Поддакиваю иногДА• Изменено 28 декабря 2024
Цікавить ваша думка
Ситуація мені неприємна. Цікавить ваша думка, як би ви вчинили на моєму місці...
Замовила нещодавно на Розетці міксер. Мені рередзвонила менеджер магазину і запропонувала купити більш удосконалену модель, доплативши 200 грн за захист від перегріву. Я нібито погодилася. Але, перепровірила на сайті, і виявилося, що в тієї моделі, що я замовила, такий саме захист є. Я написала до магазину про ситуацію, і скасувала на Розетці замовлення
До того ж побечила по відгукам, що не мені одній намагалися так впарити товари, за додаткові кошти.
Не зважаючи на скасування замовлення, продавець (магазин) написав мені, що вони відправлять міксер без додаткової доплати
І через деякий час надійшло повідомлення від Нової пошти, що посилка прямує на мою адресу. Я знову написала продавцю, що замовлення було скасовано заздалегідь, оскільки мене намагалися надурити. Відповіді немає, посилка ’в путі’.
Питання: які мої дії надалі?
Замовила нещодавно на Розетці міксер. Мені рередзвонила менеджер магазину і запропонувала купити більш удосконалену модель, доплативши 200 грн за захист від перегріву. Я нібито погодилася. Але, перепровірила на сайті, і виявилося, що в тієї моделі, що я замовила, такий саме захист є. Я написала до магазину про ситуацію, і скасувала на Розетці замовлення
До того ж побечила по відгукам, що не мені одній намагалися так впарити товари, за додаткові кошти.
Не зважаючи на скасування замовлення, продавець (магазин) написав мені, що вони відправлять міксер без додаткової доплати
І через деякий час надійшло повідомлення від Нової пошти, що посилка прямує на мою адресу. Я знову написала продавцю, що замовлення було скасовано заздалегідь, оскільки мене намагалися надурити. Відповіді немає, посилка ’в путі’.
Питання: які мої дії надалі?
Злюка-закусюка• 28 декабря 2024
Посылку не забирать. И вы, заказывали не у самой розетки, а у продавца, который торгует на сайте розетка?
double-mama• 28 декабря 2024
Ви скасували замовлення, тому маєте повне право просто не забирати товар
2
автор
Поддакиваю иногДА
• 28 декабря 2024
Ответ дляЗлюка-закусюка
Посылку не забирать. И вы, заказывали не у самой розетки, а у продавца, который торгует на сайте розетка?
Так
Злюка-закусюка• 28 декабря 2024
Ответ дляПоддакиваю иногДА
Так
Товар оплатили? Если нет, не забирайте посылку. И сделайте скрин отмены заказа. Они часто чистят отзывы и отмены.
2
автор
Поддакиваю иногДА
• 28 декабря 2024
Ответ дляdouble-mama
Ви скасували замовлення, тому маєте повне право просто не забирати товар
Я правильно розумію, що якщо посилку вже відправили, то я не змогла би скасувати вже замовлення?
автор
Поддакиваю иногДА
• 28 декабря 2024
Ответ дляЗлюка-закусюка
Товар оплатили? Если нет, не забирайте посылку. И сделайте скрин отмены заказа. Они часто чистят отзывы и отмены.
Товар замовила з оплатою при отриманні
Кто крайний?• 28 декабря 2024
Впервые слышу о таком.
Ни разу никто никогда не звонил из Розетки, а я там регулярно делаю заказы.
Очень странно.
Ни разу никто никогда не звонил из Розетки, а я там регулярно делаю заказы.
Очень странно.
Кто крайний?• 28 декабря 2024
Автор, если тот товар нормальный и даже лучше первого и вам не нужно ничего доплачивать...я бы купила и все.
Не стала бы идти на принцип.
Не стала бы идти на принцип.
ЖующаЯКонфету• 28 декабря 2024
Так а модель кращу вислали? Можете конкретно написати що замовляли і що вислали. Різниця в ціні є?
Кто крайний?• 28 декабря 2024
А вообще на сайте Розетка я покупаю только те товары, которые сама Розетка продает. Часто это выгоднее, так как не надо платить за доставку новой почтой, можно бесплатно забрать из пункта выдачи заказов.
2
1
Леди Репях• 28 декабря 2024
У меня так было, только на пром.юа. Посылку не забрала, на всякий случай позвонила на Новую почту и объяснила ситуацию. Они сказали просто не забирать и игнорировать сообщения о том, что пора забрать) В итоге где-то месяц+ она там лежала и вернулась назад. Единственно, что что немного раздражало, что она месяц висела в приложении. Ну ничё, мелочи)
1
автор
Поддакиваю иногДА
• 28 декабря 2024
Ответ дляКто крайний?
Впервые слышу о таком.
Ни разу никто никогда не звонил из Розетки, а я там регулярно делаю заказы.
Очень странно.
Ни разу никто никогда не звонил из Розетки, а я там регулярно делаю заказы.
Очень странно.
Телефонував оператор магазину, а не з Розетки
автор
Поддакиваю иногДА
• 28 декабря 2024
Ответ дляКто крайний?
Автор, если тот товар нормальный и даже лучше первого и вам не нужно ничего доплачивать...я бы купила и все.
Не стала бы идти на принцип.
Не стала бы идти на принцип.
Це один і той самий міксер. Така практика - видурити зайві гроші під виглядом, що надішлють щось краще, ніж те, що замовив
Надсилають те, що замовив, але дорожче, ніж зазначено в магазині на Розетці
Надсилають те, що замовив, але дорожче, ніж зазначено в магазині на Розетці
автор
Поддакиваю иногДА
• 28 декабря 2024
Ответ дляАнонимба
Товар оплатили? Если нет, не забирайте посылку.
Замовляла з післяплатою
автор
Поддакиваю иногДА
• 28 декабря 2024
Ответ дляЖующаЯКонфету
Так а модель кращу вислали? Можете конкретно написати що замовляли і що вислали. Різниця в ціні є?
Кращої не існує, це вигадка магазину, щоб видурити зайві гроші. Різниця в ціні 200 з лишнім гривень
автор
Поддакиваю иногДА
• 28 декабря 2024
Ответ дляЖующаЯКонфету
Так а модель кращу вислали? Можете конкретно написати що замовляли і що вислали. Різниця в ціні є?
Кто крайний?• 28 декабря 2024
Ответ дляПоддакиваю иногДА
Кращої не існує, це вигадка магазину, щоб видурити зайві гроші. Різниця в ціні 200 з лишнім гривень
вам же написали,что доплаты не будет
ЖующаЯКонфету• 29 декабря 2024
Ответ дляПоддакиваю иногДА
фото
Тобто вам принципово було саме та модель. Ви навіть тут не показали порівняння, тема ні про що, одні слова без доказів. Вам запропонували іншу без доплати за ті ж гроші, хоча ви не сказали яку. Суто з принципу. Чи міг продавець помилитись і не врахувати, що захист є на обраній вами? Міг. Чи може так бути, що друга модель в наявності, а першу чекати? Теж могло бути. Якщо вам принципово, щоб зразу все технічно правильно пройшов процес купівлі, то не беріть там.
Яку ж модель -таки пропонували?
Яку ж модель -таки пропонували?
автор
Поддакиваю иногДА
• 29 декабря 2024
Ответ дляКто крайний?
вам же написали,что доплаты не будет
Написали, коли я вже скасувала замовлення.
автор
Поддакиваю иногДА
• 29 декабря 2024
Ответ дляЖующаЯКонфету
Тобто вам принципово було саме та модель. Ви навіть тут не показали порівняння, тема ні про що, одні слова без доказів. Вам запропонували іншу без доплати за ті ж гроші, хоча ви не сказали яку. Суто з принципу. Чи міг продавець помилитись і не врахувати, що захист є на обраній вами? Міг. Чи може так бути, що друга модель в наявності, а першу чекати? Теж могло бути. Якщо вам принципово, щоб зразу все технічно правильно пройшов процес купівлі, то не беріть там.
Яку ж модель -таки пропонували?
Яку ж модель -таки пропонували?
Ні, не принципово.
Яке порівняння я тут повинна була показувати, не зрозуміла?
Які докази можуть бути?
Продавець не помилився, це звичайне видурювання коштів
Я не знала, що зараз так намагаються надурити під час кожної другої покупки на Промі, на Розетці тощо.
Пропонували ’покращений’ варіант. Коли я спитала, чим візуально відрізняється той міксер, що я замовила, від того, що пропонують купити за більшою ціною, продавець відповіла, що нічим, і номер моделі буде такий саме
- Чи можна подивитися на нього на сайті?
- ’Ні, бо не встигають викладати, тільки вчора отримали’.
Яке порівняння я тут повинна була показувати, не зрозуміла?
Які докази можуть бути?
Продавець не помилився, це звичайне видурювання коштів
Я не знала, що зараз так намагаються надурити під час кожної другої покупки на Промі, на Розетці тощо.
Пропонували ’покращений’ варіант. Коли я спитала, чим візуально відрізняється той міксер, що я замовила, від того, що пропонують купити за більшою ціною, продавець відповіла, що нічим, і номер моделі буде такий саме
- Чи можна подивитися на нього на сайті?
- ’Ні, бо не встигають викладати, тільки вчора отримали’.
автор
Поддакиваю иногДА
• 29 декабря 2024
Ответ дляКто крайний?
Автор, просто заберите тот миксер и забудьте)
Не хочу. Там, де продаж починається з брехні, потім будуть суцільні негаразди, якщо з товаром буде щось не так.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу