sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_156
ВЫВсеВрете• 06 ноября 2022

мастера бьюти услуг совсем уже

охренели
хотела записаться за месяц , просит предоплату, ну ладно
но если я за неделю скажу что не могу отмените деньги не отдаст
разве сейчас к мастерам очередь стоит с клиентов?
ваши мастера такие же наглые?
attached-photo
102 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
anonim_102
Железный коготь• 06 ноября 2022
1
Где вы увидели неделю?
heart 2
anonim_80
Зарядка для хачапури• 06 ноября 2022
2
Ого, це щось новеньке
heart 9
anonim_219
Приму в дар• 06 ноября 2022
3
Попадаются такие, я к ним не хожу, один раз уже сходила по предоплате, с меня хватит….
heart 10
anonim_156
автор ВЫВсеВрете • 06 ноября 2022
4
Ответ дляЖелезный коготь
Где вы увидели неделю?
я предположила
если я отменю неважно когда не отдаст деньги
anonim_80
Зарядка для хачапури• 06 ноября 2022
5
Ну і 48 годин це не тиждень. Але сам факт. Це якась маячня
heart 11
anonim_156
автор ВЫВсеВрете • 06 ноября 2022
6
Ответ дляЗарядка для хачапури
Ну і 48 годин це не тиждень. Але сам факт. Це якась маячня
за 48 год можно перенести
но отменить нельзя неважно когда
heart 1
anonim_206
А я с косою• 06 ноября 2022
7
Ответ дляЗарядка для хачапури
Ну і 48 годин це не тиждень. Але сам факт. Це якась маячня
Так там перенос, деньги вообще не возвращают
heart 6
anonim_93
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
8
Коли майстер когось записує, то розраховує, що от є клієнт і будуть гроші. Відповідно, вона на вже зайняте, наприклад, Вами місце нікого не візьме, що логічно. Далі Ви відмовляєтесь, вона втрачає гроші і при цьому в неї ’вікно’, в яке не факт, що вона когось запише. Відповідно, в неї ’гуляє’ час і відсутні гроші. Тому, в принципі, така позиція майстра з її точки зору цілком виправдана і адекватна. Якщо ж клієнта не влаштовує, то він має право підшукати іншого майстра, та і все.
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
heart 20
anonim_156
автор ВЫВсеВрете • 06 ноября 2022
9
Ответ дляЯ_з_Франека
Коли майстер когось записує, то розраховує, що от є клієнт і будуть гроші. Відповідно, вона на вже зайняте, наприклад, Вами місце нікого не візьме, що логічно. Далі Ви відмовляєтесь, вона втрачає гроші і при цьому в неї ’вікно’, в яке не факт, що вона когось запише. Відповідно, в неї ’гуляє’ час і відсутні гроші. Тому, в принципі, така позиція майстра з її точки зору цілком виправдана і адекватна. Якщо ж клієнта не влаштовує, то він має право підшукати іншого майстра, та і все.
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
да но если я отменю за две недели она спокойно кого-нибудь найдет
раз уж она такая деловая и к ней очередь стоит
я понимаю когда за день отменяют либо за пару часов
heart 11
anonim_80
Зарядка для хачапури• 06 ноября 2022
10
Ну, з моєї точки зори поняття передоплати за послуги взагалі не має бути. Так що, відміна чи переніс, моїх грошей вони не побачать
heart 19
anonim_36
Бабушка-байкерша• 06 ноября 2022
11
З одного боку можна зрозуміти їй потрібна робота, не записи. Якщо ви не прийдете то вона могла б за цей час прийняти людину і заробити 600 грн (умовно) чи займатися своїми справами , а не проковирятися у носі
Це називається повага. Мабуть вже не раз підводили клієнти, що довелося вводити такі правила.
heart 15
anonim_95
Ух ты какая Я• 06 ноября 2022
12
Я так до одного хрєна пофарбуватися записалася, потім перенесла, а потім відмінила за тиждень. 1000 грн не повернув. Сказав голову морочу.
heart 3
anonim_36
Бабушка-байкерша• 06 ноября 2022
13
Ответ дляПриму в дар
Попадаются такие, я к ним не хожу, один раз уже сходила по предоплате, с меня хватит….
А шо сталося?
heart 1
noavatar
Шеллар• 06 ноября 2022
14
Я б до такого майстра не ходила. Також цікаво, а якщо в салоні не буде світла, клієнту оплатять втрачений час за те, що послуга не відбулась?
heart 15
anonim_63
Срочнокпсихологу• 06 ноября 2022
15
Ответ дляЯ_з_Франека
Коли майстер когось записує, то розраховує, що от є клієнт і будуть гроші. Відповідно, вона на вже зайняте, наприклад, Вами місце нікого не візьме, що логічно. Далі Ви відмовляєтесь, вона втрачає гроші і при цьому в неї ’вікно’, в яке не факт, що вона когось запише. Відповідно, в неї ’гуляє’ час і відсутні гроші. Тому, в принципі, така позиція майстра з її точки зору цілком виправдана і адекватна. Якщо ж клієнта не влаштовує, то він має право підшукати іншого майстра, та і все.
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
Тоді якщо у майстра форсмажор і вона мене не може прийняти, то вона теж повинна оплатити мені час і нерви, і те що я залишусь без манікюру чи зачіски.
heart 20
anonim_93
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
16
Ответ дляВЫВсеВрете
да но если я отменю за две недели она спокойно кого-нибудь найдет
раз уж она такая деловая и к ней очередь стоит
я понимаю когда за день отменяют либо за пару часов
В данной ситуации она предоставляет услугу по определенным правилам, которые клиент или принимает, или не принимает. Если не принимает - ищет другого мастера. Возможно, у нее есть основания устанавливать такие правила.
heart 5
anonim_156
автор ВЫВсеВрете • 06 ноября 2022
17
Ответ дляБабушка-байкерша
З одного боку можна зрозуміти їй потрібна робота, не записи. Якщо ви не прийдете то вона могла б за цей час прийняти людину і заробити 600 грн (умовно) чи займатися своїми справами , а не проковирятися у носі
Це називається повага. Мабуть вже не раз підводили клієнти, що довелося вводити такі правила.
это все понятно когда за день отменяют или пару часов
но за 1-2 недели можно спокойно себе найти в это окно желающих
heart 2
anonim_156
автор ВЫВсеВрете • 06 ноября 2022
18
Ответ дляШеллар
Я б до такого майстра не ходила. Також цікаво, а якщо в салоні не буде світла, клієнту оплатять втрачений час за те, що послуга не відбулась?
нет конечно
она ничего не должна
если она заболеет и отменит
heart 1
anonim_93
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
19
Ответ дляСрочнокпсихологу
Тоді якщо у майстра форсмажор і вона мене не може прийняти, то вона теж повинна оплатити мені час і нерви, і те що я залишусь без манікюру чи зачіски.
Нічого не заважає це з майстром обговорити Між іншим, непоганий варіант, щоб вирішити питання з поверненням передоплати))) Толк навряд буде, але хоча би буде ще одна тема на Порадниці
anonim_95
Ух ты какая Я• 06 ноября 2022
20
Також було декілька ситуацій, коли записувалась, вносила передплату, а потім у майстра обставини і майстер відміняє або переносить запис. Я пропонувала мені штрафні заплатити, бо тепер марнується мій час. Не хочуть. В общем нафіг цих передплатників
heart 11
anonim_36
Бабушка-байкерша• 06 ноября 2022
21
Ответ дляЯ_з_Франека
Коли майстер когось записує, то розраховує, що от є клієнт і будуть гроші. Відповідно, вона на вже зайняте, наприклад, Вами місце нікого не візьме, що логічно. Далі Ви відмовляєтесь, вона втрачає гроші і при цьому в неї ’вікно’, в яке не факт, що вона когось запише. Відповідно, в неї ’гуляє’ час і відсутні гроші. Тому, в принципі, така позиція майстра з її точки зору цілком виправдана і адекватна. Якщо ж клієнта не влаштовує, то він має право підшукати іншого майстра, та і все.
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
+
Наприклад на день записано 5 клієнтів і всі не прийшли. Вона мало того що нікого іншого не взяла, не зарообила гроші, а й проволандала цілий день.
heart 3
anonim_123
Файна_зупка• 06 ноября 2022
22
мастер к которой я хожу с новых клиентов берет предоплату
noavatar
Шеллар• 06 ноября 2022
23
Ответ дляВЫВсеВрете
нет конечно
она ничего не должна
если она заболеет и отменит
Який ’гарний’ підхід, проблеми майстра важливі і клієнт має розуміти, а ось навпаки чомусь не працює.
heart 6
anonim_156
автор ВЫВсеВрете • 06 ноября 2022
24
Ответ дляЯ_з_Франека
В данной ситуации она предоставляет услугу по определенным правилам, которые клиент или принимает, или не принимает. Если не принимает - ищет другого мастера. Возможно, у нее есть основания устанавливать такие правила.
это да
я и говорю немного перебарщивают с правилами
anonim_21
Спасу мир• 06 ноября 2022
25
Тобто майстер собі перестрахувалась, а вам як бути? якщо вона вирішить вас перезаписати, то просто запропонує це без всякої компенсації..ну це так, риторичне питання.
Я б до такого майстра принципово б не ходила. Хоч я сама ніколи не переносила запис, але такі рамки не люблю. Якщо майстер така крута, то за 5 хвилин знайде заміну клієнту, що не прийшов
heart 11
anonim_93
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
26
Ответ дляБабушка-байкерша
+
Наприклад на день записано 5 клієнтів і всі не прийшли. Вона мало того що нікого іншого не взяла, не зарообила гроші, а й проволандала цілий день.
Так, правда. По суті майстер просто страхує себе і їй, в принципі, пофіг, кому ті умови зручні, а кому ні. Має право по великому рахунку. І тут вже клієнту вирішувати, чи погоджуватись, чи йти до іншого.
heart 1
anonim_63
Срочнокпсихологу• 06 ноября 2022
27
Ответ дляЯ_з_Франека
Нічого не заважає це з майстром обговорити Між іншим, непоганий варіант, щоб вирішити питання з поверненням передоплати))) Толк навряд буде, але хоча би буде ще одна тема на Порадниці
Я з такими майстрами навіть розмовляти не буду, вистачає нормальних.
heart 10
anonim_156
автор ВЫВсеВрете • 06 ноября 2022
28
Ответ дляФайна_зупка
мастер к которой я хожу с новых клиентов берет предоплату
она со всех так берет
подруга к ней ходит
anonim_219
Приму в дар• 06 ноября 2022
29
Ответ дляБабушка-байкерша
А шо сталося?
Скинула предоплату за окрашивание в новом салоне, который нашла через инсту, а когда пришла увидела, что все фото в Инстаграм не их, а ворованные (другой интерьер, косметика и тд), понимаю, что сама виновата, но осадок остался
heart 2
anonim_93
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
30
Ответ дляВЫВсеВрете
это да
я и говорю немного перебарщивают с правилами
У нее для всех такие правила или, возможно, только для новых клиентов?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff