Кукусикиииииии• 03 февраля 2023
Дроп і покупець
Я дроп. Працюю з жіночий одягом. Скажіть, чи правильно я зробила?
Покупець замовив дві сукні, тільки різним кольором. Отримав. І пише мені, що один колір зовсім не такий що на фото. Колір дійсно не співпадає.
Я запропонувала повернути мені його, а я їй поверну кошти. Чи правильно так?
А з іншої сторони - завжди прошу оглядати посилку на почті, перевіряти все. Клієнт не оглянув!!!
Мені звісно не подобається, що клієнт незадоволений і чи правильно я запропонувала?
Покупець замовив дві сукні, тільки різним кольором. Отримав. І пише мені, що один колір зовсім не такий що на фото. Колір дійсно не співпадає.
Я запропонувала повернути мені його, а я їй поверну кошти. Чи правильно так?
А з іншої сторони - завжди прошу оглядати посилку на почті, перевіряти все. Клієнт не оглянув!!!
Мені звісно не подобається, що клієнт незадоволений і чи правильно я запропонувала?
Кима_кепка• 03 февраля 2023
Правильно, а Вам відправник поверне кошти? - скоріш за все ні тому будете більш чіткіше в наступний раз покупцям про огляд наголошувати.
2
Принцепесочка• 03 февраля 2023
У вас в профілі/оголошенні вказано, що відтінок через налаштування екрану може відрізнятись? Якщо ні, поверніть кошти і надалі прописуйте це.
3
Лунтик-паунтик• 03 февраля 2023
Правильно. Посылку мог получить за нее кто угодно. Могла придти в почтомат, где не посмотреть сразу. И ведь сами видите, что цвет не тот
2
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляПринцепесочка
У вас в профілі/оголошенні вказано, що відтінок через налаштування екрану може відрізнятись? Якщо ні, поверніть кошти і надалі прописуйте це.
Прописано. Плюс наголошую завжди окремо, що відтінок може трішки відрізнятися на пристороях. Наголошую перевіряти кількість товару.
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляКима_кепка
Правильно, а Вам відправник поверне кошти? - скоріш за все ні тому будете більш чіткіше в наступний раз покупцям про огляд наголошувати.
Відправник мені звісно не поверне, але там невеликі гроші.
Принцепесочка• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Прописано. Плюс наголошую завжди окремо, що відтінок може трішки відрізнятися на пристороях. Наголошую перевіряти кількість товару.
В такому випадку все на ваш розсуд. Ви не зобов´язані повертати. Можете скинути сюди колір на екрані і реальний? Просто цікаво, реально так сильно відрізняється?
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляЛунтик-паунтик
Правильно. Посылку мог получить за нее кто угодно. Могла придти в почтомат, где не посмотреть сразу. И ведь сами видите, что цвет не тот
Я бачу, що колір не той. В мене не має негативних відгуків, тому мені це також не подобається
Майор Медуза• 03 февраля 2023
Ответ дляТепличная
Дівчата, а як ви стаєте дропшиперами?? Як це відбувається
Шукаєте постачальника.
Обговорюєте умови співпраці.
Виставляєте товар і торгуєте.
Нічого складного.
Обговорюєте умови співпраці.
Виставляєте товар і торгуєте.
Нічого складного.
Лунтик-паунтик• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Я бачу, що колір не той. В мене не має негативних відгуків, тому мені це також не подобається
Репутация дороже, как по мне
3
ЛеньГуглить_правда• 03 февраля 2023
Все правильно вы сделали, если там серьёзная разница в цвете, то я б поставщика пыталась призвать к возврату или обмену
4
Тепличная• 03 февраля 2023
Ответ дляМайор Медуза
Шукаєте постачальника.
Обговорюєте умови співпраці.
Виставляєте товар і торгуєте.
Нічого складного.
Обговорюєте умови співпраці.
Виставляєте товар і торгуєте.
Нічого складного.
А де його шукати? Є якась база бізнесів які займаються дропшипінгом?
Тепличная• 03 февраля 2023
Ответ дляdulenok
перелопачиваете самостоятельно магазины, сайты, поставщиков и в итоге вы получаете свою базу поставщиков
Дякую. А який у Вас дохід середній?
Тепличная• 03 февраля 2023
Скажіть будь ласка, а з тими , хто самі пропонує дропшипінг , варто з ними звязуватись? У них вже є товар. Типу піраміда
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляПринцепесочка
В такому випадку все на ваш розсуд. Ви не зобов´язані повертати. Можете скинути сюди колір на екрані і реальний? Просто цікаво, реально так сильно відрізняється?
Відрізняється, все видно.
Творческий типаж• 03 февраля 2023
Я теж повертаю гроші а потім дома валяється та шмотка, намагаюсь самостійно продати
1
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляЛеньГуглить_правда
Все правильно вы сделали, если там серьёзная разница в цвете, то я б поставщика пыталась призвать к возврату или обмену
Переговорила з постачальником, вже пропонує повернення.
Замість темно-зеленого відправили коричневий. Тут велика різниця.
Замість темно-зеленого відправили коричневий. Тут велика різниця.
3
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляТворческий типаж
Я теж повертаю гроші а потім дома валяється та шмотка, намагаюсь самостійно продати
Покупець вже відправив мені ( швидко). Продам звісно, я за це не переживаю.
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляТепличная
Скажіть будь ласка, а з тими , хто самі пропонує дропшипінг , варто з ними звязуватись? У них вже є товар. Типу піраміда
Це як сам пропонує?!
Я в інтернеті нашла сама для себе різних виробників та постачальників. В мене їх вже велика база. Скільки часу на них витратила, що готова була б купити, якби знала, що саме таку мені продадуть.
Я в інтернеті нашла сама для себе різних виробників та постачальників. В мене їх вже велика база. Скільки часу на них витратила, що готова була б купити, якби знала, що саме таку мені продадуть.
1
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляdulenok
тут просто ошибка при отправке, а не отличие из-за цветопередачи. Хорошо, что так хорошо все вышло
Так, Але тепер цей покупець в мене не захоче купувати. Хотів ще придбати... Із-за помилки постачальника, я втрачаю постійного покупця.
Снегурочко• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Так, Але тепер цей покупець в мене не захоче купувати. Хотів ще придбати... Із-за помилки постачальника, я втрачаю постійного покупця.
В этом минусы дропшиппинга. Не можешь все сам контролировать. Но всякое бывает. Все живые люди
1
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляdulenok
а якщо запроновути йому заміну, відправку за свій кошт сукні потрібного кольору...Якщо дійсно постійний клієнт
Так і пропонувала. Але захотіла повернути кошти. Я і повернула. Людина за лічені хвилини відправила мені плаття назад.
Далі буде видно. В мене є покупці, за одного не жаль. Але всеодно це мій заробіток.
Далі буде видно. В мене є покупці, за одного не жаль. Але всеодно це мій заробіток.
Ответ дляКукусикиииииии
Так і пропонувала. Але захотіла повернути кошти. Я і повернула. Людина за лічені хвилини відправила мені плаття назад.
Далі буде видно. В мене є покупці, за одного не жаль. Але всеодно це мій заробіток.
Далі буде видно. В мене є покупці, за одного не жаль. Але всеодно це мій заробіток.
Сподіваюсь, ви не втратите клієнта...це звичайна помилка.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу