Трільчиха• 27 февраля в 09:04
Як змінюється ставлення дітей до навчання і чому деякі втрачають мотивацію?
Що більше впливає: система освіти, вчителі, тиск батьків чи власні інтереси?
бювет_в_обед• 27 февраля в 09:06
Бо не всім бути професорами. І сьо, і триста років тому було те саме
7
1
1
Грамотний хвіст• 27 февраля в 09:06
Отсутствие подхода к детям и умение заинтересовывать учителей и родителей.
5
2
Мстящий за Зайца• 27 февраля в 09:13
Ответ дляГубка Боб
Учителя расслабились, вследствие чего дети распустились.
Задача вчителя - відчитати урок і перевірити засвоєне. А не 24/7 знаходити підходи до кожного окремого учня, яких може бути і 1000.
12
2
Невгамовна шахиня• 27 февраля в 09:14
Я когда училась учителя могли звонить на работу родителям. Отстающих сбрасывали на отличников.Стимул был хороший. Но все равно не все были отличниками.
3
1
Украиночка• 27 февраля в 09:21
Ну а яка мотивація? Щоб десь там, колись ти не був двірником? Так дітей не цікавить якесь там далеке майбутнє. Добре вчаться лише ті, кому це легко дається, або якщо вчитель підігріває цвкавість. І ще ця дурість - добре по всім предметам. Навіщо це? У кожної дити є схильнисть до певних предметів, а батьки і система вимагають вчити геть все.
10
Карапулька• 27 февраля в 09:23
Ответ дляГубка Боб
Учителя расслабились, вследствие чего дети распустились.
Учитель не аниматор. Родители воспитывают дома, а учитель учит в школе.
5
Карапулька• 27 февраля в 09:24
Ответ дляУкраиночка
Ну а яка мотивація? Щоб десь там, колись ти не був двірником? Так дітей не цікавить якесь там далеке майбутнє. Добре вчаться лише ті, кому це легко дається, або якщо вчитель підігріває цвкавість. І ще ця дурість - добре по всім предметам. Навіщо це? У кожної дити є схильнисть до певних предметів, а батьки і система вимагають вчити геть все.
Або батьки с тапком стоять за спиною
ТебеОноНадось• 27 февраля в 09:42
Ответ дляНевгамовна шахиня
Я когда училась учителя могли звонить на работу родителям. Отстающих сбрасывали на отличников.Стимул был хороший. Но все равно не все были отличниками.
І який саме був стимул?
Майструю крила• 27 февраля в 10:06
У сына все было ок до середины 6 класса. С середины 6 класса просто ужас. Я думаю, все сразу, и учителя на стремятся заинтересовать, и подростковый возраст во всей красе, и одноклассники не учатся, почему я должен, и другие интересы - девочки, переписка, общение, с друзьями потусить
Невгамовна шахиня• 27 февраля в 10:29
Ответ дляТебеОноНадось
І який саме був стимул?
Від батьків лозиною. Зараз мабуть не актуально так, і все одно, але тоді це ставилось до відома начальство, режимне підприємство, робітник не може бути відповідальним- іти на підвищення і т п якщо не може розібратись в сім´ї. Але це вже була крайня міра
2
2
ТебеОноНадось• 27 февраля в 10:30
Ответ дляНевгамовна шахиня
Від батьків лозиною. Зараз мабуть не актуально так, і все одно, але тоді це ставилось до відома начальство, режимне підприємство, робітник не може бути відповідальним- іти на підвищення і т п якщо не може розібратись в сім´ї. Але це вже була крайня міра
Але це не стимул
ви невірно розумієте значення цього терміну.
ви невірно розумієте значення цього терміну.
2
Невгамовна шахиня• 27 февраля в 10:31
Ответ дляТебеОноНадось
Але це не стимул
ви невірно розумієте значення цього терміну.
ви невірно розумієте значення цього терміну.
Мотивація?
Шаманю второпях• 27 февраля в 10:31
Ответ дляМстящий за Зайца
Задача вчителя - відчитати урок і перевірити засвоєне. А не 24/7 знаходити підходи до кожного окремого учня, яких може бути і 1000.
Не відчитати, а доступно пояснити тему. Це зовсім різні речі.
2
ТебеОноНадось• 27 февраля в 10:31
Ответ дляНевгамовна шахиня
Мотивація?
Погрози не є ні мотивацією, ні стимулом. Це просто погрози.
Сизоока бестія• 27 февраля в 10:31
В моєї впала мотивація на онлайні і відсутності здорової конкуренції. Коли вони не знають оцінки і не вискакують поперед один одного, щоб похизуватись знаннями. Довелось переїхати в інший регіон де можливе навчання вживу і сильна школа. Хоча фізикою досі займається онлайн з вчителем зі старої школи, бо він готував до олімпіад.
Шаманю второпях• 27 февраля в 10:33
Ответ дляКарапулька
Учитель не аниматор. Родители воспитывают дома, а учитель учит в школе.
Але за навчання і дисципліну в класі відповідає вчитель..
Карапулька• 27 февраля в 10:34
Ответ дляШаманю второпях
Але за навчання і дисципліну в класі відповідає вчитель..
А навчити дитину, що треба на уроках слухати вчителя, а не реготати і займатися своїми справами - це обов’язок батьків.
1
КараПузовна• 27 февраля в 10:35
Навантаження стає непомірним та протиречить біоритмам. Неактуальні предмети та методика викладання. В‘ялий депресивний стан та проблеми з увагою. Світ сучасний не стимулює ні до чого.
1
1
КараПузовна• 27 февраля в 10:38
Ответ дляУкраиночка
Ну а яка мотивація? Щоб десь там, колись ти не був двірником? Так дітей не цікавить якесь там далеке майбутнє. Добре вчаться лише ті, кому це легко дається, або якщо вчитель підігріває цвкавість. І ще ця дурість - добре по всім предметам. Навіщо це? У кожної дити є схильнисть до певних предметів, а батьки і система вимагають вчити геть все.
Я додам:… до певних предметів а певному віці. З віком, з дозріванням мозоку, схильність може змінюватись. В наших системах таке ніде не враховують, вішають ярлики одразу.
КараПузовна• 27 февраля в 10:40
Ответ дляSo_so
Всё имеет значение. Я сама в раздумьях на эту тему и в поисках оптимального варианта.
Вчити ремесло та працювати руками. Якомога раніше. Це як мінімум зберегає психіку.
2
Мстящий за Зайца• 27 февраля в 10:44
Ответ дляШаманю второпях
Не відчитати, а доступно пояснити тему. Це зовсім різні речі.
Шкільна програма цілком доступна для середньостатистичної дитини. Методики викладання і підручники розраховані на кожен окремий вік і рівень розвитку. Якщо у дитини є проблеми з розумінням елементарних речей - то це мають надолужувати її батьки, а не вчитель, відволікаючись від інших дітей.
Ніхто не читає в школі університетську програму.
Ніхто не читає в школі університетську програму.
Шаманю второпях• 27 февраля в 11:44
Ответ дляКарапулька
А навчити дитину, що треба на уроках слухати вчителя, а не реготати і займатися своїми справами - це обов’язок батьків.
Тут потрібна спільна робота.
Бо я тут в шоці недавно була. Моя дитина знімала що робиться на уроці мови і літератури. І цю вчительку вони люблять.
Хтось танцює між рядами, хтось їсть, хтось малює, хтось дивиться відео. Кілька дітей слухає вчителя, вчитель на дошці щось пише.
Питаю доньку чи робить вчитель зауваження - каже що ні.
Задали вірш на пам´ять. Хто вивчив і розказав - 12, і хто просто виразно прочитав теж 12. Донька питає - а навіщо я вчила, якщо могла просто прочитати.
Це щодо мотивації
Бо я тут в шоці недавно була. Моя дитина знімала що робиться на уроці мови і літератури. І цю вчительку вони люблять.
Хтось танцює між рядами, хтось їсть, хтось малює, хтось дивиться відео. Кілька дітей слухає вчителя, вчитель на дошці щось пише.
Питаю доньку чи робить вчитель зауваження - каже що ні.
Задали вірш на пам´ять. Хто вивчив і розказав - 12, і хто просто виразно прочитав теж 12. Донька питає - а навіщо я вчила, якщо могла просто прочитати.
Це щодо мотивації
Шаманю второпях• 27 февраля в 11:47
Ответ дляМстящий за Зайца
Шкільна програма цілком доступна для середньостатистичної дитини. Методики викладання і підручники розраховані на кожен окремий вік і рівень розвитку. Якщо у дитини є проблеми з розумінням елементарних речей - то це мають надолужувати її батьки, а не вчитель, відволікаючись від інших дітей.
Ніхто не читає в школі університетську програму.
Ніхто не читає в школі університетську програму.
Якщо чесно є речі, які я не знаю навіщо вчать в школі. І в багатьох країнах це саме університетська програма.
Наприклад я не розумію навіщо з математики похідні, інтеграли, параметри- як раз це розуміють далеко не всі діти, навіть середньостатистичні. Навіщо з мови вчити те, що потрібне потім лише філологам. і так по багатьох предметах.
Наприклад я не розумію навіщо з математики похідні, інтеграли, параметри- як раз це розуміють далеко не всі діти, навіть середньостатистичні. Навіщо з мови вчити те, що потрібне потім лише філологам. і так по багатьох предметах.
Тундиринда• 27 февраля в 11:52
Ответ дляМстящий за Зайца
Шкільна програма цілком доступна для середньостатистичної дитини. Методики викладання і підручники розраховані на кожен окремий вік і рівень розвитку. Якщо у дитини є проблеми з розумінням елементарних речей - то це мають надолужувати її батьки, а не вчитель, відволікаючись від інших дітей.
Ніхто не читає в школі університетську програму.
Ніхто не читає в школі університетську програму.
Плохой подход. Скажу Вам по секрету: у некоторых учителей есть проблемы с формулировкой и способностью донести элементарные вещи детям согласно их возрастной категории. Вот просто поверьте. Заодно прочтите те книги, которые должны читать и понимать дети. Все учебники перековерканы, четкой формулировки понятий, как правило, нет...информации навалено вперемежку...а больше всего мне нравится раздел: Подумай, почему...Почитайте современные учебники биологии, географии...Это боль.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
