Не танцую- но пою• 08 ноября в 11:51
У кого дети с ооп
Как оценивают их знания? По их индивидуальной программе?
Плету корзинки• 08 ноября в 12:11
Залежить від діагнозу і ступеня потреб.
Я асистент вчителя, у нас в школі 6 таких дітей у різних класах. 2-3 ступінь. Одна дитина має лише фізіологічні особливості, 5 дітей з психологічними та психіатричними особливостями. Всі навчаються за загальною програмою, комусь треба робити додаткові перерви під час роботи, комусь вийти відпочити від шуму, для цього є ресурсна кімната, комусь більше часу на виконання робіт. Але коли йдеться про контрольну, пишуть разом з класом і додатковий час не додається. Оцінювання звичайне.
Це 5-7 класи.
Якщо дитина має 4 ступень і є асистент дитини, там може бути інша ситуація, я не в курсі.
Я асистент вчителя, у нас в школі 6 таких дітей у різних класах. 2-3 ступінь. Одна дитина має лише фізіологічні особливості, 5 дітей з психологічними та психіатричними особливостями. Всі навчаються за загальною програмою, комусь треба робити додаткові перерви під час роботи, комусь вийти відпочити від шуму, для цього є ресурсна кімната, комусь більше часу на виконання робіт. Але коли йдеться про контрольну, пишуть разом з класом і додатковий час не додається. Оцінювання звичайне.
Це 5-7 класи.
Якщо дитина має 4 ступень і є асистент дитини, там може бути інша ситуація, я не в курсі.
Как_б_не_так• 08 ноября в 12:19
5 клас спец клас тільки почали оцінювати в балах,по яким критеріям не зрозуміло,але у мого 9 8 7, мене влаштовує, програма адаптована,не модифікована
Плету корзинки• 08 ноября в 12:20
У меншого сина в початковій школі було в класі дві дитини з ООП. Дівчинка з дефектом слуху була з першого класу, їй асистент просто повторювала матеріал на вухо, якщо вона не чула. На контрольних асистент не сиділа поруч.
А в 4 перевели в клас хлопця з аутизмом, тоді стало складніше, бо для дітей 2-3 ступеня допускається до 3 дітей на клас з ООП, і тільки один асистент вчителя. Дівчинка залишилася фактично без допомоги, бо той хлопець сприймав лише ’свого’ асистента, не відпускав від себе.
Якщо адміністрація школи йде на контакт, то для дитини краще, щоб вона була єдиною у класі з ООП, тоді це буде ефективнішим.
А в 4 перевели в клас хлопця з аутизмом, тоді стало складніше, бо для дітей 2-3 ступеня допускається до 3 дітей на клас з ООП, і тільки один асистент вчителя. Дівчинка залишилася фактично без допомоги, бо той хлопець сприймав лише ’свого’ асистента, не відпускав від себе.
Якщо адміністрація школи йде на контакт, то для дитини краще, щоб вона була єдиною у класі з ООП, тоді це буде ефективнішим.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу