Добра всем!• 22 сентября 2024
Про елементарну вдячність
Я маю свій маленький магазин в інста, фб. Чи то гормони, чи то я останні дні стала занадтно емоційною, але мене почало дуже бісити, коли клієнт все випитає (не просто запитає вартість, а "а дайте опис"/"а з якого віку можна, а що ще можете порадити", тобто займе купу твого часу і потім просто ігнор. Пишеш йому повторно, прочитано - ігнор. Ні дякую, нічого! І таких людей чимало, на жаль. Ви з такими клієнтами працювали б у майбутньому? Бо є ж такі, що згадують за півроку за тебе..а ти навіть не маєш бажання вже і відповідати
7
4
Лагшмивара• 22 сентября 2024
Ответ дляКоролева Сарказма
Для чого ви клієнтів дістаєте?
Для получения благодарности.
1
2
Снегурочко• 22 сентября 2024
Це торгівля. В кожному бізнесі є таке, це я Вам як бувший тур-агент кажу. Підбираєш тур 3 дні 3 ночі, мільйон питань : скільки до моря? Яка кава в готелі? Чим довезуть до готелю? А яка знижка? А чого така мала знижка?
Потім каже, так, а ми купили тур! Ото йшли по хліб, заскочили в агенцію і купили, на 5 баксів дешевше ніж в тебе.
І як працювать?
Потім каже, так, а ми купили тур! Ото йшли по хліб, заскочили в агенцію і купили, на 5 баксів дешевше ніж в тебе.
І як працювать?
12
Я уже подсознанием чувствую таких. Сразу понимаю, что если выносят мозг и спрашивают мое мнение, подойдет ли им та или иная вещь, спрашивают десятки замеров, то это просто мозгоклюи, а не покупатели.
При этом я ругаю себя за такие мысли) Отвечаю френдли и всячески советую.
Но итог вы догадались)
При этом я ругаю себя за такие мысли) Отвечаю френдли и всячески советую.
Но итог вы догадались)
1
4
автор
Добра всем!
• 22 сентября 2024
Ответ дляЛагшмивара
Торговля это не ваше.
моє. 3 роки займають своєю улюбленою справою. є повний опис товару. і мене обурюють наглі та невиховані люди, які не чули ніколи за елементарне слово ДЯКУЮ
2
автор
Добра всем!
• 22 сентября 2024
Ответ дляKievN
У меня рекорд 5 лет. Клиентка раз в год пишет, хочет купить и то, и другое и третье. Сперва в дом, потом в квартиру , много и все ей надо срочно.
Куча вопросов, на все отвечаю.
Ничего за 5 лет не купила)
Куча вопросов, на все отвечаю.
Ничего за 5 лет не купила)
Тому я вирішила, що буду блокувати таких
1
1
6
автор
Добра всем!
• 22 сентября 2024
Ответ дляСнегурочко
Це торгівля. В кожному бізнесі є таке, це я Вам як бувший тур-агент кажу. Підбираєш тур 3 дні 3 ночі, мільйон питань : скільки до моря? Яка кава в готелі? Чим довезуть до готелю? А яка знижка? А чого така мала знижка?
Потім каже, так, а ми купили тур! Ото йшли по хліб, заскочили в агенцію і купили, на 5 баксів дешевше ніж в тебе.
І як працювать?
Потім каже, так, а ми купили тур! Ото йшли по хліб, заскочили в агенцію і купили, на 5 баксів дешевше ніж в тебе.
І як працювать?
Я цього року написала своєму тур-агенту в розпал сезону. В неї постійно беремо путівки. Вона вже тааака втомлена була, що пише мені - ’500 грн і шукаємо тур’. І вона права десь. Бо отак сиди дві години старайся, шукай - а тобі і дякую не напишуть.
автор
Добра всем!
• 22 сентября 2024
Ответ дляKhmelnichanka
Подякувати - це не елементарна форма ввічливості.
а яка?
Khmelnichanka• 22 сентября 2024
Ответ дляДобра всем!
а яка?
Це в мене описка по Фрейду )))))). Частинка ’ не’’ - зайва ))))))
Пусин Кукин• 22 сентября 2024
А на якому запитанні - другому, п´ятому?- ви зрозумієте, що це саме той ’невдячний клієнт’. Адже може попастися адекватний. От і виходить, що працювати треба з усіма.
1
автор
Добра всем!
• 22 сентября 2024
Ответ дляПусин Кукин
А на якому запитанні - другому, п´ятому?- ви зрозумієте, що це саме той ’невдячний клієнт’. Адже може попастися адекватний. От і виходить, що працювати треба з усіма.
Тут мова про тих, хто випитає все, що тільки можна, отримає повну розгорнуту відповідь/рекомендації - і потім пропаде
автор
Добра всем!
• 22 сентября 2024
Ответ дляПусин Кукин
А на якому запитанні - другому, п´ятому?- ви зрозумієте, що це саме той ’невдячний клієнт’. Адже може попастися адекватний. От і виходить, що працювати треба з усіма.
от один з прикладів. писала клієнт ще в жовтні - отримала всю інфо, і реквізити. потім просто ігнор. цього тижня пише ’хочу замовити ці дві позиції’, скидує фото + консультація у 30 хв. я їй реквізити. пройшло два дні. я її перепитую, ось зараз копіюю її відповідь ’Щось мене відмовляють мої купувати. Ще подумаю’. маю двух красунь, які просто дізнаються всю інфо - які навіть не планують ніколи замовляти в мене. це вже з другої/третьої переписки стає зрозуміло. тому їх також в блок кину сьогодні
2
МадамОхмури• 22 сентября 2024
Я толерантна до всього,знаходжу час на консультацію.
Голосовим повідомленням даю всю інформацію,так швидше набагато.
Але в мене один є бзік,коли клієнта не обслуговую: коли не привітається..(
Голосовим повідомленням даю всю інформацію,так швидше набагато.
Але в мене один є бзік,коли клієнта не обслуговую: коли не привітається..(
1
Пусин Кукин• 22 сентября 2024
Ответ дляДобра всем!
от один з прикладів. писала клієнт ще в жовтні - отримала всю інфо, і реквізити. потім просто ігнор. цього тижня пише ’хочу замовити ці дві позиції’, скидує фото + консультація у 30 хв. я їй реквізити. пройшло два дні. я її перепитую, ось зараз копіюю її відповідь ’Щось мене відмовляють мої купувати. Ще подумаю’. маю двух красунь, які просто дізнаються всю інфо - які навіть не планують ніколи замовляти в мене. це вже з другої/третьої переписки стає зрозуміло. тому їх також в блок кину сьогодні
Ну тут без питань. Маєте повне право в блок відправити.
Але в подальшому всеодно доведеться спілкуватися з усіма клієнтами бо завчасно не зрозуміло хто купить, а хто лише займе час.
Але в подальшому всеодно доведеться спілкуватися з усіма клієнтами бо завчасно не зрозуміло хто купить, а хто лише займе час.
1
Бентливуман• 22 сентября 2024
Ответ дляДобра всем!
моє. 3 роки займають своєю улюбленою справою. є повний опис товару. і мене обурюють наглі та невиховані люди, які не чули ніколи за елементарне слово ДЯКУЮ
Блін, я тут дитячі малі речі розпродую по символічних цінах і вже хочу йти жити в ліс. А ви 3 роки. Я б не витримала.
Снегурочко• 22 сентября 2024
Ответ дляДобра всем!
Я цього року написала своєму тур-агенту в розпал сезону. В неї постійно беремо путівки. Вона вже тааака втомлена була, що пише мені - ’500 грн і шукаємо тур’. І вона права десь. Бо отак сиди дві години старайся, шукай - а тобі і дякую не напишуть.
Один із випадків моєї роботи: сестра, чоловік і 2 дітей. Підбирала їм тур, 100500 питань.
А як добратись з правого берега до Борисполя? А яке краще викликати таксі? А який термінал? А можна з собою взяти пінцет скубати
брови? А діткам перекус? А в літаку будуть кормити? А чим довезуть до готелю? А ми перші по путі в готель? А як довго їхати? А води діткам дадуть? А точно вид на море? Короче...це малий відсоток питань, я їй називаю ціну, припустимо 1500 у.е. вона типу погоджується. Не пише мені ні-чо-го! Типу думає...я не написую, бо розумію, що не хочу на неї тиснути, в цей час її подруга 2 тижні як відкрила свою агенцію і каже їй, ну, шо Людочка, підібрали тобі Маня тур? Та каже да, такий класний готель в Туреччині (Утопія), а пані тур.агентша питає, а ціна? 1500 у.е. і пані робє ій цей тур за 1495у.е.
Розумієте? Я тупо 4 дні і 3 ночі вичитувала про той готель, задовбала сусідку розпросами (яка була в цьому готелі),а ця курка зробила знижку в 5 баксів, а та повелась ’діткам на морозиво буде’ і всьо...з тих пір, ніякого туризму без передоплати.
А як добратись з правого берега до Борисполя? А яке краще викликати таксі? А який термінал? А можна з собою взяти пінцет скубати
брови? А діткам перекус? А в літаку будуть кормити? А чим довезуть до готелю? А ми перші по путі в готель? А як довго їхати? А води діткам дадуть? А точно вид на море? Короче...це малий відсоток питань, я їй називаю ціну, припустимо 1500 у.е. вона типу погоджується. Не пише мені ні-чо-го! Типу думає...я не написую, бо розумію, що не хочу на неї тиснути, в цей час її подруга 2 тижні як відкрила свою агенцію і каже їй, ну, шо Людочка, підібрали тобі Маня тур? Та каже да, такий класний готель в Туреччині (Утопія), а пані тур.агентша питає, а ціна? 1500 у.е. і пані робє ій цей тур за 1495у.е.
Розумієте? Я тупо 4 дні і 3 ночі вичитувала про той готель, задовбала сусідку розпросами (яка була в цьому готелі),а ця курка зробила знижку в 5 баксів, а та повелась ’діткам на морозиво буде’ і всьо...з тих пір, ніякого туризму без передоплати.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу

