Бабка в тапках• 07 октября 2022
Купила крем в інтернет магазині. А він
Таким кремом періодично користуюсь років 10.
На пошті глянула, термін нормальний, виготовлений в 2022р. Упаковка ціла.
Вдома відкрилаа там консистенція сира.(творога)
Написала в магазин. Вони блабла бла - треба було дивитись на пошті. Терміни в нормі - ніяких претензій.
Але ж претензії є, як їх правильно оформити?
На пошті глянула, термін нормальний, виготовлений в 2022р. Упаковка ціла.
Вдома відкрилаа там консистенція сира.(творога)
Написала в магазин. Вони блабла бла - треба було дивитись на пошті. Терміни в нормі - ніяких претензій.
Але ж претензії є, як їх правильно оформити?
автор
Бабка в тапках
• 07 октября 2022
При тому, що звісно на почті не можна відкрити крем, бо там там герметична упаковка і слюда
1
Мавка• 07 октября 2022
Вы точно так же могли его купить в обычном магазине, претензии они не принимают.
автор
Бабка в тапках
• 07 октября 2022
Ответ дляМавка
Вы точно так же могли его купить в обычном магазине, претензии они не принимают.
Але на хвилинку, 400 грн
1
автор
Бабка в тапках
• 07 октября 2022
Ответ дляМавка
Вы точно так же могли его купить в обычном магазине, претензии они не принимают.
в мене не стільки претензії як до інтернет магазина, стільки як правильно виставити претнезію
Верочка 100%• 07 октября 2022
Ответ дляМавка
Вы точно так же могли его купить в обычном магазине, претензии они не принимают.
В обычном магазине при наличии чека приняли бы аж бегом. И в инет магазине обязаны принять. Другой вопрос что аферистов много.
1
Мавка• 07 октября 2022
Ответ дляБабка в тапках
Але на хвилинку, 400 грн
И шо? Они просто продавцы. Посредники. Я так купила недешевый крем, а вид у него был настолько потасканный, что было неприятно его брать в руки. Коробка черная, помятая, тюбик тоже как в жвачке какой-то грязной. На претензию тоже ответили что куда мои глаза смотрели когда посылку забирала. А куда их глаза смотрят, когда такой товар отправляют - это вопрос риторический. Осадочек остался. Я лучше куплю в магазине, в аптеке, чем в интернете. Там хоть вид товарный, а не складской замызганный.
1
Вкаблучках• 07 октября 2022
Автор, посмотрите про товар ненадлежащего качества в защите прав потребителей.
Нормальные магазины забирают такой товар и связываются с поставщиками
Нормальные магазины забирают такой товар и связываются с поставщиками
автор
Бабка в тапках
• 07 октября 2022
Ответ дляМавка
И шо? Они просто продавцы. Посредники. Я так купила недешевый крем, а вид у него был настолько потасканный, что было неприятно его брать в руки. Коробка черная, помятая, тюбик тоже как в жвачке какой-то грязной. На претензию тоже ответили что куда мои глаза смотрели когда посылку забирала. А куда их глаза смотрят, когда такой товар отправляют - это вопрос риторический. Осадочек остался. Я лучше куплю в магазине, в аптеке, чем в интернете. Там хоть вид товарный, а не складской замызганный.
тут все чудово запаковано. я брала 4 позиції товару.
все інше без претензій.
все інше без претензій.
автор
Бабка в тапках
• 07 октября 2022
Ответ дляtarveldy
порушення норм зберігання , щось таке
це їзраїльський крем. я раніше його купувала безпосередньо в ізраїлі і він проходив шлях від +40 до 0. ніколи такого не було
Божий одуванчик• 07 октября 2022
Ответ дляБабка в тапках
в мене не стільки претензії як до інтернет магазина, стільки як правильно виставити претнезію
Я б писала заяву і відправила на електронну адресу продавця. У довільній формі, заява на повернення коштів за неякісний товар. Скрін чеку про покупку, накладну чи квитанцію про оплату прикріпила б до листа.
Подивіться в інтернеті, є зразки. А продавець хай письмово оформить свою відмову. Ігноруватимуть звертайтеся у вищі інстанції. У них вся партія крему може такою бути. Хай або повертають постачальнику або людям гроші
Подивіться в інтернеті, є зразки. А продавець хай письмово оформить свою відмову. Ігноруватимуть звертайтеся у вищі інстанції. У них вся партія крему може такою бути. Хай або повертають постачальнику або людям гроші
Анонимба• 07 октября 2022
Ответ дляБабка в тапках
Але на хвилинку, 400 грн
Я точно так же купила маску и крем( набор ) на мейкапе, открыла спустя 7 дней, а там в маске плесень , сообщила на мейкап, приоожила фото , со мной связался менеджер , курьер приехал то забрал , новое привез.
Козачка• 07 октября 2022
Інтернет-магазин офіційно оформлений? Якщо вони не реагують, то я б писала скаргу до прав споживачів і в копію ставила б адресу самого магазину (щоб вони також були в курсі). Чекаєте 5-10 днів, якщо немає реакції, то ту саму процедуру по другому колу. Ну і так далі доки не відреагують. Ну це варіант, якщо Вам принципово повернути кошти або замінити товар.
Вважаю, що магазин повинен сам розібратися з постачальником, а не відправляти товар неналежної якості, а не покупець нехай сам видумує, що з тим робить: чи лице мазать, чи п´яти
Вважаю, що магазин повинен сам розібратися з постачальником, а не відправляти товар неналежної якості, а не покупець нехай сам видумує, що з тим робить: чи лице мазать, чи п´яти
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу