Баба_Воля• Изменено 28 ноября 2023
Інтернет магазин Цифра (Y.ua) Київ
Хто стикався з поверненням в магазині? Як швидко вирішилося питання?
Річ у тому, що купили дитині бустер, забирали ввечері, поспішали, оглянули вже вдома. На чохлі побачили глибокі вм´ятини в 2 місцях ((( Так, сама винувата, потрібно було відразу все перевірити, але завжди пам´ятаємо, що є 14 днів на повернення, тож ніколи особливо і не перевіряю товар, були випадки, коли щось не підходило, магазини повертали гроші без будь-яких проблем. Як в цьому магазині, я стикаюся вперше ((( При тому, що мене влаштував би просто обмін на такий самий товар без дефектів.
Спочатку сказали написати листа з фото, на що нам відповіли, що це не брак і на його функції це не впливає, запропонували нам знижку 130 грн, якщо не погоджуєшся, то потрібно звернутися в сервісний центр. Подзвонили, де нам сказали, що потрібно відвезти товар туди, ЗАЛИШИТИ його і напротязі 14 днів буде прийнято рішення. Тобто, на візуальний дефект, де неозброєним оком видно, що на складі щось лежало довгий час, від чого добряче вм´явся поролон, вони будуть складати акт!!! Ну, в мене таке вперше....
Можливо, хтось підскаже, як швидше вирішити ситуацію? По суті, зараз залишилися без бустера і без грошей (((
Річ у тому, що купили дитині бустер, забирали ввечері, поспішали, оглянули вже вдома. На чохлі побачили глибокі вм´ятини в 2 місцях ((( Так, сама винувата, потрібно було відразу все перевірити, але завжди пам´ятаємо, що є 14 днів на повернення, тож ніколи особливо і не перевіряю товар, були випадки, коли щось не підходило, магазини повертали гроші без будь-яких проблем. Як в цьому магазині, я стикаюся вперше ((( При тому, що мене влаштував би просто обмін на такий самий товар без дефектів.
Спочатку сказали написати листа з фото, на що нам відповіли, що це не брак і на його функції це не впливає, запропонували нам знижку 130 грн, якщо не погоджуєшся, то потрібно звернутися в сервісний центр. Подзвонили, де нам сказали, що потрібно відвезти товар туди, ЗАЛИШИТИ його і напротязі 14 днів буде прийнято рішення. Тобто, на візуальний дефект, де неозброєним оком видно, що на складі щось лежало довгий час, від чого добряче вм´явся поролон, вони будуть складати акт!!! Ну, в мене таке вперше....
Можливо, хтось підскаже, як швидше вирішити ситуацію? По суті, зараз залишилися без бустера і без грошей (((
1
Перекус беру завжди• 28 ноября 2023
Цифра это тот же стилус, все будет ок
Стилус так же делает при возврате, но всегда все хорошо по итогу. Там кидалова нет, они вам еще перезвонят и тогда сообщите что хотите обмен но на товар без дефектов. И уже по факту или обмен, или возврат денег будет
Стилус так же делает при возврате, но всегда все хорошо по итогу. Там кидалова нет, они вам еще перезвонят и тогда сообщите что хотите обмен но на товар без дефектов. И уже по факту или обмен, или возврат денег будет
автор
Баба_Воля
• 28 ноября 2023
Ответ дляПерекус беру завжди
Цифра это тот же стилус, все будет ок
Стилус так же делает при возврате, но всегда все хорошо по итогу. Там кидалова нет, они вам еще перезвонят и тогда сообщите что хотите обмен но на товар без дефектов. И уже по факту или обмен, или возврат денег будет
Стилус так же делает при возврате, но всегда все хорошо по итогу. Там кидалова нет, они вам еще перезвонят и тогда сообщите что хотите обмен но на товар без дефектов. И уже по факту или обмен, или возврат денег будет
Так, я знаю, що це той же Стилус. До речі, колись повертала там телефон, і навіть тоді мені повернули гроші відразу!!! Зараз потрібно чекати хто знає скільки (( Витрачати свій час і гроші на дорогу, сервісний центр не так вже й близько. Спочатку завези, потім ще невідомо що придумають.
Перекус беру завжди• 28 ноября 2023
Ответ дляБаба_Воля
Так, я знаю, що це той же Стилус. До речі, колись повертала там телефон, і навіть тоді мені повернули гроші відразу!!! Зараз потрібно чекати хто знає скільки (( Витрачати свій час і гроші на дорогу, сервісний центр не так вже й близько. Спочатку завези, потім ще невідомо що придумають.
Поймите там сейчас еще куча возвратов связанных с чп, потому и затягивают
Потерпите, тут и ваша вина есть что провтыкали при осмотре..
Потерпите, тут и ваша вина есть что провтыкали при осмотре..
1
автор
Баба_Воля
• 28 ноября 2023
Ответ дляПерекус беру завжди
Цифра это тот же стилус, все будет ок
Стилус так же делает при возврате, но всегда все хорошо по итогу. Там кидалова нет, они вам еще перезвонят и тогда сообщите что хотите обмен но на товар без дефектов. И уже по факту или обмен, или возврат денег будет
Стилус так же делает при возврате, но всегда все хорошо по итогу. Там кидалова нет, они вам еще перезвонят и тогда сообщите что хотите обмен но на товар без дефектов. И уже по факту или обмен, или возврат денег будет
Відразу було сказано, що бажаємо обміняти на такий же тільки без дефектів. Але от така процедура у них. Я зрозуміла б ще, якби це щось з техніки, але дефекти зрозуміло і так від чого, для чого все так ускладнювати.
Перекус беру завжди• 28 ноября 2023
Ответ дляБаба_Воля
Відразу було сказано, що бажаємо обміняти на такий же тільки без дефектів. Але от така процедура у них. Я зрозуміла б ще, якби це щось з техніки, але дефекти зрозуміло і так від чого, для чого все так ускладнювати.
Такие правила значит у них, там разные владельцы потому не все одинаково как у стилуса.
В розетке было бы так же
В розетке было бы так же
автор
Баба_Воля
• 28 ноября 2023
Ответ дляПерекус беру завжди
Поймите там сейчас еще куча возвратов связанных с чп, потому и затягивают
Потерпите, тут и ваша вина есть что провтыкали при осмотре..
Потерпите, тут и ваша вина есть что провтыкали при осмотре..
да, понимаю (( сама виновата, что недосмотрела. Как-то даже и не думала, что такое может быть
автор
Баба_Воля
• 28 ноября 2023
Ответ дляПерекус беру завжди
Такие правила значит у них, там разные владельцы потому не все одинаково как у стилуса.
В розетке было бы так же
В розетке было бы так же
Можливо, ще залежить від причини повернення, не раз в Розетку повертали товар, все швидко було.
Перекус беру завжди• 28 ноября 2023
Ответ дляБаба_Воля
Можливо, ще залежить від причини повернення, не раз в Розетку повертали товар, все швидко було.
Так они же говорят о максимальном сроке, а так то могут позвонить и завтра-послезавтра.
автор
Баба_Воля
• 28 ноября 2023
Ответ дляПерекус беру завжди
Так они же говорят о максимальном сроке, а так то могут позвонить и завтра-послезавтра.
Буду надеяться, что быстро решится
1
Хлопаю ресницами• 28 ноября 2023
Ой, ппц
Пока ждала возврата.
Куча нервов было...
Почитайте отзывы на хотлайне
Теперь не хочу иметь с ними дело
Хоть деньги вернули, но надо было ехать в сервис, там закатать скандал, чтобы вернули деньги
Пока ждала возврата.
Куча нервов было...
Почитайте отзывы на хотлайне
Теперь не хочу иметь с ними дело
Хоть деньги вернули, но надо было ехать в сервис, там закатать скандал, чтобы вернули деньги
автор
Баба_Воля
• 28 ноября 2023
Ответ дляХлопаю ресницами
Ой, ппц
Пока ждала возврата.
Куча нервов было...
Почитайте отзывы на хотлайне
Теперь не хочу иметь с ними дело
Хоть деньги вернули, но надо было ехать в сервис, там закатать скандал, чтобы вернули деньги
Пока ждала возврата.
Куча нервов было...
Почитайте отзывы на хотлайне
Теперь не хочу иметь с ними дело
Хоть деньги вернули, но надо было ехать в сервис, там закатать скандал, чтобы вернули деньги
отож ((( первый и последний раз заказывала у них.
Спасибо, посмотрю.
Спасибо, посмотрю.
автор
Баба_Воля
• 29 ноября 2023
Ответ дляХлопаю ресницами
Ой, ппц
Пока ждала возврата.
Куча нервов было...
Почитайте отзывы на хотлайне
Теперь не хочу иметь с ними дело
Хоть деньги вернули, но надо было ехать в сервис, там закатать скандал, чтобы вернули деньги
Пока ждала возврата.
Куча нервов было...
Почитайте отзывы на хотлайне
Теперь не хочу иметь с ними дело
Хоть деньги вернули, но надо было ехать в сервис, там закатать скандал, чтобы вернули деньги
Ви навіть не уявляєте, як я Вам вдячна, що не пройшли повз і залишили свій коментар!! Я вчора написала відгук на Хотлайн, сьогодні мені вже подзвонили і повернули гроші прямо на місці в сервісному центрі, як тільки привезли бустер)) Ще й вибачилися)))
Хлопаю ресницами• 29 ноября 2023
Ответ дляБаба_Воля
Ви навіть не уявляєте, як я Вам вдячна, що не пройшли повз і залишили свій коментар!! Я вчора написала відгук на Хотлайн, сьогодні мені вже подзвонили і повернули гроші прямо на місці в сервісному центрі, як тільки привезли бустер)) Ще й вибачилися)))
Супер!!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу