Дуже прошу висловити думку вчителя з математики - чи справедливо виставлена оцінка 4 (по 12 бальній системі) за самостійну роботу. 3 завдання не встиг виконати
5
SantaMonika• 07 февраля в 20:34
1 і 2 правильно ? Бо не розберу, якщо так, то справедливо було б 7 ( мені здається )
2
сладкий_ноябрь• 07 февраля в 20:37
Так в дитини лише 1 завдання зроблене вірно.
Друге ні. Там формули дитина не знає і приміряти їх не вміє
Друге ні. Там формули дитина не знає і приміряти їх не вміє
4
сладкий_ноябрь• 07 февраля в 20:38
Ответ дляsvehachka
Ось так правильно, написала вчитель. Нічого не розписувала
Ну все вірно.
В дитини 1 завдання з трьох.
12/3=4.
Хоча там навіть 4 багато. Бо 12 за таку роботу ставити не можна
В дитини 1 завдання з трьох.
12/3=4.
Хоча там навіть 4 багато. Бо 12 за таку роботу ставити не можна
3
valentyn_a• 07 февраля в 20:40
Ответ дляoksini80
Друге завдання невірно. Тобто з трьох лише одне вірно. Оцінка справедлива
чому друге неправильно?
Ответ дляoksini80
Там нічого розписувати. Формули застосовувати потрібно
Видно що списано.Наприклад в ,2 завданні не розписав що 16а2, це (4а)2.Т.б вчитель відразу бачить.Ну видно що списанне, особливо коли вчитель вимагає все розкласти.
І друге завдання не та формула скорочення
І друге завдання не та формула скорочення
1
valentyn_a• 07 февраля в 20:44
1 завдання:1*3=3б.
2 завдвння:2*3=6б
всього: 9 балів
якщо у перших двох завданнях навіть по 1 б. за приклад,і то 6б.
2 завдвння:2*3=6б
всього: 9 балів
якщо у перших двох завданнях навіть по 1 б. за приклад,і то 6б.
сладкий_ноябрь• 07 февраля в 20:45
Ответ дляНатусик Я
Видно що списано.Наприклад в ,2 завданні не розписав що 16а2, це (4а)2.Т.б вчитель відразу бачить.Ну видно що списанне, особливо коли вчитель вимагає все розкласти.
І друге завдання не та формула скорочення
І друге завдання не та формула скорочення
Там друге завдання взагалі інші формули
І це потрібно розписувати тим, хто не розуміє, а хто відразу бачить, то не потрібно.
А не зарахували не тому, що не розписано, тому, що ті формули
І це потрібно розписувати тим, хто не розуміє, а хто відразу бачить, то не потрібно.
А не зарахували не тому, що не розписано, тому, що ті формули
сладкий_ноябрь• 07 февраля в 20:46
Ответ дляsvehachka
Мене збило з толку друге завдання, тому що там написано подати у вигляді добутку
А ви за дитину робили це завдання?
1
valentyn_a• 07 февраля в 20:47
Ответ длясладкий_ноябрь
Там друге завдання взагалі інші формули
І це потрібно розписувати тим, хто не розуміє, а хто відразу бачить, то не потрібно.
А не зарахували не тому, що не розписано, тому, що ті формули
І це потрібно розписувати тим, хто не розуміє, а хто відразу бачить, то не потрібно.
А не зарахували не тому, що не розписано, тому, що ті формули
чому інші формули? у нього квадрат суми/різниці записаний у вигляді добутку,як і вимагає умова.
4
valentyn_a• 07 февраля в 20:51
Ответ дляНатусик Я
2 завдання все неправильно Не та формула скорочення.
да канєєєшно)))
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу