Воздух в банке• 30 марта в 11:59
Як менеджери по роботі з клієнтами вбивають ваш бізнес. І що це було?
Одна дуже-дуже велика компанія відкрила дочірню компанію - ту, в якій я працюю. Але при цьому, ми абсолютно не повʼязані керівництвом, діяльністю, фінансами. Тобто як окрема одиниця.
Мені передали список постачальників при прийомі на роботу.
Працюю одним офіс-менеджером на 3 поверхи і ще 2 офіси.
Замовлення зазвичай роблю в одного постачальника: там і їжа, і хоз товари, і ще якісь замовлення. Сума замовлень на місяць може сягнути 300 тисяч грн.
Ну і от написала я першому, познайомились і з самого першого дня ми почали сваритись: він мені доказував, що треба замовляти, а що ні; що всі питання він буде обговорювати лише з моєю керівницею (онбординг менеджер з іншої компанії) , що товар буде привозити виключно післяплатою і ніяк інакше. Це - півбіди. Привозили багато браку, поламаного, неякісного. Коли надсилала фото і просила замінити , чула ʼну може це ви щось поламали і розбили, у нас все окʼ. Привезли не той товар, я відправляю фото, чую у відповідь ʼа ви точно не брешете? Я ж зараз по камерам все піднімуʼ.
Коротше, ось таке було ставлення. Десь місяць я з ним мучилась, а потім перейшла на іншого постачальника, з яким не було жодних проблем.
Але на цьому тижні виникла ситуація, коли треба був терміново товар, якого немає в інших. Я написала попередньому постачальнику і почула ʼа нам возити товар один раз на 15 тис нецікаво. Ви обіцяли замовляти у нас все, а самі перейшли до іншого постачальника, на все добреʼ.
Отже, привезти мені товар на 15 тис - це замало, а іншим привозити гумки на 115 грн - ок.
Коротше, виходячи з усього, що я написала вище - як керівництво дозволяє розмовляти так з людьми, які фактично приносять вам прибуток? Як можна так говорити в принципі з людиною, яку ти ніколи не бачив? Як можна щось вимагати і говорити про замовлення у приказному тоні?
Коли я працювала менеджером у подібній компанії, нас за будь-яке не таке слово у бік покупців штрафували, а деяких і звільняли. Що це було?
Мені передали список постачальників при прийомі на роботу.
Працюю одним офіс-менеджером на 3 поверхи і ще 2 офіси.
Замовлення зазвичай роблю в одного постачальника: там і їжа, і хоз товари, і ще якісь замовлення. Сума замовлень на місяць може сягнути 300 тисяч грн.
Ну і от написала я першому, познайомились і з самого першого дня ми почали сваритись: він мені доказував, що треба замовляти, а що ні; що всі питання він буде обговорювати лише з моєю керівницею (онбординг менеджер з іншої компанії) , що товар буде привозити виключно післяплатою і ніяк інакше. Це - півбіди. Привозили багато браку, поламаного, неякісного. Коли надсилала фото і просила замінити , чула ʼну може це ви щось поламали і розбили, у нас все окʼ. Привезли не той товар, я відправляю фото, чую у відповідь ʼа ви точно не брешете? Я ж зараз по камерам все піднімуʼ.
Коротше, ось таке було ставлення. Десь місяць я з ним мучилась, а потім перейшла на іншого постачальника, з яким не було жодних проблем.
Але на цьому тижні виникла ситуація, коли треба був терміново товар, якого немає в інших. Я написала попередньому постачальнику і почула ʼа нам возити товар один раз на 15 тис нецікаво. Ви обіцяли замовляти у нас все, а самі перейшли до іншого постачальника, на все добреʼ.
Отже, привезти мені товар на 15 тис - це замало, а іншим привозити гумки на 115 грн - ок.
Коротше, виходячи з усього, що я написала вище - як керівництво дозволяє розмовляти так з людьми, які фактично приносять вам прибуток? Як можна так говорити в принципі з людиною, яку ти ніколи не бачив? Як можна щось вимагати і говорити про замовлення у приказному тоні?
Коли я працювала менеджером у подібній компанії, нас за будь-яке не таке слово у бік покупців штрафували, а деяких і звільняли. Що це було?
15
Elena_Kiev_Solomenskiy• 30 марта в 12:01
придется искать других поставщиков и все. с хамами не работайте.
22
ЖующаЯКонфету• 30 марта в 12:01
У нас юристы все договора вычитывают и согласовывают, офис менеджер не должна выслушивать такое
15
Леди_в_ночи• 30 марта в 12:03
а что вы покупаете на треть миллиона в месяц? я думала меня уже ничего не удивит.
и чем закончилась ваша жалоба?
и чем закончилась ваша жалоба?
1
Бжоли-бандерівці• 30 марта в 12:04
Ну в случае, когда отказали привозить на 15 тыс, он вас просто сплавил. Не хотели с вами работать
Метелики на душі• 30 марта в 12:06
Щоб менеджери не вбивали бізнес, для цього є ви. В ваші зобовʼязані входить найти товар, в цього психа, або в іншого нормального. Якщо не справляєтесь прийде інший й справиться.
8
2
автор
Воздух в банке
• 30 марта в 12:07
Ответ дляБжоли-бандерівці
Ну в случае, когда отказали привозить на 15 тыс, он вас просто сплавил. Не хотели с вами работать
Він мені прямо сказав ʼнам нецікаво разово співпрацювати на 15 тис, ви замовляєте в іншого постачальника, до нього і звертайтесьʼ
Дую на вітер• 30 марта в 12:09
Так это истина. Прыщавая грубая девочка-продавщица может убить даже самый рентабельный бизнес (образно)
13
Метелики на душі• 30 марта в 12:10
Ответ дляДую на вітер
Так это истина. Прыщавая грубая девочка-продавщица может убить даже самый рентабельный бизнес (образно)
Це було в записках продавана чи менеджера. Вже на згадаю. Ще вона була рижа. Але ж тут ситуація B to B, а не B to C
Все одно… Бізнес вбʼє не рижа прищава, а її керівник, якій не аналізує показники продажів, кількість й причини відмов.
Вбʼє ледачий директор, якій каже - що я взагалі тут не мушу нічого робити, тільки отримувати дивіденди.
Все одно… Бізнес вбʼє не рижа прищава, а її керівник, якій не аналізує показники продажів, кількість й причини відмов.
Вбʼє ледачий директор, якій каже - що я взагалі тут не мушу нічого робити, тільки отримувати дивіденди.
8
Метелики на душі• 30 марта в 12:18
Автор, вам треба було з ним поговорити и сказати наступне - я дамо вам шанс виправиться, якщо хочете далі співпрацювати. Замовляю позицію на 15к, якщо все ок, збільшуємо чек. У випадку, коли воно оре й далі, як скажене. Кажете керівництву, що постачальник неадекватний, ви знайшли альтернативу. Що це за ексклюзив такій? Кокаїн чи що? 😄
4
Угги_в_горошек• 30 марта в 12:21
Не знаю, как заведено в вашей компании, но я бы после нескольких случаев брака товара и неуважительного отношения писала бы руководству этого менеджера. Или согласовала со своим руководством обращение к нему
8
Забобонний фрукт• 30 марта в 12:26
Ответ дляМетелики на душі
Автор, вам треба було з ним поговорити и сказати наступне - я дамо вам шанс виправиться, якщо хочете далі співпрацювати. Замовляю позицію на 15к, якщо все ок, збільшуємо чек. У випадку, коли воно оре й далі, як скажене. Кажете керівництву, що постачальник неадекватний, ви знайшли альтернативу. Що це за ексклюзив такій? Кокаїн чи що? 😄
’я дамО’ - а корона не тисне?
3
Метелики на душі• 30 марта в 12:32
Ответ дляЗабобонний фрукт
’я дамО’ - а корона не тисне?
Я навмисно це написала. Треба його технічно вбирати. Ну добре, ми… наша компания зволила… так підходить? Треба йому вказати на своє місце
1
автор
Воздух в банке
• 30 марта в 12:42
Ответ дляУгги_в_горошек
Не знаю, как заведено в вашей компании, но я бы после нескольких случаев брака товара и неуважительного отношения писала бы руководству этого менеджера. Или согласовала со своим руководством обращение к нему
Та я б теж писала, якби знала кому))
Угги_в_горошек• 30 марта в 12:43
Ответ дляВоздух в банке
Та я б теж писала, якби знала кому))
Нет контактных номеров на сайте?
автор
Воздух в банке
• 30 марта в 12:43
Ответ дляУгги_в_горошек
Нет контактных номеров на сайте?
У них навіть сайту немає…
3
Завжди з рушником• 30 марта в 13:55
Ответ дляВоздух в банке
Він мені прямо сказав ʼнам нецікаво разово співпрацювати на 15 тис, ви замовляєте в іншого постачальника, до нього і звертайтесьʼ
Наша фирма торгует комп. техникой, но в связи с войной стала более гибкой. Видела даже счет, где на 10 позиций по нашей специализации была пачка детских памперсов. Мужик позвонил себе заказать комп технику, и такой: а мне еще памперсы нужны, жена поручила купить, можете вместе с доставкой их тоже привезти? Не вопрос, нашли где взять и привезли на дом курьером. Любая прихоть за ваши деньги )))
А психов у нас бы тоже сразу уволили, у нас клиенты - священные коровы )))
А психов у нас бы тоже сразу уволили, у нас клиенты - священные коровы )))
7
спальное место• 30 марта в 14:08
Автор, чого далеко ходити - тут ось на кідстаф продавчині собі ціни не складуть, корони до неба. Як почитаєш інколи теми - диву даєшся)) от і в вашому випадку менеджер себе пупом землі уявив. В нас організація вимагає від нових ФОПів разово надати витяги з держ.реєстру, вони коштують щось до 200 грн і беруться за 5 хвилин онлайн на сайті. Більшість готові що завгодно взяти лише щоб продати товар, бо наші замовлення зазвичай від 50 тисяч. Але деякі стають в позу, надсилають десяток інших довідок, свідоцтв і т.п., починають вишукувати норми закону, сперечатися, щось доводити і як результат втрачають клієнта. І ось мені теж було завжди цікаво - невже в них такі прямо шалені виторги, що через зайву довідку вони можуть легко втратити клієнта з замовленнями в середньому на 100-150 тис на місяць?
1
Анонім-ка• 30 марта в 14:25
Ну ви могли б піти до його керівника й дати скріни переписки.
Не допомогає?
Ідуть в чорний список.
Не допомогає?
Ідуть в чорний список.
Прибираю щодня• 30 марта в 16:27
Менеджер з продажу завжди на % і я слабо вірю, що вони готові так просто проспати замовлення в 300 000. Хоча насправді буває різне і не знаю чи абсолютно усіх обставин важко щось судити.
Teploradist• 25 апреля в 14:22
Звучить як класичний приклад того, чому бізнесу варто впроваджувати — щоб кожен менеджер розумів цінність клієнта, мав історію спілкування під рукою і не дозволяв собі такої поведінки.
Коли мова йде про просування сайту, однією з ключових складових є його оптимізація. Всі ми знаємо, що навіть найкращий контент на сайті може залишатися непомітним для пошукових систем, якщо не приділяти належну увагу технічній стороні. Нещодавно я шукав ефективні способи покращення видимості свого сайту в пошукових системах і знайшов багато корисної інформації. Особливо допомогла стаття, яка детально пояснює процес seo оптимізації на Техніки, описані там, справді допомогли мені підвищити рейтинг сайту, і я задоволений результатами.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу