Крем для арбуза• Изменено 02 февраля в 00:32
Колінс. Більше не прийду.
Раніше все було добре, а зараз як тільки я зайшла одразу консультант декілька разів як папуга повторив, якщо я захочу взяти річ та обрати розмір казати про це йому. Я обрала сама собі кофтинку і пішла до штанів. Штани там усі складені, є моделі на самому верху, навіть колір не видно нормально поки не витягнеш їх на половину, вже не говорю про певний фасон. Ледь торкнулась штанів, дівчина тремтячим голосом сказала «це зона продавців», побігла за старшим касиром і та підійшла і ще раз мені повторила, що це зона продавців. Я спитала чи є у них мій розмір і вона заперечливо похитнула головою. Тоді я вказала на певну модель і вона знайшла мені мій розмір. Я купила, бо планувала це, але більше не прийду :( якось неприємно стало… речей торкатися не можна тепер там взагалі.
показать весь текст
22
1
4
2
12
А я навпаки люблю трохи хаос в магазині. Я завжди можу сама найти за чим прийшла. Не люблю, коли консультант носить мені розміри, бо сама можу взяти 2 вірогідні розміри в кожній моделі. Колінси особисто я не люблю : ні якість, ні ціни. У всі магазини з навʼязливим сервісом взагалі не ходжу, максимум можу замовити онлайн з доставкою в магазин. До ідеально поскладаного одягу боюсь торкатись, бо знаю , що так же не складу після огляду. Сама працюю в неадекватних бізнесменів по вимогах до сервісу і принципово не фінансую такі бізнеси , які тероризують працівників . Хай розоряються і закриваються пошвидше.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу