Кыся-брыся• 04 августа 2022
Поганий відгук на Шафа ((
Продала туфлі жінці , сьогодні зайшла у свій профіль , а там поганий відгук , пише туфлі з браком (( Вони нові , їх не взували, не можу зрозуміти , що там за брак . Вона не відповідає .Чому зі мною питання не вирішила і відразу накатала негативний відгук ? Хіба так можна ?
Щепотка_совести• 04 августа 2022
пишите ответный отзыв. Коротко и понятно. Иногда люди просто вымещают плохое настроение. Пусть это будет худшим событием в жизни
3
автор
Кыся-брыся
• 04 августа 2022
Ответ дляЩепотка_совести
пишите ответный отзыв. Коротко и понятно. Иногда люди просто вымещают плохое настроение. Пусть это будет худшим событием в жизни
А я їй написала вже хороший , вона ж мовчала .
автор
Кыся-брыся
• 04 августа 2022
Ответ дляКапитанша
Так бывает
Не расстраиваетесь, оно того не стоит
Не расстраиваетесь, оно того не стоит
Тепер всі будуть думать , що я браковане продаю .Показала б що за брак , я би віддала їй кошти , там не велика сума .
Страхованная• 04 августа 2022
Ответ дляКыся-брыся
Тепер всі будуть думать , що я браковане продаю .Показала б що за брак , я би віддала їй кошти , там не велика сума .
Пишіть в підтримку шафи. Нехай зв´язуються з покупцем і виясняють
1
Аноним ФЕЯ• 04 августа 2022
Так а разве при получении покупатель не смотрит товар? Или как так получилось?
Санта Барбара• 04 августа 2022
Может модераторам написать, пусть покупатель предоставит фото брака
1
автор
Кыся-брыся
• 04 августа 2022
Ответ дляСтрахованная
Пишіть в підтримку шафи. Нехай зв´язуються з покупцем і виясняють
Буду писати , бо вона мовчить .Я шість років на Шафа, раніше так не можна було просто вліпити негативний відгук , тільки якщо продавець відмовляється вирішувати питання .
автор
Кыся-брыся
• 04 августа 2022
Ответ дляАноним ФЕЯ
Так а разве при получении покупатель не смотрит товар? Или как так получилось?
Ну отож , оформляла через Шафа , забрала вже декілька днів тому , що за треш .
Показушница• 04 августа 2022
Пишіть в підтримку , зазвичай там адекватні менеджери. Але може і не варто переживати: адекватний покупець бачить всі інші позитивні відгуки. Я наприклад не вірю негативному відгуку, якщо є 100 позитивних. Зразу думаю, що то сучк@ якась попалася
2
автор
Кыся-брыся
• 04 августа 2022
Ответ дляПоказушница
Пишіть в підтримку , зазвичай там адекватні менеджери. Але може і не варто переживати: адекватний покупець бачить всі інші позитивні відгуки. Я наприклад не вірю негативному відгуку, якщо є 100 позитивних. Зразу думаю, що то сучк@ якась попалася
Обідно і незрозуміло чому вона не відповідає на мої питання , заходить на сайт і мовчить .Взагалі то публікує негативний відгук адмін , після перевірки .
Щепотка_совести• 05 августа 2022
Ответ дляКыся-брыся
А я їй написала вже хороший , вона ж мовчала .
вот поєтому я никогда не пишу отзыв первой, если я продавец.
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу