Фантазерша• 04 июня в 15:43
Репктитор. Чи це ок, чи щось сказати?
Репетитор з іноземної онлайн. Потрібен швидкий результат.
Припустимо, потрібно прочитати і проаналізувати текст
Підліток, вона читає повільно текст, вчитує кожне слово....
Пару раз зайшпа - повна тиша....репетитор щось там на своєму столі робить..., може той самий текст читає....хз.
це може тривати третину заняття.
От думаю, може її просити. щоб вона той текст за 20 хв до заняття скидала....
Припустимо, потрібно прочитати і проаналізувати текст
Підліток, вона читає повільно текст, вчитує кожне слово....
Пару раз зайшпа - повна тиша....репетитор щось там на своєму столі робить..., може той самий текст читає....хз.
це може тривати третину заняття.
От думаю, може її просити. щоб вона той текст за 20 хв до заняття скидала....
показать весь текст
автор
Фантазерша
• 04 июня в 16:14
Ответ дляЛагшмивара
Ну так йдіть в репетитори, патентуйте методику :)
у мене терпіння немає, + розжовувати
але так, є сучасні прості і ефективні методики.
але так, є сучасні прості і ефективні методики.
1
1
2
Теща дочки• 04 июня в 16:16
Не зная ситуации, сложно комментировать. Моя племянница как-то занималась с репетитором и она могла дать текст читать на весь урок ’потому что у нее нет настроения или сил’. Девочка коллега занималась с детьми, совмещая другую работу: давала кр на весь урок,а сама была занята своими делами. Вот так. Я как учитель такое не приемлю. Но у каждого своя ’методика’
4
автор
Фантазерша
• 04 июня в 16:20
Ответ дляТеща дочки
Не зная ситуации, сложно комментировать. Моя племянница как-то занималась с репетитором и она могла дать текст читать на весь урок ’потому что у нее нет настроения или сил’. Девочка коллега занималась с детьми, совмещая другую работу: давала кр на весь урок,а сама была занята своими делами. Вот так. Я как учитель такое не приемлю. Но у каждого своя ’методика’
Эта девочка относительно хороший репетитор.
Хотя, мне кажется, не всегда сильно вникает в то, что реально нужно готовить.
И да, треть занятия она сидит беспрерывно молча с наклоненой головой. И дочка.
Хотя, мне кажется, не всегда сильно вникает в то, что реально нужно готовить.
И да, треть занятия она сидит беспрерывно молча с наклоненой головой. И дочка.
Мастер Пис• 04 июня в 16:23
Ответ дляФантазерша
Володію.
Для того, щоб розуміти, як ефективніше навчати, не завжди потрібно бути педагогом. Іноді реально погоно педагоги викладаюьть.
У мене є досвід швидкого вивчення мови і швидкої підшготовки до екзаменів. Результат кращий, ніж у тих, хто довго готувався і з репетиторами.
Так, я в змозі оцінити результати різних методик. Багато з них малоефективні, не персоналізовані і застарілі.
Для того, щоб розуміти, як ефективніше навчати, не завжди потрібно бути педагогом. Іноді реально погоно педагоги викладаюьть.
У мене є досвід швидкого вивчення мови і швидкої підшготовки до екзаменів. Результат кращий, ніж у тих, хто довго готувався і з репетиторами.
Так, я в змозі оцінити результати різних методик. Багато з них малоефективні, не персоналізовані і застарілі.
Так володієте методикою чи все ж не педагог?
Є досвід вивчення не = досвід викладання.
На підставі чого ви даєте оцінку методикам?
Ваш досвід це не репрезентативне порівняння для всіх, хто вивчає мови.
Є досвід вивчення не = досвід викладання.
На підставі чого ви даєте оцінку методикам?
Ваш досвід це не репрезентативне порівняння для всіх, хто вивчає мови.
3
2
Крижана бурулька• 04 июня в 16:25
А что значит за 20 минут до занятия ?
Как только репетитор связывается с учеником, время занятий началось.
И Вы же не первого попавшего репетитора наняли. Вы же серьезно к этому отнеслись.
Как только репетитор связывается с учеником, время занятий началось.
И Вы же не первого попавшего репетитора наняли. Вы же серьезно к этому отнеслись.
автор
Фантазерша
• 04 июня в 16:29
Ответ дляМастер Пис
Так володієте методикою чи все ж не педагог?
Є досвід вивчення не = досвід викладання.
На підставі чого ви даєте оцінку методикам?
Ваш досвід це не репрезентативне порівняння для всіх, хто вивчає мови.
Є досвід вивчення не = досвід викладання.
На підставі чого ви даєте оцінку методикам?
Ваш досвід це не репрезентативне порівняння для всіх, хто вивчає мови.
Багато методик до одного місця.
Бо вони, як мінімум, мало релевантні до запиту.
Який би не був запит, репетитор всеодно викладає, як звик.
Я шукала репетитора на одну просту і ефективну методику. Описувала конкретно при запиті.
В результаті, таке враження, що люди читають попою.
Навіть, якщо перше заняття ще пробували відповідно запиту, то потім всеодно переходили на своє.
Бо вони, як мінімум, мало релевантні до запиту.
Який би не був запит, репетитор всеодно викладає, як звик.
Я шукала репетитора на одну просту і ефективну методику. Описувала конкретно при запиті.
В результаті, таке враження, що люди читають попою.
Навіть, якщо перше заняття ще пробували відповідно запиту, то потім всеодно переходили на своє.
1
Пописанная парта• 04 июня в 16:29
Ответ дляМастер Пис
Ви володієте методикою викладання іноземних мов? Ви маєте педагогічну лінгвістичну освіту?
З чого взагалі висновок, що це погане завдання і марнування часу? Репетитору потрібно бачити рівень учня, де той ’просідає’, на що звернути увагу, де навпаки знання кріпкі.
З чого взагалі висновок, що це погане завдання і марнування часу? Репетитору потрібно бачити рівень учня, де той ’просідає’, на що звернути увагу, де навпаки знання кріпкі.
Я маю освіту і пракикую і повина сказати шо це не норма. Якщо завдання з текстом то дитина читає в голос а потім ще спілкуємося. Питання що ти зрозумів що сподобалоя що цікаво. Мову не вчать в тиші
1
2
автор
Фантазерша
• 04 июня в 16:30
Ответ дляКрижана бурулька
А что значит за 20 минут до занятия ?
Как только репетитор связывается с учеником, время занятий началось.
И Вы же не первого попавшего репетитора наняли. Вы же серьезно к этому отнеслись.
Как только репетитор связывается с учеником, время занятий началось.
И Вы же не первого попавшего репетитора наняли. Вы же серьезно к этому отнеслись.
Как только репетитор связывается с учеником, время занятий началось. = хаха
Бочка порохУ• 04 июня в 16:31
Ответ дляМастер Пис
Ви володієте методикою викладання іноземних мов? Ви маєте педагогічну лінгвістичну освіту?
З чого взагалі висновок, що це погане завдання і марнування часу? Репетитору потрібно бачити рівень учня, де той ’просідає’, на що звернути увагу, де навпаки знання кріпкі.
З чого взагалі висновок, що це погане завдання і марнування часу? Репетитору потрібно бачити рівень учня, де той ’просідає’, на що звернути увагу, де навпаки знання кріпкі.
Вы серьёзно не сталкивались с людьми,которые с вас деньги дерут, а на занятии не напрягаются? Я сталкивалась. Если вы готовы все ’хавать’, что Вам преподносят, то это будет и дальше плодить некачественный продукт
1
Крижана бурулька• 04 июня в 16:31
Ответ дляФантазерша
Как только репетитор связывается с учеником, время занятий началось. = хаха
То есть репетитор должен быть с Вами на связи вне урока ?
автор
Фантазерша
• 04 июня в 16:33
Ответ дляКрижана бурулька
То есть репетитор должен быть с Вами на связи вне урока ?
хорошо. она мне может в последние минуты занятия скинуть текст на следующее занятие, чтобы не сидеть в тишине треть следующего урока
Пописанная парта• 04 июня в 16:34
Я репетитор з англ мови. І можу сказати це не норма. Мову неможна вивчати в тиші. В університеті так і кажуть якщо тихо то питайте хочаб щось, щось легеньке чи навіть смішне, але без тиші.Читати теж в голос. Стосовно читання то можете попросити репетитора щоб більше приділив увагу чомусь іншому більше спікінгу або тестам і т.д Репетитори теж люди і ваші прохання ми чуємо
5
Пописанная парта• 04 июня в 16:38
Робити дз на уроці можна, якщо учень не виконав сам у дома в свій час. Іноді роблю поблажки, але тільки коли бачу, що реально учень зашивається.
3
Крижана бурулька• 04 июня в 16:39
Ответ дляФантазерша
хорошо. она мне может в последние минуты занятия скинуть текст на следующее занятие, чтобы не сидеть в тишине треть следующего урока
А смысл сбрасывать текст на следующее занятие. Его можно подготовить с помощью программ.
Единственное что мне не понятно, почему текс не читается вслух.
Единственное что мне не понятно, почему текс не читается вслух.
2
автор
Фантазерша
• 04 июня в 16:40
Ответ дляПописанная парта
Робити дз на уроці можна, якщо учень не виконав сам у дома в свій час. Іноді роблю поблажки, але тільки коли бачу, що реально учень зашивається.
не дз
автор
Фантазерша
• 04 июня в 16:41
Ответ дляКрижана бурулька
А смысл сбрасывать текст на следующее занятие. Его можно подготовить с помощью программ.
Единственное что мне не понятно, почему текс не читается вслух.
Единственное что мне не понятно, почему текс не читается вслух.
я дам дочке за 20 мин до занятия и прослежу, чтобы без прогамм
Крижана бурулька• 04 июня в 16:44
Ответ дляФантазерша
я дам дочке за 20 мин до занятия и прослежу, чтобы без прогамм
Попробуйте поговорить с репетитором.
Лагшмивара• 04 июня в 16:51
Ответ дляФантазерша
у мене терпіння немає, + розжовувати
але так, є сучасні прості і ефективні методики.
але так, є сучасні прості і ефективні методики.
А, може, розказувати легше, аніж робити?
Коли мовчу- приємна жінка• 04 июня в 17:56
Ответ дляФантазерша
Володію.
Для того, щоб розуміти, як ефективніше навчати, не завжди потрібно бути педагогом. Іноді реально погоно педагоги викладаюьть.
У мене є досвід швидкого вивчення мови і швидкої підшготовки до екзаменів. Результат кращий, ніж у тих, хто довго готувався і з репетиторами.
Так, я в змозі оцінити результати різних методик. Багато з них малоефективні, не персоналізовані і застарілі.
Для того, щоб розуміти, як ефективніше навчати, не завжди потрібно бути педагогом. Іноді реально погоно педагоги викладаюьть.
У мене є досвід швидкого вивчення мови і швидкої підшготовки до екзаменів. Результат кращий, ніж у тих, хто довго готувався і з репетиторами.
Так, я в змозі оцінити результати різних методик. Багато з них малоефективні, не персоналізовані і застарілі.
Чому ви з нею не займаєтесь?
Аноним_1859• 04 июня в 18:16
Ну якщо ми самі бачите, що не альо, то навіщо продовжуєте заняття?
Я викладаю математику. В мене голос після 2-3 занять сідає, бо я весь час говорю, учні говорять. Мова теж не може вивчатись в тиші. А читати тексти дитина й сама можна.
Шукайте іншого викладача і не витрачайте даремно час.
Я викладаю математику. В мене голос після 2-3 занять сідає, бо я весь час говорю, учні говорять. Мова теж не може вивчатись в тиші. А читати тексти дитина й сама можна.
Шукайте іншого викладача і не витрачайте даремно час.
2
Коли мовчу- приємна жінка• 04 июня в 18:32
Ответ дляФантазерша
Багато методик до одного місця.
Бо вони, як мінімум, мало релевантні до запиту.
Який би не був запит, репетитор всеодно викладає, як звик.
Я шукала репетитора на одну просту і ефективну методику. Описувала конкретно при запиті.
В результаті, таке враження, що люди читають попою.
Навіть, якщо перше заняття ще пробували відповідно запиту, то потім всеодно переходили на своє.
Бо вони, як мінімум, мало релевантні до запиту.
Який би не був запит, репетитор всеодно викладає, як звик.
Я шукала репетитора на одну просту і ефективну методику. Описувала конкретно при запиті.
В результаті, таке враження, що люди читають попою.
Навіть, якщо перше заняття ще пробували відповідно запиту, то потім всеодно переходили на своє.
Можете написати який у вас був запит?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу