Ms. Сама прямота• 23 мая в 23:19
Скільки не нормотипових дітей в класі вчаться з вашими дітьми?
Чи всі мають тюторів? Яке ставлення дітей і вчителів?
Сіточка• 23 мая в 23:21
0 явных.
Были поведенческие проблемы в первом классе, но сейчас третий, все относительно адекватны.
Были поведенческие проблемы в первом классе, но сейчас третий, все относительно адекватны.
автор
Ms. Сама прямота
• 23 мая в 23:22
Ответ дляСіточка
0 явных.
Были поведенческие проблемы в первом классе, но сейчас третий, все относительно адекватны.
Были поведенческие проблемы в первом классе, но сейчас третий, все относительно адекватны.
Які проблеми наприклад?
автор
Ms. Сама прямота
• 23 мая в 23:22
Ответ дляГигиенишвили
В старшого 2 в класі. 1 тютор на них
Які діагнози у дітей? Чи таке не озвучують?
автор
Ms. Сама прямота
• 23 мая в 23:23
Ответ дляУраганнаЯ
Не всі нейровідмінні діти потребуюють тьютора
Так, не всі.
Красота неземная• 23 мая в 23:24
У нас трое детей и один тьютор, при этом шум поднимают на уроках нормотипичные
8
Сіточка• 23 мая в 23:24
Ответ дляMs. Сама прямота
Які проблеми наприклад?
Да разные.
Например, ребенок залазил на уроке под парту , типа в домик, и мог так сидеть до конца урока, играть.
Но сейчас нормально себя ведёт и хорошо учится.
Ещё один постоянно напевал песни первые месяцы сете под нос.
Ну, игнорирование запретов учителя, шалости всякие и т.д. уже и не считаю, думаю, это нормально для шестилеток.
Например, ребенок залазил на уроке под парту , типа в домик, и мог так сидеть до конца урока, играть.
Но сейчас нормально себя ведёт и хорошо учится.
Ещё один постоянно напевал песни первые месяцы сете под нос.
Ну, игнорирование запретов учителя, шалости всякие и т.д. уже и не считаю, думаю, это нормально для шестилеток.
Тишком нишком• 23 мая в 23:25
Я не спеціаліст, але на мій погляд 2 з 23. Тьюторів немає, обидві мами в режимі ❄️ ставлення вчителів різне, іноді таке враження що вони або не бачать, або роблять вигляд що не помічають що дитина з особливостями
бибизяна• 23 мая в 23:25
Не Україна.
СДВИГ.
До 5 класу не було тютора, зараз є.
Трохи зриває уроки, але більш- меньше адекватна дитина.
В садку на останній рік прийшла дитина з синдромом Дауна, ото був повний капець . Навіть тютор не завжди міг її стримати.
СДВИГ.
До 5 класу не було тютора, зараз є.
Трохи зриває уроки, але більш- меньше адекватна дитина.
В садку на останній рік прийшла дитина з синдромом Дауна, ото був повний капець . Навіть тютор не завжди міг її стримати.
автор
Ms. Сама прямота
• 23 мая в 23:25
Ответ дляТишком нишком
Я не спеціаліст, але на мій погляд 2 з 23. Тьюторів немає, обидві мами в режимі ❄️ ставлення вчителів різне, іноді таке враження що вони або не бачать, або роблять вигляд що не помічають що дитина з особливостями
А як себе діти поводять?
автор
Ms. Сама прямота
• 23 мая в 23:26
Ответ дляСіточка
Да разные.
Например, ребенок залазил на уроке под парту , типа в домик, и мог так сидеть до конца урока, играть.
Но сейчас нормально себя ведёт и хорошо учится.
Ещё один постоянно напевал песни первые месяцы сете под нос.
Ну, игнорирование запретов учителя, шалости всякие и т.д. уже и не считаю, думаю, это нормально для шестилеток.
Например, ребенок залазил на уроке под парту , типа в домик, и мог так сидеть до конца урока, играть.
Но сейчас нормально себя ведёт и хорошо учится.
Ещё один постоянно напевал песни первые месяцы сете под нос.
Ну, игнорирование запретов учителя, шалости всякие и т.д. уже и не считаю, думаю, это нормально для шестилеток.
Ну в 6 ще и можна, але залежить від витримки вчителя
автор
Ms. Сама прямота
• 23 мая в 23:27
Ответ дляКрасота неземная
У нас трое детей и один тьютор, при этом шум поднимают на уроках нормотипичные
А що з дітьми? Які діагнози?
БезникаяЯ• 23 мая в 23:28
2 явных и один не знаю даже...не ненормотипичный, а скорее ему психолог нужен. Никаких тьюторов нет, класс не инклюзивный, в инклюзивном их много. Но, те, что явные, то там один мальчик просто ооочень тихий, в себе, а девочка наоборот с гиперактивностью, очень шебушная, но при этом очень добрая, просто своей активностью отпугивает детей, не знает границ, лезет обниматься, радостно встречает всех)
Гигиенишвили• 23 мая в 23:29
Ответ дляMs. Сама прямота
Які діагнози у дітей? Чи таке не озвучують?
Цього року новенька дівчинка і це до ееї закріпили тютора. Тож я не знаю.
А в 4 класі у другого хлопчикабув тютор. Цього року чому окркмого на нього немає, тож тютор дівчинки допомагає і йому. Не зрозуміла чи один на двох чи просто за власним бажанням. У хлопчика була дислексія, дисграфія, заікання сильне, відставання у розвитку за словами мами.
Але мені того видно не було, звичайний соб
і хлопчик, спокійний і вихований. Мій син 4 роки з ним сидів, дуже йому помагав в усьому. На перервах пояснював. Вчителька пояснила як важливо помагать йому, тож всі діти старались. А найбільше саме мій син, як сусід по парті. Хлопчик чудово малює і ходить в музичну школу, грає на сопілці. Може, щось і
виправилось вже в нього.
А в 4 класі у другого хлопчикабув тютор. Цього року чому окркмого на нього немає, тож тютор дівчинки допомагає і йому. Не зрозуміла чи один на двох чи просто за власним бажанням. У хлопчика була дислексія, дисграфія, заікання сильне, відставання у розвитку за словами мами.
Але мені того видно не було, звичайний соб
і хлопчик, спокійний і вихований. Мій син 4 роки з ним сидів, дуже йому помагав в усьому. На перервах пояснював. Вчителька пояснила як важливо помагать йому, тож всі діти старались. А найбільше саме мій син, як сусід по парті. Хлопчик чудово малює і ходить в музичну школу, грає на сопілці. Може, щось і
виправилось вже в нього.
6
БезникаяЯ• 23 мая в 23:30
Ответ дляКрасота неземная
У нас трое детей и один тьютор, при этом шум поднимают на уроках нормотипичные
кстати да)) жалуются как раз таки на нормотипичных, но без берегов, растущих во вседозволенности.
7
Тишком нишком• 23 мая в 23:31
Ответ дляСіточка
Да разные.
Например, ребенок залазил на уроке под парту , типа в домик, и мог так сидеть до конца урока, играть.
Но сейчас нормально себя ведёт и хорошо учится.
Ещё один постоянно напевал песни первые месяцы сете под нос.
Ну, игнорирование запретов учителя, шалости всякие и т.д. уже и не считаю, думаю, это нормально для шестилеток.
Например, ребенок залазил на уроке под парту , типа в домик, и мог так сидеть до конца урока, играть.
Но сейчас нормально себя ведёт и хорошо учится.
Ещё один постоянно напевал песни первые месяцы сете под нос.
Ну, игнорирование запретов учителя, шалости всякие и т.д. уже и не считаю, думаю, это нормально для шестилеток.
В нашому класі в початковій школі був хлопчик, який вкусив вчительку, постійно нападав на однокласників ззаду, якби обіймав, але дуже міцно та несподівано, діти лякались, просили відпустити, а він не реагував. Не розумів жартів, часто міг сильно штовхнути. Декілька раз вчителька виймала в нього з рота монети прямо посередині урока. Вона просила маму хлопчика звернутися до фахівців, але мама казала що все добре, то просто в нього характер такий. І вчився він геть погано. З початком війни пропав з нашого класу, схоже що вони виїхали кудись. До речі старший брат хлопчика навчався в іншій школі
Твоя подружайка• 23 мая в 23:32
1с инвалидностью и 3 недиагностированных. Помощник учителя, класс 26чел. Вечные скандалы в чатах кто обидел этих странных деток. То учитель то другой ребенок , то помощник учителя. А поведенческие дети делают что хотят .
сладкий_ноябрь• 23 мая в 23:35
Четверо дітей на 27 учнів : два аспергера, один сдвг, один з легкою розумовою відсталістю. Крім вчителя є ще помічник вчителя і помічник дитини(того, що з розумовою відсталістю).
1
Верочка 100%• 23 мая в 23:38
Десь 3е-4ро з 22 дітей . 6й клас. Один зовсім без проблем. Один проблемний, але працює з психологом і є результат. Двое реально проблемні. Один з них ще й немає до сих пір офіційного статусу.
Тьютора немає. Є помічник вчителя.
Тьютор то ’нянька’ окремій дитині, а помічник вчителя допомогає вчителю з УСІМ інклюзивним класом.
Проблеми в класі бувають і від нормотипових дітей. Але режим ❄️ вмикають саме мами інклюзивних.
Одну класна керіаничка ледь за пасма не тягне на комісію, бо по документах з дитиною все ок, а на ділі лютий капець. І школа не може ні індивідуальний план отримати, ні індивідуальну програму корекції.
P. S. :діагнозів ніхто не озвучував. Хто його знає які. Таких видимих, як синдром Дауна чи аутизм точно не має
Тьютора немає. Є помічник вчителя.
Тьютор то ’нянька’ окремій дитині, а помічник вчителя допомогає вчителю з УСІМ інклюзивним класом.
Проблеми в класі бувають і від нормотипових дітей. Але режим ❄️ вмикають саме мами інклюзивних.
Одну класна керіаничка ледь за пасма не тягне на комісію, бо по документах з дитиною все ок, а на ділі лютий капець. І школа не може ні індивідуальний план отримати, ні індивідуальну програму корекції.
P. S. :діагнозів ніхто не озвучував. Хто його знає які. Таких видимих, як синдром Дауна чи аутизм точно не має
автор
Ms. Сама прямота
• 23 мая в 23:40
Чи є таке, що до А-Бкласів таких дітей не розподіляють? Частіше такі діти вчаться у В-Г-Д класах?
Тишком нишком• 23 мая в 23:41
Ответ дляMs. Сама прямота
А як себе діти поводять?
Дивно. Один хлопець явно має зухвало-провокаційну поведінку і взагалі в нього рот не закривається. Він не чує нікого окрім себе, він постійно викрикує, робить зауваження і однокласникам, і навіть вчителям.
Дівчинка теж раніше виправляла вчительку, зараз це рідше, але однокласникам постійно робить зауваження. Взагалі не розуміє жарти. Я помітила, що вона спочатку дивиться на дітей і потім починає сміятися якщо вони сміються. Вона не розуміє переносного значення, не може співчувати комусь, якби скупа на емоції. До 10 років вірила в одного мультиплікаційного персонажа і вважала його своїм другом. Знаєте як буває у дітей вигаданий друг. Ось так в неї ще в 10 років було. Але там і мама з привітом, вона від цього «друга» підкладала дитині цукерки під подушку.
Дівчинка теж раніше виправляла вчительку, зараз це рідше, але однокласникам постійно робить зауваження. Взагалі не розуміє жарти. Я помітила, що вона спочатку дивиться на дітей і потім починає сміятися якщо вони сміються. Вона не розуміє переносного значення, не може співчувати комусь, якби скупа на емоції. До 10 років вірила в одного мультиплікаційного персонажа і вважала його своїм другом. Знаєте як буває у дітей вигаданий друг. Ось так в неї ще в 10 років було. Але там і мама з привітом, вона від цього «друга» підкладала дитині цукерки під подушку.
1
Верочка 100%• 23 мая в 23:42
Ответ дляТвоя подружайка
1с инвалидностью и 3 недиагностированных. Помощник учителя, класс 26чел. Вечные скандалы в чатах кто обидел этих странных деток. То учитель то другой ребенок , то помощник учителя. А поведенческие дети делают что хотят .
Доречі так. В догонку до мого попереднього коментаря.
Вічні скарги на вчителів від мам. Іноді прям фантастичні.
Вічні скарги на вчителів від мам. Іноді прям фантастичні.
1
Верочка 100%• 23 мая в 23:42
Ответ дляMs. Сама прямота
Чи є таке, що до А-Бкласів таких дітей не розподіляють? Частіше такі діти вчаться у В-Г-Д класах?
🤣
Брєд
У нас А. І троє.
Брєд
У нас А. І троє.
Тишком нишком• 23 мая в 23:46
Ответ дляТвоя подружайка
1с инвалидностью и 3 недиагностированных. Помощник учителя, класс 26чел. Вечные скандалы в чатах кто обидел этих странных деток. То учитель то другой ребенок , то помощник учителя. А поведенческие дети делают что хотят .
О, в нас від мами дівчинки про яку я постом вище писала була скарга директору про булінг. А мама хлопчика не скаржилась, але на батьківських зборах теж сказала, що 3 хлопця буліли її сина в роздягальні після фіз-ри
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу