Вчора помітила. Раніше завжди справа зразу висвічувався доступ до онлайн-чату. Зараз немає. Спочатку думала, глюк локальний. Але вже доба пройшла, все одно немає. Це тільки у мене так, чи вони відмінили? Хтось в курсі? На сайті у них ні слова про це.
ПриватБанк• 03 марта 2015
Шановні Клієнти, добрий день.
Система Приват24 і все меню веб-версії працює коректно.
Для коректної роботи системи Приват24 Вам потрібно періодично очищати тимчасові файли (кеш і куки).
Також для коректної роботи, рекомендуємо використовувати останні версії браузера Mozilla-firefox і сторінки privatbank.ua або privat24.ua.
У випадку, якщо проблема з меню залишиться, направте, будь ласка, Ваші контактні дані, скріншот Приват24 на нашу пошту help@pb.ua, із зазначенням посилання на цей пост.
З повагою, ПриватБанк.
Система Приват24 і все меню веб-версії працює коректно.
Для коректної роботи системи Приват24 Вам потрібно періодично очищати тимчасові файли (кеш і куки).
Також для коректної роботи, рекомендуємо використовувати останні версії браузера Mozilla-firefox і сторінки privatbank.ua або privat24.ua.
У випадку, якщо проблема з меню залишиться, направте, будь ласка, Ваші контактні дані, скріншот Приват24 на нашу пошту help@pb.ua, із зазначенням посилання на цей пост.
З повагою, ПриватБанк.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу