Кукусикиииииии• 03 февраля 2023
Дроп і покупець
Я дроп. Працюю з жіночий одягом. Скажіть, чи правильно я зробила?
Покупець замовив дві сукні, тільки різним кольором. Отримав. І пише мені, що один колір зовсім не такий що на фото. Колір дійсно не співпадає.
Я запропонувала повернути мені його, а я їй поверну кошти. Чи правильно так?
А з іншої сторони - завжди прошу оглядати посилку на почті, перевіряти все. Клієнт не оглянув!!!
Мені звісно не подобається, що клієнт незадоволений і чи правильно я запропонувала?
Покупець замовив дві сукні, тільки різним кольором. Отримав. І пише мені, що один колір зовсім не такий що на фото. Колір дійсно не співпадає.
Я запропонувала повернути мені його, а я їй поверну кошти. Чи правильно так?
А з іншої сторони - завжди прошу оглядати посилку на почті, перевіряти все. Клієнт не оглянув!!!
Мені звісно не подобається, що клієнт незадоволений і чи правильно я запропонувала?
показать весь текст
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляСнегурочко
В этом минусы дропшиппинга. Не можешь все сам контролировать. Но всякое бывает. Все живые люди
Так, в тому і мінус. Постачальник суперовий. Відправки кожного дня. Одна помилка - думаю не варто припиняти роботу з ним. Завжди є людський фактор.
Мені дуже подобається з ним працювати. Головне, щоб помилки були не систематичними.
Мені дуже подобається з ним працювати. Головне, щоб помилки були не систематичними.
культУра• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Так і пропонувала. Але захотіла повернути кошти. Я і повернула. Людина за лічені хвилини відправила мені плаття назад.
Далі буде видно. В мене є покупці, за одного не жаль. Але всеодно це мій заробіток.
Далі буде видно. В мене є покупці, за одного не жаль. Але всеодно це мій заробіток.
И как давно вы этим занимаетесь, что так расстроились? Я была посредником по Китаю и тоже были недосмотры и люди уходили многие, не все, уходили еще и потому что на складах по пути следования товара воровали, я все до копейки возмещала, но надутый клиент думал о себе несчастном, что не получил желаемый товар, но никак не обо мне, что полиняла на деньги, и уходили))) круговорот клиентов будет, от этого не уйти. Забейте.
1
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ длякультУра
И как давно вы этим занимаетесь, что так расстроились? Я была посредником по Китаю и тоже были недосмотры и люди уходили многие, не все, уходили еще и потому что на складах по пути следования товара воровали, я все до копейки возмещала, но надутый клиент думал о себе несчастном, что не получил желаемый товар, но никак не обо мне, что полиняла на деньги, и уходили))) круговорот клиентов будет, от этого не уйти. Забейте.
Не так і давно займаюся. Головне, всім пишу по десять раз - перевіряйте посилку на почті, звіряйте колір, кількість товару. Ні, прийде додому і потім розказує. Так, я переживаю. Бо того товару я не бачила вживу. Тому так.
Напевно з часом буде інакше...
Напевно з часом буде інакше...
1
Мексиканочка• 03 февраля 2023
Ответ дляМайор Медуза
Шукаєте постачальника.
Обговорюєте умови співпраці.
Виставляєте товар і торгуєте.
Нічого складного.
Обговорюєте умови співпраці.
Виставляєте товар і торгуєте.
Нічого складного.
А як бути, якщо замовляють олх доставкой, якщо в мене товара немає?
Мексиканочка• 03 февраля 2023
Ответ дляТепличная
А де його шукати? Є якась база бізнесів які займаються дропшипінгом?
Ті постачальники які продають по дропу, самі ж теж виставляють цей товар на тих самих платформах. Я намагалася, але в мене нічого не вийшло
Мексиканочка• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Це як сам пропонує?!
Я в інтернеті нашла сама для себе різних виробників та постачальників. В мене їх вже велика база. Скільки часу на них витратила, що готова була б купити, якби знала, що саме таку мені продадуть.
Я в інтернеті нашла сама для себе різних виробників та постачальників. В мене їх вже велика база. Скільки часу на них витратила, що готова була б купити, якби знала, що саме таку мені продадуть.
Якщо не секрет, на яких платформах продаєте?
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляМексиканочка
Якщо не секрет, на яких платформах продаєте?
Продавала раніше на шафі, але там комісії велика з продажу. Продавала кількість місяців і потім перейшла на інстаграм, фейсбук.
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляМексиканочка
Ті постачальники які продають по дропу, самі ж теж виставляють цей товар на тих самих платформах. Я намагалася, але в мене нічого не вийшло
Ви на який продавали і виставляли?
ЛеньГуглить_правда• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Переговорила з постачальником, вже пропонує повернення.
Замість темно-зеленого відправили коричневий. Тут велика різниця.
Замість темно-зеленого відправили коричневий. Тут велика різниця.
О, так это вобще просто пересорт, конечно должны менять и клиент же может согласится забрать именно свой цвет...
1
Мексиканочка• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Ви на який продавали і виставляли?
На олхе только. Поэтому не понимаю, как там продавать, если товара нет в наличии.
Мексиканочка• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Продавала раніше на шафі, але там комісії велика з продажу. Продавала кількість місяців і потім перейшла на інстаграм, фейсбук.
Платили за рекламу, чтоб раскрутить страницу? Никогда там ничего не продавала.
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляМексиканочка
На олхе только. Поэтому не понимаю, как там продавать, если товара нет в наличии.
В мене там не має продаж. Всі хочуть олх доставкою. Тому там і не продаю
Тепличная• 03 февраля 2023
Ответ дляМексиканочка
Ті постачальники які продають по дропу, самі ж теж виставляють цей товар на тих самих платформах. Я намагалася, але в мене нічого не вийшло
Дякую за відповідь
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляМексиканочка
Платили за рекламу, чтоб раскрутить страницу? Никогда там ничего не продавала.
Ні, не платила. В мене там небагато підписників.
Майор Медуза• 03 февраля 2023
Ответ дляМексиканочка
А як бути, якщо замовляють олх доставкой, якщо в мене товара немає?
1. Викупляти у постачальника товар, він по готовій накладній відправляє товар. (є ризик, що клієнт відмовиться і товар поїде в той город, з якого відправляли).
2. Домовлятися з постачальником на відсрочку (є і такі, що дають відстрочку).
3. Торгувати тільки на Шафі та інших площадках, якщо немає змоги виконати п. 1 і 2.
4. Писати в оголошенні, що ОЛХ доставки немає, наложка з передплатою, або повна оплата.
2. Домовлятися з постачальником на відсрочку (є і такі, що дають відстрочку).
3. Торгувати тільки на Шафі та інших площадках, якщо немає змоги виконати п. 1 і 2.
4. Писати в оголошенні, що ОЛХ доставки немає, наложка з передплатою, або повна оплата.
1
Стаська2018• 03 февраля 2023
Цвет - дело такое
Если я заказала белый, а мне пришел черный- это одно
А если вместо белого- молочный - это совсем другое
Зачастую никто возврат не делает( брак не в счёт)
Если я заказала белый, а мне пришел черный- это одно
А если вместо белого- молочный - это совсем другое
Зачастую никто возврат не делает( брак не в счёт)
1
Майор Медуза• 03 февраля 2023
Ответ дляМексиканочка
Ті постачальники які продають по дропу, самі ж теж виставляють цей товар на тих самих платформах. Я намагалася, але в мене нічого не вийшло
Ну так вам же ціну дають зі знижкою, виставляйте по тій же ціні, що і вони торгують.
автор
Кукусикиииииии
• 03 февраля 2023
Ответ дляСтаська2018
Цвет - дело такое
Если я заказала белый, а мне пришел черный- это одно
А если вместо белого- молочный - это совсем другое
Зачастую никто возврат не делает( брак не в счёт)
Если я заказала белый, а мне пришел черный- это одно
А если вместо белого- молочный - это совсем другое
Зачастую никто возврат не делает( брак не в счёт)
Та все. В мене всього були суперечні ситуації і все із-за того, що покупець не дивиться на почті, а перевіряє вдома і виставляє претензії.
Вирішила, буду краще по десять раз писати щоб перевіряли на почті, чим дивитися підходить їм колір до стіни чи ні.
Вирішила, буду краще по десять раз писати щоб перевіряли на почті, чим дивитися підходить їм колір до стіни чи ні.
бювет_в_обед• 03 февраля 2023
Ответ дляКукусикиииииии
Не так і давно займаюся. Головне, всім пишу по десять раз - перевіряйте посилку на почті, звіряйте колір, кількість товару. Ні, прийде додому і потім розказує. Так, я переживаю. Бо того товару я не бачила вживу. Тому так.
Напевно з часом буде інакше...
Напевно з часом буде інакше...
Якщо вони сплатили за доставку, то їм не має сенсу перевіряти це на пошті, бо в зворотній бік все одно прийдеться платити. І ще, якщо ви пзіціонужте себе як магазин, то звісно люди мають надію на обмін. Закладайте ці трабли в ціну і беріть рекламу, щоб вигравати не ціной. По поверненню: в мене відрізний, а тому не возвратний товар. Але якщо людині не підходить , я поверну кошти чи обміняю. І навіть підкажу як це зробити з олх доставкою. Я як покупець хотіла б не залишатись х непотрібним мені товаром, мої покупці також. Тим паче зараз. В мене бувають помилки, тому що в заказі буває по 100 і більше позицій. Без проблем вкладаю розрахунок для звірки та поверну кошти чи обміняю як що щось пішло не так.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу