ВЫВсеВрете• 06 ноября 2022
мастера бьюти услуг совсем уже
охренели
хотела записаться за месяц , просит предоплату, ну ладно
но если я за неделю скажу что не могу отмените деньги не отдаст
разве сейчас к мастерам очередь стоит с клиентов?
ваши мастера такие же наглые?
хотела записаться за месяц , просит предоплату, ну ладно
но если я за неделю скажу что не могу отмените деньги не отдаст
разве сейчас к мастерам очередь стоит с клиентов?
ваши мастера такие же наглые?
Приму в дар• 06 ноября 2022
Попадаются такие, я к ним не хожу, один раз уже сходила по предоплате, с меня хватит….
10
автор
ВЫВсеВрете
• 06 ноября 2022
Ответ дляЖелезный коготь
Где вы увидели неделю?
я предположила
если я отменю неважно когда не отдаст деньги
если я отменю неважно когда не отдаст деньги
Зарядка для хачапури• 06 ноября 2022
Ну і 48 годин це не тиждень. Але сам факт. Це якась маячня
11
автор
ВЫВсеВрете
• 06 ноября 2022
Ответ дляЗарядка для хачапури
Ну і 48 годин це не тиждень. Але сам факт. Це якась маячня
за 48 год можно перенести
но отменить нельзя неважно когда
но отменить нельзя неважно когда
1
А я с косою• 06 ноября 2022
Ответ дляЗарядка для хачапури
Ну і 48 годин це не тиждень. Але сам факт. Це якась маячня
Так там перенос, деньги вообще не возвращают
6
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
Коли майстер когось записує, то розраховує, що от є клієнт і будуть гроші. Відповідно, вона на вже зайняте, наприклад, Вами місце нікого не візьме, що логічно. Далі Ви відмовляєтесь, вона втрачає гроші і при цьому в неї ’вікно’, в яке не факт, що вона когось запише. Відповідно, в неї ’гуляє’ час і відсутні гроші. Тому, в принципі, така позиція майстра з її точки зору цілком виправдана і адекватна. Якщо ж клієнта не влаштовує, то він має право підшукати іншого майстра, та і все.
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
20
автор
ВЫВсеВрете
• 06 ноября 2022
Ответ дляЯ_з_Франека
Коли майстер когось записує, то розраховує, що от є клієнт і будуть гроші. Відповідно, вона на вже зайняте, наприклад, Вами місце нікого не візьме, що логічно. Далі Ви відмовляєтесь, вона втрачає гроші і при цьому в неї ’вікно’, в яке не факт, що вона когось запише. Відповідно, в неї ’гуляє’ час і відсутні гроші. Тому, в принципі, така позиція майстра з її точки зору цілком виправдана і адекватна. Якщо ж клієнта не влаштовує, то він має право підшукати іншого майстра, та і все.
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
да но если я отменю за две недели она спокойно кого-нибудь найдет
раз уж она такая деловая и к ней очередь стоит
я понимаю когда за день отменяют либо за пару часов
раз уж она такая деловая и к ней очередь стоит
я понимаю когда за день отменяют либо за пару часов
11
Зарядка для хачапури• 06 ноября 2022
Ну, з моєї точки зори поняття передоплати за послуги взагалі не має бути. Так що, відміна чи переніс, моїх грошей вони не побачать
19
Бабушка-байкерша• 06 ноября 2022
З одного боку можна зрозуміти їй потрібна робота, не записи. Якщо ви не прийдете то вона могла б за цей час прийняти людину і заробити 600 грн (умовно) чи займатися своїми справами , а не проковирятися у носі
Це називається повага. Мабуть вже не раз підводили клієнти, що довелося вводити такі правила.
Це називається повага. Мабуть вже не раз підводили клієнти, що довелося вводити такі правила.
15
Ух ты какая Я• 06 ноября 2022
Я так до одного хрєна пофарбуватися записалася, потім перенесла, а потім відмінила за тиждень. 1000 грн не повернув. Сказав голову морочу.
3
Бабушка-байкерша• 06 ноября 2022
Ответ дляПриму в дар
Попадаются такие, я к ним не хожу, один раз уже сходила по предоплате, с меня хватит….
А шо сталося?
1
Срочнокпсихологу• 06 ноября 2022
Ответ дляЯ_з_Франека
Коли майстер когось записує, то розраховує, що от є клієнт і будуть гроші. Відповідно, вона на вже зайняте, наприклад, Вами місце нікого не візьме, що логічно. Далі Ви відмовляєтесь, вона втрачає гроші і при цьому в неї ’вікно’, в яке не факт, що вона когось запише. Відповідно, в неї ’гуляє’ час і відсутні гроші. Тому, в принципі, така позиція майстра з її точки зору цілком виправдана і адекватна. Якщо ж клієнта не влаштовує, то він має право підшукати іншого майстра, та і все.
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
Тоді якщо у майстра форсмажор і вона мене не може прийняти, то вона теж повинна оплатити мені час і нерви, і те що я залишусь без манікюру чи зачіски.
20
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
Ответ дляВЫВсеВрете
да но если я отменю за две недели она спокойно кого-нибудь найдет
раз уж она такая деловая и к ней очередь стоит
я понимаю когда за день отменяют либо за пару часов
раз уж она такая деловая и к ней очередь стоит
я понимаю когда за день отменяют либо за пару часов
В данной ситуации она предоставляет услугу по определенным правилам, которые клиент или принимает, или не принимает. Если не принимает - ищет другого мастера. Возможно, у нее есть основания устанавливать такие правила.
5
автор
ВЫВсеВрете
• 06 ноября 2022
Ответ дляБабушка-байкерша
З одного боку можна зрозуміти їй потрібна робота, не записи. Якщо ви не прийдете то вона могла б за цей час прийняти людину і заробити 600 грн (умовно) чи займатися своїми справами , а не проковирятися у носі
Це називається повага. Мабуть вже не раз підводили клієнти, що довелося вводити такі правила.
Це називається повага. Мабуть вже не раз підводили клієнти, що довелося вводити такі правила.
это все понятно когда за день отменяют или пару часов
но за 1-2 недели можно спокойно себе найти в это окно желающих
но за 1-2 недели можно спокойно себе найти в это окно желающих
2
автор
ВЫВсеВрете
• 06 ноября 2022
Ответ дляШеллар
Я б до такого майстра не ходила. Також цікаво, а якщо в салоні не буде світла, клієнту оплатять втрачений час за те, що послуга не відбулась?
нет конечно
она ничего не должна
если она заболеет и отменит
она ничего не должна
если она заболеет и отменит
1
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
Ответ дляСрочнокпсихологу
Тоді якщо у майстра форсмажор і вона мене не може прийняти, то вона теж повинна оплатити мені час і нерви, і те що я залишусь без манікюру чи зачіски.
Нічого не заважає це з майстром обговорити
Між іншим, непоганий варіант, щоб вирішити питання з поверненням передоплати))) Толк навряд буде, але хоча би буде ще одна тема на Порадниці
Між іншим, непоганий варіант, щоб вирішити питання з поверненням передоплати))) Толк навряд буде, але хоча би буде ще одна тема на Порадниці
Ух ты какая Я• 06 ноября 2022
Також було декілька ситуацій, коли записувалась, вносила передплату, а потім у майстра обставини і майстер відміняє або переносить запис. Я пропонувала мені штрафні заплатити, бо тепер марнується мій час. Не хочуть. В общем нафіг цих передплатників
11
Бабушка-байкерша• 06 ноября 2022
Ответ дляЯ_з_Франека
Коли майстер когось записує, то розраховує, що от є клієнт і будуть гроші. Відповідно, вона на вже зайняте, наприклад, Вами місце нікого не візьме, що логічно. Далі Ви відмовляєтесь, вона втрачає гроші і при цьому в неї ’вікно’, в яке не факт, що вона когось запише. Відповідно, в неї ’гуляє’ час і відсутні гроші. Тому, в принципі, така позиція майстра з її точки зору цілком виправдана і адекватна. Якщо ж клієнта не влаштовує, то він має право підшукати іншого майстра, та і все.
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
P.S. я не майстер бьюті-послуг якщо що))
+
Наприклад на день записано 5 клієнтів і всі не прийшли. Вона мало того що нікого іншого не взяла, не зарообила гроші, а й проволандала цілий день.
Наприклад на день записано 5 клієнтів і всі не прийшли. Вона мало того що нікого іншого не взяла, не зарообила гроші, а й проволандала цілий день.
3
автор
ВЫВсеВрете
• 06 ноября 2022
Ответ дляЯ_з_Франека
В данной ситуации она предоставляет услугу по определенным правилам, которые клиент или принимает, или не принимает. Если не принимает - ищет другого мастера. Возможно, у нее есть основания устанавливать такие правила.
это да
я и говорю немного перебарщивают с правилами
я и говорю немного перебарщивают с правилами
Спасу мир• 06 ноября 2022
Тобто майстер собі перестрахувалась, а вам як бути? якщо вона вирішить вас перезаписати, то просто запропонує це без всякої компенсації..ну це так, риторичне питання.
Я б до такого майстра принципово б не ходила. Хоч я сама ніколи не переносила запис, але такі рамки не люблю. Якщо майстер така крута, то за 5 хвилин знайде заміну клієнту, що не прийшов
Я б до такого майстра принципово б не ходила. Хоч я сама ніколи не переносила запис, але такі рамки не люблю. Якщо майстер така крута, то за 5 хвилин знайде заміну клієнту, що не прийшов
11
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
Ответ дляБабушка-байкерша
+
Наприклад на день записано 5 клієнтів і всі не прийшли. Вона мало того що нікого іншого не взяла, не зарообила гроші, а й проволандала цілий день.
Наприклад на день записано 5 клієнтів і всі не прийшли. Вона мало того що нікого іншого не взяла, не зарообила гроші, а й проволандала цілий день.
Так, правда. По суті майстер просто страхує себе і їй, в принципі, пофіг, кому ті умови зручні, а кому ні. Має право по великому рахунку. І тут вже клієнту вирішувати, чи погоджуватись, чи йти до іншого.
1
Срочнокпсихологу• 06 ноября 2022
Ответ дляЯ_з_Франека
Нічого не заважає це з майстром обговорити
Між іншим, непоганий варіант, щоб вирішити питання з поверненням передоплати))) Толк навряд буде, але хоча би буде ще одна тема на Порадниці
Між іншим, непоганий варіант, щоб вирішити питання з поверненням передоплати))) Толк навряд буде, але хоча би буде ще одна тема на Порадниці
Я з такими майстрами навіть розмовляти не буду, вистачає нормальних.
10
автор
ВЫВсеВрете
• 06 ноября 2022
Ответ дляФайна_зупка
мастер к которой я хожу с новых клиентов берет предоплату
она со всех так берет
подруга к ней ходит
подруга к ней ходит
Приму в дар• 06 ноября 2022
Ответ дляБабушка-байкерша
А шо сталося?
Скинула предоплату за окрашивание в новом салоне, который нашла через инсту, а когда пришла увидела, что все фото в Инстаграм не их, а ворованные (другой интерьер, косметика и тд), понимаю, что сама виновата, но осадок остался
2
Я_з_Франека• 06 ноября 2022
Ответ дляВЫВсеВрете
это да
я и говорю немного перебарщивают с правилами
я и говорю немного перебарщивают с правилами
У нее для всех такие правила или, возможно, только для новых клиентов?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу