Новопоштинская• 07 апреля 2024
Как востановить документы онлайн на дом если все сгорело
Подскажите пожалуйста, как востановить документы на дом. В реестре нету данных, документы старого формата ещё с 90х годов.
Город в оккупации, Луганская область.
Город в оккупации, Луганская область.
6
автор
Новопоштинская
• 07 апреля 2024
Ответ дляМудробаба
Ви зверталися хоч до когось?
Лично нет, только все онлайн реестры были проверены. Из за того что все сгорело и город разрушен, пришлось выезжать через россию в Польшу (некуда возвращаться)
Мудробаба• 07 апреля 2024
Ответ дляНовопоштинская
Лично нет, только все онлайн реестры были проверены. Из за того что все сгорело и город разрушен, пришлось выезжать через россию в Польшу (некуда возвращаться)
Справа у тому, що моєї квартири також не було у реєстрі. А от коли прийшла у цнап,то вони бачать інформацію. Потрібно було тільки внести зміни.
Можливо і вам спочатку звернутися,а там вже по обставинам. Ну має ж бути вихід з таких ситуацій
Можливо і вам спочатку звернутися,а там вже по обставинам. Ну має ж бути вихід з таких ситуацій
Мудробаба• 07 апреля 2024
Ответ дляНовопоштинская
Лично нет, только все онлайн реестры были проверены. Из за того что все сгорело и город разрушен, пришлось выезжать через россию в Польшу (некуда возвращаться)
Але як це зробити із за кордону.
Нікого з родичів в Україні немає?
Нікого з родичів в Україні немає?
автор
Новопоштинская
• 07 апреля 2024
Ответ дляМудробаба
Але як це зробити із за кордону.
Нікого з родичів в Україні немає?
Нікого з родичів в Україні немає?
Є такі, можливо попросити. Це куди потрібно звернутися?
Девальвация• 07 апреля 2024
Ответ дляНовопоштинская
Лично нет, только все онлайн реестры были проверены. Из за того что все сгорело и город разрушен, пришлось выезжать через россию в Польшу (некуда возвращаться)
Автор,никак к сожалению,ваши данные не обновлялись,так как доки 90 года
автор
Новопоштинская
• 07 апреля 2024
Ответ дляДевальвация
Автор,никак к сожалению,ваши данные не обновлялись,так как доки 90 года
Только через суд? К счастью, есть домовая книга и государственный акт на земельный участок (частный дом). Но конкретно тех документов которые подтверждаю право собственности нету:(
inneska-85• 08 апреля 2024
Доброго ранку, пані!
Якщо у Вас втрачено правовстановлюючі документи, надаємо Вам інформацію щодо процедури їх відновлення 👇
Процедура відновлення правовстановлюючого документа, виданого після 01 січня 2013 року та виданого до 01 січня 2013 року відрізняється. Далі – роз´яснюємо алгоритм відновлення в обох випадках.
✅Щодо відновлення правовстановлюючого документа, виданого після 01 січня 2013 року
Державна реєстрація права власності відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» проводиться з 01 січня 2013 року на підставі документів, що підтверджують виникнення, перехід чи припинення такого права, за результатом проведення якої, видається інформація з Державного реєстру прав.
У разі, коли державна реєстрація права власності проведена у Державному реєстрі прав, то у зазначеній інформаційній системі містяться відомості про правовстановлюючий документ, на підставі якого, зокрема, і була проведена державна реєстрація.
❗️Тобто, якщо відомості про певне речове право на нерухоме майно внесені до Державного реєстру прав, а правовстановлюючі документи, на підставі яких така реєстрація була проведена, втрачені чи пошкоджені, не вимагається вчинення жодних додаткових дій для «продовження існування факту державної реєстрації відповідного речового права».
ℹ️У випадку ж відсутності відомостей про речові права на нерухоме майно в інформаційних системах, слід користуватись загальним правилом, яке регулює порядок відновлення втрачених, пошкоджених документів (дублікат втраченого документа може видати суб’єкт, який видав такий документ).
Якщо втрачено оригінал документа, що встановлює право власності на будинок, квартиру чи іншу нерухомість, варто в першу чергу звернутися до нотаріуса, який посвідчував такий документ, або до органу місцевого самоврядування, який такий документ видавав, із заявою про видачу його дубліката.
Неможливо отримати дублікат правовстановлюючого документа, якщо нотаріус, який його посвідчував, на момент посвідчення здійснював свою діяльність на території населених пунктів, які зараз знаходяться на непідконтрольній території Донецької області.
Неможливо його також отримати, навіть якщо нотаріус перереєстрував місце здійснення своєї діяльності та вже здійснює її за межами непідконтрольної території. Причиною є те, що нотаріуси не могли перевезти всі архіви та документи нотаріального діловодства, і вони залишилися на попередньому місці здійснення діяльності, а доступ до них відсутній.
📎 Трапляються випадки, коли нотаріуси, які посвідчували правовстановлюючий документ, здійснювали та здійснюють свою діяльність на підконтрольній території, проте внаслідок конфлікту на Сході України архіви та документи нотаріального діловодства є втраченими або знищеними.
☝️ Отже, шляхом відновлення права власності на майно буде звернення до суду з позовною заявою про встановлення права власності на об’єкт нерухомого майна в порядку статті 392 Цивільного кодексу України. І вже правовстановлюючим документом на об’єкт нерухомого майна буде рішення суду. У цьому випадку позивачами будуть лише особи, щодо яких визначено право власності у втраченому документі.
📌 Для звернення до суду варто максимально зібрати докази права власності та докази того, що в позасудовому порядку відновити право власності вже неможливо.
✅Стаття 5 Закону України «Про судовий збір» встановлює вичерпний перелік підстав, наявність яких передбачає звільнення від призову. Радимо Вам ознайомитися з даною нормою 👉 , можливо у Вас наявні пільги щодо сплати судового збору.
✅Додатково повідомляємо Вас про те, що згідно Ст. 8 Закону враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:
У продовження вищенаведеної інформації:
1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або
2) позивачами є:
а) військовослужбовці;
б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів;
в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю;
г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім’ї;
ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або
3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров’ю.
✅Суд може зменшити
Якщо у Вас втрачено правовстановлюючі документи, надаємо Вам інформацію щодо процедури їх відновлення 👇
Процедура відновлення правовстановлюючого документа, виданого після 01 січня 2013 року та виданого до 01 січня 2013 року відрізняється. Далі – роз´яснюємо алгоритм відновлення в обох випадках.
✅Щодо відновлення правовстановлюючого документа, виданого після 01 січня 2013 року
Державна реєстрація права власності відповідно до положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» проводиться з 01 січня 2013 року на підставі документів, що підтверджують виникнення, перехід чи припинення такого права, за результатом проведення якої, видається інформація з Державного реєстру прав.
У разі, коли державна реєстрація права власності проведена у Державному реєстрі прав, то у зазначеній інформаційній системі містяться відомості про правовстановлюючий документ, на підставі якого, зокрема, і була проведена державна реєстрація.
❗️Тобто, якщо відомості про певне речове право на нерухоме майно внесені до Державного реєстру прав, а правовстановлюючі документи, на підставі яких така реєстрація була проведена, втрачені чи пошкоджені, не вимагається вчинення жодних додаткових дій для «продовження існування факту державної реєстрації відповідного речового права».
ℹ️У випадку ж відсутності відомостей про речові права на нерухоме майно в інформаційних системах, слід користуватись загальним правилом, яке регулює порядок відновлення втрачених, пошкоджених документів (дублікат втраченого документа може видати суб’єкт, який видав такий документ).
Якщо втрачено оригінал документа, що встановлює право власності на будинок, квартиру чи іншу нерухомість, варто в першу чергу звернутися до нотаріуса, який посвідчував такий документ, або до органу місцевого самоврядування, який такий документ видавав, із заявою про видачу його дубліката.
Неможливо отримати дублікат правовстановлюючого документа, якщо нотаріус, який його посвідчував, на момент посвідчення здійснював свою діяльність на території населених пунктів, які зараз знаходяться на непідконтрольній території Донецької області.
Неможливо його також отримати, навіть якщо нотаріус перереєстрував місце здійснення своєї діяльності та вже здійснює її за межами непідконтрольної території. Причиною є те, що нотаріуси не могли перевезти всі архіви та документи нотаріального діловодства, і вони залишилися на попередньому місці здійснення діяльності, а доступ до них відсутній.
📎 Трапляються випадки, коли нотаріуси, які посвідчували правовстановлюючий документ, здійснювали та здійснюють свою діяльність на підконтрольній території, проте внаслідок конфлікту на Сході України архіви та документи нотаріального діловодства є втраченими або знищеними.
☝️ Отже, шляхом відновлення права власності на майно буде звернення до суду з позовною заявою про встановлення права власності на об’єкт нерухомого майна в порядку статті 392 Цивільного кодексу України. І вже правовстановлюючим документом на об’єкт нерухомого майна буде рішення суду. У цьому випадку позивачами будуть лише особи, щодо яких визначено право власності у втраченому документі.
📌 Для звернення до суду варто максимально зібрати докази права власності та докази того, що в позасудовому порядку відновити право власності вже неможливо.
✅Стаття 5 Закону України «Про судовий збір» встановлює вичерпний перелік підстав, наявність яких передбачає звільнення від призову. Радимо Вам ознайомитися з даною нормою 👉 , можливо у Вас наявні пільги щодо сплати судового збору.
✅Додатково повідомляємо Вас про те, що згідно Ст. 8 Закону враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:
У продовження вищенаведеної інформації:
1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або
2) позивачами є:
а) військовослужбовці;
б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів;
в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю;
г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім’ї;
ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або
3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров’ю.
✅Суд може зменшити
inneska-85• 08 апреля 2024
есть сайт Электронный суд. при помощи подписи ЕЦП от привата или через банк можно зайти и в нем зарегистрироваться, можно из сайта онлайн подать иск в суд.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу