Звоночек• 05 октября 2023
Имеют ли право полицейские посмотреть содержимое телефона?
Без оснований. Есть ли у них такие программы, которые устанавливаются на телефоны скрыто? Без ведома владельца устройства.
показать весь текст
Ответ дляСаджу все зарання
дайте посилання на законодавчий акт де це прописано
у нас тут що, тема створена ботами для підготовки прааильної суспільної думки?
у нас тут що, тема створена ботами для підготовки прааильної суспільної думки?
Яке посилання?
Яким чином вичислити тварюк, які є наводчиками та зливають інформацію, якщо заодно телефони у підозрілих типів не перевіряти?
Правильна суспільна думка— показуй телефон, якщо тобі немає чого ховати.
Яким чином вичислити тварюк, які є наводчиками та зливають інформацію, якщо заодно телефони у підозрілих типів не перевіряти?
Правильна суспільна думка— показуй телефон, якщо тобі немає чого ховати.
1
6
Добра, коли сита!• 05 октября 2023
Ответ дляЗакуйовджена життям
Закон о ВП разрещает урезать конституционные права граждан на период действия ВП. Вы поздно проснулись.
права урезаются конкретные и это должно быть в законодательном акте, а не на усмотрение силовых структур
2
2
Анонім Перший• 05 октября 2023
Ответ дляУма Палата
Удалено администрацией...
Не суперечку, а откровенное неповиновение, а потом и драку
3
Саджу все зарання• 05 октября 2023
Ответ дляHelenny
Яке посилання?
Яким чином вичислити тварюк, які є наводчиками та зливають інформацію, якщо заодно телефони у підозрілих типів не перевіряти?
Правильна суспільна думка— показуй телефон, якщо тобі немає чого ховати.
Яким чином вичислити тварюк, які є наводчиками та зливають інформацію, якщо заодно телефони у підозрілих типів не перевіряти?
Правильна суспільна думка— показуй телефон, якщо тобі немає чого ховати.
тобто сусп. д. маси має замінити закони?
1
Закуйовджена життям• 05 октября 2023
Ответ дляСаджу все зарання
дайте посилання на законодавчий акт де це прописано
у нас тут що, тема створена ботами для підготовки прааильної суспільної думки?
у нас тут що, тема створена ботами для підготовки прааильної суспільної думки?
Вам везде шпиЙОны мерещатся?
Открываем закон о ВП, ст.8
Стаття 8. Заходи правового режиму воєнного стану
1. В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану:
7) перевіряти у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, документи у осіб, а в разі потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України;
{Пункт 7 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1702-IX від 16.07.2021 - вводиться в дію з 01.01.2022}
Дальше смотрим, что говорит Конституция о правах человека.
Стаття 30. Кожному гарантується недоторканність житла.
Открываем закон о ВП, ст.8
Стаття 8. Заходи правового режиму воєнного стану
1. В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану:
7) перевіряти у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, документи у осіб, а в разі потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України;
{Пункт 7 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1702-IX від 16.07.2021 - вводиться в дію з 01.01.2022}
Дальше смотрим, что говорит Конституция о правах человека.
Стаття 30. Кожному гарантується недоторканність житла.
1
2
Закуйовджена життям• 05 октября 2023
Ответ дляСаджу все зарання
дайте посилання на законодавчий акт де це прописано
у нас тут що, тема створена ботами для підготовки прааильної суспільної думки?
у нас тут що, тема створена ботами для підготовки прааильної суспільної думки?
ПРОДОЛЖЕНИЕ
Конституция Украины о правах человека
Стаття 30. Кожному гарантується недоторканність житла.
Не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.
У невідкладних випадках, пов´язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку.
Стаття 32. Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.
{Офіційне тлумачення положення частини першої статті 32 див. в Рішенні Конституційного Суду № 2-рп/2012 від 20.01.2012}
Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Конституция Украины о правах человека
Стаття 30. Кожному гарантується недоторканність житла.
Не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.
У невідкладних випадках, пов´язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку.
Стаття 32. Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.
{Офіційне тлумачення положення частини першої статті 32 див. в Рішенні Конституційного Суду № 2-рп/2012 від 20.01.2012}
Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
2
Закуйовджена життям• 05 октября 2023
Ответ дляСаджу все зарання
дайте посилання на законодавчий акт де це прописано
у нас тут що, тема створена ботами для підготовки прааильної суспільної думки?
у нас тут що, тема створена ботами для підготовки прааильної суспільної думки?
Вы так де можете самостоятелтно прочесть ст. 33, 34 Конституции. В каждой есть оговорки. Так что согласно Закону о ВП ограничение прав допускается в интересах страны и общества.
1
3
Добра, коли сита!• 05 октября 2023
Ответ дляЗакуйовджена життям
Вы так де можете самостоятелтно прочесть ст. 33, 34 Конституции. В каждой есть оговорки. Так что согласно Закону о ВП ограничение прав допускается в интересах страны и общества.
как-то межу строк читаете - там написано - перевіряти у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. а порядок прочитать лень было?
1
1
3
Закуйовджена життям• 05 октября 2023
Ответ дляДобра, коли сита!
как-то межу строк читаете - там написано - перевіряти у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. а порядок прочитать лень было?
Тогда уж нужно поднимать Указ Зеленского о введении ВП. Подпункт 5 пункта 1 ст.6
Стаття 6. Указ Президента України про введення воєнного стану
1. В указі Президента України про введення воєнного стану зазначаються:
1) обґрунтування необхідності введення воєнного стану;
2) межі території, на якій вводиться воєнний стан, час введення і строк, на який він вводиться;
3) завдання військового командування, військових адміністрацій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування щодо запровадження і здійснення заходів правового режиму воєнного стану;
4) завдання суб’єктам забезпечення цивільного захисту щодо приведення єдиної державної системи цивільного захисту, її функціональних та територіальних підсистем у готовність до виконання завдань за призначенням в особливий період;
5) вичерпний перелік конституційних прав і свобод людини і громадянина, які тимчасово обмежуються у зв’язку з введенням воєнного стану із зазначенням строку дії цих обмежень, а також тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;
6) інші питання, що випливають із цього Закону.
Стаття 6. Указ Президента України про введення воєнного стану
1. В указі Президента України про введення воєнного стану зазначаються:
1) обґрунтування необхідності введення воєнного стану;
2) межі території, на якій вводиться воєнний стан, час введення і строк, на який він вводиться;
3) завдання військового командування, військових адміністрацій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування щодо запровадження і здійснення заходів правового режиму воєнного стану;
4) завдання суб’єктам забезпечення цивільного захисту щодо приведення єдиної державної системи цивільного захисту, її функціональних та територіальних підсистем у готовність до виконання завдань за призначенням в особливий період;
5) вичерпний перелік конституційних прав і свобод людини і громадянина, які тимчасово обмежуються у зв’язку з введенням воєнного стану із зазначенням строку дії цих обмежень, а також тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;
6) інші питання, що випливають із цього Закону.
3
Добра, коли сита!• 05 октября 2023
Ответ дляЗакуйовджена життям
Тогда уж нужно поднимать Указ Зеленского о введении ВП. Подпункт 5 пункта 1 ст.6
Стаття 6. Указ Президента України про введення воєнного стану
1. В указі Президента України про введення воєнного стану зазначаються:
1) обґрунтування необхідності введення воєнного стану;
2) межі території, на якій вводиться воєнний стан, час введення і строк, на який він вводиться;
3) завдання військового командування, військових адміністрацій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування щодо запровадження і здійснення заходів правового режиму воєнного стану;
4) завдання суб’єктам забезпечення цивільного захисту щодо приведення єдиної державної системи цивільного захисту, її функціональних та територіальних підсистем у готовність до виконання завдань за призначенням в особливий період;
5) вичерпний перелік конституційних прав і свобод людини і громадянина, які тимчасово обмежуються у зв’язку з введенням воєнного стану із зазначенням строку дії цих обмежень, а також тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;
6) інші питання, що випливають із цього Закону.
Стаття 6. Указ Президента України про введення воєнного стану
1. В указі Президента України про введення воєнного стану зазначаються:
1) обґрунтування необхідності введення воєнного стану;
2) межі території, на якій вводиться воєнний стан, час введення і строк, на який він вводиться;
3) завдання військового командування, військових адміністрацій, органів державної влади та органів місцевого самоврядування щодо запровадження і здійснення заходів правового режиму воєнного стану;
4) завдання суб’єктам забезпечення цивільного захисту щодо приведення єдиної державної системи цивільного захисту, її функціональних та територіальних підсистем у готовність до виконання завдань за призначенням в особливий період;
5) вичерпний перелік конституційних прав і свобод людини і громадянина, які тимчасово обмежуються у зв’язку з введенням воєнного стану із зазначенням строку дії цих обмежень, а також тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;
6) інші питання, що випливають із цього Закону.
Та все поднимать надо, чтобы понять, что у нас происходит. Но вернемся конкретно к проверкам телефонов. Это не может делать любой, кто хочет. У проверяещего должны быть полномочия. У полиции - закон про нац. полицию. Все что сверху, как у полиции так и военных - должен быть приказ коменданта на конкретные фамилии проверяющих. И то это дает право на осмотр, а не обыск. И в законодательстве четко указано, что при этом продолжает действовать уголовно-процессуальный кодекс.
1
2
1
Белочкой зови• 05 октября 2023
Ответ дляЗакуйовджена життям
Закон о ВП разрещает урезать конституционные права граждан на период действия ВП. Вы поздно проснулись.
Там есть перечень каких именно прав.
1
Белочкой зови• 05 октября 2023
Ответ дляHelenny
Яке посилання?
Яким чином вичислити тварюк, які є наводчиками та зливають інформацію, якщо заодно телефони у підозрілих типів не перевіряти?
Правильна суспільна думка— показуй телефон, якщо тобі немає чого ховати.
Яким чином вичислити тварюк, які є наводчиками та зливають інформацію, якщо заодно телефони у підозрілих типів не перевіряти?
Правильна суспільна думка— показуй телефон, якщо тобі немає чого ховати.
Этим кибер полиция должна заниматься, а не людей на улице кошмарить
1
1
Закуйовджена життям• 05 октября 2023
Ответ дляДобра, коли сита!
Та все поднимать надо, чтобы понять, что у нас происходит. Но вернемся конкретно к проверкам телефонов. Это не может делать любой, кто хочет. У проверяещего должны быть полномочия. У полиции - закон про нац. полицию. Все что сверху, как у полиции так и военных - должен быть приказ коменданта на конкретные фамилии проверяющих. И то это дает право на осмотр, а не обыск. И в законодательстве четко указано, что при этом продолжает действовать уголовно-процессуальный кодекс.
Увы, вот разъяснения от центра демократии и верховенстыа права:
ПРАВО НА ПРИВАТНІСТЬ VS ВОЄННИЙ СТАН
Конституція України гарантує кожному таємницю листування, телефонних розмов, кореспонденції та захищає від втручання в особисте і сімейне життя. Такі положення відповідають Європейській конвенції з прав людини та Міжнародному пакту про громадянські та політичні права.
Водночас, Конституція України передбачає, що в умовах воєнного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод. Указ Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” передбачив можливість обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина, у тому числі і права на приватність, таємниці листування, телефонних розмов. Україна також офіційно повідомила про відступ від зобов’язань за Європейською конвенцією прав людини та Міжнародним пактом про громадянські та політичні права. Тобто держава може обмежити право на приватність, свободу релігії та вираження поглядів, права власності тощо.
Детальніші заходи правового режиму воєнного стану визначені у профільному законі. Зокрема, в умовах воєнного стану можна перевіряти документи у осіб, а в разі – потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян.
Отже, правовий режим воєнного стану дозволяє певні обмеження приватності.
ПРАВО НА ПРИВАТНІСТЬ VS ВОЄННИЙ СТАН
Конституція України гарантує кожному таємницю листування, телефонних розмов, кореспонденції та захищає від втручання в особисте і сімейне життя. Такі положення відповідають Європейській конвенції з прав людини та Міжнародному пакту про громадянські та політичні права.
Водночас, Конституція України передбачає, що в умовах воєнного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод. Указ Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” передбачив можливість обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина, у тому числі і права на приватність, таємниці листування, телефонних розмов. Україна також офіційно повідомила про відступ від зобов’язань за Європейською конвенцією прав людини та Міжнародним пактом про громадянські та політичні права. Тобто держава може обмежити право на приватність, свободу релігії та вираження поглядів, права власності тощо.
Детальніші заходи правового режиму воєнного стану визначені у профільному законі. Зокрема, в умовах воєнного стану можна перевіряти документи у осіб, а в разі – потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян.
Отже, правовий режим воєнного стану дозволяє певні обмеження приватності.
1
Закуйовджена життям• 05 октября 2023
Ну и вишенка на торте из Указа презитента:
3. У зв´язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України ’Про правовий режим воєнного стану’.
3. У зв´язку із введенням в Україні воєнного стану тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану, можуть обмежуватися конституційні права і свободи людини і громадянина, передбачені статтями 30 - 34, 38, 39, 41 - 44, 53 Конституції України, а також вводитися тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб в межах та обсязі, що необхідні для забезпечення можливості запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, які передбачені частиною першою статті 8 Закону України ’Про правовий режим воєнного стану’.
1
Добра, коли сита!• 05 октября 2023
Ответ дляЗакуйовджена життям
Увы, вот разъяснения от центра демократии и верховенстыа права:
ПРАВО НА ПРИВАТНІСТЬ VS ВОЄННИЙ СТАН
Конституція України гарантує кожному таємницю листування, телефонних розмов, кореспонденції та захищає від втручання в особисте і сімейне життя. Такі положення відповідають Європейській конвенції з прав людини та Міжнародному пакту про громадянські та політичні права.
Водночас, Конституція України передбачає, що в умовах воєнного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод. Указ Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” передбачив можливість обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина, у тому числі і права на приватність, таємниці листування, телефонних розмов. Україна також офіційно повідомила про відступ від зобов’язань за Європейською конвенцією прав людини та Міжнародним пактом про громадянські та політичні права. Тобто держава може обмежити право на приватність, свободу релігії та вираження поглядів, права власності тощо.
Детальніші заходи правового режиму воєнного стану визначені у профільному законі. Зокрема, в умовах воєнного стану можна перевіряти документи у осіб, а в разі – потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян.
Отже, правовий режим воєнного стану дозволяє певні обмеження приватності.
ПРАВО НА ПРИВАТНІСТЬ VS ВОЄННИЙ СТАН
Конституція України гарантує кожному таємницю листування, телефонних розмов, кореспонденції та захищає від втручання в особисте і сімейне життя. Такі положення відповідають Європейській конвенції з прав людини та Міжнародному пакту про громадянські та політичні права.
Водночас, Конституція України передбачає, що в умовах воєнного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод. Указ Президента України “Про введення воєнного стану в Україні” передбачив можливість обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина, у тому числі і права на приватність, таємниці листування, телефонних розмов. Україна також офіційно повідомила про відступ від зобов’язань за Європейською конвенцією прав людини та Міжнародним пактом про громадянські та політичні права. Тобто держава може обмежити право на приватність, свободу релігії та вираження поглядів, права власності тощо.
Детальніші заходи правового режиму воєнного стану визначені у профільному законі. Зокрема, в умовах воєнного стану можна перевіряти документи у осіб, а в разі – потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян.
Отже, правовий режим воєнного стану дозволяє певні обмеження приватності.
Так с этим никто не спорит. Просто я пытаюсь рассазать, что у этих действий тоже есть порядок, который регулируется законодательством для военного времени. И там тоже полно ограничений для проверяющих. И далеко не все могут стать проверяющими. Про затвердження Порядку перевірки документів в осіб, огляду речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян під час забезпечення заходів правового режиму воєнного стану.
1
Саджу все зарання• 05 октября 2023
Ответ дляЗакуйовджена життям
Вам везде шпиЙОны мерещатся?
Открываем закон о ВП, ст.8
Стаття 8. Заходи правового режиму воєнного стану
1. В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану:
7) перевіряти у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, документи у осіб, а в разі потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України;
{Пункт 7 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1702-IX від 16.07.2021 - вводиться в дію з 01.01.2022}
Дальше смотрим, что говорит Конституция о правах человека.
Стаття 30. Кожному гарантується недоторканність житла.
Открываем закон о ВП, ст.8
Стаття 8. Заходи правового режиму воєнного стану
1. В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану:
7) перевіряти у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, документи у осіб, а в разі потреби проводити огляд речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян, за винятком обмежень, встановлених Конституцією України;
{Пункт 7 частини першої статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1702-IX від 16.07.2021 - вводиться в дію з 01.01.2022}
Дальше смотрим, что говорит Конституция о правах человека.
Стаття 30. Кожному гарантується недоторканність житла.
військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення
.де тут поліція???
.де тут поліція???
1
Саджу все зарання• 05 октября 2023
Ответ дляЗакуйовджена життям
Вы так де можете самостоятелтно прочесть ст. 33, 34 Конституции. В каждой есть оговорки. Так что согласно Закону о ВП ограничение прав допускается в интересах страны и общества.
относитедьно ст. 30 оговорки - это в случае
невідкладних випадках, пов´язаних із врятуванням життя людей та майна
например пожар
чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину,
когда догоняют преступника
можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку
это ппо ордеру
никакого беспредела как тут пытаются представить
невідкладних випадках, пов´язаних із врятуванням життя людей та майна
например пожар
чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину,
когда догоняют преступника
можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку
это ппо ордеру
никакого беспредела как тут пытаются представить
Закуйовджена життям• 05 октября 2023
Ответ дляСаджу все зарання
військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення
.де тут поліція???
.де тут поліція???
5. Право на проведення перевірки документів в осіб, огляду речей, транспортних засобів, багажу та вантажів, службових приміщень і житла громадян надано відповідним уповноваженим особам Національної поліції, СБУ, Національної гвардії, Держприкордонслужби, ДМС, Держмитслужби та Збройних Сил, які визначені в наказі коменданта.
Ссылка на этот порядок есть выше.
Ссылка на этот порядок есть выше.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу