Більша частина крематорію на Голосківському цвинтарі вже зведена, та разом із прогресом росте спротив. Чому проєкт спричинив новий конфлікт — у матеріалі
Львівський крематорій ще не готовий, а питання вже є
Проєкт і плани: що саме зводять на Голосківському кладовищі
Позиція міста: "Це критично важливо для громади"
Невдоволена громада: питання не тільки в крематорії, а в ігнорованих проблемах
Якщо будувати — то з повагою до людей
Що кажуть норми щодо розміщення крематоріїв
Де перетинаються інтереси міста і громади
Суперечливе зведення міського крематорію на Голосківському кладовищі у Львові наближається до завершення. За словами міського голови Андрія Садового, уже готові близько 70% стін, змонтовано аркове склепіння, прокладено інженерні мережі, завершено бетонування основного об’єму.
Львівський крематорій ще не готовий, а питання вже є
Проєкт і плани: що саме зводять на Голосківському кладовищі
Позиція міста: "Це критично важливо для громади"
Невдоволена громада: питання не тільки в крематорії, а в ігнорованих проблемах
Якщо будувати — то з повагою до людей
Що кажуть норми щодо розміщення крематоріїв
Де перетинаються інтереси міста і громади
Суперечливе зведення міського крематорію на Голосківському кладовищі у Львові наближається до завершення. За словами міського голови Андрія Садового, уже готові близько 70% стін, змонтовано аркове склепіння, прокладено інженерні мережі, завершено бетонування основного об’єму.
4
2
2
1
1
Наприкінці листопада очікують доставку двох сучасних печей з Іспанії — кожна здатна виконувати до 10 кремацій на добу. Але разом із просуванням будівництва зростає і напруга. Частина мешканців села Збиранка та прилеглих районів відкрито висловлюють невдоволення сусідством. ’Телеграф’ розбирався, що саме стало точкою конфлікту.
1
1
Проєкт і плани: що саме зводять на Голосківському кладовищі
Це вже друга спроба побудувати крематорій на цій території. Чинний проєкт обрали у 2021 році на архітектурному конкурсі. Його автори — архітектори з Маріуполя. Концепція передбачає комплексне рішення: крематорій, колумбарій, відкриту площу та використання місцевих матеріалів. Акцент зроблено на екологічності — альтернативній енергії, зборі дощової води, мінімальному втручанні в ландшафт. У проєкт закладений водяний басейн і міст над ним — символічна ’ріка життя’ й метафора переходу.
Це вже друга спроба побудувати крематорій на цій території. Чинний проєкт обрали у 2021 році на архітектурному конкурсі. Його автори — архітектори з Маріуполя. Концепція передбачає комплексне рішення: крематорій, колумбарій, відкриту площу та використання місцевих матеріалів. Акцент зроблено на екологічності — альтернативній енергії, зборі дощової води, мінімальному втручанні в ландшафт. У проєкт закладений водяний басейн і міст над ним — символічна ’ріка життя’ й метафора переходу.
Основний конструктив планують завершити до кінця року, внутрішні роботи — навесні. Вартість — близько 170 млн грн кредитних коштів. Орієнтовна вартість кремації становитиме 4–5 тисяч гривень — приблизно на третину дешевше традиційного поховання.
Позиція міста: ’Це критично важливо для громади’
Мер Андрій Садовий наполягає: потреба у крематорії давно назріла. У містах, де така послуга існує, понад половина громадян заповідають кремацію. Львівські родини змушені везти тіла до Києва — це ускладнює прощання й збільшує витрати.
Мер Андрій Садовий наполягає: потреба у крематорії давно назріла. У містах, де така послуга існує, понад половина громадян заповідають кремацію. Львівські родини змушені везти тіла до Києва — це ускладнює прощання й збільшує витрати.
1
Це мінімум на 30% буде нижча ціна зі всім сервісом
Андрій Садовий, міський голова Львова
Місто підкреслює: наразі бюджет спрямований на підтримку військових і соціальні програми, тому будівництво фінансується коштом кредиту. У Муніципальній обрядовій службі додають: у комплексі облаштують паркування, місця для колумбарних поховань, а урни можна буде ховати на всіх цвинтарях Львова. Будівля розрахована на довгу експлуатацію, запевняє підрядник.
Андрій Садовий, міський голова Львова
Місто підкреслює: наразі бюджет спрямований на підтримку військових і соціальні програми, тому будівництво фінансується коштом кредиту. У Муніципальній обрядовій службі додають: у комплексі облаштують паркування, місця для колумбарних поховань, а урни можна буде ховати на всіх цвинтарях Львова. Будівля розрахована на довгу експлуатацію, запевняє підрядник.
1
Невдоволена громада: питання не тільки в крематорії, а в ігнорованих проблемах
Мешканці навколишніх територій визнають: місту крематорій потрібен. Але водночас відчувають себе загнаними у кут — їхньої думки при зведенні не спитали, а при спробі наблизитись до будівництва дехто навіть отримував погрози. Є значуща кількість роками ігнорованих проблем. І саме вони загострюються через зведення крематорію.
Мешканці навколишніх територій визнають: місту крематорій потрібен. Але водночас відчувають себе загнаними у кут — їхньої думки при зведенні не спитали, а при спробі наблизитись до будівництва дехто навіть отримував погрози. Є значуща кількість роками ігнорованих проблем. І саме вони загострюються через зведення крематорію.
Головна претензія — небезпечна дорога без тротуару між кладовищем і селом Збиранка. Єдина смуга з різкими поворотами, обмеженою видимістю та складним рельєфом. Нею щодня ходять діти до школи.
’Діти ходять пішки до школи. Повороти небезпечні, видимості ніякої. Машина повертає — і що? Якщо дитина опиниться під колесами? У нас немає тротуару. А те, що ми просимо роками, нас не чують’, — каже місцева мешканка Галина.
’Діти ходять пішки до школи. Повороти небезпечні, видимості ніякої. Машина повертає — і що? Якщо дитина опиниться під колесами? У нас немає тротуару. А те, що ми просимо роками, нас не чують’, — каже місцева мешканка Галина.
Саме вздовж цієї дороги і зводять крематорій. Очевидно, що збільшення трафіку зробить її ще ризикованішою. До Збиранки ходить лише одна маршрутка з інтервалом в годину, тож 1,5 км до сусідньої школи діти часто долають пішки.
Дорога на Збиранку
Діти та дорослі ходять узбіччям, але не усюди є можливість пройти
Журналістка ’Телеграфа’ пройшлася цією дорогою — враження невтішні: ліс з одного боку, кладовище з іншого, місцями зустрічні авто і пішохід просто не мають де розминутися.
Маршрутка №55, яка їздить до села, — окрема історія: часті поломки, скасовані рейси тощо. Мешканці кажуть: дістатися додому — це лотерея.
Дорога на Збиранку
Діти та дорослі ходять узбіччям, але не усюди є можливість пройти
Журналістка ’Телеграфа’ пройшлася цією дорогою — враження невтішні: ліс з одного боку, кладовище з іншого, місцями зустрічні авто і пішохід просто не мають де розминутися.
Маршрутка №55, яка їздить до села, — окрема історія: часті поломки, скасовані рейси тощо. Мешканці кажуть: дістатися додому — це лотерея.
ellllena.ua• 27 ноября в 17:53
В Париже кладбище Пер Лашез, крематорий огромный в 50м от забора, за забором жилой квартал.
1
1
ellllena.ua• 27 ноября в 18:07
Ответ дляТриндичіха Байрактар
Головна претензія — небезпечна дорога без тротуару між кладовищем і селом Збиранка. Єдина смуга з різкими поворотами, обмеженою видимістю та складним рельєфом. Нею щодня ходять діти до школи.
’Діти ходять пішки до школи. Повороти небезпечні, видимості ніякої. Машина повертає — і що? Якщо дитина опиниться під колесами? У нас немає тротуару. А те, що ми просимо роками, нас не чують’, — каже місцева мешканка Галина.
’Діти ходять пішки до школи. Повороти небезпечні, видимості ніякої. Машина повертає — і що? Якщо дитина опиниться під колесами? У нас немає тротуару. А те, що ми просимо роками, нас не чують’, — каже місцева мешканка Галина.
Т е. то что дети ходят по проезжей части ещё с ограниченной видимостью, втч в темное время суток это вас не напрягает так, как строительство крематория?
2
1
Ответ дляellllena.ua
В Париже кладбище Пер Лашез, крематорий огромный в 50м от забора, за забором жилой квартал.
Вонища есть?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу