Да_Я_ТакаЯ_• 13 октября 2014
Какую бы оценку вы поставили? Хочу объективного мнения.
Так как это мой ребенок и может я не совсем объективно оцениваю, хочу послушать какую бы оценку поставили вы, если бы были учителем. Математика, 4-й класс.
1 и 2 фото домашнее задание
3 фото классная работа
1 и 2 фото домашнее задание
3 фото классная работа
показать весь текст
Результат:
вже голосів:
193
79 (40.93%)
11
62 (32.12%)
10
38 (19.69%)
12
9 (4.66%)
8
5 (2.59%)
9
Швидка Настя• 13 октября 2014
Орієнтовні вимоги до оформлення письмових робіт з математики
Навчальні письмові завдання з математики учні вико¬нують у зошитах у клітинку.
Запис математичних завдань розпочинають на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
Між записами дати, назви роботи та її виду в зошитах з математики пропускають одну клітинку.
Між кінцевим рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної в зошитах з математики пропускають чотири клітинки для виставляння оцінки та для поміток учителя.
Літери і цифри рекомендується писати у клітинці зошита похило, кожну цифру, знак і літеру записувати в окремій клітинці.
Цифри в 1-4 класах записуються висотою в одну клітинку. Малі літери в 1-2 класах – висотою в одну клітинку, в 3-4 кла¬сах – 2/3 клітинки. Великі літери в 1-4 класах пишуть заввишки в півто¬ри клітинки.
Математичні вирази можна розміщувати в рядок або в стовпчик.
Між виразами відстань добирають довільно (2-3 клітинки), але з дотриманням си¬метрії та економії паперу.
Для полегшення пошуку способу розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко, використовуючи різноманітні форми: схему, таблицю, графічні умовні позначення, малюнок, орієнтуючись на опорні слова тексту. Добір форми скороченого запису задачі учень здійснює самостійно. Незначні неточності в записі короткої умови не впливають на оцінку.
У запитанні задачі найменування одиниць величини пишуть повністю, наприклад:
Скільки кілограмів картоплі в двох кошиках?
Після чисел найменування пишуть скорочено (відповідно до Державного стандарту України «Інформація та документація. Скорочення слів в українській мові у бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила» (ДТСУ 3582-97), затвердженого наказом Держстандарту України від 4 липня 1997 р. № 391):
– без крапки: 3 мм, 5 см, 7 дм, 9 м, 12 км; 2г, 7 кг, 9 ц, 10 т; 12 с, 17 хв, 15 год; 15 грн;
– крапка ставиться після скороченого найменування грошової оди¬ниці – копійки: 20 к.
Одиниці швидкості скорочено записують так: 60 м/с (або 60 м за 1 с), 17 км/год (або 17 км за 1 год).
Одиниці площі: 18 см2, 31 дм2, 73 м2 . Висота цифри 2 біля літери орієнтовно становить 1/2 клітинки.
Назви предметів біля цифри записують за правилами ско¬рочень: 8 д. (8 дерев), 14 гр. (14 грибів), 36 ябл. (36 яблук).
У відповіді до задачі назви предметів пишуть повністю: учень прочитав 5 казок.
У 1 і 2 класах відповідь задачі записують коротко, наприклад: 7 кг цукру. Повну відповідь рекомендується записувати, починаючи з 3 класу, її слід будувати за загаль¬ними правилами побудови речень (відповідей на запитання).
У складеній задачі після кожної дії, окрім останньої, коротко записується пояснення, наприклад:
1) 18 + 9 = 27 (кг ) – зібрали яблук.
2) 27 : 3 = 9 (кг)
Відповідь: в один ящик умістилось 9 кг яблук.
Навчальні письмові завдання з математики учні вико¬нують у зошитах у клітинку.
Запис математичних завдань розпочинають на другій повній клітинці зверху та другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.
Між записами дати, назви роботи та її виду в зошитах з математики пропускають одну клітинку.
Між кінцевим рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної в зошитах з математики пропускають чотири клітинки для виставляння оцінки та для поміток учителя.
Літери і цифри рекомендується писати у клітинці зошита похило, кожну цифру, знак і літеру записувати в окремій клітинці.
Цифри в 1-4 класах записуються висотою в одну клітинку. Малі літери в 1-2 класах – висотою в одну клітинку, в 3-4 кла¬сах – 2/3 клітинки. Великі літери в 1-4 класах пишуть заввишки в півто¬ри клітинки.
Математичні вирази можна розміщувати в рядок або в стовпчик.
Між виразами відстань добирають довільно (2-3 клітинки), але з дотриманням си¬метрії та економії паперу.
Для полегшення пошуку способу розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко, використовуючи різноманітні форми: схему, таблицю, графічні умовні позначення, малюнок, орієнтуючись на опорні слова тексту. Добір форми скороченого запису задачі учень здійснює самостійно. Незначні неточності в записі короткої умови не впливають на оцінку.
У запитанні задачі найменування одиниць величини пишуть повністю, наприклад:
Скільки кілограмів картоплі в двох кошиках?
Після чисел найменування пишуть скорочено (відповідно до Державного стандарту України «Інформація та документація. Скорочення слів в українській мові у бібліографічному описі. Загальні вимоги та правила» (ДТСУ 3582-97), затвердженого наказом Держстандарту України від 4 липня 1997 р. № 391):
– без крапки: 3 мм, 5 см, 7 дм, 9 м, 12 км; 2г, 7 кг, 9 ц, 10 т; 12 с, 17 хв, 15 год; 15 грн;
– крапка ставиться після скороченого найменування грошової оди¬ниці – копійки: 20 к.
Одиниці швидкості скорочено записують так: 60 м/с (або 60 м за 1 с), 17 км/год (або 17 км за 1 год).
Одиниці площі: 18 см2, 31 дм2, 73 м2 . Висота цифри 2 біля літери орієнтовно становить 1/2 клітинки.
Назви предметів біля цифри записують за правилами ско¬рочень: 8 д. (8 дерев), 14 гр. (14 грибів), 36 ябл. (36 яблук).
У відповіді до задачі назви предметів пишуть повністю: учень прочитав 5 казок.
У 1 і 2 класах відповідь задачі записують коротко, наприклад: 7 кг цукру. Повну відповідь рекомендується записувати, починаючи з 3 класу, її слід будувати за загаль¬ними правилами побудови речень (відповідей на запитання).
У складеній задачі після кожної дії, окрім останньої, коротко записується пояснення, наприклад:
1) 18 + 9 = 27 (кг ) – зібрали яблук.
2) 27 : 3 = 9 (кг)
Відповідь: в один ящик умістилось 9 кг яблук.
Некомильфо• 13 октября 2014
Подруга с детьми переехала в Англию, они там печатными пишут, там дети не понимали, что пишут ее дети.
Швидка Настя• 13 октября 2014
есть методика оценивания,найдите,почитайте,чтоб точно все знать
Інструктивно-методичні матеріали
щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень
учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів
Інструктивно-методичні матеріали
щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень
учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів
марина1234• 13 октября 2014
просто если автор сейчас удивился этой оценке,то наверное до этой работы оценивание не было таким строгим
ПростоБелка• 13 октября 2014
А я тоже выбрала 9 вот такая я плохая. Мне кажется от ’классная работа’ и ’домашняя работа’ надо 2 клетки отступать. Кое где налепленно выходит. По оценке отталкивалась от того что учителя 11 и 12 не ставят. То есть максимум 10, а если есть чуть ’притензии’ то 9ть.
Не расстраивайтесь))) это не оценивает знания. Это просто система такая сссровская везде у нас
Не расстраивайтесь))) это не оценивает знания. Это просто система такая сссровская везде у нас
Хочу в БАНю• 13 октября 2014
а мне не нравится как написано,не аккуратно,максимум 10 баллов...Пусть и математика,но это начальная школа,нужно стараться писать красиво,а вместо того,чтобы винить учительницу- лучше бы научили дочь аккуратнее писать...Это мое мнение!
Не обижайтесь, Автор. Просто сейчас жёсткие критерии оценивания. Введите в гугле ’критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики’ и Вам выдаст информацию о конкретных требованиях.
Вот, например, 12 баллов: ’Учень (учениця) виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язання математичної проблеми; вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання; здатний(а) до розв’язування нестандартних задач і вправ’
А вот Ваши 9: ’Учень (учениця): вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням; виправляє допущені помилки; повністю аргументує обґрунтування математичних тверджень; розв’язує завдання з достатнім поясненням’
Так что Ваша дочка молодец! Просто задание изначально не рассчитанное на ’творчество’ и не на 12 б.
Да и главное в жизни не оценки, а знания. Относитесь проще, не трепайте себе нервы!)
Вот, например, 12 баллов: ’Учень (учениця) виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язання математичної проблеми; вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання; здатний(а) до розв’язування нестандартних задач і вправ’
А вот Ваши 9: ’Учень (учениця): вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням; виправляє допущені помилки; повністю аргументує обґрунтування математичних тверджень; розв’язує завдання з достатнім поясненням’
Так что Ваша дочка молодец! Просто задание изначально не рассчитанное на ’творчество’ и не на 12 б.
Да и главное в жизни не оценки, а знания. Относитесь проще, не трепайте себе нервы!)
марина1234• 13 октября 2014
Ответ дляПростоБелка
А я тоже выбрала 9 вот такая я плохая. Мне кажется от ’классная работа’ и ’домашняя работа’ надо 2 клетки отступать. Кое где налепленно выходит. По оценке отталкивалась от того что учителя 11 и 12 не ставят. То есть максимум 10, а если есть чуть ’притензии’ то 9ть.
Не расстраивайтесь))) это не оценивает знания. Это просто система такая сссровская везде у нас
Не расстраивайтесь))) это не оценивает знания. Это просто система такая сссровская везде у нас
я так и не поняла почему учителя не ставят 11 балов?2 клетки никто не отступает от классная и домашняя работа
Ответ дляШвидка Настя
12 нет конечно,но 11 можна ставить,но могут и 10 поставить,тоже может быть
В домашней работе в задаче не написано условие задачи а сразу развязка потому по оценочной шкале в школе это на 8. Насчет классной работы то все отлично на 10. В наших школах 11 и 12 ставят только еще за сверх неймоверное знание)))
марина1234• 13 октября 2014
Ответ дляХочу в БАНю
а мне не нравится как написано,не аккуратно,максимум 10 баллов...Пусть и математика,но это начальная школа,нужно стараться писать красиво,а вместо того,чтобы винить учительницу- лучше бы научили дочь аккуратнее писать...Это мое мнение!
блин,девочки,ну вы что?если эта работа не аккуратная-покажите работы аккуратные.автор мне бы тоже было бы обидно за ребёнка.но у нас не такая строгая учительница.
Ответ дляНекомильфо
Сижу в шоке, ребенку в след году в школу. Неужели так важно всякие мелочи, соединения и т.п.
Ха.. меня ребенок старший левша..так как бы не старался и делал все правильно выше 7 и 8 не ставили и именно за наклон букв . Говорят что левши должны писать так как правши что не отличишь. И потом оценивают как всех. Из-за того что меня ребенок левша и почерк не попадал под общие критерии,школу закончили на 8
марина1234• 13 октября 2014
Ответ дляkydesnica
В домашней работе в задаче не написано условие задачи а сразу развязка потому по оценочной шкале в школе это на 8. Насчет классной работы то все отлично на 10. В наших школах 11 и 12 ставят только еще за сверх неймоверное знание)))
условие задачи у нас тоже не заставляют писать и автор тоже писал что их не заставляют.
вот девочки писали выше вымоги:Для полегшення пошуку способу розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко
главное слово там пропонуэться,а не требуется
вот девочки писали выше вымоги:Для полегшення пошуку способу розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко
главное слово там пропонуэться,а не требуется
Басноплетка• 13 октября 2014
я не знаю, как сейчас оценивают, почерк - хороший. Но, я помню, как мы оформляли задачи, вначале - кратко описывается содержание, потом слово розвъязок и уже действия, я несколько раз просмотрела Ваш текст, чтоб понять что к чему написано - одни цифры, как матрица))
автор
Да_Я_ТакаЯ_
• 13 октября 2014
Ответ дляkydesnica
В домашней работе в задаче не написано условие задачи а сразу развязка потому по оценочной шкале в школе это на 8. Насчет классной работы то все отлично на 10. В наших школах 11 и 12 ставят только еще за сверх неймоверное знание)))
у нас никогда не писали условия задачи, я первый раз от вас это услышала, не было такого
ЛолитаНеРазлита• 13 октября 2014
Берете тетрадь и с ней к директору,не поможет-в ГОРОНО.
у моей сестры подобное с дочерью было,тоже она долго терпела,потом сорвалась,устроила скандал.Учительница ’золотой’ стала...
у моей сестры подобное с дочерью было,тоже она долго терпела,потом сорвалась,устроила скандал.Учительница ’золотой’ стала...
Ответ длямарина1234
условие задачи у нас тоже не заставляют писать и автор тоже писал что их не заставляют.
вот девочки писали выше вымоги:Для полегшення пошуку способу розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко
главное слово там пропонуэться,а не требуется
вот девочки писали выше вымоги:Для полегшення пошуку способу розв’язання задачі пропонується записувати текст задачі коротко
главное слово там пропонуэться,а не требуется
Не заставляют...но от этого оценка не может быть высокой. Нам говорила наша учительница. Что если ребенок напишет оценка бдет выше однозначно.
автор
Да_Я_ТакаЯ_
• 13 октября 2014
Ответ дляХочу в БАНю
а мне не нравится как написано,не аккуратно,максимум 10 баллов...Пусть и математика,но это начальная школа,нужно стараться писать красиво,а вместо того,чтобы винить учительницу- лучше бы научили дочь аккуратнее писать...Это мое мнение!
А Вы наверное злая учительница?
Покажите почерк Ваших детей в 4-м классе))
Покажите почерк Ваших детей в 4-м классе))
марина1234• 13 октября 2014
Ответ дляkydesnica
Не заставляют...но от этого оценка не может быть высокой. Нам говорила наша учительница. Что если ребенок напишет оценка бдет выше однозначно.
так требования у всех разные.у нас не заставляют писать условие и за то что ребёнок не написал не снижают оценки.у автора я так понимаю тоже
марина1234• 13 октября 2014
Ответ дляkydesnica
А писать надо все таки. От этого оценка будет только выше.
где написано что надо?
Хочу в БАНю• 13 октября 2014
Ответ дляДа_Я_ТакаЯ_
А Вы наверное злая учительница?
Покажите почерк Ваших детей в 4-м классе))
Покажите почерк Ваших детей в 4-м классе))
нет,я не учительница)...у меня мальчик в третьем классе и пишет намного аккуратнее...простите,но фото добавлять не буду...это мое мнение...ваше может отличаться от моего и это нормально)
Непостоянная постоянность• 13 октября 2014
Никогда не ругала дочь за плохие или недостаточные оценки
Если ход решения и само решение верно, я обязательно хвалила и для меня эта контрольная или домашняя работа зачетная
Не делайте из ребенка очкарика запуганного
Мама плачет над оценкой, как ребенок должен отреагировать?
Знания намного важнее ! Поймите!
Если ход решения и само решение верно, я обязательно хвалила и для меня эта контрольная или домашняя работа зачетная
Не делайте из ребенка очкарика запуганного
Мама плачет над оценкой, как ребенок должен отреагировать?
Знания намного важнее ! Поймите!
Ответ длямарина1234
где написано что надо?
Решение задачи состоит из условия задачи ее развязки тоесть решения и ответа. И считается выполненной в полном обьеме если выполнены все условия решения задачи. Вы же учились в школе и должны это понимать. То что сейчас не пишт условия не значит что так и надо. Просто решили что можно не писать ,и если развязание задачи правильно то правильным считать решение задачи. А вообще вот вам критерии оценивания официальное-
Письмова перевірка знань, умінь і навичок учнів з математики
Критеріями оцінювання письмових робіт з математики є: правильність виконаної роботи та її обсяг.
Оцінювання письмових робіт з математики
Рівні навчальних досягнень учнів Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
І
Початковий
1 Учень (учениця) виконує роботу частково; допускає у роботі 9 і більше помилок
2 Учень (учениця) допускає у роботі 8 грубих помилок, або правильно виконує 1/3 запропонованих завдань; 7 грубих та 2 негрубих; 6 грубих та 3-4 негрубих
3 Учень (учениця) допускає у роботі 7 грубих помилок; 6 грубих та 2 негрубих; 5 грубих та 3-4 негрубих
II
Середній 4 Учень (учениця) допускає у роботі 6 грубих помилок; 5 грубих та 2 негрубих; 4 грубих та 3 – 4 негрубих
5 Учень (учениця) допускає у роботі 5 грубих помилок, або правильно виконує запропонованих завдань; 4 грубих та 1-2 негрубих; 3 грубі та 3-4 негрубі помилки
6 Учень (учениця) допускає у роботі 4 грубі помилки; 3 грубі та 2-3 негрубі; 2 грубі та 4 негрубі помилки
III
Достатній 7 Учень (учениця) допускає у роботі 3 грубі помилки; 1 грубу і 3-4 негрубі помилки; 2 грубі і 2 негрубі помилки
8 Учень (учениця) допускає у роботі 2 грубі помилки, або правильно виконує 2/3 запропонованих завдань; 1 груба і 2 негрубі помилки
9 Учень (учениця) допускає у роботі 1 грубу помилку; 2 негрубі помилки
IV
Високий
10
Учень (учениця) допускає у роботі 1 негрубу помилку, або 2-3 виправлення
11
У роботі -1-2 виправлення
12
Робота в повному обсязі виконана правильно і охайно
Під час перевірки математичних знань слід розрізняти грубі і негрубі помилки.
До грубих помилок належать:
- обчислювальні помилки в завданнях
- помилки у визначенні порядку виконання арифметичних дій
- неправильне розв´язання задачі (пропуск дій (дії)), неправильний добір дій (дії), зайві дії
- незакінчене розв´язання задачі чи прикладу
- невиконане завдання (не приступив до його виконання)
- незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, існуючих залежностей, які лежать в основі завдань чи використовуються в ході їх виконання
- невідповідність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин виконаним діям та отриманим результатам
- невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов даним параметрам завдання.
Негрубими помилками є:
- нераціональні прийоми обчислення, якщо ставилась вимога скористатися такими прийомами
- неправильна побудова чи постановка запитань до дій (дії) під час розв´язання задачі
- неправильне чи неграмотне з точки зору стилістики або за змістом формулювання відповіді задачі
- неправильне списування даних (чисел, знаків) задачі з правильним її розв’язанням
- не закінчене (не доведене) до логічного кінця перетворення
- помилки у записах математичних термінів, символів
- відсутність відповіді у завданні або помилки у записі відповіді.
Дві негрубі помилки вважають за одну грубу помилку.
Охайні виправлення є недоліками роботи.
Тривалість виконання перевірних письмових робіт: у 2-му класі початкової школи: І семестр - до 20 хв, II семестр - до 30 хв, 3 - 4-й класи – до 35 хв. За цей час учням треба встигнути не лише повністю виконати роботу, а й перевірити її.
Письмова перевірка знань, умінь і навичок учнів з математики
Критеріями оцінювання письмових робіт з математики є: правильність виконаної роботи та її обсяг.
Оцінювання письмових робіт з математики
Рівні навчальних досягнень учнів Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
І
Початковий
1 Учень (учениця) виконує роботу частково; допускає у роботі 9 і більше помилок
2 Учень (учениця) допускає у роботі 8 грубих помилок, або правильно виконує 1/3 запропонованих завдань; 7 грубих та 2 негрубих; 6 грубих та 3-4 негрубих
3 Учень (учениця) допускає у роботі 7 грубих помилок; 6 грубих та 2 негрубих; 5 грубих та 3-4 негрубих
II
Середній 4 Учень (учениця) допускає у роботі 6 грубих помилок; 5 грубих та 2 негрубих; 4 грубих та 3 – 4 негрубих
5 Учень (учениця) допускає у роботі 5 грубих помилок, або правильно виконує запропонованих завдань; 4 грубих та 1-2 негрубих; 3 грубі та 3-4 негрубі помилки
6 Учень (учениця) допускає у роботі 4 грубі помилки; 3 грубі та 2-3 негрубі; 2 грубі та 4 негрубі помилки
III
Достатній 7 Учень (учениця) допускає у роботі 3 грубі помилки; 1 грубу і 3-4 негрубі помилки; 2 грубі і 2 негрубі помилки
8 Учень (учениця) допускає у роботі 2 грубі помилки, або правильно виконує 2/3 запропонованих завдань; 1 груба і 2 негрубі помилки
9 Учень (учениця) допускає у роботі 1 грубу помилку; 2 негрубі помилки
IV
Високий
10
Учень (учениця) допускає у роботі 1 негрубу помилку, або 2-3 виправлення
11
У роботі -1-2 виправлення
12
Робота в повному обсязі виконана правильно і охайно
Під час перевірки математичних знань слід розрізняти грубі і негрубі помилки.
До грубих помилок належать:
- обчислювальні помилки в завданнях
- помилки у визначенні порядку виконання арифметичних дій
- неправильне розв´язання задачі (пропуск дій (дії)), неправильний добір дій (дії), зайві дії
- незакінчене розв´язання задачі чи прикладу
- невиконане завдання (не приступив до його виконання)
- незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, існуючих залежностей, які лежать в основі завдань чи використовуються в ході їх виконання
- невідповідність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин виконаним діям та отриманим результатам
- невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов даним параметрам завдання.
Негрубими помилками є:
- нераціональні прийоми обчислення, якщо ставилась вимога скористатися такими прийомами
- неправильна побудова чи постановка запитань до дій (дії) під час розв´язання задачі
- неправильне чи неграмотне з точки зору стилістики або за змістом формулювання відповіді задачі
- неправильне списування даних (чисел, знаків) задачі з правильним її розв’язанням
- не закінчене (не доведене) до логічного кінця перетворення
- помилки у записах математичних термінів, символів
- відсутність відповіді у завданні або помилки у записі відповіді.
Дві негрубі помилки вважають за одну грубу помилку.
Охайні виправлення є недоліками роботи.
Тривалість виконання перевірних письмових робіт: у 2-му класі початкової школи: І семестр - до 20 хв, II семестр - до 30 хв, 3 - 4-й класи – до 35 хв. За цей час учням треба встигнути не лише повністю виконати роботу, а й перевірити її.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
