Може ще третю?• Изменено 26 сентября 2024
Вы верите, что школа обязательно нужна для становления личности?
Кого ни спроси - все считают, что общеобразовательная школа - это мини школа жизни, которую должен пройти каждый ребенок.
Что в школе дети учатся социализации
Социализация включает в себя умение строить отношения с окружающими, оставаясь в то же время самим собой.
Действительно ли дети в среде таких же незрелых детей смогут стать зрелыми и социализированными?
Мои воспоминания крутятся только вокруг единичных сильных учителей. Не сильных по предмету, а как ответственных взрослых, которые понимают например, что булинг остановить может только он, а не ’сами разберутся’ и ’пусть учатся, а то привыкнут, что им помогают взрослые’
Но как же их было мало...И сейчас не думаю, что больше.
Сейчас, анализируя свой опыт, вы считаете что школа очень вам была нужна и сделала вас зрелыми?
Что в школе дети учатся социализации
Социализация включает в себя умение строить отношения с окружающими, оставаясь в то же время самим собой.
Действительно ли дети в среде таких же незрелых детей смогут стать зрелыми и социализированными?
Мои воспоминания крутятся только вокруг единичных сильных учителей. Не сильных по предмету, а как ответственных взрослых, которые понимают например, что булинг остановить может только он, а не ’сами разберутся’ и ’пусть учатся, а то привыкнут, что им помогают взрослые’
Но как же их было мало...И сейчас не думаю, что больше.
Сейчас, анализируя свой опыт, вы считаете что школа очень вам была нужна и сделала вас зрелыми?
показать весь текст
Результат:
вже голосів:
130
71 (54.62%)
школьная система важна
34 (26.15%)
такая как счас школа-ужас
16 (12.31%)
предпочла бы домашнее
9 (6.92%)
мои дети альтернативно учились
3
Стетоскопуло• 26 сентября 2024
Школа вчить вчитися, вчить самостійності. В школі дитина опиняється в дорослому світі сам на сам. Потрібно вміти звертатися до людей, пояснити, що ти хочеш і добитися того, щоб все вийшло як тобі потрібно. Спочатку це такі прості задачі типу запізнився і потрібно зайти в клас, пізніше - написав погано контрольну чи не вивчив щось і потрібно домовитися з вчителем про перездачу, наприклад. Бо якщо весь час бути дома, то батьки автоматогто все рушають, або навіть не виникає таких ситуацій.
З іншої сторони дитина дивиться як інші діти вирішують свої питання, можливо щось для себе бере чи навпаки розуміє, що вона так не хотіла б
З іншої сторони дитина дивиться як інші діти вирішують свої питання, можливо щось для себе бере чи навпаки розуміє, що вона так не хотіла б
1
3
автор
Може ще третю?
• 26 сентября 2024
Ответ дляАпофиозная
Збереження м´якого серця, це як? Розуміння почуттів ? До чого тут школа?
от і я питаю - до чого тут школа? до зрілості
У 10 років там треба вчитися стримувати почуття, якщо вони в тебе наприклад є, а у більшості вже нема...І все, ти не такий. Для виживання краще стати таким і терміново)
Так і ходять у внутрішніх захистах, не мають почуттів. Подивіться на підлітків яким ’все пофіг’
У 10 років там треба вчитися стримувати почуття, якщо вони в тебе наприклад є, а у більшості вже нема...І все, ти не такий. Для виживання краще стати таким і терміново)
Так і ходять у внутрішніх захистах, не мають почуттів. Подивіться на підлітків яким ’все пофіг’
1
1
Апофиозная• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
ні, я про те, що тут вважають садок і школу - необхідними і єдиними варіантами отримання зрілості, сепарації ітд
мені казали, щр сучасне суспільство так вважає і мало хто взагалі цікавиться з чого та зрілість виникає, але я не вірила
А от тепер по темі бачу, що все саме так
мені казали, щр сучасне суспільство так вважає і мало хто взагалі цікавиться з чого та зрілість виникає, але я не вірила
А от тепер по темі бачу, що все саме так
Багато категоричності.
’ у нас’
’всі’.
Моя думка, що батьки- найперші хто формує відношення до себе. Якщо дитину дома не поважають, вона себе не відчуває значущою і впевненою, то це відчують і будуть кордони перевіряти. Багато людей ростуть чи росли в сім´ях, де цих кордонів не було.
’ у нас’
’всі’.
Моя думка, що батьки- найперші хто формує відношення до себе. Якщо дитину дома не поважають, вона себе не відчуває значущою і впевненою, то це відчують і будуть кордони перевіряти. Багато людей ростуть чи росли в сім´ях, де цих кордонів не було.
1
Пиши-пропало• 26 сентября 2024
Ответ дляКотогосподиня
Чтобы ответить, сделала ли школа меня зрелой, нужно для сравнения прожить параллельно жизнь без школы. И сравнить
От у мене є з чим порівняти
У старшого був період без школи (домашнє навчання, коли приходили вчителі додому), повний онлайн, школа і ліцей.
Він вже дорослий. Найкраще в ліцеї, найгірше онлайн і вдома. Гуртки то не те.
У старшого був період без школи (домашнє навчання, коли приходили вчителі додому), повний онлайн, школа і ліцей.
Він вже дорослий. Найкраще в ліцеї, найгірше онлайн і вдома. Гуртки то не те.
Куколка-мяуколка• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
от і я питаю - до чого тут школа? до зрілості
У 10 років там треба вчитися стримувати почуття, якщо вони в тебе наприклад є, а у більшості вже нема...І все, ти не такий. Для виживання краще стати таким і терміново)
Так і ходять у внутрішніх захистах, не мають почуттів. Подивіться на підлітків яким ’все пофіг’
У 10 років там треба вчитися стримувати почуття, якщо вони в тебе наприклад є, а у більшості вже нема...І все, ти не такий. Для виживання краще стати таким і терміново)
Так і ходять у внутрішніх захистах, не мають почуттів. Подивіться на підлітків яким ’все пофіг’
у вас есть хотя бы 100 знакомых вырощеных в тепличных условиях до 22 лет?
автор
Може ще третю?
• 26 сентября 2024
Ответ дляАпофиозная
Нейронні зв´язки створюються, людина не сидить в одних, стерильних умовах як заручник. Вона отримує досвід. Починає спиратися десь на себе. За умови, що батьки адекватні, то сепарається з часом. Зараз підлітки важжаються до 19 років.
тобто ви вважаєте шо знаходження у колективах незрілих дітей з 3 років приводить до того, що дитина стає самостійною? Яким чином вона ’спирається на себе’?
Ще цікаво - ви колись були у психотерапевта чи може читали літературу подібну? Знаєте, яким чином багатьом людям повертають цю саму опору на себе?Думаєте, нагадують школу і як вони там шось робили?
Ще цікаво - ви колись були у психотерапевта чи може читали літературу подібну? Знаєте, яким чином багатьом людям повертають цю саму опору на себе?Думаєте, нагадують школу і як вони там шось робили?
1
Стетоскопуло• 26 сентября 2024
Ответ дляПиши-пропало
От у мене є з чим порівняти
У старшого був період без школи (домашнє навчання, коли приходили вчителі додому), повний онлайн, школа і ліцей.
Він вже дорослий. Найкраще в ліцеї, найгірше онлайн і вдома. Гуртки то не те.
У старшого був період без школи (домашнє навчання, коли приходили вчителі додому), повний онлайн, школа і ліцей.
Він вже дорослий. Найкраще в ліцеї, найгірше онлайн і вдома. Гуртки то не те.
Повністю погоджуюсь.
Так само був період індивідуального навчання з вчителем, потім звичайна школа, потім онлайн школа з живими уроками. Повернулися в школу, зараз змішане навчання, але то набагато краще ніж повний онлайн.
Так само був період індивідуального навчання з вчителем, потім звичайна школа, потім онлайн школа з живими уроками. Повернулися в школу, зараз змішане навчання, але то набагато краще ніж повний онлайн.
автор
Може ще третю?
• 26 сентября 2024
Ответ дляСтетоскопуло
Школа вчить вчитися, вчить самостійності. В школі дитина опиняється в дорослому світі сам на сам. Потрібно вміти звертатися до людей, пояснити, що ти хочеш і добитися того, щоб все вийшло як тобі потрібно. Спочатку це такі прості задачі типу запізнився і потрібно зайти в клас, пізніше - написав погано контрольну чи не вивчив щось і потрібно домовитися з вчителем про перездачу, наприклад. Бо якщо весь час бути дома, то батьки автоматогто все рушають, або навіть не виникає таких ситуацій.
З іншої сторони дитина дивиться як інші діти вирішують свої питання, можливо щось для себе бере чи навпаки розуміє, що вона так не хотіла б
З іншої сторони дитина дивиться як інші діти вирішують свої питання, можливо щось для себе бере чи навпаки розуміє, що вона так не хотіла б
як ви вважаєте - чому після школи залишаються незрілі дорослі, які не вміють багато чого, включаючи спілкування?
і так само - яким чином діти на сімейному(вже є давно і випускники і після ВНЗ) - це все вміють і дуже добре?
Тобто чи саме школа чьому вчить?
і так само - яким чином діти на сімейному(вже є давно і випускники і після ВНЗ) - це все вміють і дуже добре?
Тобто чи саме школа чьому вчить?
1
Миллениалка• 26 сентября 2024
Ответ дляАпофиозная
Опікуни чи батьки, чи ви сама по собі? Всі повинні це відчути?
Меня с полутора лет воспитывали бабушка и дедушка (при наличии матери). Им в этом морально и материально помогала тетя. Я не рассказывала им о том, что меня гнобят одноклассники
Миллениалка• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
тобто ви вважаєте шо знаходження у колективах незрілих дітей з 3 років приводить до того, що дитина стає самостійною? Яким чином вона ’спирається на себе’?
Ще цікаво - ви колись були у психотерапевта чи може читали літературу подібну? Знаєте, яким чином багатьом людям повертають цю саму опору на себе?Думаєте, нагадують школу і як вони там шось робили?
Ще цікаво - ви колись були у психотерапевта чи може читали літературу подібну? Знаєте, яким чином багатьом людям повертають цю саму опору на себе?Думаєте, нагадують школу і як вони там шось робили?
Вы предлагаете не отдавать детей в школу?
автор
Може ще третю?
• 26 сентября 2024
Ответ дляКуколка-мяуколка
у вас есть хотя бы 100 знакомых вырощеных в тепличных условиях до 22 лет?
омг...А сколько лет существует человечество и школа?
Это несоизмеримые числа)
И не надо ерничать про пещеры или что все что мы сейчас имеем - все школа))
Это несоизмеримые числа)
И не надо ерничать про пещеры или что все что мы сейчас имеем - все школа))
2
Куколка-мяуколка• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
як ви вважаєте - чому після школи залишаються незрілі дорослі, які не вміють багато чого, включаючи спілкування?
і так само - яким чином діти на сімейному(вже є давно і випускники і після ВНЗ) - це все вміють і дуже добре?
Тобто чи саме школа чьому вчить?
і так само - яким чином діти на сімейному(вже є давно і випускники і після ВНЗ) - це все вміють і дуже добре?
Тобто чи саме школа чьому вчить?
инвалиды?
1
Апофиозная• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
от і я питаю - до чого тут школа? до зрілості
У 10 років там треба вчитися стримувати почуття, якщо вони в тебе наприклад є, а у більшості вже нема...І все, ти не такий. Для виживання краще стати таким і терміново)
Так і ходять у внутрішніх захистах, не мають почуттів. Подивіться на підлітків яким ’все пофіг’
У 10 років там треба вчитися стримувати почуття, якщо вони в тебе наприклад є, а у більшості вже нема...І все, ти не такий. Для виживання краще стати таким і терміново)
Так і ходять у внутрішніх захистах, не мають почуттів. Подивіться на підлітків яким ’все пофіг’
Ніде немає ідеального світу. Навіть вдома якщо відсиживутись через страхи стикнутися з неідеальністю, то ща це обов´язково буде своя ціна. Наприклад, страх опинитися в компанії, страх не сподобатися, бути нецікавим, без досвіду, страх своїх почуттів. Це нормально коли ви почуваєте себе ніяково. У всіх це буває. Ненормально, коли людина настілтки боїться цього відчуття і не вміє його екологічно прожити і тому щавжди обирає уникаючу поведінку. Тим самим сама себе наказує.
2
іронічна антитеза• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
тобто вважаєте що з двох років з садочка дітям потрібна взаємодія в соціумі? Конче потрібна взаємодія з такими ж малими незрілими дітьми?
Вони ще дуже довго незрілі...і не завжди взагалі зрілість вистрілює))
вона спонтанна але не обов’язкова
Навіщо жити у дитинстві окремо від батьків?
Вони ще дуже довго незрілі...і не завжди взагалі зрілість вистрілює))
вона спонтанна але не обов’язкова
Навіщо жити у дитинстві окремо від батьків?
Можете своїх дітей не виводити в соціум і до інших дітей. Ви людина доросла і вибір як виховувати своїх дітей ви зробили вже самостійно.
Дочекайтеся поки діти дозріють до необхідних вам років, але не дивуйтеся чому ваші діти дико реагують на інших.
Не знаю де ви побачили закликання до окремого проживання від батьків. Можу припустити що ви забули що в школі дитина проводить багато часу без батьків, але запишемо це на те що ви свою школу закінчили ну дуже давно.
Дочекайтеся поки діти дозріють до необхідних вам років, але не дивуйтеся чому ваші діти дико реагують на інших.
Не знаю де ви побачили закликання до окремого проживання від батьків. Можу припустити що ви забули що в школі дитина проводить багато часу без батьків, але запишемо це на те що ви свою школу закінчили ну дуже давно.
2
2
Апофиозная• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
тобто ви вважаєте шо знаходження у колективах незрілих дітей з 3 років приводить до того, що дитина стає самостійною? Яким чином вона ’спирається на себе’?
Ще цікаво - ви колись були у психотерапевта чи може читали літературу подібну? Знаєте, яким чином багатьом людям повертають цю саму опору на себе?Думаєте, нагадують школу і як вони там шось робили?
Ще цікаво - ви колись були у психотерапевта чи може читали літературу подібну? Знаєте, яким чином багатьом людям повертають цю саму опору на себе?Думаєте, нагадують школу і як вони там шось робили?
Звісно, що психіка формується поступово. Спілкування в середовищі інших дітей, через гру розвиває. Чи ви маєте сумніви? Не було потреби саме у психотерапевті. Але знаннями цікавлюсь. Думаю, що нагадують моменти беззахисності. Неважливо чи це школа, садок, двір, сімейні розьорки і допомагають згадати травмуючу ситуацію, зануритись у неї і допомагають відчути допомогу і захист собі маленькому.
Апофиозная• 26 сентября 2024
Ответ дляМиллениалка
Меня с полутора лет воспитывали бабушка и дедушка (при наличии матери). Им в этом морально и материально помогала тетя. Я не рассказывала им о том, что меня гнобят одноклассники
Шкода, що ви мабуть відчували, якщо звернутися, то в них не хватить сил моральних вам допомогти.
Стетоскопуло• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
як ви вважаєте - чому після школи залишаються незрілі дорослі, які не вміють багато чого, включаючи спілкування?
і так само - яким чином діти на сімейному(вже є давно і випускники і після ВНЗ) - це все вміють і дуже добре?
Тобто чи саме школа чьому вчить?
і так само - яким чином діти на сімейному(вже є давно і випускники і після ВНЗ) - це все вміють і дуже добре?
Тобто чи саме школа чьому вчить?
Життя вчить. Незрілі дорослі, бо їм не приходилося, через то і не вміють. Або приходилося, але хтось вирішував їх проблеми за них.
Так як мій чоловік, доросла людина, все може, але як доходить до взяти собі їжу з холодильника (я вже мовчу про приготувати), то в нього лапки. А чому так? Бо весь час в сім´ї, де все стояло на столі і він не думав де то береться.
І так само піти до лікаря самому, то був подвиг. Він здобув цей досвід в дорослому житті, бо раніше його за руку мама водила, а потім не потрібно було.
Щодо не вміють спілкуватися після школи, то я таких не зустрічала. Взагалі не зустрічала таких людей, хіба хворих.
Є люди, яким некомфортно в колективі, не хочуть вони дружити, бо їм і так ок. І в школі вони такі ж.
Так як мій чоловік, доросла людина, все може, але як доходить до взяти собі їжу з холодильника (я вже мовчу про приготувати), то в нього лапки. А чому так? Бо весь час в сім´ї, де все стояло на столі і він не думав де то береться.
І так само піти до лікаря самому, то був подвиг. Він здобув цей досвід в дорослому житті, бо раніше його за руку мама водила, а потім не потрібно було.
Щодо не вміють спілкуватися після школи, то я таких не зустрічала. Взагалі не зустрічала таких людей, хіба хворих.
Є люди, яким некомфортно в колективі, не хочуть вони дружити, бо їм і так ок. І в школі вони такі ж.
Миллениалка• 26 сентября 2024
Ответ дляАпофиозная
Шкода, що ви мабуть відчували, якщо звернутися, то в них не хватить сил моральних вам допомогти.
А что они могли сделать? Меня буллили не только одноклассники, но и другие учащиеся
1
Апофиозная• 26 сентября 2024
Ответ дляМиллениалка
А что они могли сделать? Меня буллили не только одноклассники, но и другие учащиеся
Відповідальність за цей ваш досвід лежить також на ваших опікунах. Тоді не було знань. Але є травма бездіяльності.
Миллениалка• 26 сентября 2024
Ответ дляСтетоскопуло
Життя вчить. Незрілі дорослі, бо їм не приходилося, через то і не вміють. Або приходилося, але хтось вирішував їх проблеми за них.
Так як мій чоловік, доросла людина, все може, але як доходить до взяти собі їжу з холодильника (я вже мовчу про приготувати), то в нього лапки. А чому так? Бо весь час в сім´ї, де все стояло на столі і він не думав де то береться.
І так само піти до лікаря самому, то був подвиг. Він здобув цей досвід в дорослому житті, бо раніше його за руку мама водила, а потім не потрібно було.
Щодо не вміють спілкуватися після школи, то я таких не зустрічала. Взагалі не зустрічала таких людей, хіба хворих.
Є люди, яким некомфортно в колективі, не хочуть вони дружити, бо їм і так ок. І в школі вони такі ж.
Так як мій чоловік, доросла людина, все може, але як доходить до взяти собі їжу з холодильника (я вже мовчу про приготувати), то в нього лапки. А чому так? Бо весь час в сім´ї, де все стояло на столі і він не думав де то береться.
І так само піти до лікаря самому, то був подвиг. Він здобув цей досвід в дорослому житті, бо раніше його за руку мама водила, а потім не потрібно було.
Щодо не вміють спілкуватися після школи, то я таких не зустрічала. Взагалі не зустрічала таких людей, хіба хворих.
Є люди, яким некомфортно в колективі, не хочуть вони дружити, бо їм і так ок. І в школі вони такі ж.
Я такой человек, у которого есть трудности в общении. И да, я психологически и психически нездорова
автор
Може ще третю?
• 26 сентября 2024
Ответ дляМиллениалка
Вы предлагаете не отдавать детей в школу?
я просто вас тут спрашиваю - считаете ли вы заслугой школы такие черты человека как становление, интеграция и истинная социализация
Большинство считают что так
То есть считают что если школы не было, то это будет немой затюканый невротик, живущий с родителями до смерти
А если школа была - то социализированный, умеющий общаться, конфликтовать, выражать свое мнение в ненасильственном виде, зрелый индивидум...
А если вдруг что не так, то это как тут написали ’его внутренние проблемы с рождения’.
Вот в этом и был вопрос. А не в призывах не ходить в школу :)
Большинство считают что так
То есть считают что если школы не было, то это будет немой затюканый невротик, живущий с родителями до смерти
А если школа была - то социализированный, умеющий общаться, конфликтовать, выражать свое мнение в ненасильственном виде, зрелый индивидум...
А если вдруг что не так, то это как тут написали ’его внутренние проблемы с рождения’.
Вот в этом и был вопрос. А не в призывах не ходить в школу :)
2
Миллениалка• 26 сентября 2024
Ответ дляАпофиозная
Відповідальність за цей ваш досвід лежить також на ваших опікунах. Тоді не було знань. Але є травма бездіяльності.
Опекуном был дедушка. Да и то опекунство он оформил только когда мне было 12 лет (без лишения матери родительских прав). И только потому, что это было нужно для первичного оформления инвалидности
Куколка-мяуколка• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
я просто вас тут спрашиваю - считаете ли вы заслугой школы такие черты человека как становление, интеграция и истинная социализация
Большинство считают что так
То есть считают что если школы не было, то это будет немой затюканый невротик, живущий с родителями до смерти
А если школа была - то социализированный, умеющий общаться, конфликтовать, выражать свое мнение в ненасильственном виде, зрелый индивидум...
А если вдруг что не так, то это как тут написали ’его внутренние проблемы с рождения’.
Вот в этом и был вопрос. А не в призывах не ходить в школу :)
Большинство считают что так
То есть считают что если школы не было, то это будет немой затюканый невротик, живущий с родителями до смерти
А если школа была - то социализированный, умеющий общаться, конфликтовать, выражать свое мнение в ненасильственном виде, зрелый индивидум...
А если вдруг что не так, то это как тут написали ’его внутренние проблемы с рождения’.
Вот в этом и был вопрос. А не в призывах не ходить в школу :)
сложно общаться с человеком имеющим низкий уровень интеллекта
вы два плюс два не в силах сложить
вы два плюс два не в силах сложить
1
автор
Може ще третю?
• 26 сентября 2024
Ответ дляАпофиозная
Ніде немає ідеального світу. Навіть вдома якщо відсиживутись через страхи стикнутися з неідеальністю, то ща це обов´язково буде своя ціна. Наприклад, страх опинитися в компанії, страх не сподобатися, бути нецікавим, без досвіду, страх своїх почуттів. Це нормально коли ви почуваєте себе ніяково. У всіх це буває. Ненормально, коли людина настілтки боїться цього відчуття і не вміє його екологічно прожити і тому щавжди обирає уникаючу поведінку. Тим самим сама себе наказує.
ну так повернемося до школи
до колективів незрілих дітей, де постійно відбувається оте от все шо ви описали. Це все ДУЖЕ уязвимо у такому середовищі, показувати свої переживання. Ви думаєте, що це все призводить просто саме по собі до екологічного проживання?
Ні, якщо немає в дитини відповідального дорослого з яким вона може бути собою, може говорити про те що їй боляче, може плакати цьому дорослому(бо в школі не можна), а не казати ’все нормально’ або ’та мені пофіг’.
Тільки діти, які можуть це все проживати зі своїм дорослим мають шанс визріти....А не способом 10 років стримування у нав’язаному колективі хз яких дітей. Так з’являються і булі до речі.
От тут ми бачимо в темі приклад, як дівчина нічого не казала опікунам, бо не було здорової прив’язаності.
до колективів незрілих дітей, де постійно відбувається оте от все шо ви описали. Це все ДУЖЕ уязвимо у такому середовищі, показувати свої переживання. Ви думаєте, що це все призводить просто саме по собі до екологічного проживання?
Ні, якщо немає в дитини відповідального дорослого з яким вона може бути собою, може говорити про те що їй боляче, може плакати цьому дорослому(бо в школі не можна), а не казати ’все нормально’ або ’та мені пофіг’.
Тільки діти, які можуть це все проживати зі своїм дорослим мають шанс визріти....А не способом 10 років стримування у нав’язаному колективі хз яких дітей. Так з’являються і булі до речі.
От тут ми бачимо в темі приклад, як дівчина нічого не казала опікунам, бо не було здорової прив’язаності.
1
Куколка-мяуколка• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
ну так повернемося до школи
до колективів незрілих дітей, де постійно відбувається оте от все шо ви описали. Це все ДУЖЕ уязвимо у такому середовищі, показувати свої переживання. Ви думаєте, що це все призводить просто саме по собі до екологічного проживання?
Ні, якщо немає в дитини відповідального дорослого з яким вона може бути собою, може говорити про те що їй боляче, може плакати цьому дорослому(бо в школі не можна), а не казати ’все нормально’ або ’та мені пофіг’.
Тільки діти, які можуть це все проживати зі своїм дорослим мають шанс визріти....А не способом 10 років стримування у нав’язаному колективі хз яких дітей. Так з’являються і булі до речі.
От тут ми бачимо в темі приклад, як дівчина нічого не казала опікунам, бо не було здорової прив’язаності.
до колективів незрілих дітей, де постійно відбувається оте от все шо ви описали. Це все ДУЖЕ уязвимо у такому середовищі, показувати свої переживання. Ви думаєте, що це все призводить просто саме по собі до екологічного проживання?
Ні, якщо немає в дитини відповідального дорослого з яким вона може бути собою, може говорити про те що їй боляче, може плакати цьому дорослому(бо в школі не можна), а не казати ’все нормально’ або ’та мені пофіг’.
Тільки діти, які можуть це все проживати зі своїм дорослим мають шанс визріти....А не способом 10 років стримування у нав’язаному колективі хз яких дітей. Так з’являються і булі до речі.
От тут ми бачимо в темі приклад, як дівчина нічого не казала опікунам, бо не було здорової прив’язаності.
почему в школе нельзя плакать?
у младшего в 5 классе один рыдает только так... и тетради рвет на раз...
а вы говорите нельзя
у младшего в 5 классе один рыдает только так... и тетради рвет на раз...
а вы говорите нельзя
Стетоскопуло• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
я просто вас тут спрашиваю - считаете ли вы заслугой школы такие черты человека как становление, интеграция и истинная социализация
Большинство считают что так
То есть считают что если школы не было, то это будет немой затюканый невротик, живущий с родителями до смерти
А если школа была - то социализированный, умеющий общаться, конфликтовать, выражать свое мнение в ненасильственном виде, зрелый индивидум...
А если вдруг что не так, то это как тут написали ’его внутренние проблемы с рождения’.
Вот в этом и был вопрос. А не в призывах не ходить в школу :)
Большинство считают что так
То есть считают что если школы не было, то это будет немой затюканый невротик, живущий с родителями до смерти
А если школа была - то социализированный, умеющий общаться, конфликтовать, выражать свое мнение в ненасильственном виде, зрелый индивидум...
А если вдруг что не так, то это как тут написали ’его внутренние проблемы с рождения’.
Вот в этом и был вопрос. А не в призывах не ходить в школу :)
Ні, не виросте затюканим невротиком, якщо він не буде повністю ізольованим. Але свій слід це все одно лишить.
В деяких моментах можливо буде неможливо зосередитися, бо навколо буде шум, наприклад, а він звик робити/вчитись в тиші. Буде важко, але якщо людина не хвора, то вона адаптується з часом. Бо ми звикаємо до всього, навіть до вибухів(((
В деяких моментах можливо буде неможливо зосередитися, бо навколо буде шум, наприклад, а він звик робити/вчитись в тиші. Буде важко, але якщо людина не хвора, то вона адаптується з часом. Бо ми звикаємо до всього, навіть до вибухів(((
1
автор
Може ще третю?
• 26 сентября 2024
Ответ дляіронічна антитеза
Можете своїх дітей не виводити в соціум і до інших дітей. Ви людина доросла і вибір як виховувати своїх дітей ви зробили вже самостійно.
Дочекайтеся поки діти дозріють до необхідних вам років, але не дивуйтеся чому ваші діти дико реагують на інших.
Не знаю де ви побачили закликання до окремого проживання від батьків. Можу припустити що ви забули що в школі дитина проводить багато часу без батьків, але запишемо це на те що ви свою школу закінчили ну дуже давно.
Дочекайтеся поки діти дозріють до необхідних вам років, але не дивуйтеся чому ваші діти дико реагують на інших.
Не знаю де ви побачили закликання до окремого проживання від батьків. Можу припустити що ви забули що в школі дитина проводить багато часу без батьків, але запишемо це на те що ви свою школу закінчили ну дуже давно.
Для вас школа - це єдиний варіант соціума?
Як ви вважаєте скільки років школі у такому вигляді як от зараз? І як ви вважаєте - до існвання школи всі діти дико реагували на інших?
Діти, які вже давно закінчили сімейне навчання у ВНЗ кидалися на інших студентів?
Ви багато такого бачили?
Бо начеб-то зараз це не така вже екзотика - навчання поза школою як навіть років 10 назад.
Як ви вважаєте скільки років школі у такому вигляді як от зараз? І як ви вважаєте - до існвання школи всі діти дико реагували на інших?
Діти, які вже давно закінчили сімейне навчання у ВНЗ кидалися на інших студентів?
Ви багато такого бачили?
Бо начеб-то зараз це не така вже екзотика - навчання поза школою як навіть років 10 назад.
1
2
Апофиозная• 26 сентября 2024
Ответ дляМоже ще третю?
ну так повернемося до школи
до колективів незрілих дітей, де постійно відбувається оте от все шо ви описали. Це все ДУЖЕ уязвимо у такому середовищі, показувати свої переживання. Ви думаєте, що це все призводить просто саме по собі до екологічного проживання?
Ні, якщо немає в дитини відповідального дорослого з яким вона може бути собою, може говорити про те що їй боляче, може плакати цьому дорослому(бо в школі не можна), а не казати ’все нормально’ або ’та мені пофіг’.
Тільки діти, які можуть це все проживати зі своїм дорослим мають шанс визріти....А не способом 10 років стримування у нав’язаному колективі хз яких дітей. Так з’являються і булі до речі.
От тут ми бачимо в темі приклад, як дівчина нічого не казала опікунам, бо не було здорової прив’язаності.
до колективів незрілих дітей, де постійно відбувається оте от все шо ви описали. Це все ДУЖЕ уязвимо у такому середовищі, показувати свої переживання. Ви думаєте, що це все призводить просто саме по собі до екологічного проживання?
Ні, якщо немає в дитини відповідального дорослого з яким вона може бути собою, може говорити про те що їй боляче, може плакати цьому дорослому(бо в школі не можна), а не казати ’все нормально’ або ’та мені пофіг’.
Тільки діти, які можуть це все проживати зі своїм дорослим мають шанс визріти....А не способом 10 років стримування у нав’язаному колективі хз яких дітей. Так з’являються і булі до речі.
От тут ми бачимо в темі приклад, як дівчина нічого не казала опікунам, бо не було здорової прив’язаності.
Ви схиляєиесь до ізоляції своєї дитини? Ок. Я не проти. Багато факторів впливають на формування особистості. Першочергово батьки. Якщо батьки небезпечні псизологічно, то школа з токсичним колективом може ще погіршити стан
дитини сам на сам. Є такі приклади, коли дитину експлуатували вдома на городах і цькували так, що в школі вона оживала. І могла під виглядом написати конспект в бібліотеці і на гуртках трохи морально відпочити. Баттки першочергово створюбть умови для розвитку. Не тільки одягнули і нагодували, а і створюють повагу до себе. Дають зрозуміти дитиеі,як з нею можна поводитися, а як - ні.
відпочити
дитини сам на сам. Є такі приклади, коли дитину експлуатували вдома на городах і цькували так, що в школі вона оживала. І могла під виглядом написати конспект в бібліотеці і на гуртках трохи морально відпочити. Баттки першочергово створюбть умови для розвитку. Не тільки одягнули і нагодували, а і створюють повагу до себе. Дають зрозуміти дитиеі,як з нею можна поводитися, а як - ні.
відпочити
автор
Може ще третю?
• 26 сентября 2024
Ответ дляАпофиозная
Звісно, що психіка формується поступово. Спілкування в середовищі інших дітей, через гру розвиває. Чи ви маєте сумніви? Не було потреби саме у психотерапевті. Але знаннями цікавлюсь. Думаю, що нагадують моменти беззахисності. Неважливо чи це школа, садок, двір, сімейні розьорки і допомагають згадати травмуючу ситуацію, зануритись у неї і допомагають відчути допомогу і захист собі маленькому.
ні, це теж не вірно
Бо саме розвиває(якщо ми про розвиток) самостійна спонтанна гра. Знаєте, коли ви заглядаєте до дитини у кімнату, а у нього в очах ніби свій світ)
І ще раз скажу по почнеться - Я НЕ ПРОТИ ігр з дітьми, але саме вони не розвивають, якщо ми вже про розвиток говоримо.
Про захист. Дитині намагаються в ці моменти знайти ’дорослого в собі’, бо саме тоді, коли він був у колективі таких самих незрілих дітей, замкнувся і не зміг все це донести до свого дорослого, або його не було, або не було прив’язаності. І потім у нього вже ’все нормально’ або все пофіг
Бо саме розвиває(якщо ми про розвиток) самостійна спонтанна гра. Знаєте, коли ви заглядаєте до дитини у кімнату, а у нього в очах ніби свій світ)
І ще раз скажу по почнеться - Я НЕ ПРОТИ ігр з дітьми, але саме вони не розвивають, якщо ми вже про розвиток говоримо.
Про захист. Дитині намагаються в ці моменти знайти ’дорослого в собі’, бо саме тоді, коли він був у колективі таких самих незрілих дітей, замкнувся і не зміг все це донести до свого дорослого, або його не було, або не було прив’язаності. І потім у нього вже ’все нормально’ або все пофіг
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу