Звичайна схема, телефонує "працівник Привата", що мені поступив платіж, який завис і потрібні дані з картки. Лише "упс" , я не чекаю переказів, а номер не прикріплений до рахунку - трубочку кинув відразу. Зовсім обнагліли. Номера беруть з ОЛХ (лише там був "завсічений" мій мобільний), тому по можливості, ніде не вказуйте телефон, який прикріплений до картки. Всім добра! :)
ПриватБанк• 24 ноября 2016
Доброго дня, шановний Автор!
Якщо персональна інформація або дані за Вашими картками стали доступними третім особам, рекомендуємо якомога швидше заблокувати картку, зателефонувавши на 3700 або звернувшись до чату (pb.ua/chat). Після чого для перевипуску картки Вам необхідно буде звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку. Ми склали 10 простих правил, дотримуючись яких, Ви зможете не стати жертвами шахраїв: pb.ua/safeness.
З повагою, ПриватБанк.
Якщо персональна інформація або дані за Вашими картками стали доступними третім особам, рекомендуємо якомога швидше заблокувати картку, зателефонувавши на 3700 або звернувшись до чату (pb.ua/chat). Після чого для перевипуску картки Вам необхідно буде звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку. Ми склали 10 простих правил, дотримуючись яких, Ви зможете не стати жертвами шахраїв: pb.ua/safeness.
З повагою, ПриватБанк.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу