В ночь на 13 ноября подразделения Сил обороны Украины нанесли удары по нескольким десяткам объектов на территории РФ и временно оккупированных территориях (ВОТ) Украины. Применили в том числе и ракеты "Фламинго". Об этом сообщил Генеральный штаб Вооруженных сил Украины.
Видео есть пусков в тг.
А ещё ведь только вчера зрадофилы писали что никаких Фламинго у Украины нет)))) Ну шо где вы? Шо с лицом?
А русне, когда будут гореть ваши дома и машины скажите спасибо своим пэвэошникам.
Украинские ракеты летят по военным объектам.
Когда ваши уебки сбивают над вашими домами - это их вина что по вам попадут обломки.
Ибо у Фламинго бч 1000 кг.
Видео есть пусков в тг.
А ещё ведь только вчера зрадофилы писали что никаких Фламинго у Украины нет)))) Ну шо где вы? Шо с лицом?
А русне, когда будут гореть ваши дома и машины скажите спасибо своим пэвэошникам.
Украинские ракеты летят по военным объектам.
Когда ваши уебки сбивают над вашими домами - это их вина что по вам попадут обломки.
Ибо у Фламинго бч 1000 кг.
12
2
2
Ответ дляВетерВполе
Эти?
https://www.youtube.com/shorts/Jj-qx7GVlCM
5
1
Ответ дляРеверанс
Чистий блеф.
Нема Фламінго.Не звіздіть.
Нема Фламінго.Не звіздіть.
Удалено администрацией...
Ваше Высочество• 13 ноября в 16:58
Ответ дляВалькірія
Фламінго ж Міндіч розробляв за державні гроші, що він там міг розробити, зрозуміло. може, воно й злетіло, канєшно. а, може, й не воно.
Не Мендич , просто бухгалтер от этой схемы присоединился к разработчикам
3
Ваше Высочество• 13 ноября в 16:59
Ответ дляОленёнок
Если военные объекты - то вряд ли увидим. В раше запрещено видео публиковать прилетов даже по гражданским объектам. А тут военные объекты…
А кто же тогда снимает видео как по рахе прилетает ? Весь телеграмм и ютуб в этих видео
1
Ответ дляВаше Высочество
Ну значит с почином 👏
Сьогодні. Нефтяний термінал і сховище, стоянка гвинтокрилів, склад БПЛА, радіолокаційна станція в Евпаторії, нефтебаза Бердянськ, командний пункт 5 армії і 127 дівізії раші, і ще ряд об´єктів ракетами Фламінго, Барс, Лютий. В Орлі відео дуже красиве, нічний вогняний дощ, і машини палають.
3
1
У всьому світі не так багато заводів, що виробляють реактивні авіаційні двигуни, і всього 5 країн, що виробляють такі складні інженерні вироби – США, Великобританія, Франція, росія і Китай.
Україна втратила можливість виробляти реактивні двигуни на заводі «Мотор-Січ», де раніше вироблялися мотори АІ-25, які встановлює на свої «Фламінго» компанія Fire Point.
Вартість заводу з виробництва реактивних двигунів оцінюється від 200 млн (збірка) до 1 млрд доларів; вартість індустріального комплексу повного циклу, з урахуванням суміжних виробництв – 1,5 млрд доларів. Це тільки вартість цехів, обладнання, верстатів і оснащення.
Ціну підготовленого кваліфікованого персоналу взагалі важко порахувати – у нас в країні такого персоналу практично не залишилося, а ті, хто на старих радянських заготовках щось збирав у Запоріжжі і займався ремонтом – це, переважно, старі радянські кадри.Дуже хотілося б подивитися на завод, який може виробляти двигуни АІ-25 з темпом 7 штук на добу, як обіцяє керівництво компанії Fire Point, яке не знає навіть елементарної математики і не знайоме з двигунобудуванням.
Йдемо далі, компанія Fire Point заявляє, що викупила «тисячі» старих двигунів АІ-25 для початку виробництва ракет «Фламінго» з темпом 50 ракет на місяць, а з наступного місяця – 200 ракет на місяць, при тому що вже близько 80 ракет вироблено.
Давайте порахуємо.
Тож, всього було вироблено 6300 штук двигунів АІ-25. Більша частина цих двигунів давно вичерпала свій ресурс і була відправлена на металобрухт. Якась частина загинула разом з літаками в ході експлуатації.
Цими двигунами масово комплектували навчально-тренувальні літаки Л-39 і пасажирські Як-40.
Літаків Л-39 було вироблено 2900 штук, більша частина з яких була направлена... упс! – до росії. Туди ж була направлена деяка частина запасних двигунів АІ-25. Орієнтовно – не менше 300 штук. Тобто, всього 3200 моторів, з яких 80% опинилися на території ворожої держави – приблизно 2500 штук.
Літаків Як-40 було вироблено 1012 штук. На кожен літак ставилося 3 двигуни АІ-25. Всього двигунів 3036. Невідома кількість запасних двигунів, поставлених Аерофлоту, але відомо, що понад 120 літаків було продано в інші країни, а в росії експлуатувалося понад 700 бортів, тобто ще 2100 двигунів, які компанія Fire Point не зможе купити.
Тобто, не менше ніж 2500+2100=4600 двигунів АІ-25 недоступні, тому що вони знаходяться на території росії, або давно утилізовані на території росії.
Залишається 6300-4600=1700 двигунів, які могуть бути за межами росії. Не менше 80% цих двигунів утилізовано, оскільки утилізовано вже понад 95% літаків, на яких вони встановлювалися.
1271544_20240423123129
Тому бравурні заяви архітекторки бетонних меблів про те, що Fire Point побудує завод з виробництва «ліцензійної копії» двигуна АІ-25 – це повний блеф.
А тепер трохи цифр:
З 1967 по 1998 рік було вироблено 6300 двигунів АІ-25. Тобто темпи виробництва двигуна АІ-25 при високому попиті другої половини ХХ століття становили 203 штуки на рік, або 17 штук на місяць.
Касьянов
Україна втратила можливість виробляти реактивні двигуни на заводі «Мотор-Січ», де раніше вироблялися мотори АІ-25, які встановлює на свої «Фламінго» компанія Fire Point.
Вартість заводу з виробництва реактивних двигунів оцінюється від 200 млн (збірка) до 1 млрд доларів; вартість індустріального комплексу повного циклу, з урахуванням суміжних виробництв – 1,5 млрд доларів. Це тільки вартість цехів, обладнання, верстатів і оснащення.
Ціну підготовленого кваліфікованого персоналу взагалі важко порахувати – у нас в країні такого персоналу практично не залишилося, а ті, хто на старих радянських заготовках щось збирав у Запоріжжі і займався ремонтом – це, переважно, старі радянські кадри.Дуже хотілося б подивитися на завод, який може виробляти двигуни АІ-25 з темпом 7 штук на добу, як обіцяє керівництво компанії Fire Point, яке не знає навіть елементарної математики і не знайоме з двигунобудуванням.
Йдемо далі, компанія Fire Point заявляє, що викупила «тисячі» старих двигунів АІ-25 для початку виробництва ракет «Фламінго» з темпом 50 ракет на місяць, а з наступного місяця – 200 ракет на місяць, при тому що вже близько 80 ракет вироблено.
Давайте порахуємо.
Тож, всього було вироблено 6300 штук двигунів АІ-25. Більша частина цих двигунів давно вичерпала свій ресурс і була відправлена на металобрухт. Якась частина загинула разом з літаками в ході експлуатації.
Цими двигунами масово комплектували навчально-тренувальні літаки Л-39 і пасажирські Як-40.
Літаків Л-39 було вироблено 2900 штук, більша частина з яких була направлена... упс! – до росії. Туди ж була направлена деяка частина запасних двигунів АІ-25. Орієнтовно – не менше 300 штук. Тобто, всього 3200 моторів, з яких 80% опинилися на території ворожої держави – приблизно 2500 штук.
Літаків Як-40 було вироблено 1012 штук. На кожен літак ставилося 3 двигуни АІ-25. Всього двигунів 3036. Невідома кількість запасних двигунів, поставлених Аерофлоту, але відомо, що понад 120 літаків було продано в інші країни, а в росії експлуатувалося понад 700 бортів, тобто ще 2100 двигунів, які компанія Fire Point не зможе купити.
Тобто, не менше ніж 2500+2100=4600 двигунів АІ-25 недоступні, тому що вони знаходяться на території росії, або давно утилізовані на території росії.
Залишається 6300-4600=1700 двигунів, які могуть бути за межами росії. Не менше 80% цих двигунів утилізовано, оскільки утилізовано вже понад 95% літаків, на яких вони встановлювалися.
1271544_20240423123129
Тому бравурні заяви архітекторки бетонних меблів про те, що Fire Point побудує завод з виробництва «ліцензійної копії» двигуна АІ-25 – це повний блеф.
А тепер трохи цифр:
З 1967 по 1998 рік було вироблено 6300 двигунів АІ-25. Тобто темпи виробництва двигуна АІ-25 при високому попиті другої половини ХХ століття становили 203 штуки на рік, або 17 штук на місяць.
Касьянов
4
1
Наприклад, літаків ЯК-40 експлуатується в світі всього близько 40 одиниць, і більша частина в росії. Літаків Л-39 знаходиться в експлуатації не більше 250 штук у всьому світі. І всі ці літаки також потребують запасних двигунів.
Тобто, компанії Fire Point може бути доступно для покупки (якщо продадуть) не більше 250 старих двигунів АІ-25.
А щоб побудувати завод, потрібно мінімум 1,0 млрд доларів, близько 2 тисяч висококваліфікованих працівників і не менше 2 років.
Про яке серійне виробництво по 50 або навіть 200 штук ракет «Фламінго» вони говорять, якщо з 250 теоретично доступних для покупки двигунів АІ-25 вони вже мінімум 80 (за заявами компанії) використали?..
Залишилося всього 170 двигунів, або менше...
Касьянов
Гроші вкрали,населенію по ухах поїздили.
Карлсон-Міндіч полетів.
Тобто, компанії Fire Point може бути доступно для покупки (якщо продадуть) не більше 250 старих двигунів АІ-25.
А щоб побудувати завод, потрібно мінімум 1,0 млрд доларів, близько 2 тисяч висококваліфікованих працівників і не менше 2 років.
Про яке серійне виробництво по 50 або навіть 200 штук ракет «Фламінго» вони говорять, якщо з 250 теоретично доступних для покупки двигунів АІ-25 вони вже мінімум 80 (за заявами компанії) використали?..
Залишилося всього 170 двигунів, або менше...
Касьянов
Гроші вкрали,населенію по ухах поїздили.
Карлсон-Міндіч полетів.
5
Апель-синка• 13 ноября в 17:03
///А ещё ведь только вчера зрадофилы писали что никаких Фламинго у Украины нет ///
Канэшно нет. Они уже улетели... Вместе с ответственным за них Миндычем. если спросят когда - ’В ночь на 13 ноября... по нескольким десяткам объектов...’.
Всё, все улетели и закончились одним махом!
И следа не оставили.
Канэшно нет. Они уже улетели... Вместе с ответственным за них Миндычем. если спросят когда - ’В ночь на 13 ноября... по нескольким десяткам объектов...’.
Всё, все улетели и закончились одним махом!
И следа не оставили.
3
1
Ответ дляАпель-синка
///А ещё ведь только вчера зрадофилы писали что никаких Фламинго у Украины нет ///
Канэшно нет. Они уже улетели... Вместе с ответственным за них Миндычем. если спросят когда - ’В ночь на 13 ноября... по нескольким десяткам объектов...’.
Всё, все улетели и закончились одним махом!
И следа не оставили.
Канэшно нет. Они уже улетели... Вместе с ответственным за них Миндычем. если спросят когда - ’В ночь на 13 ноября... по нескольким десяткам объектов...’.
Всё, все улетели и закончились одним махом!
И следа не оставили.
Разом з виділеними коштами.Там партнери аудит влаштували.Ніхто не хоче бути в дурнях.
4
1
ЗдохниПуйло• 13 ноября в 17:12
Ответ дляРеверанс
Чистий блеф.
Нема Фламінго.Не звіздіть.
Нема Фламінго.Не звіздіть.
А ви аж розстроїлись. Всі ваші пости про всьо прапало
3
3
Я почекаю, коли викладуть контроль, тоді і радітиму. 1000 кг ні з чим не сплутаєш, тож побиті вікна не цікаві. Бо вже кілька раз писали що полетіли фламінги, а потім такі, ’а, сорян, це нептуни/шторми’.
Мене, як інженера, ’художній свист’ про ракетний завод за три роки просто смішить.
Мене, як інженера, ’художній свист’ про ракетний завод за три роки просто смішить.
3
2
Ответ дляВалькірія
Fire Point - компанія Міндіча. відео пусків нічого не доводять. те, що було збито над Орлом - невідомо що.
зробили вас разом.
зробили вас разом.
Коли Касьянов не витримав і сказав,що ця розробка дешевий популізм влади його підрозділ розформували і викинули на 0.Для утилізації.
Хоча воював він гідно,Москву бомбив своїми дронами.
Люди хочуть супер-зброї і не можуть втямити що нереально її за кілька місяців зробити.
Дурні люди думають своїм телемарафоном.
Хоча воював він гідно,Москву бомбив своїми дронами.
Люди хочуть супер-зброї і не можуть втямити що нереально її за кілька місяців зробити.
Дурні люди думають своїм телемарафоном.
6
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
