sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_70
Вельшановна• 11 декабря 2023

Покупатель на забирает неделю посылку с почты

Покупательница заказала у меня 10 пар шерстяных носков на сумму 800грн, просила скидку, но я сказала что отправлю укрпочтой за свой счет вместо скидки, ожидала что она оплатит всю сумму сразу, так как не обсуждалася наложеный платеж. Покупатель перевела мне 150 грн и поставила перед фактом, что желает наложку. Мне сразу это не понравилось, эпопея с ожиданием денег, я не рассчитывала на такое. Но тем не менее я отправила ей да свой счет экспресс почтой с наложкой 5 декабря, по сумме вышло 60 грн. Покупатель до сих пор не забрала заказ, я ей писала просьбы забрать заказ два раза уже, ни ответа ни привета. Сегодня пришло смс от укрпочты, что посылка будет возвращена назад 21 декабря. Что же это получается! Я заплатила за пересылку и лишилась сезонного товара, сейчас как раз теплые носки по сезону, многие интересуются. Еще мне надо будет оплатить возврат этой посылки. Что делать в таком случае? Ситуация непорядочная со стороны покупателя!
показать весь текст
dislike 2 woman_facepalming 10
64 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
anonim_210
KROX@• 11 декабря 2023
61
Ответ дляЛеди_на_драндулете
Я з тих, у кого маленька дитина та стара бабуся. Зазвичай я забираю посилки в день прибуття або наступний. Але якщо бабуся потрапляє у лікарню або дитина хворіє, то я не бігтиму на пошту з немовлям з температурою. У мене є час на те, щоб забрати посилку і я заберу її в цей час.
Так само коли я щось відправляю післяплатою, то я не чекаю, що покупець має телепортуватися на пошту негайно.
Історія про «відповідальність» притягнута за великі вуха. Судити про відповідальність покупця автора та клеїти ярлик «безвідповідальна» можна буде тільки якщо вона посилку не забере до закінчення терміну зберігання. А поки- це все особисті загони автора, якій треба «вже на вчора»
З чого ви взяли що негайно?

Нормально забрати посилку- напротязі 3х днів. Авжеж- найкраще в день приїзду.

Навіть відомі ресурси дають можливість відправити продавцю посилку напротязі 3х днів.

Все інше- це дійсно, якщо у людини форс мажори або багато справ (буває і таке). Але навіть це не заважає повідомити продавця- що посилка забереться завтра чи то післязавтра після 3х-4х днів незабору.

Мені нормальні покупці відписували або зразу, або через деякий час- що можуть забрати там у понеділок тощо. Написати декілька слів- це не важко. Це по людськи.
heart 1 like 1
anonim_204
Фізик-ядерщик заочно• 11 декабря 2023
62
Ответ дляKROX@
Я офигиваю- какие же у нас наглые люди! И они этого даже не скрывают.

После таких историй я уже сама устанавливаю правила и более жестко отношусь к покупателям.

Автор темы, это НЕ нормальное отношение покупателя. Возвращайте обратно посылку. Неделю она пролежала- этого достаточно - чтоб забрать (был бы интерес).

Вы ещё успеете до НГ продать носки. А так - да, потерянное время, потерянные клиенты, но покупателей (таких как эта мадам)- НЕ волнует! Им все должны - и продавцы также.

150 грн оставляете себе.
Ни копейки не возвращать, пусть хоть усрется.

И впредь сделать выводы.
Та проблема що людина намагається будь як щось продати, попадає в подібні ситуації, але висновків не всі роблять...

На щастя, з подібними випадками не маю ніяких заморочок більше 5ти років
Продажі - чітко по написаних умовах : Нова пошта + повна передоплата , товар специфічний.
Часто моніторю треки, переживаю до моменту отримання, товар крихкий , то бачу що переважна більшість забирають посилки в день прибуття, чи на наступний день якщо приїхало увечері , + часто отримують протягом години 2х, віл моменту прибуття, напр приїхало в 17.00 забрали в 19.00

Лиш 1раз нп згубили посилку, без проблем повернули вартість, я повернула гроші покупцю, було якось незручно, то на наст замовлення дала -50% знижки

Реальність така, зто б що не вигадував - якщо людина ні копійки не заплатила, то й відношення відповідне, можна тупо не приходити за посилками, чи то розваги такі в людей,, благо з подібним не стикаюсь
heart 2 like 1
noavatar
svetolino• 11 декабря 2023
63
Ответ дляВельшановна
Да, и что дальше? Я их должна ей вернуть?
Нет
anonim_210
KROX@• 12 декабря 2023
64
Ответ дляФізик-ядерщик заочно
Та проблема що людина намагається будь як щось продати, попадає в подібні ситуації, але висновків не всі роблять...

На щастя, з подібними випадками не маю ніяких заморочок більше 5ти років
Продажі - чітко по написаних умовах : Нова пошта + повна передоплата , товар специфічний.
Часто моніторю треки, переживаю до моменту отримання, товар крихкий , то бачу що переважна більшість забирають посилки в день прибуття, чи на наступний день якщо приїхало увечері , + часто отримують протягом години 2х, віл моменту прибуття, напр приїхало в 17.00 забрали в 19.00

Лиш 1раз нп згубили посилку, без проблем повернули вартість, я повернула гроші покупцю, було якось незручно, то на наст замовлення дала -50% знижки

Реальність така, зто б що не вигадував - якщо людина ні копійки не заплатила, то й відношення відповідне, можна тупо не приходити за посилками, чи то розваги такі в людей,, благо з подібним не стикаюсь
Лайк. Ви молодець, саме так і треба робити - дотримуватися своїх умов продажу. А все інше- нехай йдуть до інших продавців, їх же так багато,такий гарний вибір, всі такі ввічлеві і швидкі до спілкування і відправки. Ну як же, у покупця огромний вибір!

Ось саме я так і почала робити. Написано на лоті в описі- лише Нова пошта передоплата. Так ні, втиху роблять замовлення олх-доставкою Укрпоштою. Відміняю, нехай вчаться читати.
attached-photo
heart 1
  • 1
  • 2
  • 3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff