміну призупинення, компанія повідомляє про перехід на регулярний пакет за допомогою Viber/SMS/email, в залежності від того, який спосіб ви обрали для отримання повідомлень. Якщо є необхідність у довшому призупиненні, ви звернутись в компанію та призупинити послуги до 365 днів. На час воєнного положення процедура призупинення послуги спрощена. Достатньо вказати номер договору ПІБ абонента та термін призупинення. Будь ласка, для детального розгляду вашої ситуації та перевірки інформації за вашим договором, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00). Вкажіть номер договору і ми обов´язково знайдемо вихід.
noavatar
автор Alexsandra • 24 мая 2022
15
Ответ дляVolia Official
Alexsandra, добрий день. На порталі абонента призупинити послуги можливо до 30 днів/рік. Детальніша інформація на нашому сайті: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/chi-mozhn.... По закінченню терміну призупинення, компанія повідомляє про перехід на регулярний пакет за допомогою Viber/SMS/email, в залежності від того, який спосіб ви обрали для отримання повідомлень. Якщо є необхідність у довшому призупиненні, ви звернутись в компанію та призупинити послуги до 365 днів. На час воєнного положення процедура призупинення послуги спрощена. Достатньо вказати номер договору ПІБ абонента та термін призупинення. Будь ласка, для детального розгляду вашої ситуації та перевірки інформації за вашим договором, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00). Вкажіть номер договору і ми обов´язково знайдемо вихід.
Я написала Вам вчора, но мені тільки призупинили з сьогоднішнього дня доступ за 50 грн в мвсяць. На прохання допомогти в списанні заборгованості мовчання.
Мабуть треба писати в соц мережах, як рекомендували тут, щоб ви нас почули.
Повірила Вам вдруге після 7 річного розірвання договору, но виявляється не треба було, як то кажуть люди(в цьому випадку провайдер) не міняються..
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff